Σελίδα 46 από 58 ΠρώτοΠρώτο ... 36414243444546474849505156 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 676 έως 690 από 862

Θέμα: Πάντα κράνος

  1. #676
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Αυτο σου αρεσει?
    Συνημμένο 350465

    καταπληκτικό!

    θα αγοράσω λίγο αυτοκόλητο γυαλιστερο χαρτι και θα το βάλω...

  2. #677
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    καταπληκτικό!

    θα αγοράσω λίγο αυτοκόλητο γυαλιστερο χαρτι και θα το βάλω...
    Πες μου ρε που θελεις να σου αφησω ενα,να σε γλυτωσω και απο κοπο.

  3. #678
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Εννοω ότι σπάνια φοριούνται από την πλειονότητα των αναβατών, παρά την αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα

  4. #679
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    καταπληκτικό!

    θα αγοράσω λίγο αυτοκόλητο γυαλιστερο χαρτι και θα το βάλω...
    Αν είσαι Αθήνα, σε φτιαχνω.

  5. #680
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Αν είσαι Αθήνα, σε φτιαχνω.
    Dealer και εσύ αφού...

  6. #681
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Εννοω ότι σπάνια φοριούνται από την πλειονότητα των αναβατών, παρά την αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα
    Νομισα οτι δεν το ειδες ολο.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Αν είσαι Αθήνα, σε φτιαχνω.
    Ασε αλλος θα τον "φτιαξει".

  7. #682
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818

    FEMA - προδιαγραφές εξοπλισμού αναβατών,

    FEMA - προδιαγραφές εξοπλισμού αναβατών,

    Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αποφάσισε σήμερα ότι η προστατευτική ενδυμασία των μοτοσυκλετιστών θα πρέπει να πληροί ευρωπαϊκά πρότυπα.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ce_12.jpg 
Προβολές:	267 
Μέγεθος:	109,7 KB 
ID:	350694

    Μέχρι τώρα μόνο προστατευτικά (μοτοσικλετιστικά) γάντια, μπότες και προστασίες εθεωρούντο ως προστατευτικός εξοπλισμός και έπρεπε να πληρούν ορισμένες προδιαγραφές. Σήμερα, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αποφάσισε να συμπεριλάβει όλο τον μοτοσυκλετιστικό εξοπλισμό στον νέο κανονισμό περί ατομικού προστατευτικού εξοπλισμού (PPE - protective personal equipment).

    Αυτό σημαίνει, ότι σε λίγα χρόνια όλος ο μοτοσικλετιστικός εξοπλισμός που θα πωλείται στην Ευρώπη θα πρέπει να πληροί τις ίδιες προδιαγραφές ασφαλείας, θα πρέπει δηλαδή να παρέχεται ένα ελάχιστο ποσοστό προστασίας από τριβή και πτώση.

    Ακριβώς όπως γίνεται τώρα και με μπότες και γάντια, θα πρέπει να υπάρχει μια ετικέτα στο εσωτερικό που να επιβεβαιώνει ότι το αντικείμενο πληροί τα ευρωπαϊκά πρότυπα, καθώς και το επίπεδο προστασίας που παρέχεται. Επίσης θα πρέπει να δίνονται στον αγοραστή πληροφορίες σχετικά με τη συντήρηση, την αποθήκευση και τη χρήση.

    Οι ακριβείς προδιαγραφές και οι ημερομηνίες εφαρμογής δεν είναι ακόμη γνωστές, πιθανόν να χρειαστούν μερικά ακόμη χρόνια. Η FEMA θα ενημερώσει τους αναβάτες επί όλων των νέων εξελίξεων.

    Αυτή η νέα ρύθμιση δεν σημαίνει ότι οι αναβάτες θα υποχρεούνται να φορούν μόνο εγκεκριμένα ρούχα. Αυτή η ρύθμιση είναι για την πώληση εγκεκριμένου εξοπλισμού και όχι για την χρήση του. Εξ όσων γνωρίζουμε, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν προτίθεται να κάνει υποχρεωτική την χρήση εγκεκριμένου εξοπλισμού.

    Ο Γενικός Γραμματέας της FEMA Dolf Willigers σχολίασε: "Όταν όλος ο εξοπλισμός του αναβάτη πληροί τα κριτήρια, τότε ξέρετε το ποσοστό προστασίας που μπορείτε να περιμένετε. Αυτή είναι προστασία των καταναλωτών που δεν έχουμε τώρα. Φυσικά, τα νέα πρότυπα θα πρέπει να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των αναβατών, αλλά με τις πληροφορίες που έχουμε τώρα έχω την σιγουριά ότι αυτό θα συμβεί. Εφ ' όσον οι ευρωπαϊκές αρχές δεν θα χρησιμοποιήσουν αυτά τα πρότυπα για να αναγκάσει τους αναβάτες να φορούν μόνο εγκεκριμένα εργαλεία της μοτοσικλέτας, και θα φροντίσουμε κάτι τέτοιο να μην συμβεί, η τυποποίηση του εξοπλισμού είναι κάτι καλό για τους αναβάτες".

    Κράνη και ζελατίνες βρίσκονται έξω από το πεδίο εφαρμογής του παρόντος κανονισμού: καλύπτονται από τον κανονισμό UN ECE Regulation no. 22.

    Από εδώ: http://www.fema-online.eu/website/in...torcycle-gear/
    Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδος​

    Πηγη.http://www.advride.gr/

  8. #683
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    amirou, pan ευχαριστώ για την προσφορά, αλλα ειλικρινά δεν είναι καθόλου κόπος. Εκτυπωτή καλό έχω στο σπίτι, δυο τρια χαρτακια θα αγοράσω και είμαι οκ...

  9. #684
    Φοβήθηκες; we have cookies...

  10. #685
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818

    Διαβάστε τι ακριβώς πρέπει να κάνετε στην περίπτωση που εντοπίσετε τραυματισμένο μοτο

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	30-1-16-ASFAL_astinomia.jpg 
Προβολές:	181 
Μέγεθος:	52,8 KB 
ID:	351803

    Eιδικά στα αστικά κέντρα, τα ατυχήματα με μοτοσικλέτες είναι δυστυχώς φαινόμενο συχνό. Με δεδομένο ότι οι πιθανότητες τραυματισμού του αναβάτη είναι πολλές, οφείλουμε να γνωρίζουμε κάποια βασικά πράγματα, προκειμένου να είμαστε σε θέση να βοηθήσουμε τον αναβάτη - εφ όσον χτυπήσει και φυσικά να διαφυλάξουμε ότι όλα θα γίνουν με ασφάλεια.

    Το προειδοποιητικό τρίγωνο.
    Πριν κάνουμε το οτιδήποτε, από τη στιγμή που θ αντιληφθούμε ότι ο οδηγός της μοτοσικλέτας βρίσκεται στο έδαφος, πρέπει να τοποθετήσουμε το σχετικό προειδοποιητικό τρίγωνο, τουλάχιστον σε 100 μέτρα απόσταση από τον πεσμένο άνθρωπο, προκειμένου να μην τον χτυπήσει κάποιο διερχόμενο όχημα.

    Τηλέφωνο στο 166 και στην Αστυνομία.
    Επειδή σε αυτές τις περιπτώσεις κάθε δευτερόλεπτο είναι κρίσιμο για την υγεία ενός ανθρώπου, ακόμη και αν θεωρούμε ότι ο οδηγός της μοτοσικλέτας δεν έχει χτυπήσει πολύ, πρέπει να ειδοποιήσουμε αμέσως ένα νοσοκομειακό.

    Ανοίγουμε το κράνος, αλλά ΔΕΝ ΤΟ ΒΓΑΖΟΥΜΕ.
    Αφού προσεγγίσουμε τον πεσμένο μοτοσικλετιστή, αρχικά πρέπει νανοίξουμε τη ζελατίνα του κράνους, προκειμένου να μπορεί ν αναπνεύσει καλύτερα. Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει να προσπαθήσουμε να βγάλουμε το κράνος, γιατί αν έχει τραυματιστεί στην περιοχή του αυχένα, εμείς μπορεί να κάνουμε τα πράγματα χειρότερα. Η διαδικασία αυτή απαιτεί ειδική εκπαίδευση, που μόνο οι τραυματιοφορείς διαθέτουν.

    Ελέγξτε το στόμα και τη γλώσσα.
    Από το χτύπημα και την πτώση, ενδεχομένως στο στόμα του πεσμένου μοτοσικλετιστή να πήγε κάτι από το κράνος που έσπασε. Για να τον βοηθήσουμε, ελέγχουμε, λοιπόν, αν κάτι εμποδίζει την αναπνοή, συμπεριλαμβανομένης και της γλώσσας του, που ίσως έχει γυρίσει. Στην περίπτωση αυτή δοκιμάζουμε να την τραβήξουμε προς τα έξω. Προσοχή όμως, γιατί χρειάζεται πολύ μεγάλη μυική δύναμη και αν δεν είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να το πράξουμε σωστά, καλύτερα να το κάνει κάποιος άλλος.

    http://www.autotriti.gr/data/news/pr...iwn_131388.asp

  11. #686
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Έχει κάτι λαθάκια το άρθρο. Το σημαντικότερο είναι αυτό που λέει γυρίζει η γλώσσα. Αγνοήστε το αυτό δε παίζει. Η γλώσσα απλά όταν κάποιος είναι αναίσθητος, δεν έχει μυικό τόνο (είναι αδρανής) και κάθεται προς τα κάτω φράσοντας το λαρυγγικό στομιο (τη τρύπα που περνάει ο αέρας πιο απλά)

  12. #687
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 7Tolis Προβολή μηνύματος
    Έχει κάτι λαθάκια το άρθρο. Το σημαντικότερο είναι αυτό που λέει γυρίζει η γλώσσα. Αγνοήστε το αυτό δε παίζει. Η γλώσσα απλά όταν κάποιος είναι αναίσθητος, δεν έχει μυικό τόνο (είναι αδρανής) και κάθεται προς τα κάτω φράσοντας το λαρυγγικό στομιο (τη τρύπα που περνάει ο αέρας πιο απλά)
    Περα απο αυτο μιας και ξεκινησε μια κουβεντουλα και στο f/b,βγαζουμε η οχι το κρανος στον τραυματια?

  13. #688
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Οχι ποτε,

    μπορει να κανεις μεγαλυτερη ζημια αθελα

  14. #689
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Περα απο αυτο μιας και ξεκινησε μια κουβεντουλα και στο f/b,βγαζουμε η οχι το κρανος στον τραυματια?
    Μονο αν δεν αναπνεει ωστε να κανεις καρπα.
    Εννοειται με πολυ προσοχη,κρατωντας οσο γινεται σταθερο τον αυχενα.
    ....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....

  15. #690
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Θα έλεγα δεν υπάρχει τυφλοσούρτης για αυτό και εξηγώ.
    Πχ αν ο τραυματίας έχει αισθήσεις και μετά απο κάποιες απλές ερωτήσεις διαπιστώσουμε πως εχει καλό επίπεδο συνείδησης,τον παροτρύνουμε να το κάνει μόνος του αν δεν το έχει ήδη κάνει.

    Αν ο τραυματίας δεν έχει αισθήσεις
    A=airway αεραγωγός (Αν κάτι δε δυσκολευει την αναπνοή του όπως πχ κάποιο ξένο σώμα στο στόμα.(Το αφαιρούμε)
    Β=Breathing αναπνοή.Εφόσον δούμε αν αναπνέει,κοιτάμε πόσες αναπνοές έχει το λεπτό.Αν είναι 13<18 αναπνοές το λεπτό και είναι κανονικές δίχως ρόγχο ή συριγμό τότε όλα καλά.
    C=circulation κυκλοφορικό.Αν έχει σφυγμό ο τραυματίας και αν είναι σταθερός,ταχύς ή αργός.Ένας μπούσουλας για το αν έχουμε καλή πίεση ειναι πως αν απλά νιώθουμε στον καρπό τον σφυγμό,τότε έχουμε στάνταρ το λιγότερο πίεση 9.Τα γράφω απλά ωστε να γίνουν κατανοητά το δυνατόν απο όλους.

    Στο κράνος τώρα.
    Χρειάζονται 2 άτομα το λιγότερο για να γίνει αυτό.

    α) Αν ο αυχένας, με ήπιο πιάσιμο-ψηλάφισμα και χειρισμό με ευλάβεια έχει ελεύθερο "παίξιμο",ειναι καλό σημάδι για την αφαίρεση.
    β) Αν αισθανόμαστε καποιο μη φυσιολογικό εξόγκωμα στον αυχένα ή μη φυσιολογική κίνηση,απλά περιμένουμε να φτάσει η βοήθεια.(Και εδώ υπάρχει υποκατηγορία όμως όπως,σε τι στάση είναι ο τραυματίας)

    Το θέμα είναι πως βγαίνει το κράνος.
    Επίσης,ποιος θα πάρει την ευθύνη να το βγάλει όσο θέληση και να έχει.Κανείς δε θα το κάνει πιστέψτε με.

    Πιστευω πως δεν πρέπει να βγεί απο κάποιον που δε ξέρει πως να το κάνει.
    Φίου φίου φι φι φίου

Παρόμοια θέματα

  1. Παντα με κρανος?
    από S705 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 95
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2010, 10:30
  2. Κρανος παντα !
    από Dennis- στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 01/01/2010, 21:30
  3. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! φοράτε κράνος πάντα, παράδειγμα πρόσκρουσης ->
    από Tropeas στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 13/10/2005, 08:46
  4. Γειά σου φίλε Δημήτρη. Σε έζησα λίγο αλλά θα σε θυμάμαι πάντα.
    από Adventure-R στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2003, 09:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF