Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 41

Θέμα: honda vf400f ή yamaha fzr400 genesis

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/07/2015
    Μηνύματα
    25

    honda vf400f ή yamaha fzr400 genesis

    οι μηχανες στοιχιζουν γυρω στα 700 ευρω.θα της δω συντομα απο κοντα.σιγουρα θα παρω οποια βρισκεται σε καλυτερα κατασταση αν ειναι λειτουργικες και με βολεψουν σαν θεση.
    ποιο απο τα 2 εχει πιο αξιοπιστα μηχανικα μερη και προσιτα ανταλλακτικα-λαστιχα(διαθεσιμοτητα,τιμες),ποιο ειναι καλυτερο οδηγικα?
    οποιος ειχε ή εχει και θα μπορουσε καθε συμβουλη χρησιμη.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    δεν τα ειχα ποτε ξερω ομως οτι ειναι καρασπανια ειδικα το honda
    απο ανταλλακτικα to yamaha ασυγκριτα πιο ευκολο
    επισης το honda ακριβοτερο και δυσκολοτερο σε ολα λογω V
    αναμεσα στα δυο θα επαιρνα το yamaha
    παντως για καθε μερα δεν ειναι κανενα

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motoexelixis
    Εγγραφή
    11/08/2009
    Μηνύματα
    258
    Οπως προανεφερες, παρε οποιο ειναι σε καλυτερη κατασταση...
    Καρτερ ημων το εν της μηχανης,αγιασθητω το βολαν σου,ελθετω η μπαταρια σου,γεμισθητωτο ρεζερβουαρ σου,ως εν λιπαντικον και επι της μηχανης,το στροφαλον ημων τον επιουσιον,σωσε ημην σημερον και αφες ημηναπο τα μικροπροβληματα των ηλεκτρικων,ως και ημεις αφιωμεν τις βαλβιδες ημων,στων αντιπροσωπων και τωνμηχανικων,αλλα ρησε ημας απο τα ιμιτασιον,
    AVIN

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/07/2015
    Μηνύματα
    25
    ευκολια σε ταξιδι μεγαλυτερο των 200χλμ απο αποψη κρατηματος φρενων κουρασης ?

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tedvj23
    Εγγραφή
    05/02/2010
    Μηνύματα
    1.540
    Αυτα τα μοτο που κοιτας δεν βλεπω να βρισκεις να τα δωσεις ευκολα μετα παντως...
    Τωρα μην περιμενεις και πολλα απο αυτες τις μοτο...

  6. #6
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bigfatbuddha Προβολή μηνύματος
    ευκολια σε ταξιδι μεγαλυτερο των 200χλμ απο αποψη κρατηματος φρενων κουρασης ?
    Τα 700€ λένε πως ταξίδια μεγαλύτερα των 200 χλμ είναι όνειρο απατηλό.

    Αν έχει κάποια σημασία, το VF είναι πιο άνετο, και το FZR μακράν καλύτερο σε όλα εκτός της άνεσης. Το VF απέφυγε το, ήταν και τότε πολύ σπάνιο.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/07/2015
    Μηνύματα
    25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karavidas Προβολή μηνύματος
    Αυτα τα μοτο που κοιτας δεν βλεπω να βρισκεις να τα δωσεις ευκολα μετα παντως...
    Τωρα μην περιμενεις και πολλα απο αυτες τις μοτο...
    δεν για μπλε και θαλασσα λεω μετα απλα για να δω πως ειναι τα ςς κυριως για να παω σε μεγαλυτερο μετα.ουσιαστικα για 2 χρονια το θελω απλα να ειναι λειτουργικο και να μπορω να το συντηρησω.
    απο τις αγγελιες που εχω δει το χοντα εχει κανει προσφατο σερβις και εχει λιγο χρησιμοποιημενα λαστιχα και το γιαμαχα σε τελεια κατασταση πλαστικα μετρια(συντομα θα θελουν πεταμα)λαστιχα.θα παω σε μηχανικο να τα δει και οπως εγραψα θα παρω αυτο σε καλυτερα κατασταση. απλα ποιες αλλες παραμετρους θα πρεπει να συμπεριλαβω στα θετικα και αρνητικα του καθενος ωστε να εχω καλυτερη εικονα της επιλογης μου.αν για παραδειγμα το χοντα δεν θελει να του βαλω μισο ευρω αλλα τα ανταλλακτικα του ειναι δυσευρετα ειναι ενα μεγαλο - .

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.888
    αμα ηταν να παρω 400αρι φτηνο θα επαιρνα cbr400rr αλλη ποιοτητα σε σχεση με τα αλλα

    παρε οποιο ειναι σε καλητερη κατασταση.
    βαλε μπρος
    τσεκαρε για θοριβους στο μοτερ,(βαλβιδες,καδενες,μπιελες) να μην καιει λαδια, να μην εχει διαρροες
    δες ολες οι εξατμισεις να ανεβαζουν ιδια θερμοκρασια.
    ελενχο συμπιεσης μοτερ αν πας σε μηχανικο (μην δεν δουλευει κανενας κυλινδρος) και ελενχο μην χανει νερα απο φλαντζα κεφαλης,τρομπα νερου
    καλος ελενχος στα καρμπ. καθος αν δεν ειναι καλα δεν θα εχεις ποτε σωστο μηχανακι,και σπανια να βρεις καλα μεταχειρισμενα
    ειδικα αν εχουν μεμβρανες ή χανουν δεν ειναι καλο σημαδι.
    τελος τα ηλεκτρικα (ανορθωτής πηνεια).
    τσεκαρισμα πλαισιο για ρογμες
    και αν ολα ειναι οκ και το μηχανακι παιρνει ευκολα μπρος,δεν εχει προβλημα,εχει κανονικη καταναλωση και εχει τα γκαζια που πρεπει γιατι οχι?
    αλλα με 700ευρω λιγο απίθανο να ειναι ολα αυτα οκ σε τοσο παλια μηχανακια

    αν ο αλλος εριχνε λευτα και το συντηρούσε σωστα δεν θα το εδινε για 700 ευρω

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/07/2015
    Μηνύματα
    25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaskk Προβολή μηνύματος
    αμα ηταν να παρω 400αρι φτηνο θα επαιρνα cbr400rr αλλη ποιοτητα σε σχεση με τα αλλα

    παρε οποιο ειναι σε καλητερη κατασταση.
    βαλε μπρος
    τσεκαρε για θοριβους στο μοτερ,(βαλβιδες,καδενες,μπιελες) να μην καιει λαδια, να μην εχει διαρροες
    δες ολες οι εξατμισεις να ανεβαζουν ιδια θερμοκρασια.
    ελενχο συμπιεσης μοτερ αν πας σε μηχανικο (μην δεν δουλευει κανενας κυλινδρος) και ελενχο μην χανει νερα απο φλαντζα κεφαλης,τρομπα νερου
    καλος ελενχος στα καρμπ. καθος αν δεν ειναι καλα δεν θα εχεις ποτε σωστο μηχανακι,και σπανια να βρεις καλα μεταχειρισμενα
    ειδικα αν εχουν μεμβρανες ή χανουν δεν ειναι καλο σημαδι.
    τελος τα ηλεκτρικα (ανορθωτής πηνεια).
    τσεκαρισμα πλαισιο για ρογμες
    και αν ολα ειναι οκ και το μηχανακι παιρνει ευκολα μπρος,δεν εχει προβλημα,εχει κανονικη καταναλωση και εχει τα γκαζια που πρεπει γιατι οχι?
    αλλα με 700ευρω λιγο απίθανο να ειναι ολα αυτα οκ σε τοσο παλια μηχανακια

    αν ο αλλος εριχνε λευτα και το συντηρούσε σωστα δεν θα το εδινε για 700 ευρω
    Μα ποσο να στοιχιζει μηχανη 25ετιας?Και τα 2 ειναι μεγαλυτερα απο μενα.Ενα καινουργιο συγχρονο παρομοιο μοντελο εχει γυρω στα 6 χιλιαρικα.μετα απο 1 χρονο 5 και μετα απο 5ετια γυρω στο 3αρι. Απλα αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης το ειχε ως καθημερινο μεσο μεταφορας θα τηρουσε μια τυπικη συντηρηση.

  10. #10
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    fzr ftw! Θα είσαι ο 38ος ιδιοκτήτης λογικά.Και τα 700 πολλά είναι.Μόνο για restore και βιτρίνα σε σαλόνι μετά.
    Φίου φίου φι φι φίου

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/07/2015
    Μηνύματα
    25
    πες το ψεματα αν αλλαζε καθε 9μηνο ιδιοκτητης χαλαρα.μετα σκεφτομαι να το .αλλα ποσο να θελει για ενα γενικο σερβις?

  12. #12
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Για ταξιδι παρε κατι αλλο,

    μεχρι και βεσπα Ρχ.....

    400αρια σκισμενα 25ετιας διχως ανταλλακτικα και διχως να τα ανακατασκευασεις για να πας ταξιδι,....μαλλον ψαχνεις για προβληματα...

    παρε ενα KLR650...εδωσε ενας φιλος με 350€...

  13. #13
    Το είχα το FZR. Ένα ολόκληρο καλοκαίρι πηγαινοερχόμουν σχεδόν καθημερινά Αθήνα-Πόρο.
    Στις ευθείες το κοντέρ μόνιμα τερματισμένο στα 180 και οι στροφές ήταν απλά απόλαυση.
    Από άνεση, δεν θυμάμαι τίποτα. Δεν με ένοιαζε τότε.

    Πολύ καλό μηχανάκι (τότε) γι αυτό που προοριζόταν.
    Think faster than you ride

  14. #14
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bigfatbuddha Προβολή μηνύματος
    πες το ψεματα αν αλλαζε καθε 9μηνο ιδιοκτητης χαλαρα.μετα σκεφτομαι να το .αλλα ποσο να θελει για ενα γενικο σερβις?
    Το γενικό σερβις θα σου βγάλει πολλά μικρά που δεν φαίνονται στο μάτι.Το σύνολο που θα κληθείς να πληρώσεις με σημερινές τιμές ανταλλακτικών θα είναι μεγάλο.Το εξής απλό.Λάστιχα πχ θα θες 230-260 ευρώ.Μπουζί,υγρά φρένων,παραφλού,τακάκια,ίσιωμα καμια ζάντα στάνταρ,γκριπ,ντίζα συμπλέκτη,λάδια, γειά σας χαίρεται και αντίο εύκολα.Δε συμφέρει.Καλύτερα να δεις κάτι μεταγενέστερο γιατί στα παλιά πάντα υπάρχει και kinder έκπληξη και δεν είμαστε για εκπλήξεις πλέον.
    Φίου φίου φι φι φίου

  15. #15
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    To VF400F το ξεχνάς, είχαν πολλά προβλήματα. Εκτός κι αν μιλάς για VFR400R και εγραψες VF400F. Το VFR είναι πολύ καλή μοτοσυκλέτα και ανώτερη του FZR.

    Και για τα 2 δεν υπάρχουν ανταλλακτικά ούτε για δείγμα, μόνο μεταχειρισμένα απ έξω.

    Aυτές οι μοτοσυκλέτες που περιγράφεις και υπολογίζεις να αγοράσεις με 700 Ευρώ, θέλουν αλλα 1000 τουλάχιστον για να γίνουν όπως πρέπει.
    Οχι τέλειες, αλλά τουλάχιστον όπως πρέπει.
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 11/02/2016 στις 14:03.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τι να αγοράσω Aprilia - Honda - Kawasaki - Suzuki - Yamaha ?
    από pavlaras1 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 17/04/2008, 13:27
  2. honda cbf vs yamaha ybr 250 ....
    από stef.corfu στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2007, 23:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF