MikeG
Ο λόγος για την κατασκευή-τοποθέτηση των series ρυθμιστών/ανορθωτών είναι ακριβώς αυτός. Είναι και κάποια εξοικονόμηση ισχύος βέβαια που μπορεί να μεταφράζεται σε κάποια οικονομία. Ειδικά για τα F800GS που έχουν πρόβλημα, η τοποθέτηση ενός series ρυθμιστή/ανορθωτή είναι ενδεδειγμένη. Εγώ θα εμπιστευόμουνα πιό πολύ τον Shindengen SH775 γιατί έχει καλό όνομα στους shunt ανορθωτές, αλλά μπορεί και να είναι άλλο κεφάλαιο. Για του επιμένοντες Ελληνικά, υπάρχουν και οι εγχώριες κατασκευές.
Η έξοδος του ανορθωτή και η είσοδος της μπαταρίας είναι ένα και το αυτό. Με τον κινητήρα να δουλεύει σου δείχνει το βολτάζ που δίνει ο ανορθωτής και με κλειστό κινητήρα το βολτάζ της μπαταρίας... νομίζω γιατί στα ηλεκτρολογικά είμαι σκράπας