επειδη απεκτησα παλι προσβαση στο consumer reports,οποιος τυχον ενδιαφερεται για το εν λογω τεστ ας μου στειλει το email του με vroom και του στελνω τα αποτελεσματα του τεστ...
επειδη απεκτησα παλι προσβαση στο consumer reports,οποιος τυχον ενδιαφερεται για το εν λογω τεστ ας μου στειλει το email του με vroom και του στελνω τα αποτελεσματα του τεστ...
Δωρητής ΣΩΜΑΤΟΣ,γιά νά μαθαίνουν οί φοιτητές ιατρικής σέ "προσομοιωτή" καί όχι στούς ζωντανούς...
επανέρχομαι στο θέμα, καθώς αφορά εργαλείο που πρέπει κάποια στιγμή να προστεθεί στο γκαράζ...
η imperia είναι ιταλική εταιρία με ηλεκτροσυγκολήσεις, φορτιστές κλπ ηλεκτρικά εργαλεία και βγάζει και starters όπως το συγκεκριμένο που βρίσκεται στον κόκκινο κύκλο, και με ενδιαφέρει. Το έχω βρει σε προσφορά στα 85 ευρώ τελική τιμή, και σαν μέγεθος είναι λίγο πιο μικρό από το κινητό μου... Δεν ξέρω πόσες εκκινήσεις μπορεί να κάνει σε ένα αυτοκίνητο αλλά θεωρώ πως αν στις 1-2 εκκινήσεις το αυτοκίνητο ή η μηχανή σβήνει, προφανώς έχει κάπου αλλού πρόβλημα. Άρα πιστεύω αρκεί το συγκεκριμένο, όντας φορητό και βολικό σαν powerbank να φορτίσεις και κινητό, tablet κλπ...
τι λέτε??
Πολλά λεφτά για κάτι που θα χρειάζεσαι (και αν χρειάζεσαι) μια στις τόσες.
Μια φροντισμένη (και όχι αφημένη στην τύχη της) μπαταρία και ένα καλά συντηρημένο και ελεγμένο κύκλωμα φόρτισης δίνουν ικανοποιητικό χρόνο ζωής στην μπαταρία.
Α και ένας καλός φορτιστής/συντηρητής για την περίπτωση που η μοτοσυκλέτα μείνει ακινητοποιημένη για καιρό.
Αυτό κάνω εγώ και δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Τελευταία τροποποίηση από notakos600; 15/02/2016 στις 20:38.
οχημα που κυκλοφορει συστηματικα δε μενει απο μπαταρια
αν ειναι σε ακινησια χρειαζεται οπωσδηποτε συντηρητη εστω φθηνο
ενα καλο σετ καλωδιων μπορει να δωσει λυση σε μια στραβη
το παραπανω γκατζετακι ειναι πανακριβο και ισως ανεπαρκες λογω μεγεθους
ακομα κι αν τυπικα μιζαρει με το ζορισμα θα πεθανει γρηγορα
Ένα τυπάκι το τέσταρε στον σωλήνα και εκίνησε 2 φορές 2000 ή 2500cc αμάξι αν θυμάμαι καλά.
Το νεύρο που γύριζε τη μίζα ήταν το ίδιο με της κανονικής μπαταρίας αφού πρώτα το έβαλε εμπρός με την μπαταρία και μετά 2 φορές από δαυτο.
Τώρα δεν παίρνω όρκο ότι ήταν το ίδιο αλλά...
Επίσης ένα τέτοιο μαραφέτι χρειάζεται σε κάποιους για να μη μένουν ποτέ από μπαταρία στο κινητό τους και και σε οποιαδήποτε συσκευή χρησιμοποιούν, από ηλεκτρονικό τσιγάρο μέχρι φωτογραφική μηχανή ή gps, οπότε...
Sent from me using a computer.
Τυχαία ένα review από ένα τέτοιο μαραφέτι και το τεστ σε αμάξι στο τέλος (ίσως αυτό που είχα βρει παλιότερα, δε θυμάμαι γιατί έχει αρκετά τελικά).
https://www.youtube.com/watch?v=fEza3w7tOMk
5,7 λίτρα.
https://www.youtube.com/watch?v=H573DhtUEWQ
Sent from me using a computer.
Είμαι από κινητό και δεν έχω εύκολη πρόσβαση στα αρχεία μου. Έχω ένα της μπλακ εντ ντεκερ ένα μεγαλουτσικο και είναι παλικάρι. Έχει βάλει το νισσαν μου (2.5 l) χειμώνα με ψολοκρυο. 5-6 φορές χωρίς ενδιάμεση φόρτιση. Και γενικά οπότε χρειάστηκε βολεψε πολύ. Να φανταστείτε έχει βάλει μπρος και ιταλικό χωρίς πρόβλημα αλλά τον έχει τον όγκο του
παιδιά, οι μπαταρίες αυτές είναι τύπου lipo, εξ ου και το μικρό τους μέγεθος και η αντοχή τους....
το μόνο που δεν έχω αποφασίσει ακόμα είναι αν θα παρω αυτό με τα 85ευρώ ή το άλλο που η προσφορά το έχει στα 105ευρώ και έχει 12.000mAh...
Όλα τα boosters βάζουν "πλατη" στην μπαταρία - δεν την αντικαθιστούν..!!!
Αν η μπαταρία ειναι ψόφια, τα 7,5Αh (ή τα 12) ΔΕΝ μπορούν να κανουν τπτ..
Με μπακαλικους υπολογισμούς, τα 7.5Ah θα ερθουν να "συμπληρώσουν" μια μπαταρία χωρητικότητας 40Ah όταν αυτή ειναι ξεφορτισμένη κατα 20%, κατασταση στην οποία μπορεί και μονη της η μπαταρία να μιζαρει ικανοποιητικά (άλλον αν μετα αδειασει περισσοτερο..)
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
οπότε αυτά τα βίντεο από κάτω είναι παπατζιλίκια..?
προσωπικά έχω ακούσει για μπαταρίες lipo μικρότερες που δουλεύουν στα τηλεκατευθυνόμενα να τις χρησιμοποιούν για να βάζουν μπρος οχήματα με πεθαμένες μπαταρίες. Κι όταν λέμε πεθαμένη δεν εννοούμε -20% που μπορεί ίσως να βγάλει μια μιζιά...
αυτό που δεν καταφέρνουν είναι τα diesel λόγω αυξημένης συμπίεσης...
Και εγω αυτο πιστευω αλλα ενα berlingo 1.9diesel με μπαταρια που δεν μπορουσε να μιζαρει το αμαξι (εκανε μια στροφη και παπαλα, και με 2-3 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια και με +12), το εβαλε μπροστα ενα κινεζικο μπουστερακι που ειχα παρει (noname, 3 δισεκατομυρια αμπερ διαφημιζαν)/
http://www.banggood.com/16800mAh-Jum...-p-947432.html
Το επανελαβα την επομενη μερα χωρις στο μεταξυ να δουλεψει για πανω απο 30sec το αμαξι και απλα ξαναπηρε.
Δεν ξερω βεβαια τι ακριβως να υποθεσω. Μια σκεψη λεω. Αμα τις ελειπαν 12amps δεν θα επρεπε να παρει κανονικα...
Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss
το θεμα δεν ειναι αν θα δουλεψει μια φορα
το θεμα ειναι ποσες φορες θα το χρειαστεις σε ενα οχημα που κινειται κανονικα, αν οταν το χρειαστεις θα εχει κρατησει τη φορτιση του και αν τελικα χρησιμοποιηθει εντατικα ποσους κυκλους φορτισης-εκφορτισης θα βγαλει
με δεδομενο παντα οτι κοστιζει οσο μια καλη μπαταρια γιατι αν εκανε 10 ευρω δεν θα το συζητηαγαμε
Μην μπερδευετε τα Ah με τα Α εκκινησης...
Τα μπουστερακια αυτα,εχουν μπαταριες οχι μεγαλης χωρητικοτητας (Αh) οπως ενος αυτοκινητου η μοτο,αλλα εχουν τα ιδια και περισσοτερα αμπερ εκκινησης (A) με αυτες.Και οι κυκλοι φορτισης ειναι το πολυ 1000 (χιλιοι) ...
Το ποσες φορες θα το χρησιμοποιησεις μεχρι να χρειαστει φορτιση,εξαρταται αν απλα εμεινε απο μπαταρια το οχημα η εχει και βλαβη και δεν παιρνει ευκολα μπροστα.
Αλλα δεν γινεται να το εχεις και μονιμα αντι της μπαταριας,δεν ειναι αυτη η σχεδιαση για την χρηση του.
Δωρητής ΣΩΜΑΤΟΣ,γιά νά μαθαίνουν οί φοιτητές ιατρικής σέ "προσομοιωτή" καί όχι στούς ζωντανούς...
Με τον κινέζο εκκινητή στο 40 χρόνων φορτηγάκι, μόνιμα χωρίς μπαταρία επάνω, το βάζει και το παραβάζει μπροστά....