Σελίδα 110 από 139 ΠρώτοΠρώτο ... 1060100105106107108109110111112113114115120 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.636 έως 1.650 από 2083

Θέμα: AFRICA!

  1. #1636
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    καλά, περίμενε και θα δεις πόσοι και ποιοι θα το παρουν.... κώστας σόμμερ ο πρώτος μη σου πω.....

    εσύ με το χοντάκι σου δικαιούσαι να το πεις το δε σπαει δε χαλάει πάντως....
    Γιατι, επειδή ειναι απο τα παλια που όντως ηταν αξιοπιστα?
    Κοιτα να μου το ματιασεις και σήμερα έβαλα το μεγάλο για σερβις και δε θα εχω με τι να κυκλοφορώ

    Μαν δεν ξερω αν θα το παρει ο Σόμερ.
    Δε νομιζω.

    Αν ηταν έτσι γιατι δεν πέσανε όλοι οι πουλμουραδες να πάρουνε το vfr το 1200αρι, που και νουναρος ειναι και ψιλοδιαστημικο/εντυπωσιακό λουκ εχει, και τελικά πήγε άπατο.
    Για το sport touring λεω, οχι το κροσταδε.

    Ιαπωνικο και μούρη δεν πάνε μαζί.
    Έκτος κι αν μιλάμε για κανα tdm, καμια μπουσα ή κανα ss αλλα αυτα αφορούν άλλη κατηγορία.

    Τεσπα, μακάρι να το πάρουνε είτε για το πουλ μουρ είτε για οτιδήποτε, και σε 5 χρόνια να τα βλέπουμε στο car και να ειναι εντός μπατζετ για πολυ κόσμο που θα τα θέλει.

  2. #1637
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Γιατι, επειδή ειναι απο τα παλια που όντως ηταν αξιοπιστα?
    Κοιτα να μου το ματιασεις και σήμερα έβαλα το μεγάλο για σερβις και δε θα εχω με τι να κυκλοφορώ

    Μαν δεν ξερω αν θα το παρει ο Σόμερ.
    Δε νομιζω.

    Αν ηταν έτσι γιατι δεν πέσανε όλοι οι πουλμουραδες να πάρουνε το vfr το 1200αρι, που και νουναρος ειναι και ψιλοδιαστημικο/εντυπωσιακό λουκ εχει, και τελικά πήγε άπατο.
    Για το sport touring λεω, οχι το κροσταδε.

    Ιαπωνικο και μούρη δεν πάνε μαζί.
    Έκτος κι αν μιλάμε για κανα tdm, καμια μπουσα ή κανα ss αλλα αυτα αφορούν άλλη κατηγορία.

    Τεσπα, μακάρι να το πάρουνε είτε για το πουλ μουρ είτε για οτιδήποτε, και σε 5 χρόνια να τα βλέπουμε στο car και να ειναι εντός μπατζετ για πολυ κόσμο που θα τα θέλει.

    Pipe τη δεκαετία του 90 το Africa ήταν το απόλυτο pull μουρ μέχρι που ήρθαν τα 1150GS και τα διακοποδάνεια. Δυστυχώς κλασική Ελλάδα..

  3. #1638
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Pipe τη δεκαετία του 90 το Africa ήταν το απόλυτο pull μουρ μέχρι που ήρθαν τα 1150GS και τα διακοποδάνεια. Δυστυχώς κλασική Ελλάδα..
    ειναι μικρός μωρέ, τι να του εξηγώ τώρα....

    πουτσ@@@@@@@@@

  4. #1639
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Pipe τη δεκαετία του 90 το Africa ήταν το απόλυτο pull μουρ μέχρι που ήρθαν τα 1150GS και τα διακοποδάνεια. Δυστυχώς κλασική Ελλάδα..
    Άλλες εποχές τότε Mike.

    Κι οταν γεννιόμουν εγώ ηταν πουλ μουρ τα δίχρονα γιαπωνέζικα ss.

    Σήμερα δεν ειναι όμως έτσι.
    Και αυριο σαφώς μπορει να ξαναλλαξει.

  5. #1640
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    03/04/2009
    Μηνύματα
    169
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MikeG Προβολή μηνύματος
    Σας ευχαριστώ πολύ ρε παιδιά Που λεφτά όμως συν ότι δε μ'αρέσει να αγοράζω κάτι μόλις κυκλοφορήσει, αλλά μετά που θα έχει περπατήσει λίγο στην αγορά.
    ...
    Συμφωνώ με το παραπάνω, τα παιδικά - χαζά προβλήματα λύνονται μετά από 2-5 χρόνια (+ με χαλάει αυτό που διαβάζω και για την πίσω ανάρτηση)

    Τώρα αν λένε μερικοί πως τα honda δεν έχουν τέτοια, ίσως, δεν ξέρω, μιλάω γενικά.

    Τώρα πόσο θα πουλήσει ... πιστεύω πως ακόμα και ο κόσμος που έχει τα χρήματα δύσκολα θα το πάρει λόγω γενικά άσχημης ψυχολογίας στην Ελλάδα ...
    Από την άλλη υπάρχει και η προσέγγιση "μια ζωή την έχουμε, ... "

  6. #1641
    Τι κακό έχει η πίσω ανάρτηση;

  7. #1642
    Ρε, έχετε ξεκουτιανει; φυσικά και ήταν Πουλμουρ το αφρικα γιατί ήταν του ΤΟΤΕ το καλο μεγκα ονοφ με τους Ευρωπαίους ανύπαρκτους στην κατηγορία..
    Μετά έγινε της BMW..

    Η προπελα στην Ελλάδα δεν αλλάζει τώρα ότι και να βγάλει η χοντα..

    Θα το πάρουν για αρχή οι κ@υλωμενοι με παραμύθι αφρικα, ή οσοι είναι του δογματος τζάπαν δεν χαλάει αλλά σε αυτές τις τιμές και με αυτά τα επιτόκια συν μια ποιότητα κατασκευής στα πλαστικά που δεν σου πολύ γεμίζουν το ματι, υπάρχουν πολλές άλλες επιλογές και για πουλμουρ αλλά και ουσίας..

    Το σούπερ Τενεκε πχ στα 13500 είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο μηχανάκι για ταξίδια και φόρτωμα..

    Όσοι έχουν 990 και πάνε χώμα σοβαρά, δεν ξέρω αν θα το αλλάξουν με αφρικα

  8. #1643
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gior-gos
    Εγγραφή
    22/02/2014
    Μηνύματα
    1.263
    Γιατι να παρει καποιος το africa και να μην προτιμησει πχ το 1190 adv;

    Μηπως γιατι το africa ειναι πιο φτηνο;

    Μηπως γιατι εχει αναρτησαρες;

    Θα βγαζει τρελά γουστα με τα γκαζια του;

    Θα εχει πιο φτηνη συντηρηση;

    Θα εχει την παροιμιωδη γιαπωνοχοντεΐκια αξιοπιστια που εχει ξεμεινει απ τα glx και τα xr και την πιπιλαμε ακομα;

    Μηπως επειδη εχει DCT που ειναι ( ειναι; ) το μελλον; Ασε, αλλαζε τις ταχυτητες παραδοσιακα με το ποδι καλυτερα. Οχι και 16 χιλιαρικα ρε φιλε..

    Τωρα θα μου πεις

    "Το καραγουσταρω και ειμαι και hondaκιας!"

    Ε ακυρο τα παραπανω

  9. #1644
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    http://www.mcnews.com.au/honda-afric...-test-day-one/

    Υπάρχουν και day 2 + 3
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #1645
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Οντως και εγω δεν εχω καταλαβει γιατι το ειδικο κοινο που παει χωμσ θα δωσει τοσα χρηματα για το αφρικσ αντι για το κτμ1190..για το dct μονο;..υποπτευομαι οτι τι αφρικα μπορει να εχει την τυχη του cbf1000..αρτια μηχανη που ξεκινησε με 12 χιλιαρικα αλλα στο τελος τη βρισκεις ελαφρα μεταχειρισμενη με 5 χιλιαρικα..

  11. #1646
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αν κάνεις μια βόλτα από τα διάφορα σχετικά φορα, θα διαβάσεις ν+1 λογους αν σε ενδιαφέρει.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #1647
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Αν κάνεις μια βόλτα από τα διάφορα σχετικά φορα, θα διαβάσεις ν+1 λογους αν σε ενδιαφέρει.
    Να δωσεις τον κατιμα λοιπον να παρεις το καφρικα
    πουτσ@@@@@@@@@

  13. #1648
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Να δωσεις τον κατιμα λοιπον να παρεις το καφρικα
    Αν μου καλυψεις την διαφορά χρηματων, θα το σκεφτώ.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #1649
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Αν μου καλυψεις την διαφορά χρηματων, θα το σκεφτώ.
    Για να κερδισεις τι ακριβως συγκριτικα με το κατεμ ειπαμε;
    πουτσ@@@@@@@@@

  15. #1650
    the Africa Twin has a better suspension and braking package than the 1050, and the chassis is at least as good as the 1190, perhaps even a little better.

Παρόμοια θέματα

  1. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01
  2. Ζελατίνα AFRICA TWIN
    από Julius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2004, 19:44
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  4. africa twin Αναζητήσεις
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF