Σε αναζητηση σωστων πιεσεων για το Mille τιθετε η ερωτηξης: Εχει μετρησει καποιος την πραγματικη πιεση ,οταν ειναι ζεστο δηλαδη, το ελαστικο σε πιστα και μη. Για να μην την παθουμε σαν τον Baz...
Σε αναζητηση σωστων πιεσεων για το Mille τιθετε η ερωτηξης: Εχει μετρησει καποιος την πραγματικη πιεση ,οταν ειναι ζεστο δηλαδη, το ελαστικο σε πιστα και μη. Για να μην την παθουμε σαν τον Baz...
Συν οτι στην πιστα εχεις συνηθως μειωμενες πιεσεις.....
Για να εχω σωστες πιεσεις σε στροφιλικα πχ Ρωσο, Αττικη οδο και trackdays μιας και δεν ζεσταινονται το ιδιο σε καμια απο τις παραπανω περιπτωσεις. Καπως ετσι το φανταζομαι...αλλα μπορει να κανω κ λαθος!!!
Η ερώτηση εδώ είναι : "Πόσο ζεστό;"
Αυτό σημαίνει ότι για να έχεις κάποια αξιόπιστα και κυρίως συγκρίσιμα αποτελέσματα, θα πρέπει να γίνουν μετρήσεις πίεσης σε συνάρτηση με τη θερμοκρασία. (Και ας μην υπολογίσουμε βάρη μηχανής, αναβάτη κλπ)
Κοινώς τρέχα γύρευε.
Γι' αυτό έχουν επικρατήσει οι "κρύες" πιέσεις.
Και η κρυες πιεσεις δεν εχουν να κανουν με την θερμοκρασια περιβαλλοντος... αλλο 5 και αλλο 40 βαθμοι.
Να το θεσω αλλιως... Στα Μεγαρα, για κρυο λαστιχο με 26 πιεση, αλλη πιεση (ζεστο) θα εχει γυρολογιο στο 1 λεπτο και αλλη για 1.30.Οποτε δεν θα εχουν την ιδια πιεση ζεστα αρα πρεπει να προσαρμοστει αναλογα.
και η θερμοκρασια περιβαλλοντος δεν εχει να κανει με την θερμοκρασια της ασφαλτου...
αλλιως να εχει 5 βαθμους στο περιβαλλον και την ασφαλτο να την χτυπαει ηλιος 4-5 ωρες...και αλλιως να εχει 22 βαθμους στο περιβαλλον και το ανηλιαγο κομματι ασφαλτου στον αγιο να μην εχει στεγνωσει λογω της υγρασιας περιβαλλοντος...
επισης εχει να κανει και με τον ρυθμο που παει ο καθενας και την ικανοτητα να ζεστανει τα λαστιχα του σε καλο βαθμο...
τουτεστιν, μπορει καποιοι να χρησιμοποιουν κουβερτες πριν μπουν για session στην πιστα, και μολις βγουν οι θερμοκρασια των ελαστικων τους να ειναι χαμηλοτερη απ'οτι οταν μπηκαν...
και καποιοι αλλοι δεν μπαινουν με κουβερτες, κανουν 2-3 γυρους για ζεσταμα και μολις τελειωνει το session τα λαστιχα ζεματανε...
ολα ειναι σχετικα...![]()