Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Πραγματικες πιεσεις ελαστικων

  1. #1

    Πραγματικες πιεσεις ελαστικων

    Σε αναζητηση σωστων πιεσεων για το Mille τιθετε η ερωτηξης: Εχει μετρησει καποιος την πραγματικη πιεση ,οταν ειναι ζεστο δηλαδη, το ελαστικο σε πιστα και μη. Για να μην την παθουμε σαν τον Baz ...

  2. #2
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 2wheeler Προβολή μηνύματος
    Σε αναζητηση σωστων πιεσεων για το Mille τιθετε η ερωτηξης: Εχει μετρησει καποιος την πραγματικη πιεση ,οταν ειναι ζεστο δηλαδη, το ελαστικο σε πιστα και μη. Για να μην την παθουμε σαν τον Baz ...
    Ναι, αλλά πού θα σε ωφελήσει αυτό;

    Η πλειοψηφία των εταιριών προτείνουν πιέσεις σε κρύα ελαστικά.
    Think faster than you ride

  3. #3
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Συν οτι στην πιστα εχεις συνηθως μειωμενες πιεσεις.....

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 2wheeler Προβολή μηνύματος
    Σε αναζητηση σωστων πιεσεων για το Mille τιθετε η ερωτηξης: Εχει μετρησει καποιος την πραγματικη πιεση ,οταν ειναι ζεστο δηλαδη, το ελαστικο σε πιστα και μη. Για να μην την παθουμε σαν τον Baz ...
    γιατί κυκλοφορούν τα supersoft του baz στο εμπόριο??

  5. #5
    Για να εχω σωστες πιεσεις σε στροφιλικα πχ Ρωσο, Αττικη οδο και trackdays μιας και δεν ζεσταινονται το ιδιο σε καμια απο τις παραπανω περιπτωσεις. Καπως ετσι το φανταζομαι...αλλα μπορει να κανω κ λαθος!!!

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.916
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 2wheeler Προβολή μηνύματος
    Εχει μετρησει καποιος την πραγματικη πιεση ,οταν ειναι ζεστο δηλαδη, το ελαστικο σε πιστα και μη.
    Η ερώτηση εδώ είναι : "Πόσο ζεστό;"
    Αυτό σημαίνει ότι για να έχεις κάποια αξιόπιστα και κυρίως συγκρίσιμα αποτελέσματα, θα πρέπει να γίνουν μετρήσεις πίεσης σε συνάρτηση με τη θερμοκρασία. (Και ας μην υπολογίσουμε βάρη μηχανής, αναβάτη κλπ)
    Κοινώς τρέχα γύρευε.

    Γι' αυτό έχουν επικρατήσει οι "κρύες" πιέσεις.

  7. #7
    Και η κρυες πιεσεις δεν εχουν να κανουν με την θερμοκρασια περιβαλλοντος... αλλο 5 και αλλο 40 βαθμοι.

  8. #8
    Να το θεσω αλλιως... Στα Μεγαρα, για κρυο λαστιχο με 26 πιεση, αλλη πιεση (ζεστο) θα εχει γυρολογιο στο 1 λεπτο και αλλη για 1.30.Οποτε δεν θα εχουν την ιδια πιεση ζεστα αρα πρεπει να προσαρμοστει αναλογα.

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 2wheeler Προβολή μηνύματος
    Και η κρυες πιεσεις δεν εχουν να κανουν με την θερμοκρασια περιβαλλοντος... αλλο 5 και αλλο 40 βαθμοι.
    Όχι, δεν έχουν να κάνουν.
    Think faster than you ride

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 2wheeler Προβολή μηνύματος
    Και η κρυες πιεσεις δεν εχουν να κανουν με την θερμοκρασια περιβαλλοντος... αλλο 5 και αλλο 40 βαθμοι.

    και η θερμοκρασια περιβαλλοντος δεν εχει να κανει με την θερμοκρασια της ασφαλτου...
    αλλιως να εχει 5 βαθμους στο περιβαλλον και την ασφαλτο να την χτυπαει ηλιος 4-5 ωρες...και αλλιως να εχει 22 βαθμους στο περιβαλλον και το ανηλιαγο κομματι ασφαλτου στον αγιο να μην εχει στεγνωσει λογω της υγρασιας περιβαλλοντος...

    επισης εχει να κανει και με τον ρυθμο που παει ο καθενας και την ικανοτητα να ζεστανει τα λαστιχα του σε καλο βαθμο...

    τουτεστιν, μπορει καποιοι να χρησιμοποιουν κουβερτες πριν μπουν για session στην πιστα, και μολις βγουν οι θερμοκρασια των ελαστικων τους να ειναι χαμηλοτερη απ'οτι οταν μπηκαν...
    και καποιοι αλλοι δεν μπαινουν με κουβερτες, κανουν 2-3 γυρους για ζεσταμα και μολις τελειωνει το session τα λαστιχα ζεματανε...


    ολα ειναι σχετικα...

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.916
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 2wheeler Προβολή μηνύματος
    Και η κρυες πιεσεις δεν εχουν να κανουν με την θερμοκρασια περιβαλλοντος... αλλο 5 και αλλο 40 βαθμοι.
    Αυτές είναι θερμοκρασίες περιβάλλοντος.
    Το λάστιχο συνήθως δεν είναι ούτε στους 5, ούτε στους 40, άρα οι διαφορές στις μετρήσεις μικραίνουν.

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 51
    Τελευταίο μήνυμα: 30/01/2009, 10:31
  2. πιέσεις ελαστικών σφήκας
    από iosif στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 03/07/2008, 12:27
  3. Πιέσεις ελαστικών για Cbf600s
    από npat στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2007, 11:23
  4. πιεσεις ελαστικων
    από sxizomatis στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 13/05/2007, 15:18
  5. Πιεσεις ελαστικών στο χωμα
    από double_p στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2005, 10:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF