Καλημέρα. Επειδή θέλω να ελέγξω το νερό της μηχανής θέλω να ρωτήσω αν γίνεται χωρίς να βγάλω το ντεπόζιτο για να ανοίξω την τάπα. Κάτι λέει το εγχειρίδιο αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν πολυκατάλαβα. Υπάρχει κάποιο "ματάκι" για να μπορώ να δω;
Καλημέρα. Επειδή θέλω να ελέγξω το νερό της μηχανής θέλω να ρωτήσω αν γίνεται χωρίς να βγάλω το ντεπόζιτο για να ανοίξω την τάπα. Κάτι λέει το εγχειρίδιο αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν πολυκατάλαβα. Υπάρχει κάποιο "ματάκι" για να μπορώ να δω;
Υπάρχει ελπίδα αλλά είναι αλλού!
Εχει δοχειο νερου κατω απο τη σελα προς τη πιοσω μερια στο πλαι. Εκει γραφει και το min -max.
Βγάζω τη σέλλα και φαίνεται ή πρέπει να βγει και κανένα πλαϊνό κάλυμμα;
Για να συμπληρωσεις πρεπει να βγει.Ευκολο ειναι ρε.Οι βιδες φαινονται μολις βγαλεις τη σελα.
το δοχειο εχει νοημα να το τσεκαρεις αν εχει παρει αερα το κυκλωμα.
Μια χαρα το ελεγχεις και κατω απο τη σελα, δεν υπαρχει προβλημα.
Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...
για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!
Ο κοκκινος κυκλος ειναι η τρυπα για τα υγρα του πισω φρενου.για το ψυγειο βγαζουμε σελλα κατω απο του συνοδηγου την θεση βγαζεις την λαστιχενια ταπα και ελεγχεις να εινα μεταξυ upper και lower με το μηχανακι κρυο.εγω συμπληρωνω περιπου 50-100ml τον χρονο αλλα δεν το κυκλοφορω πολη.
Με το μηχανάκι σε θερμοκρασία λειτουργίας ελέγχουμε και προσθέτουμε paraflu.
Όταν είναι κρύο η στάθμη στο δοχειάκι είναι χαμηλότερα από το κανονικό.