Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 33

Θέμα: Καμπανα σε μονοκυλινδρο κινητηρα

  1. #16
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Κάτι που ξεχνάμε γενικώς στην Ελλάδα είναι να βελτιώνουμε την άνεση και την ασφάλεια....
    προσπάθησε να βελτιώσεις το μηχανάκι σου και σε αυτούς τους τομείς.
    Φιλικα,

  2. #17
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.967
    Ρε φίλε 10.000 φορές σου έχουν πει ότι δεν αλλάζεις βάρος στην καμπάνα.
    Δεν την ελαφρώνεις ούτε την βαραίνεις.
    Στο βολάν τα κάνεις αυτά, στο βολάν. Αν δε τα κάνεις στο βολάν δε τα κάνεις πουθενά εκτός και αν θέλεις να ασχοληθείς με το στρόφαλο.
    Στην καμπάνα μόνο δίσκους αλλάζεις και ελατήρια.

    Ο λόγος που δε βρίσκεις πληροφορίες είναι επειδή όλοι είναι τόσο ψαγμένοι που γνωρίζουν ότι δεν αξίζει να ασχοληθείς με την καμπάνα όσο κάνει αυτό που φτιάχτηκε να κάνει.

    Τώρα αν βρεις τον έναν που θα σου πει φίλε εγώ έχω κάνει αυτό με την καμπάνα..
    καλύτερα να φύγεις τρέχοντας, ο dalton* θα είναι!


    *Ένας σουπερ βελτιωτής του φόρουμ.

    Sent from me using a computer.

  3. #18
    Μανολη συμφωνω μαζι σου σε οτι αφορα την ασφαλεια.Αλλα ασφαλεια φυσικα δεν ειναι μονο τα φρενα κτλ...Για μενα η ασφαλεια πανω απο ολα ειναι να εισαι(οχι εσυ γενικα) συνδειδητοποιημενος οδηγος και να ξερεις σε ποιους χωρους κανεις οτι κανεις και να μπορεις να προβλεψεις τη μαλακια του αλλου(η αλλιως αντιληψη)...τα περισσοτερα ατυχηματα γινονται λογω μεθης,απροσεξιας η υπερβολικης ταχυτητας...Και τα καλυτερα φρενα να χεις που λεει ο λογος αν μπεις σε ενα στενο με μικρα στενακια αριστερα δεξια και αρχισεις να τρεχεις με 80-100 χλμ ε τοτε το κυνηγας...το ιδιο και οταν μεθας η χαζευεις αλλου οταν οδηγεις και επειδη εχω μεγαλωσει αθηνα(οπως οι περισσοτεροι) και εχω κανει πολλα χιλιομετρα με το παπι,γνωριζω πολυ καλα οτι ο δρομος δεν ειναι για παιχνιδια.

    Daz δεν θα με ενδιεφερε να πειραξω τιποτα που ακουμπαει αμεσα πανω στο στροφαλο πες το σκαλωμα οπως θες αλλα αυτα θελω να μεινουν εργοστασιο.Το βολαν ακουμπαει αμεσα οποτε ανηκει στη λιστα αυτη.
    Ο λογος που σκεφτηκα την καμπανα ειναι αυτο το οτι δεν βρισκω πληροφοριες και οτι επισης ακουμπαει πανω στον αξονα του σασμαν και θεωρητικα αν δεν γινει κατι ακραιο(που να προκαλεσει ασταθεια ας πουμε η να ελαφρυνει το μεταλο και να κινδυνευει να σπασει κατι) δεν νομιζω οτι θα προκαλουσε καπου θεμα αρα απο αποψη αντοχης δεν νομιζω οτι υπαρχει θεμα ισα ισα που λογικα θα κινειται πιο ευκολα σαν ελαφρυτερη.Επειδη εχω φτιαξει και αλλα παπακια ιδιου τυπου εχω παρατηρησει το βαρος της καμπανας διαφερει απο το ενα στο αλλο(και καποιες αλλες μικροδιαφορες στο πως πατανε οι δισκοι) και εκει μου ηρθε η απορια του να ρωτησω γιατι και τι θα προσφερε μια βαρυτερη και μια ελαφρυτερη.Βεβαια το αν αξιζει ειναι ενα αλλο θεμα γι αυτο εγω ρωτησα μειωνεκτηματα/πλεονεκτηματα βαρυτερης/ελαφρυτερης...Εστω και σαν γνωση και ας μην αξιζει...α και κατι ακομα,η καμπανα εχει και καποιο ακομα ονομα οπως ας πουμε το βολαν(σφονδυλος)?

    σας ευχαριστω για τις απαντησεις.

  4. #19
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.967
    Εγώ ξέρω ότι η καλύτερη βελτίωση σε ένα παπάκι είναι ένα δόντι λιγότερο μπροστά.

    Από κει και πέρα το μόνο που χρειάζεται να ψάξεις είναι..
    αγοραστή.

    Το να ασχολείσαι με την καμπάνα είναι χάσιμο χρόνου το λιγότερο.
    Καλύτερα να στραφείς σε άλλες λύσεις για βελτίωση. Υπάρχουν αρκετοί γνώστες στο φόρουμ για να σε βοηθήσουν αλλά πρώτα θα πρέπει να...

    αφήσεις την καμπάνα στη μιζέρια της!

    Μα δικός σου ειναι ο χρόνος, όπως θέλεις τον διαθέτεις.
    my 2c
    Sent from me using a computer.

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vagoskonti Προβολή μηνύματος
    Ο λογος που σκεφτηκα την καμπανα ειναι αυτο το οτι δεν βρισκω πληροφοριες και οτι επισης ακουμπαει πανω στον αξονα του σασμαν και θεωρητικα αν δεν γινει κατι ακραιο(που να προκαλεσει ασταθεια ας πουμε η να ελαφρυνει το μεταλο και να κινδυνευει να σπασει κατι) δεν νομιζω οτι θα προκαλουσε καπου θεμα αρα απο αποψη αντοχης δεν νομιζω οτι υπαρχει θεμα ισα ισα που λογικα θα κινειται πιο ευκολα σαν ελαφρυτερη.Επειδη εχω φτιαξει και αλλα παπακια ιδιου τυπου εχω παρατηρησει το βαρος της καμπανας διαφερει απο το ενα στο αλλο(και καποιες αλλες μικροδιαφορες στο πως πατανε οι δισκοι) και εκει μου ηρθε η απορια του να ρωτησω γιατι και τι θα προσφερε μια βαρυτερη και μια ελαφρυτερη.Βεβαια το αν αξιζει ειναι ενα αλλο θεμα γι αυτο εγω ρωτησα μειωνεκτηματα/πλεονεκτηματα βαρυτερης/ελαφρυτερης...Εστω και σαν γνωση και ας μην αξιζει...α και κατι ακομα,η καμπανα εχει και καποιο ακομα ονομα οπως ας πουμε το βολαν(σφονδυλος)?

    σας ευχαριστω για τις απαντησεις.
    Οτι ισχύει για το βολάν ισχύει για οτιδήποτε περιστρέφεται εντός του κινητήρα.
    Απλά η επιρροή του βολάν είναι μεγαλύτερη λόγω σχήματος (μεγάλη ροπή αδράνειας) και λόγω της μεγαλύτερη ταχύτητα περιστροφής απ όλα τα υπόλοιπα περιστρεφόμενα μέρη.
    Η καμπάνα περιστρέφεται με πολύ λιγότερες σ.α.λ. απο το βολάν.
    Πάντως όλα επηρεάζουν ακόμα και τα γρανάζια του κιβωτίου.

  6. #21
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Οτι ισχύει για το βολάν ισχύει για οτιδήποτε περιστρέφεται εντός του κινητήρα.
    Απλά η επιρροή του βολάν είναι μεγαλύτερη λόγω σχήματος (μεγάλη ροπή αδράνειας) και λόγω της μεγαλύτερη ταχύτητα περιστροφής απ όλα τα υπόλοιπα περιστρεφόμενα μέρη.
    Η καμπάνα περιστρέφεται με πολύ λιγότερες σ.α.λ. απο το βολάν.
    Πάντως όλα επηρεάζουν ακόμα και τα γρανάζια του κιβωτίου.
    αει γεια σου!χιλια ευχαριστω ρε φιλαρακι ,να σε καλα!οποτε ισχυει οτι ειπε ο μανωλης και ο Γιαννης στις πρωτες απαντησεις που επισης λαμβανω υποψην .
    Γενικα οτιδηποτε ειναι ελαφρυτερο κινειτε και ευκολοτερα βαση λογικης...χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν θα εχει και μεονεκτηματα και ουτε υποστηριζω φυσικα οτι αρχιζουμε και ελαφρυνουμε οτι βλεπουμε.Γενικα οτι κανω μεχρι τωρα το κανω αφοτου πρωτα εχω ψαχτει και εχω βεβαιωθει οτι αξιζει και θα δωσει κατι χωρις να κανει ζημια(η να χαλασει πολυ την αντωχη).
    Χιλια ευχαριστω παιδες!

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leo1964
    Εγγραφή
    01/12/2015
    Μηνύματα
    709
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vagoskonti Προβολή μηνύματος
    αει γεια σου!χιλια ευχαριστω ρε φιλαρακι ,να σε καλα!οποτε ισχυει οτι ειπε ο μανωλης και ο Γιαννης στις πρωτες απαντησεις που επισης λαμβανω υποψην .
    Γενικα οτιδηποτε ειναι ελαφρυτερο κινειτε και ευκολοτερα βαση λογικης...χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν θα εχει και μεονεκτηματα και ουτε υποστηριζω φυσικα οτι αρχιζουμε και ελαφρυνουμε οτι βλεπουμε.Γενικα οτι κανω μεχρι τωρα το κανω αφοτου πρωτα εχω ψαχτει και εχω βεβαιωθει οτι αξιζει και θα δωσει κατι χωρις να κανει ζημια(η να χαλασει πολυ την αντωχη).
    Χιλια ευχαριστω παιδες!
    Για αδράνεια μάζας έχεις διαβάσει;;;ότι είναι ελαφρύτερο και κινείται και ευκολότερα είναι σε θεωρητικό επίπεδο με απόλυτες παραμέτρους,όχι για χρήση γήινη!!!

  8. #23
    λεο δεν ειμαι μηχανολογος ετσι,οτι ξερω ειναι απο εμπειρια,ψαξιμο κτλ....Δεν το χω διαβασει,το διαβασα ομως τωρα που μου το ειπες απο το wikipedia βεβαια αυτο που λεει στο wikipedia για αδρανεια μαζας(στην περιστροφικη κινηση) εχει να κανει και με την ΜΑΖΑ του αντικειμενου.Με τον ορο μαζα εγω καταλαβαινω τον χωρο που ποιανει και τυχον αλλαγες στο σχημα του.Εγω δεν εχω σκοπο να πειραξω το χωρο(σχημα) που πιανει.Τωρα το 2ο που λες για γηινη χρηση δεν βλεπω να λεει κατι.Βεβαια εγω πιστευω οτι ολα εχουν να κανουν και κατα ποσο πειραζεις κατι δηλαδη αλλο ας πουμε να παρω την καμπανα και να την αφησω με το μισο γραναζι και να την ελαφρυνω κατα 100+g και αλλο να κανουμε μια μειωση της ταξης των 10-15g που δεν νομιζω να δωσει και τιποτα τρελα αλλα ουτε και να μου στερησει κατι τρελο.Πες μου που λεει οτι ειναι ακαταλληλο για γηινη χρηση να το διαβασω με τεκμηριωμενες απαντησεις φυσικα.Οτι πληροφορια παιρνω μου ειναι χρησιμη,σε ευχαριστω.

  9. #24
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.967
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vagoskonti Προβολή μηνύματος
    Γενικα οτι κανω μεχρι τωρα το κανω αφοτου πρωτα εχω ψαχτει και εχω βεβαιωθει οτι αξιζει και θα δωσει κατι
    Αν ελαφρύνεις λίγο τις ζάντες με τα λάστιχα, το κέρδος θα είναι σα να έχεις αφαιρέσει δυο καμπάνες.
    Δλδ αν σου φύγει μια ακτίνα θα είναι σα να έχεις ελαφρώσει την καμπάνα σου.

    Δλδ ακόμα δεν κατάλαβες αν αξίζει ή όχι?
    Sent from me using a computer.

  10. #25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Αν ελαφρύνεις λίγο τις ζάντες με τα λάστιχα, το κέρδος θα είναι σα να έχεις αφαιρέσει δυο καμπάνες.
    Δλδ αν σου φύγει μια ακτίνα θα είναι σα να έχεις ελαφρώσει την καμπάνα σου.

    Δλδ ακόμα δεν κατάλαβες αν αξίζει ή όχι?
    παω να κοψω καμια ακτινα και να βαλω 1,80 μπρος/2,00 πισω λαστιχα και στην πρωτη γουβα θα ποναει η μεση μου +θα θελω καινουργια ζαντα+θα κουβαλαω και κανα λαστιχο στην πλατη για ρεζερβα haahhahaah!!
    διαφορα 2,25/2,50 με 1,80/2,00 συν λαστιχο πλατης=δεν συμφαιρει (αντε εφευρεθηκε και τυπος)
    Παντως παρολο που με τρολαρεις σε παω ρε μπαγασα γιατι εχεις ενα δικο σου τροπο να τα λες που φενεται οτι το κανεις για χαβαλε.Το να καταλαβω αν αξιζει θα το καταλαβω μαλλον οταν το κανω,βαση αυτων που λετε οτι δινει πιστευω οτι αξιζει βεβαια οπως ειπα δεν περιμενω καμια τεραστια διαφορα αλλα ακομα και το λιγο ευπροσδεκτο ειναι εφοσον δεν χανουμε αξιοπιστια γιατι να μην το κανω.Δεν θα ηθελα να κανω αυτα που κανουν οι περισσοτεροι.(μακρυα απο τον κοινωνικο κομφωρτισμο χαχαχαχααχ!!)

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    ειμαι περιεργος να δω με μια διαδικασια θα ελεφρυνεις την καμπανα που ειναι μια φλουδα αλουμινιο

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vagoskonti Προβολή μηνύματος
    Βεβαια εγω πιστευω οτι ολα εχουν να κανουν και κατα ποσο πειραζεις κατι δηλαδη αλλο ας πουμε να παρω την καμπανα και να την αφησω με το μισο γραναζι και να την ελαφρυνω κατα 100+g και αλλο να κανουμε μια μειωση της ταξης των 10-15g που δεν νομιζω να δωσει και τιποτα τρελα αλλα ουτε και να μου στερησει κατι τρελο.Πες μου που λεει οτι ειναι ακαταλληλο για γηινη χρηση να το διαβασω με τεκμηριωμενες απαντησεις φυσικα.Οτι πληροφορια παιρνω μου ειναι χρησιμη,σε ευχαριστω.

    Δεν σε ενδιαφέρει τόσο η μάζα που αφαιρείς αλλά η απόσταση της από τον άξονα περιστροφής.

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    ειμαι περιεργος να δω με μια διαδικασια θα ελεφρυνεις την καμπανα που ειναι μια φλουδα αλουμινιο
    Θα ξυρίσει το γρανάζι της πρωτεύουσας.

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vagoskonti Προβολή μηνύματος
    Δεν θα ηθελα να κανω αυτα που κανουν οι περισσοτεροι.(μακρυα απο τον κοινωνικο κομφωρτισμο χαχαχαχααχ!!)
    Η καλύτερη, περισσότερη, και πλήρως αναστρέψιμη λύση νομίζω http://www.stelpet.gr/gr/el/products...no-volan-honda.

    Ουσιαστικά καταργείς το βολάν

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leo1964
    Εγγραφή
    01/12/2015
    Μηνύματα
    709
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    ειμαι περιεργος να δω με μια διαδικασια θα ελεφρυνεις την καμπανα που ειναι μια φλουδα αλουμινιο
    Θα φτιάξει καμπάνα από σκληρό πεπιεσμένο χαρτί

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΝΙΤΡΟ ΣΕ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ (660)
    από 0restis στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 85
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2013, 17:04
  2. Περιποιηση κυλινδρου σε μονοκυλινδρο.
    από vagmakr στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 26/11/2009, 17:09
  3. ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 999 Τestastretta
    από ntinlanden στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2007, 07:46
  4. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 09/12/2006, 20:43
  5. 2 εξατμίσεις σε μονοκύλινδρο 650cc
    από demotapa στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2006, 18:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF