Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 46

Θέμα: Ψεκαστό και After market εξάτμιση

  1. #16
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GFawkes Προβολή μηνύματος
    Σερβομοτέρ με ντίζες etc etc μπαινουν ΠΡΙΝ το τελικο στο χταποδι


    no problem
    Ώπα, δεν κατάλαβες, στο CBR η πεταλούδα είναι μέσα στο τελικό.

  2. #17
    Ξέρεις από βέσπα;;; Το avatar του/της lookylook
    Εγγραφή
    01/06/2015
    Μηνύματα
    117
    Βασικά την όλη κατάσταση την έχω πάρει από φόβο. Πριν από 2 χρόνια πήγαινα το 950 adv στην εθνική κάπου στα 210 κοντέρ για κανά 5 χιλιόμετρα. Φορούσε akrapovic. Αποτέλεσμα ήταν να σπάσει η βαλβίδα εξαγωγής στον πίσω κύλινδρο. Η ζημιά δεν ήταν μεγάλη διότι το κομμάτι το πέταξε έξω και έτσι δεν έπαθε άλλη ζημιά, αλλά μια από τις πιθανές αιτίες ήταν το -ίσως- φτωχότερο μίγμα από ότι έπρεπε (μια άλλη ήταν ο συντονισμός).
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC_0182.jpg 
Προβολές:	102 
Μέγεθος:	58,1 KB 
ID:	352510
    Με δεδομένο ότι οδηγούσα ένα varadero του 07' από το Μιλάνο ώς τη Βενετία δικάβαλο,τριβάλιτσο, με tank bag, κοντά στα 200 για πολύ μεγάλα διαστήματα, για να προλάβω το καράβι, μου φάνηκε απίστευτη ζημιά για κινητήρα που είναι φτιαγμένος να πάει τσίτα. Έτσι έχασα την εμπιστοσύνη μου και στη μηχανή αλλά και στις εξατμήσεις. Τώρα μου δίνεται η ευκαρία να ανταλλάξω ένα παλιό ανταλλακτικό που έχω, με μια akrapovic. Το μαγαζί μου δίνει τελικό για όποια μοτοσυκλέτα θέλω (είτε το smt είτε το Husky 610ie το οποίο και προτιμώ). Άλλα δεν θέλω να αλλάξω χάρτες στο smt διότι ήδη "πίνει" και στο 610, χωρίς dynojet, δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί να γίνει. Έτσι έχω κολλήσει και δεν ξέρω τι να κάνω φοβούμενος μη βάλω akrapovic στο 610 και πάθω τα ίδια με το 950.

  3. #18
    Τοτε κατσε στ αυγα σου και ανταλλαξέ το με αλυσιδογραναζα, τακακια, λαδια, φιλτρα
    πουτσ@@@@@@@@@

  4. #19
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Τοτε κατσε στ αυγα σου και ανταλλαξέ το με αλυσιδογραναζα, τακακια, λαδια, φιλτρα
    Το αυτό και βάλε και βενζίνες να κάνεις βόλτες.
    Το φτωχό μίγμα στις ψηλές στροφές είναι δεδομένο γι αυτό ήμουν πάντα επιφυλακτικός σε τέτοιες αλλαγές χωρίς καυσανάλυση και κακώς κάποιοι το προτείνουν με ελαφριά καρδιά.

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gior-gos
    Εγγραφή
    22/02/2014
    Μηνύματα
    1.263
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lookylook Προβολή μηνύματος
    πήγαινα το 950 adv στην εθνική κάπου στα 210 κοντέρ για κανά 5 χιλιόμετρα.
    Αυτο φιλε μου ειναι λαθος χρηση για αυτο το μηχανακι. Δεν λεω οτι απαραιτητα η ζημια οφειλεται σ αυτο - μπορει οπως λες και συ να οφειλεται στο φτωχοτερο μειγμα ή σε κατι άλλο. Κατα τη γνωμη μου ομως ειναι λαθος χρηση μιας μηχανης που δεν εχει τις αντοχες του βαραντερο με οτι αυτο συνεπαγεται. Εν ολιγοις, ισως αδικα εχεις χασει την εμπιστοσυνη σου.

  6. #21
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gior-gos Προβολή μηνύματος
    Αυτο φιλε μου ειναι λαθος χρηση για αυτο το μηχανακι. Δεν λεω οτι απαραιτητα η ζημια οφειλεται σ αυτο - μπορει οπως λες και συ να οφειλεται στο φτωχοτερο μειγμα ή σε κατι άλλο. Κατα τη γνωμη μου ομως ειναι λαθος χρηση μιας μηχανης που δεν εχει τις αντοχες του βαραντερο με οτι αυτο συνεπαγεται. Εν ολιγοις, ισως αδικα εχεις χασει την εμπιστοσυνη σου.
    950cc μοτοσυκλέτα είναι, ρολλαριστός στο περίπτερο για τσιγάρα να πηγαίνει δλδ;

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gior-gos
    Εγγραφή
    22/02/2014
    Μηνύματα
    1.263
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    950cc μοτοσυκλέτα είναι, ρολλαριστός στο περίπτερο για τσιγάρα να πηγαίνει δλδ;
    210 παρατεταμενα ( με τελικη 220; 230; ) θα ελεγα οτι ειναι βαναυσο στον πιεσμενο lc8 950.

  8. #23
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gior-gos Προβολή μηνύματος
    210 παρατεταμενα ( με τελικη 220; 230; ) θα ελεγα οτι ειναι βαναυσο στον πιεσμενο lc8 950.
    Ούτε για 5 χιλιόμετρα;
    Οκ πάω πάσο....
    Εγώ πάντως αν είχα μηχανάκι με τόσα κουσούρια θα το είχα κάψει....σοβαρά μιλάω.

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gior-gos
    Εγγραφή
    22/02/2014
    Μηνύματα
    1.263
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Ούτε για 5 χιλιόμετρα;
    Οκ πάω πάσο....
    Εγώ πάντως αν είχα μηχανάκι με τόσα κουσούρια θα το είχα κάψει....σοβαρά μιλάω.
    Νταξει, τωρα αυτα ειναι και λιγο σχετικα. Το 950 σε τετοια χρηση εχει αρκετα περισσοτερες πιθανοτητες να παθει κατι σε σχεση με τζαπαν ή - να το πω πιο σωστα - σε σχεση μ ενα μηχανακι που ειναι τουριστας. Το μηχανακι δεν ειναι κακο· κερδιζει αλλού. Αλλά ειναι γνωστο τοις πασι οτι προκειται για ενα μηχανακι καπως πιο ειδικης χρησης και σκοπου.

  10. #25
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Μιλάμε για 1,5min (σκάρτα), κοντά στην τελική του. Κοντά, όχι στην τελική.
    Είναι δυνατόν να πάθει κάτι από αυτό;
    Σίγουρα υπήρχε και άλλος λόγος.

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.993
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lookylook Προβολή μηνύματος
    Βασικά την όλη κατάσταση την έχω πάρει από φόβο. Πριν από 2 χρόνια πήγαινα το 950 adv στην εθνική κάπου στα 210 κοντέρ για κανά 5 χιλιόμετρα. Φορούσε akrapovic. Αποτέλεσμα ήταν να σπάσει η βαλβίδα εξαγωγής στον πίσω κύλινδρο. Η ζημιά δεν ήταν μεγάλη διότι το κομμάτι το πέταξε έξω και έτσι δεν έπαθε άλλη ζημιά, αλλά μια από τις πιθανές αιτίες ήταν το -ίσως- φτωχότερο μίγμα από ότι έπρεπε (μια άλλη ήταν ο συντονισμός).
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC_0182.jpg 
Προβολές:	102 
Μέγεθος:	58,1 KB 
ID:	352510
    Με δεδομένο ότι οδηγούσα ένα varadero του 07' από το Μιλάνο ώς τη Βενετία δικάβαλο,τριβάλιτσο, με tank bag, κοντά στα 200 για πολύ μεγάλα διαστήματα, για να προλάβω το καράβι, μου φάνηκε απίστευτη ζημιά για κινητήρα που είναι φτιαγμένος να πάει τσίτα. Έτσι έχασα την εμπιστοσύνη μου και στη μηχανή αλλά και στις εξατμήσεις. Τώρα μου δίνεται η ευκαρία να ανταλλάξω ένα παλιό ανταλλακτικό που έχω, με μια akrapovic. Το μαγαζί μου δίνει τελικό για όποια μοτοσυκλέτα θέλω (είτε το smt είτε το Husky 610ie το οποίο και προτιμώ). Άλλα δεν θέλω να αλλάξω χάρτες στο smt διότι ήδη "πίνει" και στο 610, χωρίς dynojet, δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί να γίνει. Έτσι έχω κολλήσει και δεν ξέρω τι να κάνω φοβούμενος μη βάλω akrapovic στο 610 και πάθω τα ίδια με το 950.


    κατ'αρχην με ενα τελικο και μαμα ρυθμιση δεν εχεις να φοβασαι πολλα, γιατι σχεδον ολα τα μηχανακια ερχονται "πλουσια" απο εργοστασιο...
    με ολοσωμη και φιλτρο σαφως και θελει ρυθμισμα για να παει καλυτερα απ'οτι πριν...
    αλλα και αυτο το καλυτερα ειναι λιγο σχετικο γιατι μπορει να γεμισει παντου και ψηλα να μην γουσταρει παρατεταμενο..

    γενικα το παρατεταμενο γκαζι στο τερμα δεν κανει καλο σε πολλα μηχανακια και ειδικα σε μηχανακια που δεν ειναι κατασκευασμενα για τελικες (βλ. 950, varadero, κλπ)

    το οτι εσπασε στο ΚΤΜ και οχι στο Honda μπορει να ειναι καθαρη τυχη, μπορει ομως και οχι...
    δεν το παω παλι στην αξιοπιστια της Honda σε σχεση με της ΚΤΜ, αλλα αν το παρεις λογικα αλλιως ειναι ενα χιλιαρι δικυλινδρο να σου βγαζει 95 τροχο και αλλιως να σoυ βγαζει 80...λιγοτερο πιεσμενο το μοτερ στην δευτερη περιπτωση και με σαφως περισσοτερες αντοχες...


    ριξε μια ματια και εδω...

  12. #27
    Η acrapovic σου δινει χαρτη για εξατμίσεις και στους περνάει η αντιπροσωπεία αν θέλεις. Αυτο δεν ειναι ελαφρυα την καρδια αλλά η επίσημη διαδικασια απο την εταιρεία. Οι συγκεκριμένοι χάρτες βέβαια ειναι σε κάποια σημεία αρκετά πλούσιοι και ανεβάζουν στανταρ την κατανάλωση γιαυτό και κάποιοι ψάχνονται περισσότερο.
    Πάντως δεν ειναι και το πιο σύνηθες να σπάσει μοτέρ από αλλαγή εξάτμισης..

  13. #28
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Μιλάμε για 1,5min (σκάρτα), κοντά στην τελική του. Κοντά, όχι στην τελική.
    Είναι δυνατόν να πάθει κάτι από αυτό;
    Σίγουρα υπήρχε και άλλος λόγος.
    Προφανώς υπήρχε άλλος λόγος. Αν είναι δυνατόν να θεωρούμε αναμενόμενο πως ένα μοτέρ με 100 άλογα, έσπασε επειδή πήγε με 200χλμ για 5 χιλιάδες μέτρα. Και ιδίως το 950 που δεν έχει τέτοιου είδους περιστατικά.

    Σε ότι αφορά το θέμα του thread, στο Tuono η aprilia δίνει άλλο χάρτη (προφανώς πιο πλούσιο) για αλλαγή τελικών, και άλλο χάρτη για ολόσωμη akrapovic EVO-6.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  14. #29
    Ξέρεις από βέσπα;;; Το avatar του/της lookylook
    Εγγραφή
    01/06/2015
    Μηνύματα
    117
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από xaotikos Προβολή μηνύματος
    Η acrapovic σου δινει χαρτη για εξατμίσεις και στους περνάει η αντιπροσωπεία αν θέλεις. Αυτο δεν ειναι ελαφρυα την καρδια αλλά η επίσημη διαδικασια απο την εταιρεία. Οι συγκεκριμένοι χάρτες βέβαια ειναι σε κάποια σημεία αρκετά πλούσιοι και ανεβάζουν στανταρ την κατανάλωση γιαυτό και κάποιοι ψάχνονται περισσότερο.
    Πάντως δεν ειναι και το πιο σύνηθες να σπάσει μοτέρ από αλλαγή εξάτμισης..
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Προφανώς υπήρχε άλλος λόγος. Αν είναι δυνατόν να θεωρούμε αναμενόμενο πως ένα μοτέρ με 100 άλογα, έσπασε επειδή πήγε με 200χλμ για 5 χιλιάδες μέτρα. Και ιδίως το 950 που δεν έχει τέτοιου είδους περιστατικά.
    Εντάξει ρε παιδιά..Δεν έσπασε και το μοτέρ στο ΚΤΜ. Μια βαλβίδα έσπασε. Μπορεί να συντόνισε, μπορεί να στέγνωσε, (αν και τα μίγματα ήταν σωστά φτιαγμένα, με αλλαγμένα ζιγκλέρ,κλπ κλπ). Απλά εγώ ξενέρωσα και το πούλησα.

  15. #30
    Ξέρεις από βέσπα;;; Το avatar του/της lookylook
    Εγγραφή
    01/06/2015
    Μηνύματα
    117
    μια ερώτηση που θα ήθελα να κάνω:Ας υποθέσουμε πως βάζω dynojet και μπορώ να φτιάχνω τους χάρτες. Πως διαλέγω την σωστή after market εξάτμηση?

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Διπλό stand και after market εξάτμιση...
    από yes-u στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2011, 19:56
  2. Εξάτμιση after market και pair
    από reinmeister στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2011, 15:41
  3. Hornet 600 05' και after market καλούδια
    από Alchimistis στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 07/01/2007, 00:51

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF