Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 10 από 10

Θέμα: Honda C50 αντeχει η μπιελα για 51 χιλιοστα κυλινδροπιστονο;

  1. #1

    Question Honda C50 αντeχει η μπιελα για 51 χιλιοστα κυλινδροπιστονο;

    Καλησπερα, οπως λεει και ο τιτλος αντεχει η μπιελα του 50αριου για κυλινδοπιστονο 51mm μαζι με κεφαλη;
    Το καλυτεο μεγεθος καρμυρατερ για αυτη την μετατροπη ποιο ειναι;
    TNX!

  2. #2
    Μονοκύλινδρο μέλος Το avatar του/της nikosmec
    Εγγραφή
    09/09/2015
    Μηνύματα
    335
    είχα κάνει αυτή την μετατροπή σε daytona sprinter 50cc. Το αντέχει είναι σχετικό. Γενικά δεν αντέχει μιας και είναι σχεδιασμένο για λιγότερα κυβικά. Το σε πόσο καιρό θα μείνει εξαρτάται από την κατάσταση, εγώ το εκανα σε σχετικά καινούριο μοτερ και μου εβγαλε 1,5 χρόνο μέχρι να μου δώσει το ρουλεμαν της μπιελας στο χέρι.

  3. #3
    εχει 12000 χιλ..Ξερεις εαν μπαινουν τα 51 χιλιοστα χωρις να ανοιξω τα καρτερ;

  4. #4
    Εχει πολλα καρτερ το c50 ή εγω εχω μείνει πισω?

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από borbos Προβολή μηνύματος
    Εχει πολλα καρτερ το c50 ή εγω εχω μείνει πισω?
    2 μαλλον, 3 δυσκολο.

  6. #6
    Μονοκύλινδρο μέλος Το avatar του/της nikosmec
    Εγγραφή
    09/09/2015
    Μηνύματα
    335
    2, το δεξί και το αριστερό.
    Στο sprinter έμπαιναν γιατί έχει από την μάνα του ανοιχτά κάρτερ, έχω την εντύπωση όμως πως στο c50 θα χρειαστούν άνοιγμα χωρίς να παίρνω και όρκο, αν ξέρει κάποιος ας απαντήσει. Όπως και να έχει όταν το λύσεις το μετράς με ένα παχύμετρο και πας με τα νούμερα στο κατάστημα να σου πουν πόσα χιλιοστά είναι το χιτώνιο στην εξωτερική διάμετρο. Για μένα πάντως μην το πας τόσο, δεν θα δεις καμιά τρομερή διαφορά και θα έχεις ημερομηνία λήξης που αν χαλάσει απλά ρουλεμάν μπιέλας όπως το δικό μου θα είσαι τυχερός, γιατί αν κόψει ή στραβώσει μπιέλα μπορεί να σου κάνει μεγαλύτερη ζημιά. Βέβαια δικό σου είναι και κάνεις ότι θες. Αν το κάνεις να ξέρεις πως θα χρειαστείς κυλινδροπίστονο, κεφαλή κατοστάρα, καδένα πιο μακριά από του c50 και ένα πιο μεγάλο καρμπυρατέρ, όχι πάνω από 18άρι. Επίσης βάλε στον λογαριασμό, ράουλα, φλάτζες, λαδια.


    υ.γ. Τώρα το πρόσεξα, έχεις c50 με 12.000 χλμ και θες να το σφάξεις; Τι σου έκανε το καημένο;

  7. #7
    Ηταν ηδη 72 αλλα το κυλινδοπιστονο ηταν χαλια και θελω να του βαλω κατι καλο. Ευχαριστω φιλε για τις πληροφοριες. Οταν λες δεν θα δω διαφορα τι εννοεις. Τωρα εχω κεφαλη μαμα (πιστευω οτι ειναι πιο κλειστη απο τα Ελληνικα C50 γιατι το δικο μου ειναι εισαγωγης) ενα 17αρι καρμυρατερ china και το 72cc. Με κεφαλη πιο μεγαλη και 18cc δεν θα εχει διαφορα; Δεν ειμαι τυπος που τρεχω, αλλα κανω καμια 20αρια χιλιομετρα την ημερα με ανηφορες και θελω να με παει, οχι να το παω.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikosmec Προβολή μηνύματος
    2, το δεξί και το αριστερό.
    Στο sprinter έμπαιναν γιατί έχει από την μάνα του ανοιχτά κάρτερ, έχω την εντύπωση όμως πως στο c50 θα χρειαστούν άνοιγμα χωρίς να παίρνω και όρκο, αν ξέρει κάποιος ας απαντήσει. Όπως και να έχει όταν το λύσεις το μετράς με ένα παχύμετρο και πας με τα νούμερα στο κατάστημα να σου πουν πόσα χιλιοστά είναι το χιτώνιο στην εξωτερική διάμετρο. Για μένα πάντως μην το πας τόσο, δεν θα δεις καμιά τρομερή διαφορά και θα έχεις ημερομηνία λήξης που αν χαλάσει απλά ρουλεμάν μπιέλας όπως το δικό μου θα είσαι τυχερός, γιατί αν κόψει ή στραβώσει μπιέλα μπορεί να σου κάνει μεγαλύτερη ζημιά. Βέβαια δικό σου είναι και κάνεις ότι θες. Αν το κάνεις να ξέρεις πως θα χρειαστείς κυλινδροπίστονο, κεφαλή κατοστάρα, καδένα πιο μακριά από του c50 και ένα πιο μεγάλο καρμπυρατέρ, όχι πάνω από 18άρι. Επίσης βάλε στον λογαριασμό, ράουλα, φλάτζες, λαδια.


    υ.γ. Τώρα το πρόσεξα, έχεις c50 με 12.000 χλμ και θες να το σφάξεις; Τι σου έκανε το καημένο;

  8. #8
    Μονοκύλινδρο μέλος Το avatar του/της nikosmec
    Εγγραφή
    09/09/2015
    Μηνύματα
    335
    κάποια διαφορά θα την δεις, θα τραβάει και θα στροφάρει καλήτερα αλλά δεν θα είναι και τόσο τρομερό. Φαντάζομαι πως θες να αποφύγεις να αλλάξεις στροφαλομπιέλα για να μην λύσεις όλο το μοτέρ. Απλά να έχεις στο μυαλό σου πως κάποια στιγμή αργότερα θα το χρειαστείς σίγουρα. Εγώ όταν το έκανα ηξερα να λύνω μοτέρ μέχρι τα κυλινδροπίστονα και το έκανα και επίσης ήταν κινέζικο και δεν με ένοιαζε να το σκανταλέψω. Οπότε όταν χρειάστηκε να το λύσω όλο για να αλλάξω και στροφαλομπιέλα είχα φροντίσει να μάθω να λύνω και το υπόλοιπο. Να έχεις το νού σου να πάρεις τον κοντό 51 κύλινδρο για την διαδρομή σου αφού θα μείνει ο 50αρις στροφαλος. Σαν low budget μετατροπή υπολόγισε γύρω στο 100€ τα ανταλακτικά αν πας σε μέτρια προς φθηνά. Αν παρεις κεφαλή καινούρια μην πάρεις εντελώς φθηνή γιατί οι βαλβίδες και τα ελατήρια είναι άχρηστα και μετά από λίγο καιρό θα θέλουν άλλαγμα. Όταν το λύσεις μην ξεχάσεις να ελέγξεις αν έχει κενά η μπιέλα και πάει τσάμπα η δουλειά που θα κάνεις. Έχεις σκοπό να το φτιάξεις μόνος σου ή θα πας σε μάστορα; Ρωτάω γιατί είναι αρκετά εύκολο πέρα από το θέμα ανοίγματος των κάρτερ.

  9. #9
    Νικο μονος θα το φτιαξω, απλα μετα απο 25 χρονια ξαναεχω στογγυλο και ρωταω να μαθω τις λεπτομερειες. Για πιστονι εχω καταληξει, για κυλινδρο απο αυτους τηε "σειρας" μηπως εχεις να προτεινεις κατι;

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikosmec Προβολή μηνύματος
    κάποια διαφορά θα την δεις, θα τραβάει και θα στροφάρει καλήτερα αλλά δεν θα είναι και τόσο τρομερό. Φαντάζομαι πως θες να αποφύγεις να αλλάξεις στροφαλομπιέλα για να μην λύσεις όλο το μοτέρ. Απλά να έχεις στο μυαλό σου πως κάποια στιγμή αργότερα θα το χρειαστείς σίγουρα. Εγώ όταν το έκανα ηξερα να λύνω μοτέρ μέχρι τα κυλινδροπίστονα και το έκανα και επίσης ήταν κινέζικο και δεν με ένοιαζε να το σκανταλέψω. Οπότε όταν χρειάστηκε να το λύσω όλο για να αλλάξω και στροφαλομπιέλα είχα φροντίσει να μάθω να λύνω και το υπόλοιπο. Να έχεις το νού σου να πάρεις τον κοντό 51 κύλινδρο για την διαδρομή σου αφού θα μείνει ο 50αρις στροφαλος. Σαν low budget μετατροπή υπολόγισε γύρω στο 100€ τα ανταλακτικά αν πας σε μέτρια προς φθηνά. Αν παρεις κεφαλή καινούρια μην πάρεις εντελώς φθηνή γιατί οι βαλβίδες και τα ελατήρια είναι άχρηστα και μετά από λίγο καιρό θα θέλουν άλλαγμα. Όταν το λύσεις μην ξεχάσεις να ελέγξεις αν έχει κενά η μπιέλα και πάει τσάμπα η δουλειά που θα κάνεις. Έχεις σκοπό να το φτιάξεις μόνος σου ή θα πας σε μάστορα; Ρωτάω γιατί είναι αρκετά εύκολο πέρα από το θέμα ανοίγματος των κάρτερ.

  10. #10
    Μονοκύλινδρο μέλος Το avatar του/της nikosmec
    Εγγραφή
    09/09/2015
    Μηνύματα
    335
    σου έστειλα πμ τι είχα χρησιμοποιήσει εγω

Παρόμοια θέματα

  1. Βοήθεια για honda c50
    από vasnomat στο forum Honda
    Απαντήσεις: 148
    Τελευταίο μήνυμα: 20/12/2017, 06:13

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF