Σελίδα 118 από 139 ΠρώτοΠρώτο ... 1868108113114115116117118119120121122123128 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.756 έως 1.770 από 2083

Θέμα: AFRICA!

  1. #1756
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.232
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    ομορφη παντως. απλη και ομορφη. αποτι διαβαζω ειναι της σχολης honda. παει παντου και ευκολα χωρις να σε κανει να ασχολεισαι μαζι της. ειναι καιρος να βγει και μια μικρη αφρικα η ενα σωστο τρανσαλπ.
    Υπάρχουν φήμες για ΑΤ 250 που θα βασιστεί στο CRF250L.

  2. #1757
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Panos76 Προβολή μηνύματος
    Υπάρχουν φήμες για ΑΤ 250 που θα βασιστεί στο CRF250L.
    Οχι ρπστμ.......
    πουτσ@@@@@@@@@

  3. #1758
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.232


    Γιατί ρέει;

    Εμένα μΕ κάνει

    Αν το έβγαζαν κανα τάλιρο θα το τσίμπαγα (σαν μτχ )

    info

  4. #1759
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Panos76 Προβολή μηνύματος


    Γιατί ρέει;

    Εμένα μΕ κάνει

    Αν το έβγαζαν κανα τάλιρο θα το τσίμπαγα (σαν μτχ )

    info
    Γιατι τωρα θα πρεπει να παρω και τα δυο..
    πουτσ@@@@@@@@@

  5. #1760
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.232
    Το μπλουζάκι δώρο από εμάς Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rofl-3e.gif 
Προβολές:	316 
Μέγεθος:	12,8 KB 
ID:	352806

  6. #1761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Panos76 Προβολή μηνύματος
    Το μπλουζάκι δώρο από εμάς Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rofl-3e.gif 
Προβολές:	316 
Μέγεθος:	12,8 KB 
ID:	352806
    πουτσ@@@@@@@@@

  7. #1762
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2010
    Μηνύματα
    223
    To είδα σήμερα στο Σαρακάκη και ανέβηκα στατικά. Οι εντυπώσεις που μου άφησε:

    - Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής
    - Μαζεμένη στο μάτι αλλά όταν την καβαλάς έχει μπροστά ευρύχωρο τιμονι-όργανα
    - Ανάλαφρη αίσθηση στατικά

    Έχουν μόνιμα 4 μοτοσυκλέτες σε ισάριθμους αντιπρόσωπους για δοκιμή.

  8. #1763
    Και μιά σύγκρουση γιγάντων που δεν τα γράφει όλα ρόδινα για τον νεοφερμένο.

    http://africatwin1000.blogspot.gr/20...vec-la-gs.html




    Στις φωτογραφίες η γωνία στα γόνατα δεν δείχνει και πολύ μεγάλη (κακό αυτό) και ο αναβάτης αν είναι ο αρθρογράφος δεν είναι πρώτο μπόι κατά τα γραφόμενα.

  9. #1764
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Και μιά σύγκρουση γιγάντων που δεν τα γράφει όλα ρόδινα για τον νεοφερμένο.

    http://africatwin1000.blogspot.gr/20...vec-la-gs.html




    Στις φωτογραφίες η γωνία στα γόνατα δεν δείχνει και πολύ μεγάλη (κακό αυτό) και ο αναβάτης αν είναι ο αρθρογράφος δεν είναι πρώτο μπόι κατά τα γραφόμενα.
    Εγω θα το ξαναπω....
    Δεν μπορει να συγκριθει με τα λοιπα μεγαλα ον οφφ της αγορας.....
    Με τα 800αρια ισως....
    Αντε και με το βεστρομ 1000 λογω κοντινων απολυτων αριθμων....
    πουτσ@@@@@@@@@

  10. #1765
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2010
    Μηνύματα
    223
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Εγω θα το ξαναπω....
    Δεν μπορει να συγκριθει με τα λοιπα μεγαλα ον οφφ της αγορας.....
    Με τα 800αρια ισως....
    Αντε και με το βεστρομ 1000 λογω κοντινων απολυτων αριθμων....
    Κι εγώ αυτό νομίζω. Αλλά η σύγκριση του Άφρικα (και των 800ριων) με τα 1200ρια έχει πιο πολλά θετικά. Πιστεύω ότι στην Ελλάδα τα 1200 κυβικά είναι άχρηστα και δύσχρηστα. Επίσης, η υστέρηση των μαστόδοντων σε διαδρομές εκτός ασφάλτου είναι πάλι ένα μεγάλο μειονέκτημα για τις εδώ πανέμορφες διαδρομές. Να προσθέσουμε τέλος τα εξής χαρακτηριστικά των μεγάλων στα οποία το Άφρικα (και τα 800ρια) ρίχνει αρκετά: βάρος, κατανάλωση, καθημερινή χρήση, κόστος.

    Φυσικά με ένα 1200ρι έχεις άλλα πλεονεκτήματα και δυνατότητες: μεγαλύτερη άνεση σε υψηλές ταχύτητες, για κάποιους που έχουν μπόι και κιλά χρειάζονται και τον ανάλογο όγκο μηχανής. Στα μάτια μου, 1200ρι θα πάρει κάποιος για να χωράει (αν είναι ψηλός κι ευτραφής) και για να έχει ένα ασφάλτινο μηχανάκι με όρθια θέση οδήγησης. Άντε και για να "φαίνεται"! Κατά τ άλλα, όταν φτάσεις στον προορισμό, μια πιο εύχρηστη μηχανή θα σε ευχαριστήσει περισσότερο.

  11. #1766
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Specialized Προβολή μηνύματος
    Κι εγώ αυτό νομίζω. Αλλά η σύγκριση του Άφρικα (και των 800ριων) με τα 1200ρια έχει πιο πολλά θετικά. Πιστεύω ότι στην Ελλάδα τα 1200 κυβικά είναι άχρηστα και δύσχρηστα. Επίσης, η υστέρηση των μαστόδοντων σε διαδρομές εκτός ασφάλτου είναι πάλι ένα μεγάλο μειονέκτημα για τις εδώ πανέμορφες διαδρομές. Να προσθέσουμε τέλος τα εξής χαρακτηριστικά των μεγάλων στα οποία το Άφρικα (και τα 800ρια) ρίχνει αρκετά: βάρος, κατανάλωση, καθημερινή χρήση, κόστος.

    Φυσικά με ένα 1200ρι έχεις άλλα πλεονεκτήματα και δυνατότητες: μεγαλύτερη άνεση σε υψηλές ταχύτητες, για κάποιους που έχουν μπόι και κιλά χρειάζονται και τον ανάλογο όγκο μηχανής. Στα μάτια μου, 1200ρι θα πάρει κάποιος για να χωράει (αν είναι ψηλός κι ευτραφής) και για να έχει ένα ασφάλτινο μηχανάκι με όρθια θέση οδήγησης. Άντε και για να "φαίνεται"! Κατά τ άλλα, όταν φτάσεις στον προορισμό, μια πιο εύχρηστη μηχανή θα σε ευχαριστήσει περισσότερο.
    Να υποθέσω ότι δεν έχεις μηχανή "μεγάλου κυβισμού".
    Δεν ισχύουν τα μισά από όσα λες, μόνο το βάρος στα επιτόπια/σπρωξίματα/χώμα έχει όντως διαφορά. Που για το GS δεν έχω διαβάσει κανέναν να το πολυγκρινιάζει στο χώμα, όλοι οδοστρωτήρα το λένε. Όχι σε φάση μονοπάτι για μονοκύλινδρα, να εξηγούμαι.
    Πρακτικά, η οποιαδήποτε μετακίνηση με το μεγάλο έχει άλλη χάρη, με πιθανή εξαίρεση το στρίμωγμα στο κέντρο. Πιθανή λέω γιατί είναι τόσες λίγες οι φορές που με κούρασε το 1000άρι στην κίνηση που το θεωρώ μη υπαρκτό θέμα σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα που γίνονται απείρως πιο ξεκούραστα.

  12. #1767
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Το ΑΤ βουλωνει την τρύπα που άφησε το 990 φευγοντας και σαν τέτοιο όπως φαίνεται είναι εξαιρετικό. Οι συγκρίσεις με οτιδήποτε άλλο είναι ακυρες.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #1768
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2010
    Μηνύματα
    223
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Να υποθέσω ότι δεν έχεις μηχανή "μεγάλου κυβισμού".
    Δεν ισχύουν τα μισά από όσα λες, μόνο το βάρος στα επιτόπια/σπρωξίματα/χώμα έχει όντως διαφορά. Που για το GS δεν έχω διαβάσει κανέναν να το πολυγκρινιάζει στο χώμα, όλοι οδοστρωτήρα το λένε. Όχι σε φάση μονοπάτι για μονοκύλινδρα, να εξηγούμαι.
    Πρακτικά, η οποιαδήποτε μετακίνηση με το μεγάλο έχει άλλη χάρη, με πιθανή εξαίρεση το στρίμωγμα στο κέντρο. Πιθανή λέω γιατί είναι τόσες λίγες οι φορές που με κούρασε το 1000άρι στην κίνηση που το θεωρώ μη υπαρκτό θέμα σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα που γίνονται απείρως πιο ξεκούραστα.
    Λάθος υποθέτεις. Και λάθος τα υπολογίζεις.

    Οι περισσότεροι (για να μην πω όλοι) αγοράζουν 1200 κυβικά για: 1) την άσφαλτο, 2) την όρθια θέση οδήγησης, 3) την δυνατότητα φόρτωσης και 4) τη μόδα του on-off (που off δεν θα δουν ποτέ γι αυτό και βάζουν ότι πιο ασφάλτινο λάστιχο μπορούν). Το οδικό δίκτυο της Ελλάδας ευνοεί τις μικρότερες (από 1200 κυβικά και 250 κιλά) και πιο ευέλικτες μηχανές. Τώρα αν θέλει κάποιος κάτι πολύ, με γεια του! Δεν θα μπούμε δα και στο πορτοφόλι του.

    Πάντως αυτά που βλέπω και αυτά που διαβάζω για το Άφρικα με πείθουν ότι θα είναι μια πολύ καλή μηχανή για τα Ελληνικά δεδομένα. Μακάρι να βγάλουν και μικρότερο.

  14. #1769
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Specialized Προβολή μηνύματος
    Λάθος υποθέτεις. Και λάθος τα υπολογίζεις.
    .
    Λάθη είμαστε, ανθρώπους κάμουμε κλπ

  15. #1770
    Μόλις έλαβα ένα τηλεφώνημα ότι το νέο άφρικα θα βρίσκεται στη γειτονιά μου για τεστ ντράιβ.
    Τον ευχαρίστησα και του είπα ότι θα φροντίσω να βρεθώ όσο πιο μακρυά γίνεται, για να
    μην κινδυνέψω να το καβαλήσω και πω σε μπελάδες

Παρόμοια θέματα

  1. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01
  2. Ζελατίνα AFRICA TWIN
    από Julius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2004, 19:44
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  4. africa twin Αναζητήσεις
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF