Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 69

Θέμα: Κατανάλωση VStrom 650 ?

  1. #16
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2005
    Μηνύματα
    157
    ΟΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΣΥΝΘΗΚΩΝ. ΣΕ ΖΕΣΤΗ, ΚΡΥΟ, ΜΕ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΑΡΓΟ ΡΥΘΜΟ Κ.Α. . ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ. ΤΑ ΚΑΚΑ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ ΤΡΙΒΩΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΛΑΔΙ ΝΕΡΟ. Ο ΤΥΠΟΣ ΚΑΙ Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΩΝ ΤΡΙΒΩΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΛΑΔΙΟΥ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙΣ. ΑΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΤΥΠΟ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.

  2. #17
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από athandim
    Μήπως να το πηγαίναμε στα "Τεχνικά";;


    Για κάντε καμιά μαλακία, να γελάμε ....

    :rotflmao:
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2005
    Μηνύματα
    157
    ΟΤΑΝ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΛΑΘΟΥΣ. ΕΓΩ (ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΛΕΝΕ ΤΑ ΙΔΙΑ) ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΑ 5 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ. ΕΓΩ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΥΧΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΡΗΚΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΞΕΡΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΩ.

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Grammarios
    ΟΤΑΝ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΛΑΘΟΥΣ. ΕΓΩ (ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΛΕΝΕ ΤΑ ΙΔΙΑ) ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΑ 5 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ. ΕΓΩ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΥΧΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΡΗΚΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΞΕΡΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΩ.
    Φίλε και ...συνάδελφε
    Παρακολουθώ με ενδιαφέρον αυτά που γράφεις γύρω από τα αντιτριβικά-βελτιωτικά λαδιών γιατί πάντα είχα απορίες σχετικά με αυτά...
    Δεν καταλαβαίνω όμως κάτι.
    Αφού όπως λές έχεις ψάξει το θέμα σε βάθος διαθέτοντας μάλιστα γνώσεις και εργαστηριακά δεδομένα, έχεις καταλήξει σε τεκμηριωμένα συμπεράσματα, έχεις πείρα - και μάλιστα θετική- από κάποια προιόντα, γνωρίζεις όμως ότι το 90% από αυτά δεν είναι καλά κλπ....
    ΓΙΑΤΙ τέλος πάντων δεν γράφεις ποιά από αυτά είναι καλά και ΠΩΣ έφτασες σε αυτό το συμπέρασμα....???

    Τι φοβάσαι ? Μήπως κατηγορηθείς για διαφήμιση ???

  5. #20
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2005
    Μηνύματα
    157
    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ,ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΩ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΞΑΛΛΟΥ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ (ΑΠΟ ΟΣΑ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΑΥΤΑ) ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ ΤΡΙΒΩΝ ΛΟΙΠΟΝ (ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ) ΔΙΑΘΕΤΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ INTERFLON (FIN25,NT500,FINGEAR,T251,N251H). ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΑΥΤΟ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΟΛΛΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ (300000ΚΜ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΑ ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΣΕ ΔΟΚΙΜΕΣ ΦΙΛΩΝ-ΓΝΩΣΤΩΝ).ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, ΚΙΒΩΤΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΡΥΘΝΙΣΤΙΚΩΝ ΤΡΙΒΩΝ.ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟΝ ΟΡΟ:50%ΑΥΞΗΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ,50% ΜΕΙΩΣΗ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ, 50%ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΛΑΔΙΟΥ, 68% ΜΕΙΩΣΗ ΤΡΙΒΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ, 100 ΦΟΡΕΣ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΤΡΙΒΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ,ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΑΠΟ 2,3% ΕΩΣ 15,8%, ΜΕΙΩΣΗ ΘΟΡΥΒΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΕΙΔΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (ΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΠΑΕΙ ΚΑΙΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ). ΝΟΜΙΖΩ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΜΙΛΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΥΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΟΠΩΣ HONDA, KAWASAKI, MERCHEDES, PORCHE KAI ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΤΕΛΑ! ΤΙ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΧΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ, ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ. Α, ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΤΡΙΒΩΝ ΚΑΙ ΚΡΑΔΑΣΜΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΜΩΣ SOLIDWORKS- COSMOSWORKS- MATHCAD- VISSIM. ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΩ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΝΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ (ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ WORKSTATION ΝΑ ΤΑ ΤΡΕΞΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ!)

  6. #21
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Grammarios
    ...50%ΑΥΞΗΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ....




    Ρε μ@λάκα athandim, ήθελες να το πάμε και στα Τεχνικά ...

    (Ο Νόμος περί Ναρκωτικών είναι πολύ αυστηρός !!!)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2005
    Μηνύματα
    157
    ΓΙΑΤΙ ΘΥΜΩΝΕΙΣ OldMan; ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙ Ο athandim ΜΑΛΛΟΝ ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΠΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.

  8. #23
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Να σΕ πω αγαπητέ μου...

    Αντιτριβικό -Βελτιωτικό - όπως στον π@ύτσο θέλεις πεσ'το, που ΑΥΞΑΝΕΙ την συμπίεση κατά 50%, ΔΕΝ είναι για τα Τεχνικά !!!


    Υ.Γ.
    Και δεν θυμώνω... ΑΠΛΑ
    ΤΡΕΛΛΑΙΝΟΜΑΙ !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #24
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2005
    Μηνύματα
    157
    Η ΑΥΞΗΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΑΥΤΟ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΑΚΕΝΑ ΤΡΑΧΥΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΜΒΟΛΩΝ ΔΙΟΣΤΗΡΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΦΙΛΜ ΑΠΟ ΠΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗ ΠΟΛΙΚΑ ΜΟΡΙΑ ΠΟΛΥΤΕΤΡΑΦΘΟΡΟΑΙΘΥΛΑΙΝΙΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΑ Π.Χ. ΤΕΤΡΑΧΛΩΡΟΔΙΒΕΝΖΟΠΑΡΑΔΙΟΞΙΝΟΜΑΓΓΑΝΟΚΥΚΛΟΠΕΝΤΑΔΙΕΝΙ ΛΤΡΙΚΑΡΒΟΝΙΛΙΟΝΙΚΟΤΙΝΟΑΜΙΝΟΦΩΣΦΟΡΟΔΙΝΟΥΚΛΕΟΤΙΔΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗ. ΔΕΣ ΤΑ 2 ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΑΠΛΟ ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ + ΕΞΤΡΑ.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	12.jpg 
Προβολές:	629 
Μέγεθος:	63,2 KB 
ID:	35045

  10. #25
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2005
    Μηνύματα
    157
    ΚΑΙ ΔΕΣ ΤΩΡΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	14.jpg 
Προβολές:	622 
Μέγεθος:	62,8 KB 
ID:	35046

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Grammarios
    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ,ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΩ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΞΑΛΛΟΥ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ (ΑΠΟ ΟΣΑ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΑΥΤΑ) ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ ΤΡΙΒΩΝ ΛΟΙΠΟΝ (ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ) ΔΙΑΘΕΤΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ INTERFLON (FIN25,NT500,FINGEAR,T251,N251H). ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΑΥΤΟ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΟΛΛΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ (300000ΚΜ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΑ ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΣΕ ΔΟΚΙΜΕΣ ΦΙΛΩΝ-ΓΝΩΣΤΩΝ).ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, ΚΙΒΩΤΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΡΥΘΝΙΣΤΙΚΩΝ ΤΡΙΒΩΝ.ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟΝ ΟΡΟ:50%ΑΥΞΗΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ,50% ΜΕΙΩΣΗ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ, 50%ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΛΑΔΙΟΥ, 68% ΜΕΙΩΣΗ ΤΡΙΒΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ, 100 ΦΟΡΕΣ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΤΡΙΒΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ,ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΑΠΟ 2,3% ΕΩΣ 15,8%, ΜΕΙΩΣΗ ΘΟΡΥΒΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΕΙΔΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (ΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΠΑΕΙ ΚΑΙΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ). ΝΟΜΙΖΩ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΜΙΛΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΥΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΟΠΩΣ HONDA, KAWASAKI, MERCHEDES, PORCHE KAI ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΤΕΛΑ! ΤΙ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΧΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ, ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ. Α, ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΤΡΙΒΩΝ ΚΑΙ ΚΡΑΔΑΣΜΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΜΩΣ SOLIDWORKS- COSMOSWORKS- MATHCAD- VISSIM. ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΩ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΝΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ (ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ WORKSTATION ΝΑ ΤΑ ΤΡΕΞΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ!)
    Με όλο τον σεβασμό στην δουλειά που έχεις κάνει, δεν μπορώ παρά να αμφισβητήσω τα νούμερα...
    50% αύξηση συμπίεσης ??? Δηλ. ένα μοτέρ με λόγο συμπίεσης 11 προς 1 ανεβαίνει γύρω στο 16,5 προς 1 ??? Η αλλιώς... τι πίεση ανεβάζει στον θάλαμο καύσης ??? Και με τι καύσιμο δουλεύει μετά ???? Για ντίζελ μου φαίνεται !!!!
    50% μείωση καυσαερίων ??? Και κάθονται όλοι οι κατασκευαστές και παιδεύονται με ψεκασμούς, φτωχά μίγματα, καταλύτες κλπ να περάσουν τα καινούργια όρια ???
    2,3-15,8% μείωση κατανάλωσης και δεν έχει ξεσπάσει ακόμα 3ος παγκόσμιος πόλεμος για το ποιός θα το πρωτοεκμεταλλευτεί ????
    68% λιγότερες τριβές και 100 φορές λιγότερες τριβές κατά την εκκίνηση και ακόμα ασχολούμαστε με ιξώδες λαδιού ανάλογα την θερμοκρασία ???
    Και δεν καταλαβαίνω με τόσο προφανή, αποδεδειγμένα και τεράστια πλεονεκτήματα πως οι κατασκευαστές δεν τα περιλαμβάνουν στον στάνταρ σχεδιασμό του κινητήρα παρά ξοδεύονται χοντρά για να λύσουν τα προβλήματα με τους κλασσικούς τρόπους ???
    Σόρρυ, αλλά κάποιο λάκκο έχει η φάβα....

  12. #27
    Εγώ πάντως που προσπάθησα να διαβάσω το
    ΤΕΤΡΑΧΛΩΡΟΔΙΒΕΝΖΟΠΑΡΑΔΙΟΞΙΝΟΜΑΓΓΑΝΟΚΥΚΛΟΠΕΝΤΑΔΙΕΝΙ
    ΛΤΡΙΚΑΡΒΟΝΙΛΙΟΝΙΚΟΤΙΝΟΑΜΙΝΟΦΩΣΦΟΡΟΔΙΝΟΥΚΛΕΟΤΙΔΙΟ
    πολύ πολύ γρήγορα, μου ανέβηκε στο 100% η συμπίεση.

    :hypnotize :hypnotize :hypnotize

  13. #28
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Grammarios
    Η ΑΥΞΗΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΑΥΤΟ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΑΚΕΝΑ ΤΡΑΧΥΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΜΒΟΛΩΝ ΔΙΟΣΤΗΡΩΝ
    Λοιπόν κούκλε...

    Για να κλείνει εδώ το θέμα (ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΝΟΙΞΕΙ !!!)....

    Το "σύστημα" εμβόλων - διωστήρων ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχει με την συμπίεση !!!

    Τα διάκενα τραχύτητας ΔΕΝ έχουν ανάγκη να τα κλείσει κάτι, γιατί είναι ΗΔΗ κλειστά από το λάδι (για την συγκράτηση του οποίου υπάρχουν...).

    Στην δε φρικαλέα περίπτωση που εννοείς ότι το εν λόγω υλικό "μπαίνει"΄στο διάκενο μεταξύ πείρου εμβόλου και κεφαλής διωστήρα (οπότε και το πιστόνι "ανεβαίνει" πιο ψηλά...), απλά άλλαξε ντηλεράκι !!!

    Over & Out !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #29
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/01/2006
    Μηνύματα
    13

    AGORA VSTROM

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΧΡΗΣΤΗΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ VSTROM 650.Α ΗΛΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΓΝΩΜΕΣ ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΔΙΟΤΙ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΟΠΩΣ:ΠΡΒΛΗΜΑ ΛΑΙΜΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ,ΣΚΟΥΡΙΕΣ,ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΜΠΑΝΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Η ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΦΗΜΕΣ?

    PLEASE HELP !?!
    [

  15. #30
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2005
    Μηνύματα
    157
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΤΟΣΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ oldman. ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΠΛΑ ΤΑ ΔΙΑΚΕΝΑ ΜΙΚΡΑΙΝΟΥΝ.ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΕΧΕΙΣ ΤΡΙΒΗ ΜΕΤΑΛΛΟΥ ΜΕ ΜΕΤΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΛΑΔΙ Η ΤΡΟΜΠΑ ΛΑΔΙΟΥ. ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΛΕΤΩΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ. ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ THEOD ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΕ ΦΙΛΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΣΥΝΕΝΟΗΣΕΩΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΕΙΞΩ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ KAI TI ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ.Π.Χ. ΤΟ ΤΗΣ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΔΗΛ 50% ΜΕΙΩΣΗ ΑΠΩΛΕΙΩΝ ΣΤΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ 50% ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ, ΔΗΛ ΑΝ ΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ 11:1 ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟΥΜΕΝΟ 10,2:1 ΤΟΤΕ Η ΔΙΑΦΟΡΑ*50% ΕΙΝΑΙ 0,4 ΑΡΑ ΤΕΛΙΚΑ 10,6:1 .ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΑΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ.( ΤΟ ΠΟΣΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΤΕΟ ΧΑΡΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΥΛΙΚΑ ΔΕ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ.) ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΝΤΑΣΗ ΣΤΟ FORUM ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ EMAIL ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ kitselis@otenet.gr. ΥΓ. ΔΕΝ ΕΧΩ DEALER ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΩ!

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Κατανάλωση vstrom 650
    από apapadop στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 69
    Τελευταίο μήνυμα: 04/02/2017, 17:49
  2. ti gnomi exete gia to vstrom 650???
    από vstrom650 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2007, 11:56
  3. Vstrom 650
    από ΛΑΜΟΓΙΟ στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 31/05/2006, 06:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF