Μπες στο advrider.com και διάβασε ότι θέλεις για όποιο μηχανάκι θέλεις. Εδώ δυστυχώς δεν...
Μπες στο advrider.com και διάβασε ότι θέλεις για όποιο μηχανάκι θέλεις. Εδώ δυστυχώς δεν...
Μιλάμε γι αυτό
Έτσι?
Το είχα για κάτι μήνες.
Και το έχω ξαναπει.
Το μηχανάκι ΚΤΜιζει.
Έχει αρκετό γκάζι και ροπές.
Το μπροστινό είναι υπέρ του δέοντος καλό.
Τα φρένα υπέρ αρκετά .
Με μια ζελατίνα θα είσαι άρχοντας.
Με θερμαινόμενα οεμ.
Με abs που απενεργοποιείται .
Αλλά μην περιμένεις να ταξιδέυεις με 200αρες.
Προβλήματα δεν μου έβγαλε.
Ουτε πηνία ουτε κάτι άλλο.
Τα σερβίς δεν ξέρω γιατί δεν πλήρωνα εγώ,και αν και τα κάναμε στην αντιπροσωπεία, δεν ξέρω απο τιμές.
Σορυ
ωωω με αυτή την καραμέλα τόσα χρόνια πια, δεν βαρεθήκατε??
Ο καθένας καβαλάει αυτό
α) που τον κ@υλώνει
β)αυτό που αντέχει η τσέπη του
γ) αυτό που μπορεί να κουλαντρίσει.
Αν μπορείς να τα συνδυάσεις και τα 3 μαζί είσαι άρχοντας αν πάλι δεν μπορείς πας σε ότι μπορείς. Αυτό που καβαλάς μπορεί για σένα να είναι η καλύτερη μοτο στον κόσμο αλλά δεν είναι απαραίτητο ν' αρέσει σε όλους. Τα περι αξιοπιστίας τα ακούω πάρα πολλά χρόνια κι ενίοτε τα γράφω στα νεφρά μου και συνεχίζω να κάνω την κ@υλα μου με ότι έχω και ότι γουστάρω. Το '88 είχα DR250 4ο χέρι. Αυτό μπορούσα να πάρω αυτό πήρα. Έβγαλα όλα τα γούστα μου πάνω του ασχέτως αν δεν μπορούσα να προσπεράσω πουλμαν που πήγαινε λίγο σβέλτα στην εθνική. Φίλος είχε το ΧΤ το 400 και πηγαίναμε βόλτες μαζί. Πάντα ήμουν λιγότερος σε γκάζι αλλά αυτό δεν με σταμάτησε πουθενά. Μέχρι Αυστρία έφτασα με το ταπεινό 250. Μόνος παρέα με ένα walkman και καμιά εικοσαριά κασέτες όταν όλοι οι ειδικοί μου έλεγαν "πάρε και μια σακούλα ηλεκτρονικές ν' αλλάζεις στον δρόμο". Πήγα, πέρασα άψογα 14 ημέρες που κάθισα, επέστρεψα και ηλεκτρονική δεν έκαψα.
Βλάβες βγάζουν όλα, κάποια είναι περισσότερο ευπαθή από άλλα, αλλά τι να σημαίνει αυτό άραγε?? Αν ένα μηχανάκι σου κάνει κλικ όσο κακό ιστορικό και να έχει πάλι κλικ θα σου κάνει. Κάποιες μοτο είναι υπερτιμημένες σε αυτό δεν διαφωνεί κανείς αλλά η κ@υλα κοστίζει και πολλές φορές κοστίζει ακριβά και στην μοτο όπως και οπουδήποτε αλλού.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Όχι εγώ δεν θα επαιρνα ένα bmw gs 800.....Εσύ να πάρεις. ...
Μπαινεις να ρωτησεις για τραμπα φεηζερ και τζιες.
Θαβεις το φεηζερ οτι ειναι φορ δε πουτς και εκθειαζεις το μπεμβε οτι μαμει!!!
Αφου την εχεις παρει την αποφαση σου τι ταλαιπωρεις κι εμας και τον εαυτο σου;;;
....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....
Δηλαδή το "παίρνω αυτό που μου χρειάζεται" δεν παίζει?
Επειδή δηλαδή μπορώ να πάρω ένα 1000αρι ,που όλο και κάτι θα με κ@υλώσεικαι που όλο και κάπως θα το φέρω βόλτα,
πρέπει να το πάρω?
Δεν υπάρχει η απλή λογική "κρίμα το μηχανάκι να το λιώσω στο σπίτι-δουλειά και ένα καφέ το Σάββατο"?![]()
"Αδερφέ" έχεις εμπεριστατωμένη άποψη και αναλυτική σκέψη. Ρισπέκτ λέμε.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
το bmw ειναι καλο.....αλλα ταξιδι μεχρι 160-170 θα κανεις και πολλα λεω.
τι ακριβως ειναι αυτο το θρεντ?
fazer vs f800?
4cyl vs 2cyl?
sport vs onoff?
yam vs bmw?
japan vs europ?
santa clauss vs peter pan?
Εγώ νομίζω πως τρολαρει ο φίλος.Βγάζει με το έτσι σκάρτα όλα τα ιαπωνικά και εξυμνεί ένα μηχανάκι που ΔΕΝ έχει στα χεριά του θάβοντας το ιαπωνικό που χει.Αντί να τονίζει τα προβλήματα της συγκεκριμενης μηχανής τα γενικεύει και κατηγορεί όλα τα ιαπωνικά. Βάζει δίπλα και το BMW και λίγο KTM για μέτρο για να μας δείξει πόσο ανώτερα είναι τα ευρωπαϊκά. Διαβάστε τις απαντήσεις του και δείτε πόσο επαναλαμβανονται,θα καταλάβετε πως προσπαθεί να βάλει φωτιά... Έτσι αρχίζουν τα flame war απλώς το φόρουμ αποτελείται από σοβαρά άτομα και η φωτιά δεν παίρνει!!!
1. ντάξει καλα τα japan για κανένα παπί για delivery
2. Νόμιζω οτι το fz6 τουλάχιστον θεωρείτο πολύ τίμιος Ιάπωνας όπως και τα vstorm της παρέας που καβαλουσα για 100άδες χιλιόμετρα σε βόλτες τί να πώ άλλο εκτός απο ΝΤΕΝΕΚΕΔΕΣ
3. Να μωρέ ακουγα κάτι απόψεις για τα japan Πόσο γ@μαν και πόσο δυνατά είναι , προφανώς όμως δεν ήξερα την διαφορά ροπής και δύναμης τότε..
4. Μηχανακια που τα φέρνουν με τις καραβιές που έγραψε καποιος απο εδω μέσαδεν μου κάνουν απλά οχι δεν εχω κατι με τα ιαπωνικά απλά δεν θα ξαναπάρω ιάπωνα , όποιος θέλει να αγοράσει μηχανακι και να γεράσει με αυτό ναι πρέπει να πάρει Γιαπωνεζικο
Αυτά απέχουν πολύ από το εκφράζω τη γνώμη μου!!!
Kαταφαντασίαν επιδέξιος...
Χαχαχα. Φιλε ακου... Εχω οδηγησει και τα δυο και συγκρινεις την π... Με την βουρτσα. Και βουρτσα να ξερεις ειναι το φειζερ. Δεν εχουν σχεση τα δυο μηχανακια... Το gs κανει μονο αν σ αρεσει να τ αφηνεις εξω απο την καφετερια, να φορτωνεις κανενα μωρο και μπαγκαζια... Τετοια πραγματα. Σε γκαζι δεν εχουν καμια επαφη. Σε στριψιμο εγω ευχαριστηθηκα πολυ περισσοτερο το φειζερ απο την μαουνα και φρενα δεν μπορω να πω οτι τα δοκιμασα αλλα τα τετραπιστονα του φειζερ ειναι απο τα καλυτερα της κατηγοριας.
Τωρα εσυ μας λες οτι οι καθρευτες επηρεαζουν την ΠΑΘΗΤΙΚΗ σου ασφαλεια... Παθητικηηηηη??? Τι ειναι? Αεροσακος? Ζελατινα που σπαει για να μν σε χτυπησει? Ισως να ηθελες να πεις ενεργητικη. Παντως για την χρηση που μπορει να κανει καποιος με τις γνωσεις σου ειναι οτι πρεπει τo gs.
ενταξει!παρε να δοκιμασεις...
την αλλη πλευρα!
αφου εισαι τοσο σιγουρος..
καλοριζικο!
η πλακα ειναι οτι μιλας λες και την εχεις στη κατοχη σου
τοσο μαυρα χαλια το FAZER Φαντασου σε 2-3 χρονια τι θα λες
για την μπεμπα!![]()
Το 800 το έχουν 4 φίλοι μου, και οι 4 τα βάζουν χώμα και δεν εχουν πάθει τίποτα σοβαρό απ' όσο ξέρω. Οι ζάντες στραβώνουν εύκολα.
Ο ενας μάλιστα έτρεχε και σε αγώνες τύπου trail ride και πήγαινε υπερτάπα. Οι αλλοι εκαναν πολύ χώμα αλλά και ταξίδια εκτός συνόρων.
Ετσι και αλλιώς τα 160 στο μεγάλο ταξίδι είναι πολλά. Τα ον/οφ τα χαίρεσαι στους επαρχιακούς και εκεί το 800 είναι καταπληκτικό. Απ όσο γνωρίζω για χρήση σε μεγάλα ασφάλτινα ταξίδια θέλει κάποιες αναβαθμίσεις σε σέλα - ζελατίνα - αναρτήσεις (αν εχει γράψει χιλιόμετρα).
Εγώ πάντος δεν θα το αγόραζα μεταχειρισμένο, αν δεν γνώριζα πράγματα και καταστάσεις για το ιστορικό της συγκεκριμένης μηχανής και ιδιοκτήτη. Αυτό όμως το κάνω για κάφε μεταχειρισμένο μοτοσακό που αγοράζω. Και παρόλα αυτά την εχω πατήσει ουκ ολίγες φορές.
Ισως να το αγόραζα από μαγαζί με πολύ λίγα χιλιόμετρα και μετά από σοβαρό έλεγχο σε συνεργείο που να ξέρει αυτά τα μηχανάκια. Το θέμα είναι ότι κρατάνε πολύ υψηλή τιμή μεταπώλησης τα πιο φρέσκα και σε αυτή τη περίπτωση είναι καλύτερο να το πάρεις καινούργιο αφού η "ακατονόμαστη" για πολλούς, βαυαρική εταιρία εχει πολύ καλό χρηματοδοτικό.
Μην βιαστείς λοιπόν, ψάξε καλύτερα τα μεταχειρισμένα και οπωσδήποτε να το πας σε κάποιο "ακατονόμαστο" συνεργείο.
Νομίζω ότι και οι δύο μεριές έχετε πιάσει τα άκρα και τα παρουσιάζετε όλα σαν άσπρο και μαύρο.
Επίσης δεν υπάρχει καμία βάση για συζήτηση γιατί το θρεντ έχει απ' την αρχή μπει σε λάθος μονοπάτι.
Τα παραπάνω είναι ο τέλειος συνδυασμός για να μη γραφτεί τίποτα σωστό, τίποτε εντός θέματος και να μη γράψει κανένας μια σοβαρή άποψη (με ελάχιστες εξαιρέσεις όπως πάντα).
Αν βρισκόμασταν όλοι γύρω απο ένα τραπέζι έτσι θα τα λέγαμε?
Εγώ στα παραπάνω δεν βρίσκω κανένα νόημα και δεν έχω κανενα ενδιαφέρον να συμμετάσχω σοβαρά σε μια τέτοια συζήτηση. Δε θα είχε κανένα νόημα ακομα και αν ήταν στις αντιπαραθέσεις.
Το ίδιο κάνουν πολλοί οι οποίοι έχουν να προσφέρουν περισσότερα από μένα.
Τελευταία τροποποίηση από daz; 26/02/2016 στις 23:35.
Sent from me using a computer.