Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: XT 600 E, κόβει από 3.000-4.000 στροφές.

  1. #1

    XT 600 E, κόβει από 3.000-4.000 στροφές.

    Το πρόβλημα το είχα από παλιά και το έψαχνα αλλά τώρα αποφάσισα να ασχοληθώ πιο σοβαρά.
    Αυτό το ρετάρισμα το είχε από τότε που το αγόρασα μεταχειρισμένο. Έχω αλλάξει από τότε:
    1) μεμβράνη υποπίεσης
    2) φύσηξα με το κομπρεσέρ κάθε οπή και ζιγκλέρ.
    3) έβαλα φίλτρο αέρα της Κ&Ν
    4) έπαιξα με το βιδάκι συγχρονισμού των carbs, τα ίδια.

    Παρόλα αυτά το πρόβλημα παραμένει, οπότε:
    1) να αλλάξω τα πάντα στα carbs;
    2) παίζει το πρόβλημα να είναι ηλεκτρικό;
    3) να υπάρχει θέμα στον κινητήρα; (πιστόνι-κύλινδρος-βαλβίδες)
    4) να μου κάνει πλάκες κάποιο διακοπτάκι; (πλάγιο σταντ, συμπλέκτη, νεκράς).
    5) να τα έχει παίξει η ηλεκτρονική;

    edit
    Τα πηνία έχουν τέτοια συμπτώματα;
    Να σημειώσω πως το άλλο ΧΤ που έχω για το βουνό, με τα τρακετρωτά λάστιχα και παραμένει στο χωριό της συζύγου για τα καλοκαίρια, είναι κουκούλι....βελούδο.
    Τελευταία τροποποίηση από notakos600; 03/03/2016 στις 08:56.

  2. #2
    Όταν λες ρετάρει τι εννοείς? μπερδεύει? πνίγεται?


    επειδή και στο δικό μου το 350 συνάντησα το ίδιο πρόβλημα, δυο πιθανές αιτίες μπορεί να είναι ο ανορθωτής και τα καλώδια που τον συνδέουν, να είναι λερωμένα ταλαιπωρημένα, και να μην στέλνουν καλό ρεύμα, ή στο καρμπ επειδή από 3-4 χιλ στροφές και πάνω μπαίνει το υποπίεσης πιθανόν το σωληνάκι που συνδέει το μηχανικό με το υποπίεσης να μπαλονάρει και να κόβει παροχή ή κάτι να έχει φύγει εκτός ρύθμισης και να μην δουλεύει καλά η μεταφορά της λειτουργίας από μηχανικό σε υποπίεσης. Αλλά και αν έχει φαγωθεί η βελόνα του καρμπ υποπίεσης και κατεβάζει πολύ καύσιμο είναι πιθανόν να πνίγεται και να έχεις αυτά τα συμπτώματα...

    Δυστυχώς δεν είμαι φωτεινός παντογνώστης ούτε καλός στις τηλεδιαγνώσεις, αλλά είπα να ρίξω καμια ιδέα...
    καλό ψάξιμο!

  3. #3
    Καλημέρα.
    Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη και σε ευχαριστώ για την διάθεση και τον χρόνο σου.
    Περισσότερο στο ''μπερδεύει'' μου κάνει σαν αίσθηση.
    Ναι...το έχω ψάξει και διαβάσει πολύ αυτό το στάδιο της ''εμπλοκής'' του δεύτερου καρμπυρατέρ στο έργο, πότε και πως πρέπει να εμπλέκεται.
    Απλά είπα να ρωτήσω για να απενοχοποιήσω το ηλεκτρικό μέρος.

  4. #4
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.039
    Νοτακο καλημερα,
    Εχεις δυνατοτητα να αλλαξεις τα carbs απο τα 2 ΧΤ? Διαβασα οτι το ενα ειναι στο χωριο, αλλα μηπως πεταχτεις με το αλλο μια βολτιτσα να το παρεις? Με αυτο το τροπο θα σου λυθουν ολες οι αποριες.

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zannisvel Προβολή μηνύματος
    Νοτακο καλημερα,
    Εχεις δυνατοτητα να αλλαξεις τα carbs απο τα 2 ΧΤ? Διαβασα οτι το ενα ειναι στο χωριο, αλλα μηπως πεταχτεις με το αλλο μια βολτιτσα να το παρεις? Με αυτο το τροπο θα σου λυθουν ολες οι αποριες.
    Είναι μια σκέψη, θενκς.

  6. #6
    Πληροφοριακά, μια πολύ αναλυτική σελίδα για το καρμπυρατέρ του ΧΤ600.
    Είναι στα γερμανικά αλλά μεταφράζεται αυτόματα στους περισσότερους Browsers.

    http://www.xt600.de/xt_werkstatt/_sp...r/vergaser.htm

  7. #7
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.039


    Πολύ καλό!! Έγινε bookmark!

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    τσέκαρε κι αυτά....

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	eisagoges-karmpurater-gia-xt-600-gnhsies-a552-1132x750.jpg 
Προβολές:	127 
Μέγεθος:	66,1 KB 
ID:	354009
    ανανήψαντας

  9. #9
    Να έχουν σχιστεί οι εισαγωγές λίγο δύσκολο...θα τις αλλαξω όμως για σιγουριά.
    Κάτι που παρατήρησα όταν ρύθμισα το δεύτερο καρμπυρατέρ να ανοίγει νωρίτερα, ήταν ότι το κόμπιασμα κατέβηκε απο τις 3.000 στρ. στις 2.700-2.800...
    Διάβασα πως το σλαιντ του δεύτερου καρμπυρατέρ πρέπει να αρχίσει να ανεβαίνει όταν το σλαιντ του πρώτου έχει ήδη ανέβει κατά 6mm.
    Όταν το βγάλω, εκτός από γενικό καθαρισμό και έλεγχο, θα τα συγχρονίσω και θα δω αν το βιδάκι ρύθμισης αέρα στο κάτω μέρος είναι βιδωμένο στις σωστές στροφές. Σε ΧΤ με πολλά χιλιόμετρα αναφέρει πως το βιδάκι μπορεί να είναι πάνω απο 2,5 στροφές από τέρμα βιδωμένο.

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/08/2013
    Μηνύματα
    12
    είχα τα ίδια προβλήματα και είχα κάνει τις ίδιες κινήσεις με εσένα!
    τελικά μια μέρα δανειστηκα μια ηλεκτρονική από το μηχανάκι ενός φίλου που δούλευε σωστά,
    την έβαλα και ήταν αυτό!
    καλή επιτυχία.

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από old m42 Προβολή μηνύματος
    είχα τα ίδια προβλήματα και είχα κάνει τις ίδιες κινήσεις με εσένα!
    τελικά μια μέρα δανειστηκα μια ηλεκτρονική από το μηχανάκι ενός φίλου που δούλευε σωστά,
    την έβαλα και ήταν αυτό!
    καλή επιτυχία.
    Έχω μια δεύτερη ηλεκτρονική....λές;
    Να είσαι καλά.

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2009, 10:10
  2. Xt 600 AkoyΩ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΜΟΤΕΡ
    από apsogos στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 30/06/2008, 20:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF