Αποκλείεται να μην έστριβαν με τιμόνι, απλά δεν μπορούσαν τότε να κάνουν τα τρελά ανάποδα που βλέπουμε τώρα λόγω πλαισίων, αναρτήσεων και ελαστικών.
Κάποτε είχα διαβάσει μια ιστορία που είχε διηγηθεί ο Erv Kanemoto, τότε αρχιμηχανικός της αγωνιστικής ομάδας, σχετικά με την πρώτη δοκιμή που έκανε ο Lawson με το NSR-500. Το NSR κούναγε τόσο πολύ παντού, που ο Lawson έσφιξε τέρμα το σταμπιλιζατέρ προκειμένου να κάνει τους γύρους που ήθελε. Όταν επέστρεψε κατάκοπος και παρέλαβαν το μηχανάκι οι μηχανικοί, το τιμόνι δεν έστριβε. Αρχικά νόμιζαν πως είχαν βλάβη τα ρουλεμάν του λαιμού.![]()