Η μεγαλη διαφορά είναι οτι με τα κλιπ ον ο αναβάτης μπορεί να φορτίσει πολύ περισσότερο το μπροστινό και φυσικά λόγω θέσης οδήγησης έχει καλύτερο feedback.
Η μεγαλη διαφορά είναι οτι με τα κλιπ ον ο αναβάτης μπορεί να φορτίσει πολύ περισσότερο το μπροστινό και φυσικά λόγω θέσης οδήγησης έχει καλύτερο feedback.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Χμμ...δεν ξερω αν μπορώ να στο μεταφέρω τεκμηριωμένα, μιας και η πληροφόρηση στο μυαλό μου μεταφράζεται ως εμπιστοσύνη. Καταλάβαινα πιο άμεσα και ακαριαία στις κλίσεις και στα φρένα τι κάνει το μηχανάκι. Και επειδή μιλάω για το δικό μου Tuono, και όχι ένα Mille που έτυχε να οδηγήσω, σίγουρα η διαφορά οφειλόταν στην αλλαγή.
Η θέση σώματος σίγουρα αλλάζει την αίσθηση αφου υπάρχει αμεσότητα και καλύτερη κατανομή βάρους στα cipons. Στο τιμόνι, το σώμα είναι όρθιο και μακρια.
ίσως κάποιος άλλος μπορεί να το μεταφέρει καλύτερα αυτό που εννοώ.
Για μένα, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι η αίσθηση με αμέσως επόμενο την βολικότερη τοποθέτηση του σώματος στη στροφή.
Τα κλιπόνς πιάνουν κατευθείαν στις μπουκάλες, μεταφέροντας σχεδόν αφιλτράριστες τις πληροφορίες από τον τροχό, εν αντιθέσει με το τιμόνι που μεσολαβούν αποστάτες και πολλές φορές λάστιχα για τους κραδασμούς.
Think faster than you ride
ποτε μη χρησιμοποιείς 10 ανακρίβειες (αλλιώς το λέμε μεταξύ μας να ξέρεις) για να δικαιολογήσεις τη πρώτη ανακρίβεια απο την οποία ξεκίνησαν όλα
δεν είναι τεχνική, δεν είναι μέθοδος, δέν είναι θεμά στυλ δεν είναι θέμα νέας τεχνολογιας..... αφορά καθαρά τους φυσικούς νόμους.
![]()