Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Χαμήλωμα ΧΤ 660

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952

    Χαμήλωμα ΧΤ 660

    Το μηχανάκι μας ειδικά το R είναι ψηλό, και μερικοί επιλέγουν να το χαμηλώσουν λίγο!
    Η διαδικασία γίνεται ως εξής, αλλάζουμε τα δυο λαμάκια στήριξης του μοχλικού της πίσω ανάρτησεις, και αντίστοιχα χαμηλώνουμε το πιρούνι μπροστά.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Λαμακια.jpg 
Προβολές:	317 
Μέγεθος:	40,8 KB 
ID:	354392
    Τα λαμάκια αυτά του μοχλικού, ειναι το κλειδί για το χαμήλωμα η και το ψήλωμα της μοτοσυκλέτας,

    Ξεκινάμε παραγγέλλοντας απο το e-bay τα αντίστοιχα λαμάκια (30 ευρώ+ μεταφορικά, ) η αλλιώς, αφού αφαιρέσουμε τα μαμά, πάμε σε ενα μηχανουργείο και κάνουμε δύο ίδια, αλλά με μεγαλύτερο μήκος, , όσο πιο μακριά, τόσο θα πιο πολύ θα ...χαμηλώσει το μηχανάκι!
    αφού προμηθευτούμε τα λαμάκια χρειαζόμαστε:
    Ένα τριγωνικό γρύλο ανύψωσης
    Ένα πολύγωνο 22¨ (ίδιο με αυτό που τανύζουμε την αλυσίδα)
    Ένα Γαλλικό κλειδί (για κόντρα)
    και ένα σφυράκι, για να βγάλουμε τους άξονες
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Λαμακι 2.jpg 
Προβολές:	317 
Μέγεθος:	100,9 KB 
ID:	354393
    Ξεκινάμε ξεβιδώνοντας τα μπουλόνια του μοχλικού, με το 22αρι και κόντρα παξιμάδι
    μετά τοποθετούμε προσεκτικά τον γρύλο εκεί που είναι η βαση του κεντρικού σταντ (το μηχανάκι δεν έχει κεντρικό σταντ, αλλά μόνο την βάση)
    ανυψώνουμε σιγά σιγά και προσεκτικά.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Λαμακι 3.jpg 
Προβολές:	318 
Μέγεθος:	104,2 KB 
ID:	354394
    Όταν ο πίσω τροχός βρεθεί στον αέρα αφαιρούμε τους πείρους (μπορεί να χρειαστεί σφυρί) και τα παλιά λαμάκια, τοποθετούμε τα καινούργια, και πριν τοποθετήσουμε ξανά τους πείρους, είναι ευκαιρία να τους γρασάρουμε με γράσο λιθίου.
    Τα καινούργια λαμάκια ειναι διαφορετικό μήκους από τα παλιά και θα χρειαστεί να χαμηλώσουμε λίγο τον γρύλο.
    Τελειώνουμε την τοποθέτηση, χαμηλώνουμε-αφαιρούμε τον γρυλο και σφίγγουμε καλά τα μπουλώνια
    Αυτό ήταν!
    κανονικά χαμηλώνουμε αντίστοιχα το πιρούνι.
    Πριν ξεκινήσουμε ελέγχουμε το τανυσμα της αλυσίδας, (πιθανόν να χρειαστεί εκ νέου ρύθμιση το ίδιο και η προφόρτιση της πίσω ανάρτησης, το ελατήριο δηλαδή)
    Αυτά ισχύουν σε γενικες γραμμές για όλες της μοτοσυκλετες με μοχλικό,
    Άλλοι επιλέγουν να της ψηλώσουν και άλλοι να της χαμηλώσουν σε λογικά πλαίσια πάντα.
    Τελευταία τροποποίηση από Μανολης67; 12/03/2016 στις 20:59.

  2. #2
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Δε θα πρέπει να κοντύνεις και το stand μετά;

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 7Tolis Προβολή μηνύματος
    Δε θα πρέπει να κοντύνεις και το stand μετά;
    Φίλε μου εγώ χαμήλωσα το μηχανάκι 20 χιλ, (μόνο πίσω ακόμη, και μάλλον δεν θα το χαμηλώσω μπροστά γιατί τα ελατηρια πιρουνιού μαμα ειναι σουμιές, μην ξεχνάμε ειναι μηχανη 10 χρόνων mod 2006) και δεν εχω πρόβλημα στο σταντ, ισα ισα παρκαίρνει πιο όρθιο, και αυτό με βολευεει στα στενά παρκαρισματα στη πόλη, δηλαδή πριν δυσκολευομουν να παρκάρω ανάμεσα σε μηχανάκια, γιατι ήθελε περισσότερο χωρο.
    Ακόμη σκέφτομαι εν καιρώ για κεντρικό σταντ., το μηχανακι εχει έτοιμες βάσεις, και το βρηκα απο μαγαζί φιλου 100 Ευρω.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    να φας τη σέλα ρε μανωλιό μπα?
    ανανήψαντας

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Στα ΧΤ η σελλα ειναι ηδη τσιρότο, τι ειναι ο κάβουρας τι ειναι το ζουμί του, πάντως προς το παρόν ετσι ειμαι αρκετα ευχαριστημένος, μεγάλη διαφορά στην πόλη που εγινε παπάκι, και στο χώμα, οι επιτόπιες στροφές μου φαίνονται παιχνίδι τωρα, το ιδιο και το μπροστά-πισω στο παρκάρισμα, δεν το μετάνοιωσα καθόλου, .

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Συγχαρητήρια για το μεράκι σου να μοιραστείς μαζί μας τις εργασίες που κάνεις στο XT σου!
    Θα πρότεινα όταν βρεις λύση με το πλαϊνό σταντ να χαμηλώσεις και το μπροστινό! Είναι θέμα γεωμετρίας της μηχανής και παρ' όλο που μπορεί τα ελατήρια σου να έχουν μαλακώσει θα δεις διαφορά στη οδήγηση. Τη σκληρότητα του μπροστινού μπορείς να τη ρυθμίσεις και με αλλαγή του ιξώδους και της ποσότητας λαδιού στο μπροστινό σου!

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Φιλε μου πρέπει να γίνει, είναι στο πρόγραμμα, σκέφτομαι να αλλάξω και τα μαμά ελατήρια με Ohlins ή Bitubo (βέβαια μετά το το χαμήλωμα οπωσδήποτε ).
    Τελευταία τροποποίηση από Μανολης67; 13/03/2016 στις 10:54.

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Συγχαρητήρια για το μεράκι σου να μοιραστείς μαζί μας τις εργασίες που κάνεις στο XT σου!
    Θα πρότεινα όταν βρεις λύση με το πλαϊνό σταντ να χαμηλώσεις και το μπροστινό! Είναι θέμα γεωμετρίας της μηχανής και παρ' όλο που μπορεί τα ελατήρια σου να έχουν μαλακώσει θα δεις διαφορά στη οδήγηση. Τη σκληρότητα του μπροστινού μπορείς να τη ρυθμίσεις και με αλλαγή του ιξώδους και της ποσότητας λαδιού στο μπροστινό σου!
    και μια που τ' αναφέραμε, για να ψηλώσει κάποιος το μηχανάκι πίσω πρέπει να βαλει κοντύτερα παπαράκια έτσι? Για να έχει το ίδιο ψήλωμα και μπροστά τι πρεπει να κάνει? Μπορει να γίνει μετατροπή στα μαμα καλάμια?

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    και μια που τ' αναφέραμε, για να ψηλώσει κάποιος το μηχανάκι πίσω πρέπει να βαλει κοντύτερα παπαράκια έτσι? Για να έχει το ίδιο ψήλωμα και μπροστά τι πρεπει να κάνει? Μπορει να γίνει μετατροπή στα μαμα καλάμια?

    Για τα παπαράκια σωστά! κοντυτερα παπαράκια= πιο ψηλό μηχανάκι,
    Για να χαμηλώσει μπροστά είναι ευκολο, το δύσκολο να ψηλώσει, η αποστάτες -σκληρότερα ελατήρια για να αυξήσουμε το sag το ύψος δηλαδή, αλλά μιλάμε για λίγα πράγματα, ή πάμε για after markeτ πιρούνια.
    Παντως εχω δει μερικούς με 660 και πιρουνι ups down.
    Εγω πιτσιρικάς σε ενα enduraki Gilera αλλαξα το μπροστινό πιρουνι με After market Ceriani, Ιταλικό πολύ καλό, .

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    και μια που τ' αναφέραμε, για να ψηλώσει κάποιος το μηχανάκι πίσω πρέπει να βαλει κοντύτερα παπαράκια έτσι? Για να έχει το ίδιο ψήλωμα και μπροστά τι πρεπει να κάνει? Μπορει να γίνει μετατροπή στα μαμα καλάμια?
    trans alp...
    ανανήψαντας

  11. #11
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.198
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μανολης67 Προβολή μηνύματος
    Φίλε μου εγώ χαμήλωσα το μηχανάκι 20 χιλ, (μόνο πίσω ακόμη, και μάλλον δεν θα το χαμηλώσω μπροστά γιατί τα ελατηρια πιρουνιού μαμα ειναι σουμιές, μην ξεχνάμε ειναι μηχανη 10 χρόνων mod 2006) και δεν εχω πρόβλημα στο σταντ, ισα ισα παρκαίρνει πιο όρθιο, και αυτό με βολευεει στα στενά παρκαρισματα στη πόλη, δηλαδή πριν δυσκολευομουν να παρκάρω ανάμεσα σε μηχανάκια, γιατι ήθελε περισσότερο χωρο.
    Ακόμη σκέφτομαι εν καιρώ για κεντρικό σταντ., το μηχανακι εχει έτοιμες βάσεις, και το βρηκα απο μαγαζί φιλου 100 Ευρω.
    Το σταν του ΧΤΧ από μαμά είναι ήδη τόσο όρθιο που η μηχανή είναι 'πέφτω-δεν πέφτω', φαντάσου να την χαμήλωνα κιόλας.
    Για το κεντρικό-διπλό θα διαφωνήσω,τι το θέλεις να κουβαλάς συνεχώς επιπλέον βάρος?

  12. #12
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.538
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Το σταν του ΧΤΧ από μαμά είναι ήδη τόσο όρθιο που η μηχανή είναι 'πέφτω-δεν πέφτω', φαντάσου να την χαμήλωνα κιόλας.
    Για το κεντρικό-διπλό θα διαφωνήσω,τι το θέλεις να κουβαλάς συνεχώς επιπλέον βάρος?
    Σχετικά με το βάρος κλπ, εδώ...

Παρόμοια θέματα

  1. βοηθεια για ΧΤ 660
    από kawasaki ZX-12 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 20/07/2005, 10:01
  2. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 01/07/2005, 15:16
  3. περί βελτιώσεων ο λόγος - ΧΤ 660
    από gspir στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2004, 12:45
  4. Χτ 660
    από dep στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2004, 12:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF