Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: Kawasaki kaze s 2013 θεμα!!

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2016
    Μηνύματα
    4

    Post Kawasaki kaze s 2013 θεμα!!

    Καλημερα! Για αρχη να πω οτι δεν εχω μεγαλη γνωση πανω σε μηχανακια και ειναι το πρωτο μου παπι (πρωτο δικο μου). Το παπι το αγορασε φιλος (μαμα) και εκανε 8900χιλ μεχρι που δεν αντεξε αλλο και ηθελε να το δωσει.
    Τελικα το πηρα εγω καθως ηταν προσφορα και ηθελα μια εμπειρια πριν μεταβω σε μεγαλου κυβισμου μηχανη. Το παπι τωρα εχει 9900χιλ. Τα service του ολα στην ωρα του (το τελευταιο στις 9000 απο μενα και μηχανικο συγγενη μου) Και γενικα το παπακι ειναι σε καλη κατασταση, πλην! Μιας εξαιρεσης. Απο την αρχη που αγοραστηκε ειχε θεμα και εσβηνε καθε λιγο και λιγακι. Την μια πηγαινε καλα, την αλλη ολη μερα μπορει να ειχε προβλημα.. Αυτο το θεμα το ειχε ο φιλος μου και τωρα το εχω και εγω. Μπορει να αναβα το πρωι το μηχανακι και να περιμενα κανα 20λεπτο για να λειτουργει κανονικα χωρις να μου κλεινει... Γενικα ολο αυτο το προβλημα εχει παρατηρηθει οτι το κανει οταν εχει κρυο/υγρασια συνηθως. Αρκετες φορες ημουν με το choke αρκετη ωρα για να μενει στο ρελαντι ανοιχτο. Γενικα ενα μπαχαλο και δυσφορια.

    Στο μηχανακι απο τοτε αρχισαν οι πειραματισμοι για να διαπιστωθει το προβλημα, οπως: Καθαρισμος καρμπυρατερ αρκετες φορες,αλλαγη ζιγκλερ, αλλαγη καρμπυρατερ με το προηγουμενο μοντελο Kaze r, αλλαγη slider στο μαμα καρμπυρατερ το οποιο ηταν μια πολυ καλη κινηση καθως εδωσε δυναμη στο μηχανακι και ελαχιστοποιησε το προβλημα. Αλλαγη πιπας μπουζι. Και γενικα ελεγχος σε αρκετα σημεια τα οποια δεν ειναι οτι γνωριζω και τοσο.

    Αυτη την στιγμη το μηχανακι ειναι με αλλαγμενο το slider και δεν εχω τοσο μεγαλο προβλημα, αλλα συνεχιζει και υπαρχει. Η διαπιστωση απο τον μηχανικο μου ειναι οτι μαλλον ειναι κατασκευαστικο προβλημα στο συστημα επαναφορας καυσαεριων. Μεγαλο προβλημα ειχα πριν καποιες βδομαδες που εβρεξε αρκετα εδω στην αθηνα, το οποιο μηχανακι επρεπε να το κανουμε πατακι και να τρεχουμε συνεχεια σε κατηφορα μεχρι να αρπαξει και να ξεμπουκωσει. Απο αυτο υπαρχει ενα συμπερασμα οτι φταιει αρκετα οταν βρεχει/εχει υγρασια (εκει εγινε αλλαγη πιπας).

    Εν κατακλειδι, δεν ξερω καθολου τι πρεπει να κανω... Προς τα που να κοιταξω μπας και βρω ποιο μπορει να ειναι το προβλημα. Καθε πληροφορια ειναι δεκτη!! Πριν το βαψω απο πρασινο μπλε και κανω καταδυση μαζι του

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Kλασσικο προβλημα καζεΡ και μοντενας.

    ειναι πολυ φτωχο, δωσε λιγο μιγμα απο το ζιγκλερ ή ανεβα ενα νουμερο και εισαι οκ

  3. #3
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Βαλβίδες τσεκαρατε?
    Λαιμό καρμπ?

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2016
    Μηνύματα
    4
    Με τα ζιγκλερ παιζουμε απο τοτε που το πηρα. Το προβλημα με αυτο ειναι οτι θα πρεπει να ειμαι με ενα κατσαβιδι στο χερι για οταν ειναι κρυο και οταν ειναι ζεστο. Οντως εφτιαχνε με τα ζιγκλερ σε απλες περιπτωσεις. Αλλα καταληξαμε οτι δεν ειναι αυτο γιατι μπηκαν επανω 2 αλλα καρμπυρατερ απο καζε το προηγουμενο και παλι εκανε τα ιδια.. και πηγαινε και χειροτερα σαν συνολο. Με το παλιο slider του kaze ειναι fix σε ανοιγμα σε σχεση με του καινουριου

    Στο μοτερ δεν εγινε καποιος ελεγχος απο τι ξερω. Αυτο που προσπαθουμε ειναι να μην γινει ενα ολικο λυσιμο στο μηχανακι για να εντοπιστει που μπορει να φταιει το ολο θεμα. Ο λαιμος καρμπυρατες υποθετω το κοιταξε γιατι εγινε λυσιμο σε εκεινη την περιοχη.

  5. #5
    Μπορείς να βάλεις μια φωτογραφία να καταλάβουμε ποιο μοντέλο είναι ? Μοντέλο 2013 με καρμπ ? Δεν λες για ΖΧ130 ? ε ?
    KTM950 Adventure - Tuono 660 Factory

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2016
    Μηνύματα
    4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lamnian Προβολή μηνύματος
    Μπορείς να βάλεις μια φωτογραφία να καταλάβουμε ποιο μοντέλο είναι ? Μοντέλο 2013 με καρμπ ? Δεν λες για ΖΧ130 ? ε ?
    http://content-mcdn.feed.gr/filesyst...761_233357.JPG Αυτο ειναι το μηχανακι αγορασμενο στις 21/12/2013.
    Το μηχανακι λεγεται kaze και κολλαει και ενα s στο τελος λογο εκδοσης με ζαντες. Καρμπυρατερ εχει το μηχανακι. Αναλυτικα για το καρμπυρατερ, το slider που ειναι 3ων βαθμιδων αλλαχτηκε με του προηγουμενου μοντελου kaze r που δεν ειναι βαθμωτο και απο τοτε το μηχανακι παει καλυτερα με λιγο εξτρα καταναλωση. Μονο που αντι για καταναλωση ειχα πιο εκο οδηγηση λογο οτι δεν εσβηνε καθε λιγο και λιγακι και δεν χρειαζοταν να εχω το γκαζι στο φαναρι μην μου σβησει. Τα ζιγκλερ τα πειραζαμε συνεχεια οποτε δεν ειναι θεμα απλα μειγματος απο τα ζιγκλερ ομως κατι το οποιο δεν το εχουμε βρει.

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duky Προβολή μηνύματος
    http://content-mcdn.feed.gr/filesyst...761_233357.JPG Αυτο ειναι το μηχανακι αγορασμενο στις 21/12/2013.
    Το μηχανακι λεγεται kaze και κολλαει και ενα s στο τελος λογο εκδοσης με ζαντες. Καρμπυρατερ εχει το μηχανακι. Αναλυτικα για το καρμπυρατερ, το slider που ειναι 3ων βαθμιδων αλλαχτηκε με του προηγουμενου μοντελου kaze r που δεν ειναι βαθμωτο και απο τοτε το μηχανακι παει καλυτερα με λιγο εξτρα καταναλωση. Μονο που αντι για καταναλωση ειχα πιο εκο οδηγηση λογο οτι δεν εσβηνε καθε λιγο και λιγακι και δεν χρειαζοταν να εχω το γκαζι στο φαναρι μην μου σβησει. Τα ζιγκλερ τα πειραζαμε συνεχεια οποτε δεν ειναι θεμα απλα μειγματος απο τα ζιγκλερ ομως κατι το οποιο δεν το εχουμε βρει.
    Είχα την εντύπωση ότι είναι ψεκαστό . Λάθος μου . Ο λόγος που σου έγραψα είναι γιατί είμαι κάτοχος ZX130 που εχει ανάλογα προβλήματα και έχουν αναλυθεί όλα στο kawasaki bikers και καποιοι ακόμα να βρόυνε λύση ..
    Θα σου πρότεινα να κάνεις ένα τηλ στην Kawasaki Πειραιά (τηλ με PM) να τους εξηγησεις και να δεις αν εχουν αντιμετωπίσει το πρόβλημα και σε άλλα μηχανάκια ή είναι μονο το δικό σου . Για το δικό μου οι βελτιώσεις - ρύθμιση είναι στα 50ε .
    Αν είναι θέμα τροφοδοσίας και θες να γίνει άψογο μπορείς να το πας για καυσαναλυση - δυναμομέτρηση - ζιγκλέρ - αέρηδες - βελόνες κλπ σε κάποιο δυναμόμετρο Αθήνα (τηλ με PM) και να "σκάσεις" 80ε και να το πάρεις αψογο . Τουλάχιστον τόσο μου είπε εμένα πάλι για το δικό μου ..
    Δες απλά αν το έχουν όλα τα kaze s ή το δικό σου ώστε να δρομολογησεις αναλογα τον τρόπο επίλυσης .
    Αυτά ..
    KTM950 Adventure - Tuono 660 Factory

  8. #8
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    το καρμπυρατερ ρουφαει βενζινη μεσω υποπιεσης? αν ναι τοτε μαλλον φταιει η τρομπα υποπιεσης. για να μην αλλαζεις τρομπα και τετοια, λυσε ολο τα πλαστικα και βαλε ελευθερα σωληνακια στη βενζινη (καταργησε τελειως την τρομπα, βαλε 1-2 φιλτρακια αναμεσα κτλ).

    παρομοιο προβλημα με το δικο σου ειχε ιννοβα φιλου. ειχαμε αλλαξει 2-3 καρμπυρατερ αλλα και παλι εσβηνε. εφταιγε η τρομπα υποπιεσης, την καταργησαμε και τελος το προβλημα.
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2016
    Μηνύματα
    4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από noodles Προβολή μηνύματος
    το καρμπυρατερ ρουφαει βενζινη μεσω υποπιεσης? αν ναι τοτε μαλλον φταιει η τρομπα υποπιεσης. για να μην αλλαζεις τρομπα και τετοια, λυσε ολο τα πλαστικα και βαλε ελευθερα σωληνακια στη βενζινη (καταργησε τελειως την τρομπα, βαλε 1-2 φιλτρακια αναμεσα κτλ).

    παρομοιο προβλημα με το δικο σου ειχε ιννοβα φιλου. ειχαμε αλλαξει 2-3 καρμπυρατερ αλλα και παλι εσβηνε. εφταιγε η τρομπα υποπιεσης, την καταργησαμε και τελος το προβλημα.
    Ευχαριστω για την συμβουλη.. Θα το μεταβιβασω στον μαστορα και θα επανερθω με το τι εγινε.

    Ευχαριστω επισης για το που θα μπορουσα να κατευθυνθω, νομιζω οτι θα ειναι η τελευταια λυση και θα ηθελα να το ψαξω λιγο ακομα με τον δικο μου ανθρωπο..

Παρόμοια θέματα

  1. Kawasaki Kaze ZX130
    από Nikoskazer2000 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 19/07/2006, 08:40

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF