Μια που εχω το ιδιο μηχανακι θα εστιαζα πρωτα στο να αποκλεισω τυχον περιπτωση εργοστασιακου προβλήματος στο λαστιχο (ναι συμβαινει και όχι τοσο σπανια πλεον).
Στη συνεχεια εφόσον εχει τα αντίβαρα της (ελπιζω κανονικα και όχι τα κινεζικα αλουμινενια που είναι για μοστρα) θα πηγαινα να ψαξω παλι τα ρουλεμάν που αλλαξες.
αεροδυναμικα το συγκεκριμενο δεν κουναει (για γυμνο σε τετοιες ταχύτητες)
Καλησπερα.Οποτε ειχα καποιο τρεμουλο σε μοτο ,ΠΑΝΤΑ εφταιγαν τα λαστιχα.Και για να πω την αληθεια την μαυρη,μονο σε HONDA μου συνεβει(CBX 550-CBX 750)λΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΛΑΣΤΙΧΑ.
Τα αντιβαρα που άλλαξες έχουν το ίδιο βάρος με τα προηγούμενα?
Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές
Τα αντιβαρα ειναι ελαχιστα πιο βαρυα απο τα μαμα.
Λοιπον το προβλημα λυθηκε!
Εσφιξα τα ρουλεμαν του λαιμου. Πηραν σχεδον 1/4 της στροφης. Τα εσφιξα με ροποκλειδο στην προτεινομενη ροπη (2.7kg/m)
Eπισης εριξα την προφορτιση απο τα 4/7 στα 2/7.
Στην δοκιμη, μεχρι και 220+ σε ανοιχτες καμπες, και απολυτως κανενα κουνημα στο τιμονι!
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
Εμείς κάτι τέτοιους τους πνίγαμε στον ασβέστη![]()
Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές
Εστριβα τσιγαρο ταυτοχρονα και δεν μπορουσα να παω παραπανω!![]()
Λέει ο άνθρωπος άλλαξε ρουλεμάν τιμονιού μόνος και έσφιξε χωρίς ροποκλειδο και του γράφετε με σιγουριά κοίταξε τα λάστιχα. .....ότι ναναι....