Σελίδα 122 από 139 ΠρώτοΠρώτο ... 2272112117118119120121122123124125126127132 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.816 έως 1.830 από 2083

Θέμα: AFRICA!

  1. #1816
    Αναλόγως του πως σ'αρέσει να οδηγείς, το ποιντ είναι αυτό που βλέπεις... Η σ'αρέσει η δεν σ'αρέσει

  2. #1817
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Αναλόγως του πως σ'αρέσει να οδηγείς, το ποιντ είναι αυτό που βλέπεις... Η σ'αρέσει η δεν σ'αρέσει
    Ας μην κάνουμε βρακί το θέμα για τις δυναμομετρίσεις (αξιοπιστεία, επαναληψιμότητα) κτλ.
    Θα το οδηγήσουμε το Africa.... και θα πάρουμε ένα 990baja...
    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

  3. #1818
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΝIKOLTSOS Προβολή μηνύματος
    Ας μην κάνουμε βρακί το θέμα για τις δυναμομετρίσεις (αξιοπιστεία, επαναληψιμότητα) κτλ.
    Θα το οδηγήσουμε το Africa.... και θα πάρουμε ένα 990baja...
    Να προσέξεις μόνο το tps, κάτω τρόμπα συμπλέκτη, πάνω τρομπα συμπλεκτη, idle control servo, τρόμπα νερού, κατανάλωση, χαρτογραφηση καυσιμου, χαρτογραφηση αβανς, εδραση πλαινου σταντ, ελατηρια μπρος-πισω αναρτήσεων (ζυγισμα στο χώμα), ανορθωτή, τρόμπα βενζινης, φίλτρα βενζινης και μηχανικό που θα το πηγαίνεις.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #1819
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Να προσέξεις μόνο το tps, κάτω τρόμπα συμπλέκτη, πάνω τρομπα συμπλεκτη, idle control servo, τρόμπα νερού, κατανάλωση, χαρτογραφηση καυσιμου, χαρτογραφηση αβανς, εδραση πλαινου σταντ, ελατηρια μπρος-πισω αναρτήσεων (ζυγισμα στο χώμα), ανορθωτή, τρόμπα βενζινης, φίλτρα βενζινης και μηχανικό που θα το πηγαίνεις.


    κλαιω...

    αλλα για να υπερασπιστω λιγο την πορτοκαλι εταιρεια (που δεν το συνηθιζω)...
    1ον. το μηχανακι ειναι πανω απο 10 χρονων...με οτι αυτο συνεπαγεται οσον αφορα τις επιδοσεις...
    2ον. δεν εχουμε δει ακομα που ποναει το africa και ειναι λογικο να βγαλει καποιες παιδικες ασθενεις...




    αυτο που βλεπω εγω ειναι οτι αν ελευθερωθει με μια ολοσωμη και ενα φιλτρακι, με την ροπη του θα σκαβει βαθυα αυλακια στο χωμα και θα εχει και την δυναμη να σου μακραινει τα χερια στην ασφαλτο...

  5. #1820
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    κλαιω...

    αλλα για να υπερασπιστω λιγο την πορτοκαλι εταιρεια (που δεν το συνηθιζω)...
    1ον. το μηχανακι ειναι πανω απο 10 χρονων...με οτι αυτο συνεπαγεται οσον αφορα τις επιδοσεις...
    2ον. δεν εχουμε δει ακομα που ποναει το africa και ειναι λογικο να βγαλει καποιες παιδικες ασθενεις...




    αυτο που βλεπω εγω ειναι οτι αν ελευθερωθει με μια ολοσωμη και ενα φιλτρακι, με την ροπη του θα σκαβει βαθυα αυλακια στο χωμα και θα εχει και την δυναμη να σου μακραινει τα χερια στην ασφαλτο...
    Και μένα μ αρέσουν τα πορτοκαλι, εννοεται και αναμένεται. Αλλα ειναι λίγο πονοκέφαλος όπως κι αν το κάνουμε.....
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #1821
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Να προσέξεις μόνο το tps, κάτω τρόμπα συμπλέκτη, πάνω τρομπα συμπλεκτη, idle control servo, τρόμπα νερού, κατανάλωση, χαρτογραφηση καυσιμου, χαρτογραφηση αβανς, εδραση πλαινου σταντ, ελατηρια μπρος-πισω αναρτήσεων (ζυγισμα στο χώμα), ανορθωτή, τρόμπα βενζινης, φίλτρα βενζινης και μηχανικό που θα το πηγαίνεις.
    Ξέεεεερω Ξέεεερω...
    μόνο τα ευρωπαικά σκορπάνε ρε...
    Τα ίδια άκουγα για το 640 ....

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	maxresdefault.jpg 
Προβολές:	315 
Μέγεθος:	103,9 KB 
ID:	354306

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2013-ktm-990-adventure-ba-5_800x0w.jpg 
Προβολές:	312 
Μέγεθος:	75,6 KB 
ID:	354307

    και για να έρθω στο <<επίπεδο>> της συζήτησης.... μάντεξε ποια εταιρία σκορπάει κάθε χρόνο στο Dakar..
    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

  7. #1822
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΝIKOLTSOS Προβολή μηνύματος
    Ξέεεεερω Ξέεεερω...
    μόνο τα ευρωπαικά σκορπάνε ρε...
    Τα ίδια άκουγα για το 640 ....

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	maxresdefault.jpg 
Προβολές:	315 
Μέγεθος:	103,9 KB 
ID:	354306

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2013-ktm-990-adventure-ba-5_800x0w.jpg 
Προβολές:	312 
Μέγεθος:	75,6 KB 
ID:	354307

    και για να έρθω στο <<επίπεδο>> της συζήτησης.... μάντεξε ποια εταιρία σκορπάει κάθε χρόνο στο Dakar..
    You are preaching to the choir.


    ΥΓ
    Το Ντακάρ δεν έχει καμία σχέση με την καθημερινη συμβιωση με μια μηχανή.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #1823
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    το διλημμα δεν ειναι αν ειναι καλο το αφρικα...οποιος θελει αυτη τη στιγμη ενα καινουριο μηχανακι, με εγγυηση, κουτα, σαν το 990, παιρνει το αφρικα...
    πραγματα οπως καινουργιλα και εγγυηση ελεω κρισης μου φαινεται τα ξεχασαμε...

    επισης το αφρικα εχει και καλυτερα φρενα, και πιθανοτατα καλυτερο tc και abs, κατι που ενδιαφερει αρκετο κοσμο, καιει αισθητα λιγοτερο απ οτι φαινεται, και πιθανοτατα οπως ειπε ο ντοκ...δε θα εχει προβληματα...και αν εχει, σιγουρα δε θα σε αφησουν στο δρομο...η συγκριση με το μεταχειρισμενο τωρα δεν εχει νοημα...προδανως καποιος μπορει να κανει την ιδια δουλεια με ενα μεταχειρισμενο 950, η με ενα χτ600 τενερε ακομα πιο φτηνα...

  9. #1824
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    :rotflmao:

  10. #1825
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Να προσέξεις μόνο το tps, κάτω τρόμπα συμπλέκτη, πάνω τρομπα συμπλεκτη, idle control servo, τρόμπα νερού, κατανάλωση, χαρτογραφηση καυσιμου, χαρτογραφηση αβανς, εδραση πλαινου σταντ, ελατηρια μπρος-πισω αναρτήσεων (ζυγισμα στο χώμα), ανορθωτή, τρόμπα βενζινης, φίλτρα βενζινης και μηχανικό που θα το πηγαίνεις.
    Εδώ κ λίγες μέρες ,κάτι μ'έπιασε (πάλι) και κοιτάω αγγελίες με ΚΤΜ990ADV.
    Kαι πρίν λίγο ,άνοιξα αυτό thread.
    Κι έρχεσαι εσύ φίλε Αγη...και σε δυό γραμμές...μας ισοπέδωσες.

    Κι όχι τίποτ'άλλο ,αλλά...ξέρω ,οτι ΞΕΡΕΙΣ τί λες......
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  11. #1826
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Εδώ κ λίγες μέρες ,κάτι μ'έπιασε (πάλι) και κοιτάω αγγελίες με ΚΤΜ990ADV.
    Kαι πρίν λίγο ,άνοιξα αυτό thread.
    Κι έρχεσαι εσύ φίλε Αγη...και σε δυό γραμμές...μας ισοπέδωσες.

    Κι όχι τίποτ'άλλο ,αλλά...ξέρω ,οτι ΞΕΡΕΙΣ τί λες......
    Θα επερνα το 950 εγώ...το είχες κι εσύ παλιότερα αν θυμάμαι καλά. Και το 990 εδώ που τα λέμε θα έπαιρνα γιατί δεν υπαρχει και κάτι άλλο στα λεφτά αυτά.
    Τα πάω πολύ και τα δύο, αλλά και μου την δίνουν ταυτόχρονα λόγω του ότι είναι ημιτελη. Love and hate σχέση...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #1827
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Να προσέξεις μόνο το tps, κάτω τρόμπα συμπλέκτη, πάνω τρομπα συμπλεκτη, idle control servo, τρόμπα νερού, κατανάλωση, χαρτογραφηση καυσιμου, χαρτογραφηση αβανς, εδραση πλαινου σταντ, ελατηρια μπρος-πισω αναρτήσεων (ζυγισμα στο χώμα), ανορθωτή, τρόμπα βενζινης, φίλτρα βενζινης και μηχανικό που θα το πηγαίνεις.
    θα πρόσθετα και καμια 10αριά ακόμα μικρά ή λίγο μεγαλύτερα θεματάκια αλλά το κυριότερο (ειδικά συγκριτικά με το οτιδήπτε άλλο) η συχνότητα που απαιτείται για ρύθμιση βαλβίδων (καπελότα) το οποίο διπλασιάζει (τουλάχιστον) το ετήσιο κόστος συντήρησης

  13. #1828
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    η συχνότητα που απαιτείται για ρύθμιση βαλβίδων (καπελότα) το οποίο διπλασιάζει (τουλάχιστον) το ετήσιο κόστος συντήρησης
    Αυτό το έχω ακούσει και εγώ αλλά το έχει μετρήσει κανείς μόνος του ή είναι φάμπρικα των συνεργειάδων?

  14. #1829
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Αυτό το έχω ακούσει και εγώ αλλά το έχει μετρήσει κανείς μόνος του ή είναι φάμπρικα των συνεργειάδων?
    θα σε γελάσω για μετρήσεις, αλλά κάθε φορά που το παίρνω ρυθμισμένο έχει μεγάλη διαφορά

  15. #1830
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    96000 χλμ θα εχω σε λιγο καιρο με το χοντα μου,θα παει για μεγαλο σερβις αλλα ρυθμιση βαλβιδων για ΠΡΩΤΗ φορα μπορει να μη θελει..

    Το γραφω για να καταλαβει ο φιλος τη μελλοντικη διαφορα στην τσεπη του..

Παρόμοια θέματα

  1. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01
  2. Ζελατίνα AFRICA TWIN
    από Julius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2004, 19:44
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  4. africa twin Αναζητήσεις
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF