Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: dimsport rapid bike easy

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093

    dimsport rapid bike easy

    οπως λεει και ο τιτλος, έχει βαλει κανένας?

    μετρησε τα μίγματα μετά?

    εντυπώσεις?

    σκεφτομαι να το αγοράσω, μιας και έχει 150 ευρώ (πολυ πιο φτηνά απο PCV, κλπ), μιας και remap τσαμπα (τυπου tuneECU) δεν υπαρχει για τα duke 125/200/390.

    Το καλό είναι οτι το ίδιο κουτι κάνει και για το 200 και για το 390, οποτε και να αλλάξω σε 1 χρονο το 200αρι για το 390 (που σκοπευω να το κάνω μόλις λήξει η εγγυηση), μπορω να το χρησιμοποιήσω.

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Όπως είδα από το σαιτ διαμορφώνει το σήμα του στοκ λαμδα. Το καλό είναι πως είναι μια απλή και ευσχημη λύση. Το κακο είναι πως θα είναι ανενεργό στο μεγαλυτερο φάσμα λειτουργιας, όταν ο ψεκασμος δουλεύει σε ανοιχτό βροχο. Μπορεί όμως και το δεύτερο να μην χρειάζεται. Πάντως για αυτό που κάνει είναι ακριβό σε σχέση με ένα pcv πχ. Θα έλεγα να το πάρεις μόνο αν παρατηρεις κομπιασματα και έλλειψη ροπής σε μικρά και σταθερά γκάζια.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    οχι κομπιασματα δεν κανει, αλλα απο τη μανα του δουλευει AFR περιπου 14:1 open loop=πληρες φορτιο, και αμα βαλω και φίλτρο ελευθερο θα παει ακόμα ψηλότερα!

    το μαρτζαφλάρι αυτο (rapid bike easy) με το μικροεπεξεργαστή που έχει συνεχώς αλλάζει την τάση του λαμδα που παει στον εγκέφαλο για να κανει ο τελευταιος διορθωση στο καυσιμο. Το καλό είναι οτι παρακολουθει συνεχως το AFR και διορθωνει αναλόγως, οποτε στη θεωρια φαινεται να δουλευει καλά. Οι τελευταιοι εγκεφαλοι λαμβανουν υπ' οψη το λαμδα ακόμα και σε open loop οποτε πιθανον να κανει δουλεια και σε openloop.

    Στη θεωρια καλά τα κάνει, απλα μενει να δουμε αν το έχει δοκιμάσει κανένας για να δουμε αν έχει τίποτα παρενέργειες (πχ ανάβει tsek, επειδή ο εγκέφαλος διαβάζει πολύ χαμηλές τιμές AFR).
    Απο την αλλη για το 200/390 δεν βγαινει Power Comander Fuel (που ναι το φτηνο) αλλα μονο το PCV (fuel+ignition), που κανει καμια 400αρια ευρω, οποτε τιθεται θέμα κόστους, ειδικά αν σκεφτούμε οτι προκειται για ένα παλιοδιακοσαράκι. Κατι αλλα κουτακια αντιστοιχα με PCV που υπαρχουν (bazzaz, powertronic, κλπ) παίζουν και αυτα στο 300αρι, δυστυχώς.

    Παντως το 390 κάνει κατι τετοια χαζοκομπιάσματα που λες και αφου θα το πάρω που θα το πάρω το 390 σκεφτομαι να πάρω το rapid bike easy απο τωρα (μιας και κανει και για τα δυο) για να δουλεψω ένα φιλτρακι-ελευθερο παπα, στο 200αρι να παρω το κατι παραπάνω που θέλω για τις ανηφόρες με 110-120 χλμ.

    σε ευχαριστω που το κοιταξες!!

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    οχι κομπιασματα δεν κανει, αλλα απο τη μανα του δουλευει AFR περιπου 14:1 open loop=πληρες φορτιο, και αμα βαλω και φίλτρο ελευθερο θα παει ακόμα ψηλότερα!

    το μαρτζαφλάρι αυτο (rapid bike easy) με το μικροεπεξεργαστή που έχει συνεχώς αλλάζει την τάση του λαμδα που παει στον εγκέφαλο για να κανει ο τελευταιος διορθωση. Το καλό είναι οτι παρακολουθει συνεχως το AFR και διορθωνει αναλόγως, οποτε στη θεωρια φαινεται να δουλευει καλά. Οι τελευταιοι εγκεφαλοι λαμβανουν υπ' οψη το λαμδα ακόμα και σε open loop οποτε πιθανον να κανει δουλεια και σε openloop.

    Στη θεωρια καλά τα κάνει, απλα μενει να δουμε αν το έχει δοκιμάσει κανένας για να δουμε αν έχει τίποτα παρενέργειες (πχ ανάβει tsek, επειδή ο εγκέφαλος διαβάζει πολύ χαμηλές τιμές AFR).
    Απο την αλλη για το 200/390 δεν βγαινει Power Comander Fuel (που ναι το φτηνο) αλλα μονο το PCV (fuel+ignition), που κανει καμια 400αρια ευρω, οποτε τιθεται θέμα κόστους, ειδικά αν σκεφτούμε οτι προκειται για ένα παλιοδιακοσαράκι. Κατι αλλα κουτακια αντιστοιχα με PCV που υπαρχουν (bazzaz, powertronic, κλπ) παίζουν και αυτα στο 300αρι, δυστυχώς.

    Παντως το 390 κάνει κατι τετοια χαζοκομπιάσματα που λες και αφου θα το πάρω που θα το πάρω το 390 σκεφτομαι να πάρω το rapid bike easy απο τωρα (μιας και κανει και για τα δυο) για να δουλεψω ένα φιλτρακι-ελευθερο παπα, στο 200αρι να παρω το κατι παραπάνω που θέλω για τις ανηφόρες με 110-120 χλμ.

    σε ευχαριστω που το κοιταξες!!
    Τέτοια ματζαφλαρια είναι αρκετά της μόδας και η αρχή λειτουργίας τους είναι σωστή.
    Αυτό που λες ότι ο λαμδα λαμβανεται υπόψιν και σε open loop δεν βγάζει νόημα γιατί αν ήταν έτσι δε θα το λέγαν open loop. Ενδεχομένως να εννοείς πως η ECU δουλεύει παντα σε closed loop. Κάτι τέτοιο θα ήταν/είναι ευχης έργο! Πάντως αξίζει να το ψάξεις. Επίσης φαντάζομαι θα ξέρεις πως για open loop υπαρχουν τα αντίστοιχα παπαρακια που παρεμβαλονται στον αισθητήρα θερμοκρασίας και πρέπει να είναι και φτηνότερα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Και κάτι άλλο....είναι πολύ πιθανό να έχεις καλά αποτελέσματα αν βάλεις απλά και μονο ένα λαμδα eliminator (αν και τότε θα είσαι μόνιμα σε open loop).

    Στην θέση σου, θα επενδυα σε ένα wideband για να δω τι παίζει με το μείγμα. Κάνει 200 ευρώ αλλά είναι απαραίτητο εργαλείο για τον μοντακια και θα το χεις μια ζωή.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    πλεον δεν ειναι ακριβως ετσι, το ξερω γιατι έχω ασχοληθει λιγο με προγραμματισμό εγκεφάλων σε αμαξια. στα παλιοτερα motronic 2-5 σε open loop ο λαμδα δεν λαμβανονταν υπ' οψη στον υπολογισμό διαρκειας ψεκασμού/προπορείας ανάφλεξης. Απο τα motronic 7 ύστερα, ο εγκεφαλος λαμβάνει υπ' οψη την ταση του λαμδα ακόμη και σε open loop.

    Αμα δεν γινονταν αυτο που λεω, αμαξια μετα το 2005 με χαλασμένους λαμδα, στο τερμα γκαζι θα δουλευανε καλά, όμως αυτο δεν συμβαίνει.

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Δεν διαφωνώ ότι είναι έτσι όπως τα λες, δεν γνωρίζω άλλωστε. Η μόνη ένσταση έχει να κάνει με το ότι αν λαμβανεται υπόψιν ο λαμδα, τότε είναι εξ ορισμού closed loop.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    WIDEband ειναι must εννοείται και τον βάζεις σε ότι μηχανάκι θέλεις. Μια τρυπα θελει, σπειρωμα και μια ταπα να βιδώνεις την τρυπα οταν δεν τον θαναι βιδωμένος ο λαμδα. Έχεις δίκιο, κανονικά, απο εκει πρεπει να ξεκινήσω γιατι με τον narrow δεν ξερεις την τυφλα σου. Μπορει να διαβαζεις 0.90 volt, αλλα τα 0.90 μπορει να ναι απο 11.5 μέχρι και 13.5:1, οποτε δεν ξερεις. 'Ειχα wide, αλλα τον χάρισα απο τοτε που σταματησε να σκαλίζω αυτοκίνητα, γμτ.

    το eliminator ειναι μια λύση, αλλα σιγουρα όχι τόσο επαρκής όσο το rapid.

    Ειδομεν. Απο βδομαδα θα το παραγγείλω και πιθανον να παρω και wideband, οποτε θα μετρήσω σωστά πριν και μετά το rapid για να ξερουμε και τι μας γίνεται..

    Θα ενημερώσω. Ευχαριστώ για τη βοήθεια.

Παρόμοια θέματα

  1. rapid bike easy
    από andreas 400 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 27/05/2012, 12:02
  2. na valo rapid bike se 03???
    από R1watcher στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2009, 10:34
  3. rapid bike --- power commander
    από stratosZX10 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 21/12/2008, 06:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF