Σελίδα 17 από 18 ΠρώτοΠρώτο ... 712131415161718 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 241 έως 255 από 259

Θέμα: fjr 1300..... 2016

  1. #241
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Δεν ξέρω.
    Πόσο δυνατά τραβάει η 5η σου στις 4000; αν είναι ψόφια, ίσως έχεις δίκιο στην εκτίμηση σου. Αν έχει ψυχή, τότε δεν θα έχει πρόβλημα το νέο.
    Εχει πιο πολυ ψυχη απο την τεταρτη.....

    Απλα αν ειναι η εκτη τοσο μακρια ισως να θελει τις στροφες ψηλα.... ή κανω λαθος;
    πουτσ@@@@@@@@@

  2. #242
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Εχει πιο πολυ ψυχη απο την τεταρτη.....

    Απλα αν ειναι η εκτη τοσο μακρια ισως να θελει τις στροφες ψηλα.... ή κανω λαθος;
    Τι να σου πω. Αν έχουν ζωντανέψει λίγο το μοτέρ, μάλλον οκ θα είναι.

  3. #243
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Εχει πιο πολυ ψυχη απο την τεταρτη.....

    Απλα αν ειναι η εκτη τοσο μακρια ισως να θελει τις στροφες ψηλα.... ή κανω λαθος;
    παρήγγειλε το βρε άνθρωπε κι άσε τους αβάσιμους προβληματισμούς! Άντε βιάσου όσο παράγεται ακόμη στην Ιαπωνία...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  4. #244
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Με 1300 κυβικά τι σε νοιάζει τι κάνει. Ότι και να βάλεις αυτό θα τραβάει.

  5. #245
    Μπα, βρηκα ευκαιριάρα
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7709650/
    πουτσ@@@@@@@@@

  6. #246
    Τόσο ευκαιρία που δεν βρέθηκε η σελίδα...

  7. #247
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Τόσο ευκαιρία που δεν βρέθηκε η σελίδα...
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7709650/
    πουτσ@@@@@@@@@

  8. #248

    Test Ride

    Έκανα λοιπόν το τεστ του καινούργιου 6τάχυτου φουζουρου με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις…..

    Αν ανέβαινα πρώτη φορά σε φουζουρού, θα έλεγα ότι το μηχανάκι τα σπάει.
    Σαν κάτοχος της γενιάς 2, η γενιά 4 θα έλεγα είναι, άλλο, πολύ βελτιωμένο μηχανάκι… Στα περισσότερα σημεία του…

    Ανεβαίνεις πάνω του και το βάρος του απλά ΔΕΝ υπάρχει. Ένα εκπληκτικό πράγμα αυτό (το είχα πει και στο Αφρικα που είχα τεστάρει). Θέση οδήγησης πιο καλή (που μάλλον οφείλεται στις διαφορετικές αναρτήσεις).
    Βάζεις μπρος και δεν ακούς μοτέρ, ακούς τις εξατμίσεις που ο ήχος τους είναι ευχάριστα πιο δυνατός και μπάσος. Το μοτέρ ούτως ή άλλως απλά δεν ακούγεται, κραδασμούς δεν έχει (πουθενά όμως).
    Το πάνελ των οργάνων πλήρες και θα πρέπει να ασχοληθείς μία φορά μόνο μαζί του για να μάθεις τα κουμπάκια τι κάνουν και πώς. Μία φορά. Τοσο απλό.
    Η βόλτα ήταν από Λαιμό Βουλιαγμένης – Ribas και πίσω…. Πλοηγός ένας τύπος από την Yamaha με super tenere 1200….

    Πατάς τον ΥΠΕΡΜΑΛΑΚΟ συμπλέκτη, βάζεις πρώτη και σκέφτεσαι «γατάκι σοιχίρο, γαμώ τα σασμάν σου». Period. Σε όλες τις αλλαγές. Πανω – κάτω.
    Ανοίγεις το γκάζι να φύγεις και εκεί που έχεις μάθει να βάζεις δύναμη στην ενός χιλιομέτρου σκληρή γκαζιέρα σου, αυτό με τη σκέψη και με μετακίνηση χιλιοστών του καρπού, ανεβάζει…. Και ανεβάζει γρήγορα…. Ride By Wire…. Άλλο πράγμα….

    Ξεκινάς…. Το βάρος δεν υπάρχει, το είπαμε? Εύκολο στους χειρισμούς, πιο στενό, Αθήνα κυκλοφορεί για πλάκα….
    Το μπροστινό του εκπληκτικό, όποια ανωμαλία υπάρχει την καταπίνει, το πίσω ικανοποιητικό μεν, μαλακό δε.
    Βγαίνουμε παραλιακή και ανοιγουμε…. Ο πλοηγός είναι γρήγορος, η βόλτα ξεκινάει να είναι γρήγορη….

    Φανάρι λίμνης Βουλιαγμένης και αρχίζουν οι τσίτες…. Η απόκριση στο γκάζι πάρα πολύ καλή, τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν για πλάκα, η αίσθηση από το μπροστινό τέλεια, το πίσω με χαλάει, ο άξονας είναι απίστευτος και δεν τον ακούς/νοιώθεις πουθενά και ποτέ, έρχεται η πρώτη αριστερή, φαπ το μηχανάκι με την αίσθηση του ανάλαφρου στρίβει με τη σκέψη…. Στην έξοδο, στριψιμο το γκάζι, χιλιόμετρα, δεξιά στροφή, φρένα δυνατά, μπροστινό σταθερότατο, ρίξιμο το μηχανάκι, μία από τα ίδια – πανεύκολα….
    Στο αριστερό πέταλο, μπαίνω γρήγορα, το μηχανάκι είναι τόσο αναλαφρο που μάλλον μπορούσα να μπω με πιο πολλά….
    Ολη η διαδρομή πήγε έτσι….Τριψήφια νούμερα στο κοντέρ που δεν κοιταγα μην φύγω σε καμμια μπαριέρα, δυνατά φρένα, μπάσιμο…. Ευκολα – γρήγορα.

    Κάποια στιγμή κοιτάω, έχω πέμπτη, είμαι σε ψηλές στροφές, ανοίγω γκάζι και ενώ στο δικό μου θα ένοιωθες την βίαιη επιτάχυνση, σε αυτό δεν…. Επιταχύνει αλλά όχι σαν το δικό μου στις ψηλές…. Βέβαια, δεν είδα τι χιλιόμετρα είχα και μέχρι που το πήγα με την πέμπτη σε εκείνο το σημείο αλλά η αίσθηση ήταν ότι δεν ανοίγει το ίδιο…. Μάλλον η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι τέτοια πλεον που το έχει κάνει πιο ομαλό να το πω?
    Αν πάλι με ρωτήσεις αν είναι πιο γρήγορο από το δικό μου, ειλικρινά, δεν έχω καταλάβει….. πηγαμε πάρα πολύ γρήγορη βόλτα, οι χειρισμοί παντού/σε όλα ήταν πανεύκολοι και δεν έχω καταλάβει αν πηγαινα με πιο πολλά ή όχι….

    Κατά τη διαδρομή και όπου σταματάμε σε φανάρι, προσπαθώ να φέρω το πίσω στα μέτρα μου. Δεν το κατάφερα, ένα παιδί που ήταν στην βόλτα μαζί μου, μου είπε ότι αυτός το είχε ρυθμίσει στο «2+βαλίτσες» και του ήταν μία χαρά (είχαμε τον ίδιο γρήγορο ρυθμό). Εγώ αναρωτιέμαι αν θες με ένα άτομο την ρυθμιση του «2+βαλίτσες», όταν θα είστε όντως έτσι, τι θα ρυθμίσεις ακριβώς? Τροφή για σκέψη.
    Αν θα το έπαιρνα?

    Να πουλήσω το δικό μου, να βάλω και 10-11 χήνες από την τσέπη (για το μοντέλο με τις ηλεκτρονικές)?
    Χμ… ναι έχει βελτιωθεί σε όλα του εκτός από την απόδοση ψηλά και την πίσω ανάρτηση, ναι, στρίβει ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ, φρενάρει απίστευτα καλά, εχει την αίσθηση μοτοσυκλέτας -100 κιλά, είναι πιο στενό, είναι εντυπωσιακό το πώς με ίδιο πλαίσιο, βάρος κλπ κλπ, η αίσθηση παντού είναι τόσο διαφορετική, καιει παντού λιγότερο (διαπιστωμένο και με 3ης γενιάς), είναι όμορφο (αδικείται από τις φωτό) αλλά όχι ρε παιδιά….
    Αξίζει και με τα παραπάνω τα λεφτά του στο ακέραιο αλλά εγώ θα επέλεγα να κρατήσω το δικό μου και να πάρω και ένα tracer….
    πουτσ@@@@@@@@@

  9. #249
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Έκανα λοιπόν το τεστ του καινούργιου 6τάχυτου φουζουρου με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις…..

    Αν ανέβαινα πρώτη φορά σε φουζουρού, θα έλεγα ότι το μηχανάκι τα σπάει.
    Σαν κάτοχος της γενιάς 2, η γενιά 4 θα έλεγα είναι, άλλο, πολύ βελτιωμένο μηχανάκι… Στα περισσότερα σημεία του…

    Ανεβαίνεις πάνω του και το βάρος του απλά ΔΕΝ υπάρχει. Ένα εκπληκτικό πράγμα αυτό (το είχα πει και στο Αφρικα που είχα τεστάρει). Θέση οδήγησης πιο καλή (που μάλλον οφείλεται στις διαφορετικές αναρτήσεις).
    Βάζεις μπρος και δεν ακούς μοτέρ, ακούς τις εξατμίσεις που ο ήχος τους είναι ευχάριστα πιο δυνατός και μπάσος. Το μοτέρ ούτως ή άλλως απλά δεν ακούγεται, κραδασμούς δεν έχει (πουθενά όμως).
    Το πάνελ των οργάνων πλήρες και θα πρέπει να ασχοληθείς μία φορά μόνο μαζί του για να μάθεις τα κουμπάκια τι κάνουν και πώς. Μία φορά. Τοσο απλό.
    Η βόλτα ήταν από Λαιμό Βουλιαγμένης – Ribas και πίσω…. Πλοηγός ένας τύπος από την Yamaha με super tenere 1200….

    Πατάς τον ΥΠΕΡΜΑΛΑΚΟ συμπλέκτη, βάζεις πρώτη και σκέφτεσαι «γατάκι σοιχίρο, γαμώ τα σασμάν σου». Period. Σε όλες τις αλλαγές. Πανω – κάτω.
    Ανοίγεις το γκάζι να φύγεις και εκεί που έχεις μάθει να βάζεις δύναμη στην ενός χιλιομέτρου σκληρή γκαζιέρα σου, αυτό με τη σκέψη και με μετακίνηση χιλιοστών του καρπού, ανεβάζει…. Και ανεβάζει γρήγορα…. Ride By Wire…. Άλλο πράγμα….

    Ξεκινάς…. Το βάρος δεν υπάρχει, το είπαμε? Εύκολο στους χειρισμούς, πιο στενό, Αθήνα κυκλοφορεί για πλάκα….
    Το μπροστινό του εκπληκτικό, όποια ανωμαλία υπάρχει την καταπίνει, το πίσω ικανοποιητικό μεν, μαλακό δε.
    Βγαίνουμε παραλιακή και ανοιγουμε…. Ο πλοηγός είναι γρήγορος, η βόλτα ξεκινάει να είναι γρήγορη….

    Φανάρι λίμνης Βουλιαγμένης και αρχίζουν οι τσίτες…. Η απόκριση στο γκάζι πάρα πολύ καλή, τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν για πλάκα, η αίσθηση από το μπροστινό τέλεια, το πίσω με χαλάει, ο άξονας είναι απίστευτος και δεν τον ακούς/νοιώθεις πουθενά και ποτέ, έρχεται η πρώτη αριστερή, φαπ το μηχανάκι με την αίσθηση του ανάλαφρου στρίβει με τη σκέψη…. Στην έξοδο, στριψιμο το γκάζι, χιλιόμετρα, δεξιά στροφή, φρένα δυνατά, μπροστινό σταθερότατο, ρίξιμο το μηχανάκι, μία από τα ίδια – πανεύκολα….
    Στο αριστερό πέταλο, μπαίνω γρήγορα, το μηχανάκι είναι τόσο αναλαφρο που μάλλον μπορούσα να μπω με πιο πολλά….
    Ολη η διαδρομή πήγε έτσι….Τριψήφια νούμερα στο κοντέρ που δεν κοιταγα μην φύγω σε καμμια μπαριέρα, δυνατά φρένα, μπάσιμο…. Ευκολα – γρήγορα.

    Κάποια στιγμή κοιτάω, έχω πέμπτη, είμαι σε ψηλές στροφές, ανοίγω γκάζι και ενώ στο δικό μου θα ένοιωθες την βίαιη επιτάχυνση, σε αυτό δεν…. Επιταχύνει αλλά όχι σαν το δικό μου στις ψηλές…. Βέβαια, δεν είδα τι χιλιόμετρα είχα και μέχρι που το πήγα με την πέμπτη σε εκείνο το σημείο αλλά η αίσθηση ήταν ότι δεν ανοίγει το ίδιο…. Μάλλον η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι τέτοια πλεον που το έχει κάνει πιο ομαλό να το πω?
    Αν πάλι με ρωτήσεις αν είναι πιο γρήγορο από το δικό μου, ειλικρινά, δεν έχω καταλάβει….. πηγαμε πάρα πολύ γρήγορη βόλτα, οι χειρισμοί παντού/σε όλα ήταν πανεύκολοι και δεν έχω καταλάβει αν πηγαινα με πιο πολλά ή όχι….

    Κατά τη διαδρομή και όπου σταματάμε σε φανάρι, προσπαθώ να φέρω το πίσω στα μέτρα μου. Δεν το κατάφερα, ένα παιδί που ήταν στην βόλτα μαζί μου, μου είπε ότι αυτός το είχε ρυθμίσει στο «2+βαλίτσες» και του ήταν μία χαρά (είχαμε τον ίδιο γρήγορο ρυθμό). Εγώ αναρωτιέμαι αν θες με ένα άτομο την ρυθμιση του «2+βαλίτσες», όταν θα είστε όντως έτσι, τι θα ρυθμίσεις ακριβώς? Τροφή για σκέψη.
    Αν θα το έπαιρνα?

    Να πουλήσω το δικό μου, να βάλω και 10-11 χήνες από την τσέπη (για το μοντέλο με τις ηλεκτρονικές)?
    Χμ… ναι έχει βελτιωθεί σε όλα του εκτός από την απόδοση ψηλά και την πίσω ανάρτηση, ναι, στρίβει ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ, φρενάρει απίστευτα καλά, εχει την αίσθηση μοτοσυκλέτας -100 κιλά, είναι πιο στενό, είναι εντυπωσιακό το πώς με ίδιο πλαίσιο, βάρος κλπ κλπ, η αίσθηση παντού είναι τόσο διαφορετική, καιει παντού λιγότερο (διαπιστωμένο και με 3ης γενιάς), είναι όμορφο (αδικείται από τις φωτό) αλλά όχι ρε παιδιά….
    Αξίζει και με τα παραπάνω τα λεφτά του στο ακέραιο αλλά εγώ θα επέλεγα να κρατήσω το δικό μου και να πάρω και ένα tracer….
    Λοιπόν, νομιζω σας είδα ψες το απογευμα, έπινα καφέ στο σαβαλα στη Βάρκιζα. Το τενερε ήταν δικάβαλο;
    Ωραία μηχανακια αλλά όπως καταλαβαίνω εξακολουθούν να είναι ψοφια.

    ΥΓ
    Εγώ θα σου λεγα, αν δε παίζουν δικαβαλα πλέον, να χτυπήσεις ένα τέτοιο. Η ζωή είναι μικρή για να μη ξεφωνιζεις μέσα από το κράνος...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2015-Suzuki-GSX-S1000F-04.jpg 
Προβολές:	137 
Μέγεθος:	61,8 KB 
ID:	358530
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 12/05/2016 στις 07:54.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #250
    Το τενερε στη δικη μου βολτα ηταν μονοκαβαλο και πηγαινε ξυνοντας......

    Πρεπει να γυρναγες 7 με 7κ30, ναι;
    Τωρα που το πες θυμηθηκα εναν κουλο με μπουσα που ειδα στο αντιθετο ρευμα.....

    Ποιος φουστης σου εκανε βρουμ;
    πουτσ@@@@@@@@@

  11. #251
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Ποιος φουστης σου εκανε βρουμ;
    Όχι εγώ! Τουλάχιστον όχι το πρώτο....
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  12. #252
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Giorgio_Rp Προβολή μηνύματος
    Όχι εγώ! Τουλάχιστον όχι το πρώτο.... ������
    Παντως και εκεινος που το εκανε, και εσυ, μπουζουκια εχετε.....
    πουτσ@@@@@@@@@

  13. #253
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.293
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Παντως και εκεινος που το εκανε, και εσυ, μπουζουκια εχετε.....
    :a13:
    Ride(s) the wind of change...

  14. #254
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Ποιος φουστης σου εκανε βρουμ;
    :a13:
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  15. #255
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Το τενερε στη δικη μου βολτα ηταν μονοκαβαλο και πηγαινε ξυνοντας......

    Πρεπει να γυρναγες 7 με 7κ30, ναι;
    Τωρα που το πες θυμηθηκα εναν κουλο με μπουσα που ειδα στο αντιθετο ρευμα.....

    Ποιος φουστης σου εκανε βρουμ;
    Πρέπει να ήταν αρκετά νωρίτερα, 5 ίσως. Πάντως καραφλα δεν ειδα κανεναν, φορούσαν κράνη.
    ;Αν δεν απολαμβανα τοσο τον καφε θα κερναγα ένα τσάι την ομάδα με τις γονδολες με το 20ετιας σχεδόν παρταλι μου.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 17 από 18 ΠρώτοΠρώτο ... 712131415161718 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. FJR 1300 vs K1200GT..
    από lampros_fazer στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/10/2006, 12:01
  2. fjr 1300
    από sallako στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2005, 13:06
  3. Varadero H Fjr 1300
    από mentos1825 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2004, 09:16
  4. Γνωριζει Κανεισ Τισ Επιδοσεισ Του Fjr 1300
    από CHR στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 20:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF