Κουκλί
πολλά πολλά χλμ. να έχεις !!
Κουκλί
πολλά πολλά χλμ. να έχεις !!
Κουκλί, συγχαρητήρια!
Μην παραλείψεις, μετά την πρώτη εκδρομή σε βουνά, ποταμάκια και καμπιν να ανεβάσεις φωτό για τους "απιστους" εδώ μέσα που λένε οτι δεν πάει...![]()
Καλοτάξιδο και συγχαρητήρια.
Σε κανα μήνα/διμηνο χρήσης, οταν του εχεις παρει τον αερα δηλαδή, περιμένουμε Update με το αν είναι οτι περίμενες και οτι σκεφτόσουν. Αν σε κάλυψε δηλαδή με αυτά που έψαχνες. Θα βοηθήσει επόμενους υποψήφιους αναβάτες.
Οι καλοί άνθρωποι δεν χρειάζονται νόμους για να ενεργούν υπεύθυνα, ενώ οι κακοί άνθρωποι θα βρουν τρόπους να τους παρακάμψουν. -Πλάτων
καλοταξιδι φιλε με πολλα και καλα χιλιομετρα !!!![]()
Καλά ταξίδια να έχεις!!
Ωραίο μηχανάκι και ευρωπαικό.....μπηχτή για κάποιους άλλους!!!
Απο εδω το πηγες απο εκει το εφερες σε ασφαλτινο κατεληξες.
Ομορφη μηχανη,καλους δρομους.![]()
Φίλοι καλησπέρα,
Έχει περάσει σχεδόν 1,5 μήνας και περίπου 3000χλμ χρήσης, μικτής ως επί το πλείστον η οποία μεταφράζεται ως 1800χλμ πόλη, 1150χλμ σε εθνικούς-περιφερειακούς-επαρχιακούς κτλ δρόμους, και καμιά 50αριά χλμ σε χωματόδρομους (πατημένους και μη). Εδώ να πω ότι τα χωμάτινα κομμάτια ήταν απλά διεκπεραίωση διαδρομής και όχι enduro κτλ.
Προτερήματα:
Πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καταπίνει με μεγάλη άνεση τις κακοτεχνίες του ελληνικού οδοστρώματος. Πραγματικά η μηχανή της Ελλάδας του σήμερα, όπως ειπώθηκε. Βέβαια δεν είναι η μοναδική on-off που το κάνει αυτό.
Μου αρέσει όπως στρίβει. Αν και 21 ίντσες μπροστά και δεδομένου ότι πήγε να με πουλήσει μια φορά όταν το πίεσα λίγο παραπάνω, είμαι γενικά ικανοποιημένος. Να πω εδώ ότι φοράει της μάνας του τα λάστιχα (Scorpion Trail).
Ο ήχος της μηχανής. Αυτό το γρύλισμα του τρικύλινδρου με έχει τρελάνει.
Γουστάρω τρελά, που με αυτήν τη μηχανή, μπορώ να κάνω κυριολεκτικά τα πάντα (εκτός από καθαρόαιμο enduro.....οι εμπειρότεροι ας πάρουν θέση). Προχθές Σάββατο έκανα μια δικάβαλη βόλτα στην Εύβοια (Χαλκίδα - Ρώσος - Πήλι - Σαρακίνηκο - Λημνιώνας μέσω πέρασμα του Τούρκου – Κοντοδεσπότι- Χαλκίδα) για να παρακολουθήσω μια διάλεξη του Δρ. Μάνου Δανέζη (SPAM ON** συστήνω ανεπιφύλακτα να ασχοληθείτε με τα θέματα που αναπτύσσει, υπάρχουν ομιλίες του σωρό στο youtube** SPAM OFF). Η διαδρομή που έκανα είναι εδώ. Φοβερή.
Μου αρέσει εμφανισιακά (αποτελεί σημαντικό παράγοντα, προσωπικά για ‘μένα).
Ο κινητήρας έχει δύναμη και η ροπή του είναι κατανεμημένη πολύ ομαλά, χωρίς να κάνει την αίσθηση βαρετή.
Έχει άνετη σέλα. Έχω κάνει μέχρι και 2,5 ώρες σερί. Ε μετά, αρχίζει και πιάνεται ο ποπούλης...
Διεκπεραιώνω τις χωμάτινες διαδρομές χωρίς πολύ δυσκολία, με δυο άτομα,όντας αρχάριος στο χώμα. Έχω καταλάβει ότι το βάρος της μηχανής είναι πολύ σημαντικός παράγοντας, ειδικά με δύο άτομα. Σε κάποια κατηφορικά κομμάτια...ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ!
Το πέρασμα του Τούρκου(από το παραπάνω ολοήμερο στην Εύβοια), για όσους δεν το έχουν περάσει, είναι λίγο χέσιμο.....δεδομένου ότι έχει γκρεμό από κάτω και ο δρόμος είναι σχετικά στενός. Από όλα τα χωμάτινα κομμάτια που έχω κάνει, εκεί το βάρος της μηχανής ήταν επικίνδυνο. Παραθέτω φώτο...
Σχετικά με τα χώματα, ψάχνω να βρω κάποιο σχολείο που να κάνει σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης στο χώμα, για να αποκτήσω περισσότερη αυτοπεποίθηση. Εάν έχετε κάποιο να μου προτείνεται, θα το εκτιμούσα.
Η σέλα έχει δυο ρυθμίσεις, 20χιλ η διαφορά τους. Δοκίμασα την πάνω ρύθμιση αλλά και την κάτω. Οπωσδήποτε η κάτω σου δίνει περισσότερη σιγουριά ελιγμών, αλλά σε βάζει "μέσα" στη μηχανή, τα γόνατα είναι πιο λυγισμένα και για μένα είναι κουραστική. Έχω επιλέξει την ψηλή γιατί είναι πολύ καλύτερη σαν ρύθμιση, απλά πρέπει να συνηθίσεις το ύψος. Προσωπικά πατάω με λυγισμένες μύτες στα πόδια.
Συνεχίζεται...
Συνεχίζεται από επάνω...
Μειονεκτήματα
Μικρή προστασία από τον αέρα. Δεν είμαι ψηλός. μόλις 1,76μ, παρόλα αυτά μετά τα 130 ένιωθα έντονους στροβιλισμούς στο κράνος και από ένα σημείο και μετά βάζω και κάποια πίεση στον αυχένα για να κρατήσω τα χιλιόμετρα. Ο συνεπιβάτης τρώει ΠΟΛΥ ξύλο, ειδικά στα πολλά χιλιόμετρα. Ξέρω βέβαια ότι η μηχανή είναι on-off(75-25) και η μεγάλη ζελατίνα δεν βολεύει στην όρθια οδήγηση.
Άλλαξα τη μαμά ζελατίνα με αυτήν. Το καλό είναι ότι είναι ρυθμιζόμενη και την αλλάζω θέσεις όταν κινούμαι στην πόλη ή στην εθνική. Είμαι αρκετά ικανοποιημένος.
Εδώ φαίνεται η ζελατίνα στην τέρμα όρθια θέση:
Χαμηλό τιμόνι. Προερχόμενος από street μοντέλα στην αρχή δε μου έκανε καμία αίσθηση, αλλά με τον καιρό διαπίστωσα ότι είναι θέμα. Αν και το μοντέλο XC έχει από τη μάνα του πιο ψηλό τιμόνι, παρόλα αυτά είναι πάλι ενοχλητικό.
Έβαλα after market αποστάτες 20mm και το τιμόνι πήρε εντελώς διαφορετική αίσθηση, δεν το περίμενα. Πλέον, δεν κουράζει καθόλου.
Αυτονομία. Δεν ξέρω εάν τα 19 λίτρα(15+4) που έχει ανήκουν στα μειονεκτήματα, αλλά απ'ότι διαβάζω άλλες αυτονομίες της τάξης των 350-400 χλμ και άνω, μάλλον κάνουν το tiger800 να σταματάει πιο συχνά για βενζίνη.
Η κατανάλωση δε, μάλλον κυμαίνεται σε φυσιολογικά προς πάνω πλαίσια. Με τα χιλιόμετρα που αναφέρω στην αρχή, το trip computer δείχνει 6,1λτ/100χλμ. Μεμονωμένα, έχω παρατηρήσει στην πόλη γύρω στο 6,6-7,2 και στο παραπάνω ταξίδι που αναφέρω έδειξε 5,5λτ/100χλμ.
Δεν θα μπω σε διαδικασίες να μετράω πότε γεμίζω, πότε ξαναγεμίζω κτλ, γιατί χάνω το νόημα και δεν είμαι και τόσο της ανάλυσης.
Κάποια κατασκευαστικά λάθη.
- Το προστατευτικό της αλυσίδας είναι κοντό σε μήκος, με αποτέλεσμα να φεύγουν γράσα από την καδένα και να τα τρώει ο συνεπιβάτης στο αριστερό πόδι. Λύθηκε με την τοποθέτηση προέκτασης, αφού καταστράφηκε ένα παντελόνι.
- Μίζα. Έχουν αναφερθεί πολλά θέματα σχετικά με τα καρβουνάκια της μίζας, ότι καίγονται με τη χρήση σε πολύ θερμό κλίμα όταν σταματάς ξεκινάς τον κινητήρα πολλές φόρές όταν είναι πολύ ζεστός. Τόσα χρόνια έχουν περάσει, ακόμα η Τ δεν το έχει φτιάξει. Βέβαια ήταν εις γνώσιν μου το άνωθεν πρόβλημα, αλλά ήταν τόσο το πάθος μου να την κάνω δική μου, που είμαι διατεθειμένος να το υποστώ. Ένα ελαφρυντικό, είναι ότι με την κατάλληλη πολιτική, παίρνεις τη μίζα δωρεάν.
- Μαρσπιέ συνεπιβάτη κολλημένα στο πλαίσιο για τους γνωστούς λόγους.
- Εκτεθειμένο φίλτρο λαδιού, πίσω ακριβώς από τη μπροστινή ρόδα
- Ρουλεμάν τιμονιού, κακής ποιότητας.
- Πολύ μεγάλο γρανάζωμα 1ης. Έχω παρατηρήσει ότι εάν θέλεις να κινηθείς με χαμηλή ταχύτητα στο χώμα, τότε πρέπει να παίζεις διαρκώς με το συμπλέκτη.
Αυτά μέχρι στιγμής, δε μπορώ να θυμηθώ κάτι άλλο.
Εάν κάτι προκύψει θα κάνω edit.
![]()
Τελευταία τροποποίηση από giannis1070; 18/04/2016 στις 15:07.
Μια μεταατροπη που θα μπορούσες να κάνεις, ειναι να βάλεις 15ρι (από 16ρι) γραναζι μπροστα. Το κόστος είναι αρκετά μικρό ώστε να μην το κλαις αν δε σου αρέσει, θα σου λύσει το πρόβλημα της μακριας 1ης και το πιθανοτερο είναι ότι θα ρίξει την καταναλωση σε οτιδήποτε εκτός της γρήγορης οδήγησης στην εθνική. Βέβαια, το κοντερ θα είναι λίγο οφφ και θα ταλαιπωρειται περισσότερο η αλυσίδα σου.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Ακριβως αυτο εκανα στη χοντρουλα μου και σωθηκα στην αθηνα..αλλα χρειαζεται ταυτοχρονα με την αλλαγη γραναχιου και η τοποθετηση Speedo healer δηλ. ηλεκτρονικη διορθωση της ταχυτητος γιατι αλλιως το ταχυμετρο θα δειχνει αλλα νταλλων..
80 ευρω κοστιζει αλλα τα αξιζει η ολη φαση..εχεις δυναμη και ροπη χαμηλα, που σημαινει δεν αλλαζεις συχνα ταχυτηες αλλα λιγο μειωμενη τελικη που βασικα ειναι αδιαφορο..
Thanks for the tip!
Για να το καταλάβω με παράδειγμα:
Τώρα με το 16άρι γρανάζι έχω στην 6η - 6,000σαλ - 130χλμ/ω (κοντερίσια) - 5,8λτ/100χλμ.
Με το 15άρι, για να κρατήσω την μωτ 130χλμ/ω θα αυξηθούν οι στροφές (όντας μικρότερο γρανάζι) και κατ'επέκταση η κατανάλωση....σωστά??