Σελίδα 131 από 139 ΠρώτοΠρώτο ... 3181121126127128129130131132133134135136 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.951 έως 1.965 από 2083

Θέμα: AFRICA!

  1. #1951
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2010
    Μηνύματα
    223
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Νομίζω απλή ντίζα είναι το γκάζι

    Μπορεί, ενδέχεται όμως αυτό που βλέπουμε ως ντίζα και ποτενσιόμετρο να δίνει ηλεκτρονικά σήμα στον εγκέφαλο. Κάπως έτσι φαντάζομαι την άνοδο των στροφών που περιγράφει ο Άγγλος. Δεδομένου ότι το DCT μεταφέρει την ισχύ μέσα από τη ροή λαδιού, θα περίμενε κάποιος αν έπαιρνε νερά ο διακόπτης, να κάνει τρελλά με ανέβασμα-κατέβασμα ταχυτήτων και όχι να ανεβάζει στροφές.

  2. #1952
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Χωρίς ανάποδα περουνια είναι νομίζω μοντέλο '12;
    Βγαινει και απλο και απσαιντ νταουν απο το 13
    πουτσ@@@@@@@@@

  3. #1953
    Μέλος
    Εγγραφή
    26/12/2012
    Μηνύματα
    102
    Όταν μια εταιρία βγάζει ένα προϊόν δεν το βγάζει για λίγους αλλά για το ευρύ κοινό .
    πόσοι έχουν την εμπειρία να διαχειριστούν 160 άλογα και 200+ τελική ?
    πόσοι μπορούν να πάνε τάπα ένα τέτοιο μηχανάκι στο χώμα και να διαχειριστούν τα 220+ κιλά ?
    Πόσα ταξίδια και που θα κάνεις με 200+ ?
    Και πόση ώρα μπορείς να πηγαίνεις με 200+ ?
    Αν μπορείτε να τα κάνετε όλα αυτά χαραμίζεστε πίσω από τα πληκτρολόγια πάτε να τρέξετε Κανά παγκόσμιο να δει Κανά μετάλλιο η Ελλάδα .

  4. #1954
    Μηχανακια που βγαζουν 200+ χαω κυκλοφορουν εδω και δεκαετειες.
    Εδω και αρκετα χρονια κυκλοφορουν μηχανακια με 200 αλογα.
    Κι ολα αυτα για το ευρυ κοινο.
    Εντ γιουρ ποϊντ ιζ?
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  5. #1955
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.967
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Στα πιο πολλά με βρίσκεις σύμφωνο, εδώ διαφωνώ. Όπως δείχνει το 1190R πας 200+ με αυτούς τους τροχούς, απλά ξεχνάς το σκληρό χώμα (νομίζω δηλαδή) με τα tubeless.
    Για τα λάστιχα μίλησα, γμ τους τροχούς! Με τους τροχούς στην παρούσα ασχολούμαστε μόνο και μόνο για τις επιλογές που μας δίνουν σε ελαστικά. Υπάρχει ασφάλτινο ή αρκετά ασφάλτινο λάστιχο για να πας 200+? Και αν το βάλεις γιατί πήρες "ευνουχισμένο" χιλιάρι με τους κόφτες στις μεσαίες? Για να του φοράς τα χωμάτινα το ΣΚ και να ξεσαλώνεις στους αμμόλοφους και να φτιάχνεις μπερμπ στη λάσπη χωρίς να χάνει πρόσφυση? Οποιοδήποτε λάστιχο σου επιτρέψει να κινηθείς και στα δύο τερέν θα παραδώσει πνεύμα κοντά στα 200 ή δεν θα αξιοποιεί ούτε στο ελάχιστο τις δυνατότητες αυτού που καβαλάς*. Με λίγα λόγια και πάλι θα καταλήξει να κάνει μόνο απλά περάσματα από πατημένους χωματόδρομους όπως ακριβώς κάνει και το 1190 που όμως είναι μπιστόλι.

    Όχι πως πιστεύω πως η πλειοψηφία θα κάνει κάτι διαφορετικό, ούτε το βρίσκω απίθανο να υπάρξουν αυτοί που δε θα το λυπηθούν. Σίγουρα θα υπάρξουν και κάποιοι που θα το αγοράσουν για τα υπόλοιπα "προτερήματα" που έχει έναντι του ανταγωνισμού αδιαφορώντας για το real adve, why not?

    Εγώ βρίσκω το τελικό αποτέλεσμα πολύ "κοντά" σε αυτό που ανακοίνωσε η honda (δε μιλάω για τις υπερβολές real adv κτλ) και φυσικά με τον τυπικό χαρακτήρα της big mama που όμως αυτή τη φορά μπορώ να πω ότι ταιριάζει απόλυτα με τον χαρακτήρα της μηχανής. Προς τι ο οδυρμός και τα παράπονα για την ιπποδύναμη και την τελική? Όχι μόνο απ' τον ζοπα αλλά και αρκετούς άλλους που ακούω και διαβάζω καθημερινά?

    On-Off (real on-off) στα 1000cc δε θέλατε κύριοι? Ορίστε, πάρτε το και μάλιστα από την big H που δε σπάει δε χαλάει λέμε. Τα κεφάλια μέσα τώρα! Η μηχανή φαίνεται να είναι μια χαρά γι' αυτό που φτιάχτηκε να κάνει! Στην αρχή του θρεντ εξέφρασα την απορία, γιατί να ευνουχίσει κάποιος ένα 1000αρι για κάτι που το χρειάζονται ελάχιστοι (από ένα 1000αρι)! Όμως οι περισσότεροι νομίζουν ότι χρειάζονται τις ΧΧ δυνατότητες στο χώμα και είναι μάλλον οι ίδιοι που νομίζουν οτι θα τις έχουν χωρίς συμβιβασμούς (στους συμβιβασμούς αναφέρεται ο ευνουχισμός που ανέφερα δις)

    Εγώ κρίνω ότι οι συμβιβασμοί είναι ελάχιστοι σε σχέση με αυτά που σου δίνει αλλά βλέπω εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση από πολλούς "θερμόαιμους". Μα πράγματι απορώ, τι δε σας αρέσει σε αυτό το μηχανάκι? Είναι πολύ κοντά σε αυτό που περιγράφηκε στις πρώτες σελίδες!
    Οι συμβιβασμοί είναι ελάχιστοι σε σχέση με τις αυξημένες δυνατότητες οφ ροαντ αλλά μάλλον κάποιοι διαπίστωσαν ότι αυτά τα παραπάνω που τους δίνει δεν τους χρειάζονται και τοσο τέλικα!

    Φυσικά δεν απευθύνομαι στους συνειδητοποιημένους που ξέρουν τι έχουν μπροστά τους!

    *Αμυρου μιλάω σε τρίτο πρόσωπο και δεν απευθύνομαι σε σένα!
    Sent from me using a computer.

  6. #1956
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Specialized Προβολή μηνύματος
    Μπορεί, ενδέχεται όμως αυτό που βλέπουμε ως ντίζα και ποτενσιόμετρο να δίνει ηλεκτρονικά σήμα στον εγκέφαλο. Κάπως έτσι φαντάζομαι την άνοδο των στροφών που περιγράφει ο Άγγλος. Δεδομένου ότι το DCT μεταφέρει την ισχύ μέσα από τη ροή λαδιού, θα περίμενε κάποιος αν έπαιρνε νερά ο διακόπτης, να κάνει τρελλά με ανέβασμα-κατέβασμα ταχυτήτων και όχι να ανεβάζει στροφές.
    To DCT δεν μεταφέρει δύναμη μέσω λαδιού, μέσω κανονικού συμπλέκτη είναι, δύο συμπλέκτες και δύο άξονες ομόκεντροι, ο ένας για 1η, 3η, 5η, ο άλλος για 2α, 4η, 6η. Το λάδι στα σχεδιαγράμματα που έχω δει δεν φαίνεται που εμπλέκεται, αν έχεις κάτι πιο λεπτομερές που να αποδεικνύει αυτό που λες, ανέβασέ το γιατί έχει ενδιαφέρον.

    Αν για όποιο λόγο φάνηκε να "τρελάθηκε" το γκάζι μάλλον ήταν από απότομο συμπλεξάρισμα χωρίς άμεση εμπλοκή του άλλου άξονα, όπως κανονικά γίνεται σε αυτά τα κιβώτια, δεν υπάρχει "νεκρός" χρόνος ανάμεσα στις αλλαγές. Ο αναβάτης δεν νομίζω να το περίμενε, οπότε να προλάβει να κλείσει το γκάζι. Όπως πήγαινε, με ότι γκάζι πήγαινε, έπεσε σε "νεκρά", οι στροφές ανέβηκαν και μετά έπιασε πάλι ο συμπλέκτης.

    Οι μηχανικοί της Χόντα σε δηλώσεις στο ΜΟΤΟ στην παρουσίαση στην Νότια Αφρική επέμεναν ότι τα RBW δεν είναι αρκετά ώριμα ακόμα για χρήση και πως η BMW και ΚΤΜ δεν έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά με τα συστήματα αυτά. Οπότε δεν έβαλαν τέτοιο στο δικό τους κατασκεύασμα. Αυτό που βλέπουμε ως ντίζα, λογικά είναι ντίζα, εκτός αν έχουν λόγο να λένε ψέμματα, ξέρω ΄γω όλα συμβάινουν στον κόσμο τούτο...

  7. #1957
    Μέλος
    Εγγραφή
    26/12/2012
    Μηνύματα
    102
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrEvil Προβολή μηνύματος
    Μηχανακια που βγαζουν 200+ χαω κυκλοφορουν εδω και δεκαετειες.
    Εδω και αρκετα χρονια κυκλοφορουν μηχανακια με 200 αλογα.
    Κι ολα αυτα για το ευρυ κοινο.
    Εντ γιουρ ποϊντ ιζ?
    το ποιντ φίλε μου είναι ποιος μπορεί να τα εκμεταλλευτεί τα 200 αλογατα όχι να τα δώσει μια στην ευθεία της Λάρισας να γράψει το κοντέρ 300 και μετά πάλι στα 120

  8. #1958
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    και τι σε νοιαζει εσενα ποιος μπορει να εκμεταλευτει τα 200 αλογα?επειδη δε μπορεις εσυ σημαινει πως δε πρεπει να πουλιεται?

  9. #1959
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Specialized Προβολή μηνύματος
    Μπορεί, ενδέχεται όμως αυτό που βλέπουμε ως ντίζα και ποτενσιόμετρο να δίνει ηλεκτρονικά σήμα στον εγκέφαλο. Κάπως έτσι φαντάζομαι την άνοδο των στροφών που περιγράφει ο Άγγλος. Δεδομένου ότι το DCT μεταφέρει την ισχύ μέσα από τη ροή λαδιού, θα περίμενε κάποιος αν έπαιρνε νερά ο διακόπτης, να κάνει τρελλά με ανέβασμα-κατέβασμα ταχυτήτων και όχι να ανεβάζει στροφές.
    Δεν χρειάζεται να υπάρχει λάθος στο γκάζι.
    Απλά ο τύπος άνοιξε γκάζι για να επιταχύνει, το μηχανάκι αποφάσισε να αλλάξει ταχύτητα και για κάποιο λόγο την ώρα που σχεδόν ταυτόχρονα έπρεπε να απεμπλακεί ο ένα συμπλέκτης και να εμπλακεί ο άλλος ,κάτι πήρε στραβά και το μοτέρ βρέθηκε να στροφάρει με "νεκρό" εως ότου τελικά μπήκε η ταχύτητα αλλά με τις στροφές στο θεό.

  10. #1960
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.967
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zopas Προβολή μηνύματος
    ρε σεις πλακα μου κανετε; δηλαδή το 1190 που συνδυαζει ταχύτητες στην εθνικη (270 ΤΕΛΙΚΗ) και επιδοσεις ντακαρ σε νεροφαγώματα και κοστιζει λιγοτερο από μια αφρικανα, τι είναι;;; η μηπως πρεπει να βαλω βιντεακια που να αποδεικνυει του λογου το αληθες;;

    δηλαδή το 1190 δεν είναι ον-οφ επειδή οι αυστριακοι βρηκαν την φορμουλα να τα κανουν όλα καλα;; μηπως σε ταξίδια στην εθνικη δεν μας εχει πιασει πρεμουρα να οδηγήσουμε πολύ γρηγορα; σορρυ προσωπικα όταν εχω το χωρο μπροστα μου και την διαθεση τα 210 τελικη που εχω μου φαινεται-παλι λεω προσωπικη αποψη-λιγα, θα ηθελα σε καποιες στιγμες λιγη αδρεναλινη και υπαρχει μηχανή που να τα κανει όλα..για ποιους συμβιβσμους λοιπον μιλαμε;;

    Προσωπικα χωμα δεν με ενδιαφερει καθολου, εξακολουθώ να είμαι χοντακιας αλλα δεν παραμυθιάζομαι...σε αυτή τη τιμη των 19 χιλιαρικων, σορρυ το ΚΤΜ υπερτερει παντου και πιο δυνατο και πιο ελαφρυ είναι και κανει τα παντα καλυτερα ΧΩΡΙΣ συμβιβασμούς, τα στατιστικα, οι μετρήσεις και οι αριθμοι είναι αμείλικτοι..

    Την μονη εκδοση της αφρικανας που μπορω να παραδεχτω είναι η φθηνη στα 13 χιλιαρικα, εκει ναι τα αξιζει..αλλα μεχρι εκει..μια μηχανή για χωμα, για αξιοπρεπείς επιδοσεις στην εθνικη, για ευκολη μετακινηση στην πολη στα 220 κιλα και φυσικα με ντιζα..ακου εκει 19 χιλιαρικα και με συμβιβασμούς...μην τελλαθουμε..

    και μετα λεμε εμεις οι χοντακηδες για τις τζι ες..
    Παρακαλώ κάποιος να μας φωτογραφίσει. Διαφωνώ με το ζοπα (σιγά το νέο) ενώ εγώ υποστηρίζω την άφρικα και ο ζοπας το κτμ.

    Φίλε ζοπα η αφρικάνα έχει περισσότερες δυνατότητες στο χώμα απ' το κατέμι! Το 1190 φτιάχτηκε κυρίως για να πηγαίνει στην άσφαλτο αλλά φυσικά έχει και κάποιες δυνατότητες στο χώμα. (Όχι τα βιντεάκια δε τα χρειαζόμαστε, την υπερβολή την έχουμε χορτάσει)! Ναι ναι ξέρω τι θα πεις, μα ποιός χρειάζεται κάτι παραπάνω από 1000 plus κυβικά απ' αυτό που δίνει το 1190? Και η απάντηση είναι, ελάχιστοι! Αυτά που δίνει στο χώμα το 1190 είναι υπερ αρκετά! Τώρα γιατί κάποιοι να προσπαθήσουν να δώσουν περισσότερα από τόσα κυβικά, κόβοντας την ευχαρίστηση στο περιβάλλον που θα κινείται κατά το 90%? Έλα μου ντε! Αυτό δε ρωτούσα και εγώ στην αρχή?

    Η τιμή των 19 που περιλαμβάνει και την σέλα και την αφτερ μαρκετ ανάρτηση που θα βάλεις δεν υπάρχει φυσικά! Είναι κάτι δικό σου! (θέλεις και το τρικολόρε, δε κόβεις απο πουθενά!)

    Κάτσε ρε συ ζοπα! Θέλουμε και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο! Καινούριο 1000αρι με χαμηλή κατανάλωση, ηλεκτρικές μαλακιούλες, ελαφρύ (ναι τεσπα), με εργατοώρες για να σου κάνει όλα τα χατίρια χωρίς να σε αφήνει κ.λ είναι δυνατόν να το έχεις με την τιμή που λες?
    Τον ανταγωνισμό τον βλέπεις που παίζει μπάλα? Θα σου άρεσε να έχει το μπροστινό που έχει το βαρκαντερο (43αρια καλάμια χριστέ μου) και να έχει το βάρος συγκεντρωμένο τόσο ψηλά, ενώ το συνολικό βάρος να είναι λίιιιιγο πιο κάτω απ' του S10ere? Αν σου έδινε ένα τέτοιο με 12.000 και στο βάφτιζε σουπερ ντούπερ εχλορερ, θα σου άρεσε?
    Sent from me using a computer.

  11. #1961
    Σουπιά ένσταση, το βαραντέρο είναι βαρύτερο του S10. Σύμφωνα με μετρήσεις περιοδικών πάντα.

  12. #1962
    Μέλος
    Εγγραφή
    26/12/2012
    Μηνύματα
    102
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    και τι σε νοιαζει εσενα ποιος μπορει να εκμεταλευτει τα 200 αλογα?επειδη δε μπορεις εσυ σημαινει πως δε πρεπει να πουλιεται?
    προσωπικά δεν με απασχολεί καν και δεν είπα ότι δεν πρέπει να πουλιέται εγώ είπα ότι μια εταιρία όταν βγάζει ένα μηχανάκι το προορίζει για τον μέσο αναβάτη και όχι για τον για κάποιον < ειδικό >.
    αυτά λένε και οι πωλήσεις τουλάχιστον πόσα ktm 1190 , multi 1200 kai bmw xr 1000 που βγάζουν ένα κοπάδι άλογα έχουν πουληθεί ? και μην μου πεις ότι δεν πουλήθηκαν λόγο κρίσης

  13. #1963
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    φιλε στην ελλαδα δε πουληθηκαν αλλα παγκοσμιως εχουν πουλησει παρα πολυ, γι αυτο κοφτονται ολοι να βγαλουν ενα τετοιο μηχανακι...αυτο δε σημαινει οτι δεν υπαρχει κοινο για μηχανακια τυπου αφρικα 800γσ ταιγκερ 800 κλπ...το καθενα εχει το κοινο του...απλα τα μεγαλα τερατα τωρα ειναι μηχανες που κανουν, κυριολεκτικα τα παντα...και το 1190 μπορει να παει πολυ γρηγορα σε δρομο, και με ενα λαστιχο να παει χωρις προβλημα και σε χωμα...ολα σε ενα

  14. #1964
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.967
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Σουπιά ένσταση, το βαραντέρο είναι βαρύτερο του S10. Σύμφωνα με μετρήσεις περιοδικών πάντα.
    Και βαρύτερο και με χειρότερη κατανομή (αίσθηση) του βάρους?

    Την επόμενη φορά θα το συγκρίνω μόνο με χαρχαρλευ Road Glide και πάνω!
    Sent from me using a computer.

  15. #1965
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    Γιατι ρε παιδια λιγα 95 αλογα σε 1000cc?
    Πολλα θα τα ελεγα, ειμαι σιγουρος οτι 200ριζει στο μπαμ. Χρειαζονται περισσοτερα;

    Χωμα οκ αλλα στο χωμα αλλαζεις ρυθμισεις ηλεκτρονικα, επειτα τα μεγαλα on off οταν λεμε χωμα εννοουμε εκδρομικο εντουρο οχι εντουραδα ( τη γνωστη..)

Παρόμοια θέματα

  1. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01
  2. Ζελατίνα AFRICA TWIN
    από Julius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2004, 19:44
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  4. africa twin Αναζητήσεις
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF