Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: Fazer s2 2007 VS R6 2003 (σκεψεις)

  1. #1
    officially illegal rider Το avatar του/της WiSe
    Εγγραφή
    17/04/2015
    Μηνύματα
    768

    Fazer s2 2007 VS R6 2003 (σκεψεις)

    Οχι δεν θα κοντραρω R6 στο δρομο αλλα στο μυαλο μου....

    Εχω ηδη την fz6 S2 του 2007 και επειδη εδω και αρκετο καιρο τα ενστικτα μου εχουν αγριεψει ελαφρως λεω να μπω λιγο δυναμικοτερα στο "θεμα" με κανα california κλπ κλπ.... δινει ενας φιλος μια R6 του 2003 σε σχετικα καλη κατασταση και σκεφτομαι να κανουμε ανταλλαγη με τη δικη μου +1000€ απο μεριας του.

    Ο λογος ειναι οτι θελω να παιζω λιγο ευκολοτερα λιγο πιο διασκεδαστικα και λιγο πιο μαχιμα.... τι λετε αξιζει?

    Η δευτερη επιλογη ειναι να κρατησω την all around fazer μου η οποια ειναι σε τελεια κατασταση να βαλω γομες, καλυτερες αναρτησεις κανα σταμπιλιζατερ αλλα μαρσπιε γιατι "βρισκω" με αυτα και να παιξω με αυτην χωρις να μπω σε μπελαδες ιδιαιτερους.....


  2. #2
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Αν το R6 ειναι σε ''σχετικα καλη'' κατασταση και το δικο σου σε αριστη,για μενα δεν αξιζει η αλλαγη,ασχετως υψους διαφορας χρηματων.
    Οταν εχεις κατι αψεγαδιαστο ειναι κακη η αισθηση της αλλαγης του με κατι υποδεεστερο ακομα και αν ειναι ανωτερο σε πολλα αλλα σημεια.
    Απο'κει και περα το μοτερ το ξερεις,ειναι απο τα πιο αξιοπιστα αν ειναι καλοσυντηρημενο,με καλα γκαζια και φρενα/κρατηματα.
    Σιγουρα απο οδικης αποψεως αξιζει η αλλαγη ασυζητιτι το ιδιο ισχυει και για τις επιδοσεις.Οσον αφορα ανεση τα ξερεις....
    Ποιοτητα κατασκευης,βαφης και περιφερειακων πολυ καλη οπως και το φινιρισμα.

    *Τα παραπανω ισχυουν αν ειναι οντως '03 (δηλαδη το πρωτο ψεκαστο) και οχι ''03'' δηλαδη βαφτισμενο καρμπυρατερ με μεταγενεστερη αδεια.Εκει τα πραγματα αλλαζουν προς το πολυ σκουρο....

    Αυτο ελπιζω να ειναι το μοντελο για το οποιο μιλας...
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	r6.jpg 
Προβολές:	202 
Μέγεθος:	69,5 KB 
ID:	355342

  3. #3
    Εγω θα λεγα πηγαινς στο πεωτο καλιφορνια, δες αν σε καλυπτει το μηχανακι σου και μετα πραξε αναλογα....
    πουτσ@@@@@@@@@

  4. #4
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.206
    +1 στο Σπυρακο.
    κι αν πια φτασεις να εξαντλείς τα όρια του φζ, τότε είτε βελτιωνεις όπως λες αναρτησεις ή πας για αλλαγή ουσιαστικότερη.

    επισης Σπύρο μη γράφεις μεθυσμένος στα ιντερνετς
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  5. #5
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    Αν ελεγες για το r6 2005 θα ελεγα ναι. Αυτο με το αναποδο μπροστινο και το αλλο καλο ειναι αλλα σκεψου και το fazer το ιδιο μοτερ εχει.

  6. #6
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Το '05 με το '03 εχει μοναδικη διαφορα το μπροστινο και τα σωματα ψεκασμου.

  7. #7
    Κανένας σωστός;;
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    354
    Το Fazer μπορεί να μην σου δώσει το σχεδόν απόλυτο του R6 στην πίστα αλλά σου δίνει όλα τα υπόλοιπα για τα οποία το επέλεξες και τα οποία με το R6 θα κάνεις πολλούς συμβιβασμούς έστω και για να τα πλησιάσεις.

    Δεν σε μπέρδεψα έτσι;;

    Βάλε τα τώρα κάτω και λογάριασε.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από WiSe Προβολή μηνύματος
    Η δευτερη επιλογη ειναι να κρατησω την all around fazer μου η οποια ειναι σε τελεια κατασταση να βαλω γομες, καλυτερες αναρτησεις κανα σταμπιλιζατερ αλλα μαρσπιε γιατι "βρισκω" με αυτα και να παιξω με αυτην χωρις να μπω σε μπελαδες ιδιαιτερους.....
    :a13:

  8. #8
    officially illegal rider Το avatar του/της WiSe
    Εγγραφή
    17/04/2015
    Μηνύματα
    768
    Παιδες με βοηθατε πολυ και ευχαριστω!

    Ειναι το 2003 οπως εδειξε και στη φωτο παραπανω ο Γιαννης... Ειναι οντως σε "σχετικα καλη" Κατασταση πιο πολυ εξωτερικα, ενω με διαβεβαιωνουν ολοι οτι ειναι πενα μηχανικα. Το δικο μου εχει 54000χλμ ενω το ρ6 εχει 87000... Οσο αφορα το εμφανισιακο κομματι θελει φουλ βαψιμο ολο αλλαγη ζελατινας και περιποιηση ακομα και το μοτερ το οποιο εχει ξεφλουδισει το χρωμα σε καποια σημεια.

    Με εχει μπριζωσει η παρεα μου η οποια αποτελειται απο μεγαλους ηλικιακα ανθρωπους που εχουν περασει 1 και 2 καλιφορνια και μου λενε οτι θα ηταν καλη κινηση για μενα... Εγω κλεινω στην αποψη να φτιαξω το φειζερακι μου το οποιο σε ολα τα υπολοιπα οπως προειπατε δε προκυται να το φτασει το ρ6.

    Στις βολτες που κανουμε ειναι λιγο δυσκολο μηχανακι το φζ6 στην σωστη γρηγορη οδηγηση με σωστα σκυψιματα και πλαγιασματα αλλα πιστευω οτι ολα ειναι θεμα συνηθιας.


    Το ιδανικοτερο τελικα ισως να ειναι να ειχα 2000 να τα εδινα και να το επαιρνα σαν 2ο.

  9. #9
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από WiSe Προβολή μηνύματος
    Παιδες με βοηθατε πολυ και ευχαριστω!

    Ειναι το 2003 οπως εδειξε και στη φωτο παραπανω ο Γιαννης... Ειναι οντως σε "σχετικα καλη" Κατασταση πιο πολυ εξωτερικα, ενω με διαβεβαιωνουν ολοι οτι ειναι πενα μηχανικα. Το δικο μου εχει 54000χλμ ενω το ρ6 εχει 87000... Οσο αφορα το εμφανισιακο κομματι θελει φουλ βαψιμο ολο αλλαγη ζελατινας και περιποιηση ακομα και το μοτερ το οποιο εχει ξεφλουδισει το χρωμα σε καποια σημεια.

    Με εχει μπριζωσει η παρεα μου η οποια αποτελειται απο μεγαλους ηλικιακα ανθρωπους που εχουν περασει 1 και 2 καλιφορνια και μου λενε οτι θα ηταν καλη κινηση για μενα... Εγω κλεινω στην αποψη να φτιαξω το φειζερακι μου το οποιο σε ολα τα υπολοιπα οπως προειπατε δε προκυται να το φτασει το ρ6.

    Στις βολτες που κανουμε ειναι λιγο δυσκολο μηχανακι το φζ6 στην σωστη γρηγορη οδηγηση με σωστα σκυψιματα και πλαγιασματα αλλα πιστευω οτι ολα ειναι θεμα συνηθιας.


    Το ιδανικοτερο τελικα ισως να ειναι να ειχα 2000 να τα εδινα και να το επαιρνα σαν 2ο.
    Αν ειχες 2κ, καλύτερα να τα έριχνες στο φαζερ (αναρτήσεις, εξατμίσεις, προγράμματα κτλ) και άσε το ρ6

  10. #10
    Ρε συ γουαιζ......

    Οι φιλοι σου, ξερουν καλυτερα απο σενα;
    Θελω να πω, πριν αρχισουν το ψηστηρι για το ρ6, εσυ, απο μονος σου, σκεφτοσουν να το αλλαξεις το φειζερακι;

    Αν ναι, προχωρα, αν οχι, κατσε στ αυγα σου....

    Νο οφενς του γιορ φριεντς παντα
    πουτσ@@@@@@@@@

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Μιας και περασα αναλογη φαση προσφατα (βλ. http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=146969) και τελικα εκανα την αντιστοιχη αλαγη (απο gsr600 σε ZX-6R) νομιζω πως μπορω να συνεισφερω.

    Αν η χρηση που κανεις με τη μηχανη ειναι κυριως για "γουστα", δλδ στροφιλικια, γρηγορες βολτες και πιστα τοτε πηγαινε στο r6. Αν η χρηση της μηχανης ειναι μικτη , δλδ την εχεις και ως καθημερινο μεσο μετακινησης, για μενα καλυτερα κρατα το Fazer. Προσωπικα δεν το μετανιωσα που εκανα την αλλαγη, αλλα πραγματικα η χρηση που κανω πλεον στη μηχανη ειναι καθαρα χομπιστικη (αν διαβασεις το παραπανω νημα θα καταλαβεις).

    Για να καταληξω λοιπον, αν ενα μεγαλο μερος της χρησης που κανεις με τη μηχανη σου θα μπορουσε να καλυφθει και απο ενα παπι, μεινε στο Fazer. Αν παλι εχεις μπει σε πιο σκληροπυρηνικες καταστασεις, προχωρα αφοβα. Εχει αρκετες υποχωρησεις το ss αλλα αυτη η αισθηση που σου δινει οταν περνας στα πενταψηφια νουμερα του στροφομετρου ειναι σκληρο ναρκωτικο!

  12. #12
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    Το συγκεκριμενο ξεχνα το. Λες οτιεχει ξεφλουδησει ακομα και το μοτερ... 87000 χλμ σε 600αρι ss....

    Δε θα το εκανα σε καμια περιπτωση.. Εχεις μια μηχανη με παρομοιο μοτερ του R6 ριξτου λιγα ευρω και καντο για πιστα.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lmb990
    Εγγραφή
    09/07/2015
    Μηνύματα
    335
    Εγω θα ελεγα οχι στο συγκεκριμενο (ξεφλουδισμενο με 87000) r6... αμα σκεφτεσαι να χωσεις κανα 1500-2000€ στο fazer πουλα το, βαλε και αυτα τα λεφτα, και παρε ενα πιο καινουριο ss με λιγοτερα χλμ και σε καλυτερη κατασταση... τωρα παλι αν κανεις δικαβαλος ταξιδακια και φορτωμενος και πολη κτλ κρατα το fazer... αμα σε τρωει να το αλλαξεις αλλαξε το... δεν θα το παντρευτεις κιολας..
    ΛΑΜΠΡΟΣ - lmb990 990ADV!!!!!!!!!!!

  14. #14
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    η απορια ειναι γιατι δεν πας στο CSS η track day με το fazer;

  15. #15
    officially illegal rider Το avatar του/της WiSe
    Εγγραφή
    17/04/2015
    Μηνύματα
    768
    Ειναι μικτη η χρηση καθως απο επιλογη δε θελω να εχω αυτοκινητο, εχει η γυναικα. Μενω εκτος Αθηνας οποτε μια μεγαλη μηχανη σαν και αυτη με βοηθαει στις μεγαλες αποστασεις (Αττικη οδο-παραλιακη). Ταξιδακια κανω 1-2 το χρονο δικαβαλος με πλανες βαλιτσες.

    Τελικα απο οτι φαινεται θα καταληξω να ριξω καποια χρηματα στη δικια μου και σιγα σιγα και δεν θα το ρισκαρω.

    Ειδα και κατι γομες της Bridgestone και ψηθηκα για αγορα μολις γυρισει ο μηνας....

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΗΛΙΑΣΚΤΜ Προβολή μηνύματος
    η απορια ειναι γιατι δεν πας στο CSS η track day με το fazer;
    Φυσικα και θα παω, απο φθινοπωρο και μετα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ρουλεμαν λαιμου (Fazer S2 2007)
    από WiSe στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2016, 15:27
  2. r6 2007 vs 2008
    από xristarasss στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2010, 14:11
  3. Diversion F VS Gsx-F VS Fazer S2 VS Er 6 F
    από skylobarbuno στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 25/03/2010, 22:59
  4. FZ1 FAZER ABS 2007 vs 2008 Διαφορές
    από xomatakias στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 18/06/2008, 21:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF