αααααντε ρε.. α ρε κτμ αιώνες μπροστά...
Μπα΄....δεν τον κόβω να το παίρνει.
Αμα μάθει ότι η μπαταρία ,ο ανορθωτής ,το ρελέ μίζας ,οι ασφαλειοθήκες ελέγχου του ABS ,κι ένα σωρό άλλα ηλεκροπαραφερνάλια βρίσκονται κάτω απο τα κάρτερ κ μέσα στην ποδιά ,τον κόβω να τρομάζει κ να φεύγει τρέχοντας.
Ουπςςςςςς...το "μαρτύρησα".![]()
Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
" the PouroDuro team "
6.1 στα 100 μετρημένο με 4.500 στροφές σε ταξίδι , έχω το 990 adv του '06 χωρις εξατμισεις, μαμά.
Το λασπώσαμε και σήμερα!
αποφασιστε τελικα καιει η δεν καιει το 990![]()
μουσιτσας διαβαζω διατριβες στα εξωτερικα
εκεινο το μηχανακι που ειχες φτιαξει τι χρονια ηταν?επεσε και η καταναλωση μετα το tuning?
το εχετε αφησει μονιμα το autotune επανω?
και πως συμπεριφερεται σε σχεση με το καρμπυρατερ με το κιτ?
DrBig
Αν λες το 09 990 με PCV+autotune, καίει γυρω στο 10-20% λιγότερο απ ότι με τον χάρτη ακράπα με μικτή οδήγηση. Αλλά λόγω autotune δουλεύει συνέχεια, πάντα και παντού σε κλειστό βροχο.
Τι σημαίνει κλειστός βρόχος?
συστημα κλειστου βροχου ειναι οτι συστημα παιρνει αναδραση απο την εξοδο...
στην προκειμενη περιπτωση σημαινει οτι εχει αφησει τον σενσορα του pc στην εξατμιση και μονιμα ρυθμιζεται η χαρτογραφιση, αυτοματα
Για ποιο κιτ λες;
Τα μοτερ 950 και τα τελευταία 990 έχουν αρκετές διάφορες, οπότε δεν μπορείς να απομονωσεις με ακρίβεια το εφεκτ των καρμπ vs injection. Πάντως τα καρμπ εχουν αρκετά καλλίτερα χαμηλομεσαια και λίγο χειροτερα ψηλά. Προσωπικά προτιμώ καρμπς.Το εν λόγω 990 παντως ειναι το ιδιο ομαλό με τα καρμπυρατερατα.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
με το factory pro εννοω και το φιλτρο...συνεχιζει το 990 να καιει περισσοτερο? το ξερω παντως οτι το 990 απο το 09 αν θυμαμαι καλα και μετα εχει διαφορετικες κεφαλες, απο κατω δεν ξερω τι γινεται αλλα φανταζομαι θα εχει αλλαξει και εκει...