Σελίδα 9 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 45678910 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 121 έως 135 από 142

Θέμα: KLR-250(Kawasaki) 1984 - 2005

  1. #121
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    . Ο μοχλός του συμπλέκτη πρέπει να τερματίζει όταν έχεις πατημένο το συμπλέκτη στο τερμα. Αν με το πατημα του συμπλέκτη έχει ακόμα αρκετή διαδρομή για να τερματίσει θέλει κι άλλο τέντωμα η ντίζα του συμπλέκτη. Αν η ντιζα είναι τεντωμένη όπως πρέπει, τότε όπως είπανε τα παιδια μπορει να θέλει δισκάκια ή και ελατήρια.

    Τα δισκάκια έχουν ένα ελάχιστο συγκεκριμένο πάχος και τα ελατήρια του συμπλέκτη ένα ελάχιστο συγκεκριμένο μήκος (service limit) κάτω απο το οποίο πρέπει να αλλάζονται. Πριν τα αλλάξεις να τσεκάρεις το παχος απο τα δισκάκια και μήκος των ελατηρίων όταν αυτά είναι ελεύθερα.

  2. #122
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    To λοιποοον...

    Μετα απο ενα χρόνο και 5 μηνες συμβίωσης με την μοτο,θα γράψω ενα review...

    Ξεκιναω με μια μικρη αξιολόγηση :

    ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ 9/10

    ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 6.5/10

    ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 8/10

    ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΑΞΙΔΙΟΥ 7/10

    ΔΥΝΑΜΗ 6/10

    ΕΥΚΟΛΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ 8/10

    ΣΕΡΒΙΣ/ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 8/10

    Κ εξηγω....

    Το μηχανακι οταν το πήρα ηταν σε πολύ καλη κατασταση....στην ουσία αυτο π εκανα ηταν να βαλλω βενζίνη και να κινουμαι...

    Μεχρι στιγμής εχει γινει σερβις (εκτος απο λάδια-φιλτρα-μπουζι)

    Στην μπροστινη αναρτηση (τσιμουχες-ξυστρες-λαδια),
    εχουν αλλαχτεί τα ελαστικά
    το ενδεικτικο του παραφλου
    η μπαταρία

    η αλυσίδα ηταν αλλαγμένη (απλα την καθαρίζω με παραφινελαιο και βαζω σπρέι
    εχω αλλαξει τακακια μπροστα (Και προσεχως και σιαγωνες πισω)
    κ γενικώς μονο εξωτερικές παρεμβάσεις (φτερα-φλας-φυσουνες καλαμιων-φιλτρο βενζινης ) κλπ για δικη μου ευχαρίστηση.

    *****
    ____________________________

    Όλα στο μηχανακι,εκτος απο το σερβις μπροστα (που εγινε σε φίλο) τα κάνω μονος μου,και αυτο ειναι πολύ καλο (γιατι εκτος απο εμπειρία,γλιτώνω και καποια χρηματα)...


    Το μηχανάκι οταν το αγόρασα πέρσυ,το ειχα (και το έχω )ως καθημερινο μεσω μετακινησης...Πηγαινα στη σχολή καθημερινα και στις υπολοιπες υποχρεώσεις μου..

    Στην αρχή μεχρι να το μάθω περασα καποιες δυσκολες στιγμές (λογω μανιβέλας-υψους μηχανης ,μπουκώματα κλπ) αλλα μετα κυλούσαν ολα ρολόι..!!!

    Απο κατανάλωση,με 5ευρω βγάζω περιπου 80+χλμ με οδηγηση μεσα στην πόλη,ενω οταν προκειται για οδηγηση εκτος εχω δεί μεχρι στιγμης 3.5/100χλμ (αν θυμαμαι καλα),και με 2καβαλο σε ταξιδι φορτωμένος 6λιτρα στα 105χλμ....

    Γενικώς η τσέπη μου (τα εσοδα μου) μου επιτρέπουν την συντηρηση της μοτο(σηματα-ασφαλειες-σερβις) και αυτος ηταν ενας λόγος που την επέλεξα...

    Εκτός του οτι εψαχνα ΜΗΧΑΝΗ ηθελα και κατι που να με εκφράζει ως ανθρωπο για αυτο κ εκανα μια τετοια επιλογη(σαφως ίσως επαιξε ρόλο η επιρροή του πατερα,μιας και ηταν κατοχος περιπου στην ηλικία μου καποτε)

    Τί εχω κανει με το μηχανάκι?:

    Τα πάντα.. το εχω παει στα χιόνια,στις λάσπες,στην αμμο,σε ταξιδακια εκτος αθηνων (με το μεγαλυτερο δικάβαλος,με τον πατερα μου +πραγματα να ειναι στα 600χλμ (273+273 + βολτες),φυσικα μετακινηση καθημερινα στην πόλη,και εντουρο σε δυσκολα μέρη!!!

    Το εχω ΑΓΑΠΗΣΕΙ ,και πραγματικά,εκανα αυτο που ηθελα και φανταζομουν....

    Το θέμα ειναι καθε φορα που καβαλάς,να νιωθεις το συναισθημα οπως την πρώτη φορα που το καβάλησες...το νιωθω..και εχει σημασια για εμενα...

    Aπο θέμα οδηγικής συμπεριφοράς,στρίβει απιστευτα στην ασφαλτο,(πχ παλια εθνικη προς κορινθο,ή τατοι-παρνηθα κλπ) κ ως ονοφφ μηχανακι εχει την απαραίτητη απορρόφηση κραδασμών κλπ...εχει επισης αλαγμένο ελατηριο πίσω...

    Το γεγονός οτι ειναι (σχετικα ελαφρυ) σε συνδοιασμο με την μυικη δυναμη που εχω,με κανει να μπορώ να το σηκωσω-μετακινησω πολυ ευκολα,(ακομα και σε στατικη πτωση...



    Αν θα το ξαναέπαιρνα ,αν ειχα να διαλέξω ?...φυσικά...

    Το μονο μου παράπονο ,ειναι η ελλειψη τελικής και δύναμης,σαν εντουρο μηχανη...αυτο με στεναχωρει λιγο (τοσο για λογους ευχαρίστησης όσο και μετακινησης στην εθνικη κλπ ) αλλα εχω συμβιβαστεί (τελικη περι.100χλμ,ιαπωνικο μοντελο ,περιορισμένο προφανως)

    Κατα τα αλλα ,εχω ενα πολυ ομορφο,διαχρονικο μηχανακι,για το οποιο ακουω συχνα καλα λογια για την κατασταση/εμφανιση του...Εχω στυλ..ήχο...ανεση.



    Τα σέρβις του ,ειναι φτηνά,δεν ζητάει κ δεν εχει βγάλλει ζημιές...Τα φρένα ειναι ικανοποιητικά σε νορμάλ ταχύτητες,και η μετακινηση με 2ο ατομο,ανεκτή !!!

    μαζί του εχω κανει 10.000χλμ προς το παρόν ,και συνεχίζω...




    Το review μου προς το παρόν περιλαμβάνει αυτα,και αν σκεφτώ κατι αλλο θα το γράψω..!!!
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων 1517654_10209020962151114_4142015129147381721_n.jpg‎  
    Τελευταία τροποποίηση από CustomBoy; 23/03/2016 στις 11:38.

  3. #123
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    ***** συνεχεια

    Aπο aftermarket τι εχει...

    Μανέτα ρυθμιζομενη + τρομπα απο KLE (Μαλλον 500,στο μέλλον θα ηθελα και δισκο-δαγκανα διπιστονη απο το ΚΛΕ )
    Φτερό μπροστα μικρο (τύπου)DOD,απο τογελο
    φλας πισω-μπρος αλλαγμένα(τα πισω φρεσκα)
    Εξάτμιση motosport(ετσι ηταν,γενικως καθεται πολύ ωραία,αν και τον τελευταίο καιρο μ εχει μπεί στο μυαλο,να βρώ καπου μια ''μαμα'')
    Λαμπα μπροστα philips diamond vision
    φιλτρο αερα hiflofiltro(μεσα στο φιλτροκουτι,το οποιο μου ειχε περασει απο το μυαλο να καταργήσω ,βάζοντας στη θεση του φιλτροχοάνη κυλινδρική ,και ταυτόχρονα αναβαθμίζοντας το καρμπυρατερ με ΚΙΤ της dynojet το οποιο έχω)
    Η σέλα ηταν καινουρια αλλαγμένη
    Μπροστινη μασκα απο αλλο μοντελο (κανονικα εχει λευκη)
    Πισω ελατηριο αναρτησης αλλαγμένο
    Χειρολαβες τιμονιου αλλαγμένες(3 φορες απο εμενα,οι τελευταίες προχτες)
    Τιμονι κλασσικο αφτερμαρκετ αλουμινιου (στραβωμένο ελαφρώς απο πτώση,ειναι στα σχεδια να αλλαχτεί)
    Σωληνακι υψηλής (καποια στιγμη πρεπει να αλλαχτεί)
    φιλτρακι και σωληνακι βενζινης
    βαση πινακιδας στο φτερό (ετσι το πήρα)
    Φυσουνες καλαμιών cemoto (πολυ ωραία ποιοτητα και ακριβως το χρώμα π εψαχνα )

    Στα άμεσα σχέδια ειναι,η αντικατάσταση αρκετών βιδών για λόγους συντηρησης πανω στη μηχανη...

    Αντικατάσταση ντιζών (choke-συμπλεκτη-γκαζιου,οχι απραίτητα όλα μαζι)

    Εντοπισμός περιορισμου ταχυτητας (ή λογω ηλεκτρονικης με πτώση αβανς ,ή αναλογικος μεσα στο κοντερ)

    Πλαστικοποίηση το ντεπόζιτο και καθαρισμα (γιατι στον πατο βλεπω σκουπιδακια )

    Τιμόνι

    κλπ...Το μηχανακι ειναι λειτουργικο,απλα σε δουλεια (και εξοδα ) να βρισκομαστε

  4. #124
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Φιλε μου ευγε,

    το εχεις σε πολυ καλη κατασταση και η περιγραφη σου ειναι εξαιρετικη.

    Η Τελικη του θα επρεπε να ειναι στα 135χλμ οποτε αν δεν ανεβαζει πανω απο τα 100 εχει καποιο θεμα.

  5. #125
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GFawkes Προβολή μηνύματος
    Φιλε μου ευγε,

    το εχεις σε πολυ καλη κατασταση και η περιγραφη σου ειναι εξαιρετικη.

    Η Τελικη του θα επρεπε να ειναι στα 135χλμ οποτε αν δεν ανεβαζει πανω απο τα 100 εχει καποιο θεμα.
    Αν οχι τοσο τουλαχιστον 120.

    Για τσεκαρε το κοντερ με καποιο αλλο μηχανακι αν λειτουργει σωστα.Μηπως πιανει αλλα και δειχνει αλλα.

  6. #126
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    Σε ευχαριστώ πολύ GFawkes!!!

    Pan(dvs) και GF ,μου το εχουν πεί πολυ για την τελικη,και το γνωρίζω (για τα αλλα μοντελα οτι ηταν αρκετη!!!)

    στο συγκεκριμενο τώρα...στο κοντερ εχω δει μεχρι 130 σε κατηφορική κλίση της εθνικης(νεα εθνικη ελευσινα προς αθηνα καπου εκει) καθως και (στην ευθεια της λυκόβρυσης προς αθηνα),και καποια ξεσπάσματα που εχει κανει το μηχανακι εκει που ρολλάρω με σταθερο γκαζι (οχι τερμα ανοιγμενο) και παει με 90-95 και ανοιγοντας το τα ανεβασε μεχρι 130 μπαμ μπαμ...αλες μερες ,στον ιδιο δρομο..τίποτα...ακομα και σε κατηφορική εξοδο της εθνικης τα ίδια...90-100... (το γρανάζωμα δεν εχω ελεγξει -το μπροστα γραναζι- αν ειναι μικροτερο ,αλλα κια παλι δεν νομιζω οτι τα τόσα χλμ θα τα εφτιαγε αυτο!!)



    Με φίλο μηχανικο/γνωστη/ που αναλυσαμε ολα τα ενδεχόμενα,μου εξηγησε οτι κατα πολυ μεγαλη πιθανότητα υπαρχει καποια γείωση ή κατι παρομοιο, απο τον Ιάπωνα στο κοντερ μαλλον (και αν οχι στο οδομετρο,τότε στην ηλεκτρονικη) με αποτέλεσμα τα παραπάνω...Οταν το κοντερ δειχνει 80,πεφτει το (αβανς?) και αγγιζει μεχρι τα 100..

    Η μπακαλίστικη μεθοδος ειναι να βγαλλω τον ατερμονα και να τεστάρω την συμπεριφορά,αλλα ομολογώ οτι ακομα δεν το εχω κανει

    Εχω μετρησει με το κινητο με gps κοντερ,την ταχυτητα και ειναι +/-5 χλμ ,καθως και με αυτοκινητο διπλα..!!!

    Παραθέτω κια βιντεακι,οπου φαινεται το κοκκινο λαμπακι που αναβει μετα τα 80 (ο περιορισμός στους ιαπωνικους δρομους ηταν 80-100 απο ότι εμαθα,και μιας και παραεισαγωγης το μηχανακι ,ηταν φτιαγμένο για εκει)

    Στο βιντεο πηγαινω με 5η και αλλαζω σε 6η...

    https://www.youtube.com/watch?v=BGLbkoIFKzE

    Αν οχι τοσο τουλαχιστον 120.

    Για τσεκαρε το κοντερ με καποιο αλλο μηχανακι αν λειτουργει σωστα.Μηπως πιανει αλλα και δειχνει αλλα.
    θα το ξανατσεκαρω
    Τελευταία τροποποίηση από CustomBoy; 23/03/2016 στις 13:25.

  7. #127
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CustomBoy Προβολή μηνύματος
    Σε ευχαριστώ πολύ GFawkes!!!
    Πισω απο το κοντερ εχει δυο φισες
    μια πλατια, μια πιο στενη
    αποσυνδεσε την μικρη και θα δεις οτι το λαμπακι στα 80 δεν θα ξανα-αναψει.
    λογικα ...αυτο ηταν.

  8. #128
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    Θα το δοκιμασω και θα επανέλθω...αν ηταν αυτο κερνάω μπύρα...εξαδα ολοκληρη...

  9. #129
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Weiss μονο!!!

    χαχαχα

    οκ καλη επιτυχια

  10. #130
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GFawkes Προβολή μηνύματος
    Πισω απο το κοντερ εχει δυο φισες
    μια πλατια, μια πιο στενη
    αποσυνδεσε την μικρη και θα δεις οτι το λαμπακι στα 80 δεν θα ξανα-αναψει.
    λογικα ...αυτο ηταν.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20160324_140446.jpg 
Προβολές:	171 
Μέγεθος:	73,9 KB 
ID:	355459

  11. #131
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    Έλυσα πάλι τη μάσκα σήμερα.. Μιας και εχτές αποσυνδεσα λάθος φυσα αυτή π φαίνεται κάτω δεξιά.. Κ σκυβοντας στο κοντερ είδα τις 2μικρες φύσες Κ τότε. Κατάλαβα τι εννοούσες ΠΊΣΩ ΑΠΌ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ.. παραθέτω φώτο. Ελπίζω να είναι κάποια από τις 2

    Η δοκιμή θα γίνει. Άλλη στιγμή γιατί έπιασε βροχαΚάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Photo-0131.jpg 
Προβολές:	142 
Μέγεθος:	59,7 KB 
ID:	355566
    Τελευταία τροποποίηση από CustomBoy; 25/03/2016 στις 11:42.

  12. #132
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Αν οχι τοσο τουλαχιστον 120.

    Για τσεκαρε το κοντερ με καποιο αλλο μηχανακι αν λειτουργει σωστα.Μηπως πιανει αλλα και δειχνει αλλα.
    το επιβεβαιωνω και γω για την τελική. Το KLX 250E που το δινε με 25 άλογα και όχι με 29 που δίνει το KLR, έπιανε έυκολα 140 με γρανάζομα 14-42, οπότε πράγματι κατι πρεπει να παίζει.

  13. #133
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    Το μοντέλο που έχω στα χέρια μου είναι με τα 23(?) άλογα.. Με 28 έβγαιναν μέχρι τα τέλη του 80 καθώς και κάποια μοντέλα μετά το 2002που δεν εισάγονται..!!

    Θα κάνω σε λιγο τη δοκιμή που. Είπε ο GF και βλέπουμε

  14. #134
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    θυμησέ μου λίγο τι έτος μοντέλο έχεις και τι γρανάζωμα έχεις (μηπως είναι πολύ κοντό και "σπαει" νωρίς)

  15. #135
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της CustomBoy
    Εγγραφή
    28/07/2013
    Μηνύματα
    300
    Aκομα δεν έχω τσεκάρει το γραναζι μπροστά...εδώ Κ 1.5χρονο..πρεπει να αγοράσω ένα κλειδακι να ανοίξω το καπάκι να δω.. Να μ φύγει η απορία.. Πισω έχει το stock γραναζι.. Κ πάλι.. Δικαιολογουνται τόσα χλμ χαμένα? Αν έχει 1η2δκντια μικρότερα μπροστά?

    Αν θυμάμαι καλά είναι του 91αυτο το μοντέλο (από ότι έχω δει στο ίντερνετ)

Σελίδα 9 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 45678910 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Kawasaki KLR 250
    από betover στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 06/02/2007, 15:40

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF