Διαβασα και τις 21 σελιδες,
Αρχικα λεει βρηκαν χαλαρη τη βιδα, ε εννοειτε αφου σηκωνετε απο μονο του σουζα, αρα στα πρωτα 1000χλμ σκεφτειτε ποσες φορες εσκασε με δυναμη κατω, ειδικα αν ο κατοχος του ειναι ο κλασικος tdmακιας..
Δε δικαιολογω τη γιαμαχα γιατι απλα θα πρεπε να εχει σταμπιλιζατερ στο βασικο εξοπλισμο.
Επισης προκειται για μια γυμνη κατα βαση μοτο που μαλλον χουφτες ανεμοθωρακες κλπ κανουν τη ζημια.
Επειτα ολοι εσεις που οδηγειτε μοτοσυκλετες πιστευετε οτι ειναι το σταμπιλιζατερ ειναι καποιο εξτρα για σπορ καταστασεις;;;
Γιατι εγω πιστευω οτι το χρειαζονται ολες!
Με τη σειρα μου και τη μικρη μου εμπειρια σε μοτο θελω να πω οτι ολες οι μοτοσκλετες χρειαζονται σταμπιλιζατερ, ειναι κατι το οποιο λειπει απο ολες αρχικα απο το εργοστασιο.
Συγκεκριμενα το υστερικο R6 του 2007 που οδηγησα και με και χωρις σταμπιλιζατερ, φωναζε απο μακρυα οτι ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.
Απο την αλλη τα ss του λιτρου εχουν αλλα μονο λιγα δε χρήζουν αλλαγης.
Προσωπικα οτιδηποτε μηχανη κοιταζω προς αγορα υπολογιζω και 500 ~ για σταμπιλιζατερ.
11000 για μηχανη δωσατε δωστε κατι παραπανω (500ε).
Δε λεω απαραδεκτη η γιαμαχα αλλα ας ψαχτουμε και απο μονοι μας.
Το μηχανακια με αρέσει, (αν και δεν ειμαι υποψήφιος αγοραστής για άλλους λόγους.)
Γιατί τα λέω ολα αυτά? αμα σε αρέσει ενα μηχανάκι τοα αγοράζεις,,,απλά πράγματα.. είναι σαν τον ερωτα κάτι, παντρευεσαι την γυναίκα που βρίσκεις όμορφη, και ας μην ξέρει απο ουτε αυγό να τηγανίσει..![]()
Συγκαβαλάρηδες κάθισα και διάβασα όλες τις σελίδες στο συγκεκριμένο topic. Καταρχήν συγχαρητήρια στους κατόχους του tracer. Οφείλω να πω ότι σας ψιλοζηλεύω. Έχω μπει στο τριπάκι να την αποκτήσω και γι αυτό θα ήθελα, αν μπορείτε, να μου λύσετε ορισμένες απορίες. Είμαι κάτοχος εδώ και 9 χρόνια ενός TDM 900 ABS. Τα περισσότερα χλμ τα κάνω μες την ΑΘήνα. Αλλά κάνω κάμποσα καθημερινά. Γύρω στα 50. Το TDM με έχει βολέψει σε μεγάλο βαθμό. Κάνει τα πάντα αρκετά καλά, χωρίς να αριστεύει κάπου συγκεκριμένα. Αυτός πιστεύω ότι είναι και ο λόγος που έχει πουλήσει έτσι τρελά.
Η βασική μου απορία είναι αν το Tracer είναι της ίδιας λογικής. Δηλαδή θα με βολέψει μες την κίνηση; Το τιμόνι του κόβει όπως του TDM; Πεζοδρόμια καβαλάς άνετα; Ανάμεσα στα αμάξια περνάς με αυτό το τιμόνι νταλίκας και τις χούφτες κτήνη; (Μ' αρέσουν και τα δύο για πλάκα τα ανέφερα) Πιάνεσαι στη σέλα; Την κουμαντάρτεις άνετα λόγω ύψους; (1,80 είμαι) Προστασία από αέρα με ταχύτητες μέχρι 100-120;
Για φρένα και επιταχύνσεις δε ρωτάω γιατί υποθέτω ότι θα είναι πολύ ανώτερα της TDM. Όμως από κατανάλωση τι παίζει;
Αν κάποιος είναι κάτοχος αρκετό καιρό θα βοηθούσε και μια ενημέρωση περί των σέρβις ή αν έχει βγάλει καμιά βλάβη. Στο δικό μου 9 χρόνια το μόνο που χρειάστηκα να αλλάξω είναι μια τσιμούχα από τα καλάμια (60€ κόστος) και αυτό φέτος. Και μόνο 1 φορά αλυσογράναζα. Είναι και το νέο τόσο φθηνό σε συντήρηση και αξιόπιστο; Και μην μου πείτε πάλι ότι κουνάει και τέτοια. Τα έχω διαβάσει, αλλά δεν με πολυενδιαφέρουν, με την έννοια ότι δεν νομίζω να πατήσω εύκολα τέτοιες ταχύτητες. Σαρανταρίζω σε λίγο και μου έχει περάσει η τρέλα για τόσο τρέξιμο. Στο ταξίδι πάμε ποιο χαλαρά.
Αρχικα, οσον αφορα τα προβληματα που αναφερονται σχετικα με το tracer θα σου πω το εξης,
Η γιαμαχα οπως πολλες αλλες εταιριες κανουν τις αλλαγες καθε δυο χρονια (ειτε ριζικες ειτε βελτιωσεις) εγω θα περιμενα να βγει το επομενο tracer που σιγουρα καπου θα βελτιωθει, να σου δοσω να καταλαβεις
Το 2004 βγηκε το r1 με τις εξατμισεις απο κατω νομιζω εικοσαβαλβιδο, επειτα 16 βαλβιδο και βελτιωμενο.
Επειτα το μοντελο του 08 ηταν το καλυτερο των προηγουμενων.
Αρα αφου εχεις το tdm και με abs κανε υπομονη να δεις την πορεια του tracer.
Σιγουρα ειναι πιο οικονομικο πιο γρηγορο κλπ κλπ
Η σελα βελτιωνετε..
Σήμερα είδα το tracer του 16'
Εν συντομία:
1) Αλλαγη στο σεταρισμα των αναρτήσεων σε συνδυασμο με το ρουλεμαν λαιμου (αλλο ρουλεμαν ή πιο σφιχτο δεν το θυμαμαι ακριβως) που θεωρητικα εγινε για να διορθωσει το κουνημα
2) Νεο ωραιο (υποκειμενικο αυτο) yamaha μπλε χρωμα.
3) Η ταπα του λαδιου πλεον ειναι με προσωπο μπροστα και οχι κατω για να μην ειναι εκτεθειμένη
200 κατι ευρα καπελο......
Και euro4 η θα αλλάξει πάλι για το 17;
και ελεγα κατι ξεχασα κατι ξεχασα...... Θα ρωτηξω αυριο που θα μιλησω....
Όταν λέμε euro4 τι εννοούμε;
την διαπραγματευτικη μεθοδο της κυβερνησης στην Ευρωπη...
http://eur-lex.europa.eu/legal-conte...ISERV%3Al28186
Quod me nutrit... me destruit.....
1. στην κινηση παπακι, οι χουφτες οντως φαρδιες μπορει να σου κοψουν ρυθμο αν βρεις αυτοκινητο στο ιδιο υψος πχ suv καθρεφτες. κατα τα αλλα περναει παο πανω. βεβαια βγαινουν οι χουφτες ετσι?
2.το τιμονι κοβει πολυ καλα, παναλαφρο, 208 κιλα πληρες!!!!
3. πεζοδρομια καβαλας αλλα θελει προσοχη γιατι το καρτερ και οι λαιμοι ερχονται χαμηλα.
4.ειμαι 1.80 και παταω και με τα 2 κατω πολυ ανετα.
5. προστασια με την μαμα ζελατινα ως τα χλμ που λες οκ. για τουρισμο θελει αφτερμαρκετ
6. καταναλωση με μεικτη χρηση ο υπολογιστης γραφει 5,4. υπολογιζε πραγματικη 5,8 με 6 λιτρα στα 100. ολα μεσα, ανοιγματακια καγκουριες και ηρεμη οδηγηση! σε ταξιδι πολλοι κατοχοι με ταχυτητα 110-120 χλμ 4,5 λιτρα. δουλευε το eco.
7. κοβεται σε μερικα η ντιζα συμπλεκτη λογω γωνιας σχεδιασης. λυση η αναβαθμιση απο ρ1. πολυ φτηνη μοντα. επισης ο τεντωτηρας περνα εγγυηση. κανει μερικες φορες ενα θορυβο!
8. δεν ειναι προβληματικο το κουνημα! χαλαρα χερια, ποπος πισω και σεταρισμα αναρτησεων
Μαλών έχουν αλλάξει και την κατανομή του βάρους, το 2016 είναι βαρύτερο μπροστά. Αυτό μου είπε τεχνικός από εξουσιοδοτημένο.