Ρε μάγκες ήθελα να σας ρωτήσω αν το δικό σας manual είναι στα
ελληνικά γιατί εγώ έχω ένα στα αγγλικά.Υπάρχει μήπως λέω εγώ
τώρα και στα ελληνικά;![]()
Ρε μάγκες ήθελα να σας ρωτήσω αν το δικό σας manual είναι στα
ελληνικά γιατί εγώ έχω ένα στα αγγλικά.Υπάρχει μήπως λέω εγώ
τώρα και στα ελληνικά;![]()
File VSTROMGS einai paraeisagwgeis to mhxanaki sou ? Gi auto. Egw exw Manual se 5 glwsses, kai Ellhnika. Psa3e edw mesa h' ri3e ena post kai yparxei auto pou psaxneis, to exoyn zhthsei kai alloi.![]()
File Vezoubie:
1on 320 euro akougontai kala.
2on otan leme "kaiei anor8wth" paei paketo to/ta phnia kai i perieli3h (pou einai to idio kai to auto!). Kaneis den ka8etai shmera (kai den ginete fusika) na tyli3ei phnia ! Kai o anor8wths einai ola auta, se ola ta mhxanakia.
3on otan les ekapse seirhna synagermou ti ennoeis ???Pws ginetai auto to pragma ??? Mhpws, mhpws lew ekanes kamia mamakia kai peiramatistikes me mpataries...h' kai gw den 3erw ti?
Giati spaw ti gklaba mou na katalabw pws mporei auto na ginei...kai DEN KOLLAEI re file pou8ena....
Drive It Like You Stole It
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vezouvios
Oso αφορα την αξιοπιστια,του VSTROM εχουν αναφερθει καποια παιδια,....για θορυβο στης δαγκανες των φρενων λογω μποσικων που εμφανιζετε κυριως στις πισω δαγκανες.Αυτό πάλι τι είναι;;;Νεο φρούτο;;;Χαλαρότητα δαγκάνων στο πίσω φρένο ή στο μπροστά στις πίσω δαγκάνες;;
Πες μου οτι εννοούσες το θόρυβο από το μπροστινό σύστημα στις λακούβες με χαμηλές ταχύτητες πλιζ....(που μάλλον είναι τα ρουλεμάν λαιμού)![]()
'Ενα Jameson με πάγο...
Oxi δεν αναφερομαι στο μπροστινο συστημα (αλλο ενα προβλημα περι αξιοπιστιας που υπαρχει,)αλλα στις πισω δαγκανες ,δυστηχως δεν θυμαμαι και πολλα οταν το ειχα ψαξει το θεμα,κατι επειδη δεν ειναι πλευστες και αποκταει μποσικα,γμτ δεν θυμαμε,εγω παντως οταν παταω το πισω ακουγετε ενα τινγκ σαν μεταλικος θορυβος,,(οχι δεν ειναι τα ΤΑΚΑΚΙΑ)Αρχικά δημιουργήθηκε από athandim
Αυτό πάλι τι είναι;;;Νεο φρούτο;;;Χαλαρότητα δαγκάνων στο πίσω φρένο ή στο μπροστά στις πίσω δαγκάνες;;
Πες μου οτι εννοούσες το θόρυβο από το μπροστινό σύστημα στις λακούβες με χαμηλές ταχύτητες πλιζ....(που μάλλον είναι τα ρουλεμάν λαιμού)![]()
Φιλε zoudi τα 320 σου φαινονται καλα ε??ρε σι κοψε μου μια επιταγη αφου τα εχεις,ειδικα αυτην την εποχη μετα τα χριστουγενα που ολοι εχουμε αφραγκιες.
Οσο αφορα την σηρηνα και εγω και ο τεχνικος δεν μπορουμε να βγαλουμε ακρη.Μαλλων θα πρεπει να περασε πολυ ρευμα λογω του προβληματος,αλλα και αυτο ειναι απιθανο,τι να πω??
Ρε Βεζουβιε...εχω μια απορία ρε φίλε....τον ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ (φτου κακα) τι τον εχεις ???:rotflmao:
Μπάρμπας σου ειναι ?![]()
![]()
Εμ τι να πω....αφου μου λες οτι ακούς και μεταλλικό θόρυβο από τις πίσω δαγκάνες τι να πω....![]()
Κάνε κάνα ευχέλαιο να διώξεις τα ξόρκια του ψηλού γιατί μάλλον σεέχουν μουτζώσει άσχημα. Εγώ 32.000 χλμ έχω και δεν μου έχει βγάλει το παραμικρό (φτου φτου φτου σκόρδα).
'Οσο για τα 320, πάλι δεν κατάλαβεςΔεν μου φαίνονται λίγα, απλά είναι λίγότερα και λογικότερα από τα 500 που προανέφερες στο αρχικό (?) ποστάκι και ήταν υπερβολικά
...
απλά....
Drive It Like You Stole It
37.000 ΧΛΜ ΣΕ ΤΡΩΩ:rotflmao: ..Αρχικά δημιουργήθηκε από zoudis
Ρε Βεζουβιε...εχω μια απορία ρε φίλε....τον ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ (φτου κακα) τι τον εχεις ???:rotflmao:
Μπάρμπας σου ειναι ?![]()
![]()
Εμ τι να πω....αφου μου λες οτι ακούς και μεταλλικό θόρυβο από τις πίσω δαγκάνες τι να πω....![]()
Κάνε κάνα ευχέλαιο να διώξεις τα ξόρκια του ψηλού γιατί μάλλον σεέχουν μουτζώσει άσχημα. Εγώ 32.000 χλμ έχω και δεν μου έχει βγάλει το παραμικρό (φτου φτου φτου σκόρδα).
'Οσο για τα 320, πάλι δεν κατάλαβεςΔεν μου φαίνονται λίγα, απλά είναι λίγότερα και λογικότερα από τα 500 που προανέφερες στο αρχικό (?) ποστάκι και ήταν υπερβολικά
...
απλά....
ΟΠΩΤΕ καλομελετα και ερχετε,
Μετα θα παμε μαζι για ευχελαιο...
Οσο για για το (ματΙ) εαν και δεν το πιστευω,εχω τον καρ.....λι τον κουμπαρο μου με το transalp που τριβει τα χερια του απο ευχαριστηση διοτι βρηκε ευκαιρια και μου την λεει καθε μερα για την αξιοπιστια του vstrom.,ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ, ΘΑ ΤΟΝ Μαμ...σω
φτου ΚΟΥΝΗΣΟΥ από τη θεση σου !!!![]()
![]()
![]()
Εγω Δόξα τω Θεώ ΔΕΝ εχω κ@...λι κουμπάρο οπότε.....Ρε μπας και στην σαμποτάρει ? Το χεις ψάξει ?
:rotflmao:
Drive It Like You Stole It
Να τα μας.......
Λοιπον μετα την επιδιορθωση της βλαβης.....Μεσολαβησε ολο αυτο το θεμα της παγωνιας,που μας αναγκασε τους περισοτερους να βαλουμε απαγορευτικο στα μηχανακια μας..
Εγω παρολα αυτα κατεβαινα κατω και την εβαζα μπρος κανα 5λεπτο για ζεσταμα...
ΚΑΙ διαπιστωσα οτι δεν δουλευει σωστα η μηχανη,και αυτο μετα την επεμβαση των μηχανικων για την επιλυση του προβληματος στα ηλεκτρικα,τι εννοω??
Οταν βαζουμε μπρος την μηχανη ειτε για πρωτη φορα το πρωι η οταν ακομα και εαν ειναι σχετικα ζεστη,το ΡΕΛΑΝΤΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ???????
Δεν περνει μπροστα το ηλεκτρονικο τσοκ ανεβαζει στροφες και μετα ερχετε στα νορμαλ του????
Ε αυτο εχει παψει να γινετε σε εμενα.
Βεβαια το πηγα ξανα μανα πισω στον μηχανικο και αναμενο.......
ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΕ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΑΝ ΕΛΕΓΧΑ ΕΚΕΙΝΗΝ ΤΗΝ ΒΙΔΟΥΛΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ............
το ρελαντι δουλευει σωστα οταν ζεσταθει,απλα το ρολο του τσοκ το κανω εγω manual....
Κάποιος ανέφερε οτι του είπαν οτι το σκάσιμο του κινητήρα συμβαίνει και στα SV,αυτό δε παίζει.όσο καιρό το έχω,δεν μου έχει κάνει τίποτα τέτοιο και αλίμονο εάν το έκανε μιας και δίνω αρκετή κλήση στη μηχανή όταν στρίβω και φαντάζου να ''έμενα'' ξαφνικά απο ροπή!
SVolution has began.... Perhaps...TOO much for your Guts?!
Ε ΤΙ ΝΑ ΠΩ..... Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΕΧΕΙ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ (ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ) ΨΙΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΟΥ....
Ποιος το λέει αύτο ??? Το παραδοσιακό τσοκ αέρα (που λειτπουργεί αντίθετα δηλ. κλείνει τον αέρα και διοχετευει πλουσιότερο μίγμα) ΕΤΣΙ δουλέυει. "Πλουσιότερο μίγμα" εξού και οι ανεβασμένες στροφές που όσο κλείνεις το τσοκ πέφτουν και επανέρχετε στις νορμαλ.Δεν περνει μπροστα το ηλεκτρονικο τσοκ ανεβαζει στροφες και μετα ερχετε στα νορμαλ του????
Το Στρομ ΔΕΝ λειτουργει έτσι![]()
![]()
![]()
Ψιφιακή ανάφλεξη, ηλεκτρονικό τσοκ, έξυπνο δηλαδή, διοχετευει όσο καύσιμο χρειάζετε για να κάνει το τσακ και να πάρει μπρός (χαμηλές στροφές κοντά στις 1000 ή λιγότερες, και μετά που ζεστένετέ 'ερχεται στις κανονικές 1200+.
Τι να σου πω ρε Βεζούβιε...Δεν έχει πρόβλημα το μηχανακι σου ρε φιλέ....εσύ έχεις πρόβλημα....:rotflmao:
Υ. Γ. Ο Μηχανικός σου, δεν σε έχει σκοτώσει ακόμα ???:rotflmao:
![]()
Drive It Like You Stole It
Α, (φιλική συμβουλή) κάτσε και δίαβασε το μανιουαλ (τουλάχιστον), γιατί θα την χαλάσεις την μηχανή σου στο τέλος έτσι όπως πας....
Drive It Like You Stole It
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από zoudis
Ε ΤΙ ΝΑ ΠΩ..... Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΕΧΕΙ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ (ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ) ΨΙΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΟΥ....
Ποιος το λέει αύτο ??? Το παραδοσιακό τσοκ αέρα (που λειτπουργεί αντίθετα δηλ. κλείνει τον αέρα και διοχετευει πλουσιότερο μίγμα) ΕΤΣΙ δουλέυει. "Πλουσιότερο μίγμα" εξού και οι ανεβασμένες στροφές που όσο κλείνεις το τσοκ πέφτουν και επανέρχετε στις νορμαλ.
Το Στρομ ΔΕΝ λειτουργει έτσι![]()
![]()
![]()
Ψιφιακή ανάφλεξη, ηλεκτρονικό τσοκ, έξυπνο δηλαδή, διοχετευει όσο καύσιμο χρειάζετε για να κάνει το τσακ και να πάρει μπρός (χαμηλές στροφές κοντά στις 1000 ή λιγότερες, και μετά που ζεστένετέ 'ερχεται στις κανονικές 1200+.
Τι να σου πω ρε Βεζούβιε...Δεν έχει πρόβλημα το μηχανακι σου ρε φιλέ....εσύ έχεις πρόβλημα....:rotflmao:
Υ. Γ. Ο Μηχανικός σου, δεν σε έχει σκοτώσει ακόμα ???:rotflmao:
[/Q
τοση ωρα εσενα περιμενα να μπεις................
Αναρωτιομουνα θα το δει ???θα απαντησει????
στοιχηματιζα υπερ σου.......
Για πε μας τωρα ομως,εαν ειναι οπως τα λες γιατι τοτε μου σβηνει η μηχανη 3 4 φορες μολις την βαζω μπροστα...........ε?ε??ε??? για πε???
Και καθομαι και ανοιγω το γκαζι μεχρι να ζεσταθει για να κρατησει το ρελαντι ε? ε?
για ΠΕ.....
ΦΙΛΙΚΑ,ΞΕΡΕΙς ΠΟΣΟ ΣΕ ΑΓΑΠΩ.....
Εμενα ρε παλικαρια με το που βαζω μπροστα και ειδικα αυτες τις μερες με το πολυ κρυο ανεβαιναν οι στροφες 1800-2000 για μερικα δευτερολεπτα και αρχιζε την κατηφορα μεχρι που σταματαγε στις 1200 περιπου!
Ποτε δεν εχει δουλεψει στις χιλιες που διαβασα παραπανω μεχρι να ζεσταθει!
Παντα κρατιετε στο οριο των 1200!
Αυτο ακριβως εκανε και το δικο μου πριν παθω την ζημια....Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
Εμενα ρε παλικαρια με το που βαζω μπροστα και ειδικα αυτες τις μερες με το πολυ κρυο ανεβαιναν οι στροφες 1800-2000 για μερικα δευτερολεπτα και αρχιζε την κατηφορα μεχρι που σταματαγε στις 1200 περιπου!
Ποτε δεν εχει δουλεψει στις χιλιες που διαβασα παραπανω μεχρι να ζεσταθει!
Παντα κρατιετε στο οριο των 1200!
Αυτο προσπαθουσα να εξηγησω στον zoudi..
AYTo ...................pολυ κρυο ανεβαιναν οι στροφες 1800-2000 για μερικα δευτερολεπτα και αρχιζε την κατηφορα μεχρι που σταματαγε στις 1200 περιπου!
E se emena den to kanei pleon............ΟΠΩΣ λεγαμε και στον στρατο ΠΑΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
λοιπόν φίλε Βαζούβιε, μετά από πολύ ώριμη σκέψη και περισυλλογή, κατέληξα στο εξής...
Η λύση φίλε μου είναι μία:
Βάλε κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης και πιασε στα πράσσα τον κ@....λι τον κουμπάρο σου που σου σαμποτάρη τη μηχανή τα βράδια !![]()
![]()
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Υ.Γ1 Τελίκα έβγαλές τίποτα από το στοίχημα ?
Υ.Γ.2 ...το ξέρω, το ξέρω...αλλά και γω σ' αγαπώ, μη νομίζεις![]()
Drive It Like You Stole It