moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
σκεψου πως ακομα και οι παγκοσμιοι ξεκινανε απο μικρα και αναβαινουν κυβικα σιγα σιγα οποτε καλο ειναι να κανεις και εσυ το ιδιο.
παρε κατι που σε καλυπτει το διπλωμα (το zx250, cbr 250) ειναι 2 πολυ καλα μηχανακια για να ξεκινησεις.
σε 2-3 χρονια το πουλας (εχουν καλη μεταπωλητικη αξια) και παιρνεις το 600 που θελεις.
εννοειται πως ο εξοπλισμος (κρανος-μπουφαν-γαντια) ειναι απαραιτητος οσα κυβικα και να ειναι το μοτο.
τα gsxr 600 διαθετουν mode χαρτη απο 2008 και μετα, αλλα δε σε πολυνοιαζει ομως, μονο στη βροχη χρησιμευει αυτο.
it was nothing, just the normal thing to do at the time
για πρωτη μηχανη ειναι μια χαρα επιλογη. αλλα αν θες να μαθεις να οδηγας καλα και οταν το παρεις να το πας αντι να σε παει αυτο θα πρεπει να ξεκινησεις απο χαμηλοτερα.
Αυτό ακριβώς είναι το θέμα.
Και να μπορείς να το πας (και γιατί να μην μπορείς; ) ΔΕΝ θα μπορείς να το πας καλά, και το κυριότερο: ΔΕΝ θα σου χρησιμεύσει σαν σχολείο το μηχανάκι, δεν θα μάθεις όπως πρέπει εν πορεία.
Θα σε πηγαίνει αυτό, θα το φοβάσαι συνέχεια, μια λάθος κίνηση σε στροφή να κάνεις, με το γκάζι και τις φρενάρες που έχει, θα σε τουμπάρει. Τελικά δεν θα σου χρησιμεύσει για να γίνεις καλύτερος οδηγός, μπορεί να σε πάει και πίσω.
Ακού εδώ τι σου λένε τα παιδιά. Μιλάν απο εμπειρία. Εκμεταλεύσου την. CBR / Ninja 250 είναι μια χαρά, αν ντε και καλά θες εξακοσάρι πάρε το GSXF (περιορισμένο σε Α2), που φέρνει κιόλας σε GSXR, αλλά έχε υπ' όψιν, πάλι πολύ μεγάλο θα σου είναι.
Τέλος πάντων, καλά μυαλά και εύχομαι να μην προβείς σε κίνηση που θα μετανοιώσεις πολύ σύντομα.
Σας ευχαριστω πολυ τελικα "μου βαλατε μυαλο" θα ελεγα.Κοιταω τα νιντζα τα 250 -300 κ ειανι αρκετα χαμηλες οι τιμες και εμφανισιακα τουλαχιστον μια χαρα μενει μονο το μηχανικο κομματι!!!!!
ΥΓ το cbr500f με Α2 οδηγιεται?