Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 38 από 38

Θέμα: Θεμα με Kawasaki Versys στις ταχυτητες

  1. #31
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    To πιθανότερο είναι οτι θέλει λίπανση με γρασσο η οπή μεσα απο την οποία περνάει ο άξονας του λεβιέ. Νομίζω οτι και στο versys οπως και σε άλλα Kawasaki η οπή ειναι μερος της βασης μαρσπιέ.
    Θα έπρεπε φυσικά να έχει γινει απο το εργοστάσιο, αλλά προφανώς δεν έγινε.

    Να πας στο εξουσιοδοτημένο όπου έκανες και το 1ο 'service' και να απαιτήσεις να ξαναγίνει 'έλεγχος' επισημαίνοντας το πρόβλημα.

    Kατα τα λοιπά, εδώ είναι φόρουμ και οτι γράφεις φυσικό είναι να κρίνεται.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #32
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από anavatis19 Προβολή μηνύματος
    Είδες να δώσω κάπου βάση η ο κάθε άσχετος πετάχτηκε μόνο κ μόνο για να πει αυτό για τα λάδια. Προφανώς κ θέλω λύση αλλιώς θα έγραφα αρχικά για τα λάδια τα οποία δεν έχουν και καμιά σχέση. Και κακώς ανέφερα τελικά τι έκανα. Γτ βλέπω σε πολλά νήματα κάτι τέτοια τυπακια μα προσπαθούν να δημιούργησουν θέματα από το πουθενά. Δες εσύ που είσαι "υπεύθυνος" εδώ μέσα πόσα είναι οφ τοπικ και τους λες τα ίδια που λες σε μένα. Άρα εγώ δεν είπα κάτι άσχετο αλλά με προκάλεσαν. Οπότε το δίδαγμα στους οφ τοπικ όχι σε μενα
    Δεν σου έκανα τίποτα.

    Αν σου έκανα θα το καταλάβαινες. Συγκεντρώσου.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  3. #33
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/12/2015
    Μηνύματα
    687
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    To πιθανότερο είναι οτι θέλει λίπανση με γρασσο η οπή μεσα απο την οποία περνάει ο άξονας του λεβιέ. Νομίζω οτι και στο versys οπως και σε άλλα Kawasaki η οπή ειναι μερος της βασης μαρσπιέ.
    Θα έπρεπε φυσικά να έχει γινει απο το εργοστάσιο, αλλά προφανώς δεν έγινε.

    Να πας στο εξουσιοδοτημένο όπου έκανες και το 1ο 'service' και να απαιτήσεις να ξαναγίνει 'έλεγχος' επισημαίνοντας το πρόβλημα.
    Ελπίζω να είναι όπως το λες. Επειδή δεν είμαι τόσο γνωστής ακούγεται κάτι σχετικά απλό αν και απαράδεκτο αν είναι από εργοστάσιο. Θα το πάω αύριο λογικά και θα ενημερώσω σχετικά. Τρομακτικό να σου τύχει πάντως στην παραλιακή και από πίσω να έρχονται αμάξια φουλ. Και σταματημένος με 6η να φύγεις αδύνατον όπως και τρελό να κατέβεις και να σπρωχνεις. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    παντως παλι καλα που αναφερθηκε αυτο με τα λαδια διοτι δειχνει στραβη αρχη με τον συνεργειά.

    κι ο πλιτζερ δεν στην ειπε. ειναι πολυ τυπικος.

    σιγουρα θα ειπε ο μαστορας ωχ αναποδος πελατης, ας του κανουμε το σερβις τυπικα να φυγει απο δω μεσα. οποτε και να ειδε την βλαβη (αν υπαρχει) δικαιολογημενα να μην την ανεφερε ωστε την επομενη φορα να πας με βλαβη και να σε χρεωσει ΚΑΙ τα τριακοσια ml λαδι που τουφαγες.

    εμενα παντως μου κανει αυτο που ειπε κι ο george sp. λασκαρισμενο λεβιε ταχυτητων.
    Γιαννης

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της foler
    Εγγραφή
    21/10/2009
    Μηνύματα
    263
    Χωρίς να έχω διαβάσει τις απαντήσεις των υπολοίπων θα σου πω τι έγινε όταν είχα αγοράσει κούτα το 636 και το πήγα για αλλαγή λαδιών στα 1000χλμ. Ο επίσημος της kawasaki του ήρθε να βάλει λάδι 20/50 αντί για 10/40 (μαλλον είχε κάμποσο στοκ), το πρόβλημα που δημιουργήθηκε ήταν ότι όταν πλησιαζα σε φανάρι και με οποιαδηποτε ταχύτητα όταν πατουσα συμπλέκτη αυτό συνέχιζε σαν να μην πατουσα. Ή λογική λέει ότι λόγω πιο παχυρευστου λαδιού κολουσαν οι δίσκοι. Τελικά μετά από πολλές επισκέψεις στο σέρβις και ταλαιπωρία η οδηγία-λυση δόθηκε από τα κεντρικά. Μόλις μπήκε λαδακι 10/40 δεν ξαναπαρουσιασε το παραμικρό.
    Οπότε τσεκαρε το αυτό.

  6. #36
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/12/2015
    Μηνύματα
    687
    Οι σχέσεις που έχω με τον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο είναι άριστες και φιλικές. Τους ξέρω τους ανθρώπους ππως να το πω; αυτό που του είπα ήταν σε ύφος όπως μιλάς με έναν φίλο όχι μαγκικα δλδ και ιστορίας. Δεν παίζει να έκανε κάτι αυτός αλλά μόνο ο μηχανικός αν στράβωσε που εκεί φταίει αυτός και δεν μπορεί ο εμπορος να ξέρει αν είναι ψυχακι η οχι. Πάντως αυτό με τα λάδια foler είναι απίστευτο. Δλδ το έκανε εσκεμμένα η λαθος; πως μπορεί να τα μπέρδεψε;

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της foler
    Εγγραφή
    21/10/2009
    Μηνύματα
    263
    Εσκεμμένα τα έβαλε τα 20/50 όχι κατά λάθος . βέβαια σε άλλα μοτό μπορεί να μην δημιουργούσε το παραμικρό πρόβλημα αλλά στο 636 ειχε αυτό το θέμα. Ή δικιά μου παπαρια ήταν ότι ενώ ήταν δικό του λάθος που με ταλαιπώρησε μάλιστα, όταν βγαλαμε τα 20/50 και βαλαμε τα 10/40 τα ξαναπληρωσα ο χαζος λες και ήταν δικό μου λάθος! Αυτά το 2005....

  8. #38
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2014
    Μηνύματα
    23
    Στο δικό μου πάντως το κιβώτιο βελτιώθηκε σε κάποιο (ικανοποιητικό) βαθμό, βάζοντας 15-50 exs της Bel-rey.
    Τα άλλαξα χθες και νομίζω οτι υπάρχει αρκετή βελτιωση στο γενικά κακό κιβώτιο του versys.

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Triumph Tiger 800 Θέμα με ταχύτητες
    από rubik στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2014, 01:22
  2. Θεμα με τις ταχυτητες
    από kotsos.b στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 31/01/2014, 23:13
  3. Ερώτηση για θέμα με αλυσίδα...
    από Gandalf dr685sm στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 23/03/2006, 21:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF