Αργά ή γρήγορα όλα θα μαθευτούν. Όπως τότε ο Ρόσσι δήλωσε θυμωμένος με τη Yamaha γιατί είχε υπογράψει τον Λορένθο
Εκτός από το «προφανές» λοιπόν (όταν σταματήσει ο Rossi να τρέχει, το sport όντως θα χάσει πολλά. Τουλάχιστον, αν είναι δυνατόν, ας χάσει και κάμποσους από τους τοξικούς οπαδούς του...), μπορεί να υπάρχουν και μερικοί άλλοι λόγοι για τη μεταγραφή του στη Ducati, έστω και αν δεν είναι τόσο προφανείς.
- Τα χρήματα είναι πολλά. Κανείς δεν τρέχει για πάντα και στο sport αυτό δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται. Βγάζεις πχ ένα πρόβλημα και σταματάς τους αγώνες. Μια γερή μπάζα δεν βλάπτει.
- Δεν θα έχει για teammate τον Rossi. Η γλώσσα του Rossi πάντα ήταν τόσο γρήγορη όσο και ο ίδιος και ο Rossi ποτέ δεν είχε κανένα πρόβλημα να κάνει ψυχολογικό πόλεμο στον όποιο teammate του και να κερδίσει. Τον πόλεμο αυτόν ο Lorenzo δεν θέλει να τον κάνει γιατί πιθανότατα θα τον χάσει. Οπότε, μπορεί να τον αποφύγει εντελώς αλλάζοντας ομάδα.
- Αν πάρει άλλο ένα πρωτάθλημα με τη Yamaha είναι καλά, αλλά δεν πρόκειται αν του προσφέρει τίποτα παραπάνω. Ούτε δημοφιλής θα γίνει, ούτε η Yamaha θα του προσφέρει τα top λεφτά, ούτε θα τον κάνει σημαία. Αντιθέτως, αν το πάρει με Ducati θα έχει πετύχει κάτι ιδιαίτερο και πιθανότατα και σημαία της εταιρίας θα γίνει μαζί με τον Stoner κκαι ίσως να κερδίσει και λίγη εξέδρα. Από την άλλη, ακόμα κι αν δεν το πάρει, μάλλον δεν θα του πουν και πολλά. Δεν είναι φαβορί.
- Πιθανώς να ποντάρει στα λάστιχα. Τα Μichelin δεν φαίνεται να έχουν το edge grip που είχαν τα Bridgestone και τον βόλευε, οπότε με άλλο μηχανάκι που έτσι κι αλλιώς οδηγείται διαφορετικά, ίσως να βρει κάτι άλλο που να τον βολεύει.
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Πώς συμπεριφερεται η ομάδα σε οδηγό που δεν θα τον έχει του χρόνου; Θέλω να πω θα του κοινοποιεί πλέον τα πάντα ?θα δοκιμάζει νέα υλικά;
Πιστευω κανονικά θα γίνεται η όποια εξέλιξη.Ετσι και αλλιώς αν κάτι δε βολευει έναν αναβάτη σε αυτη τη κλάση,απλά ο αναβάτης το απορρίπτει.Εξάλλου μη ξεχνάμε πως και η yamaha και ο χόρχε θέλουν πρωτάθλημα όπως και κάθε αναβάτης-ομάδα.Δεν υπάρχει λόγος για τσιριμονιές όταν τα προσωπικά θέλω είναι τα ίδια μεταξύ ομάδας αναβάτη.
Ισως να παίζει ρόλο και η προετοιμασία των χορηγών πχ (μια πρώτη σκέψη λέμε τώρα) στις δερμάτινες φόρμες να βγουν μακέτες λογότυπα,μέτρα κτλ κτλ και αυτά θέλουν τον χρόνο τους για να ετοιμαστούν.Θυμάστε προπέρισυ τον εσπαργιαρο που πήγε στη σουζούκι;Την επόμενη μέρα μετά τον τελευταίο αγώνα ήταν όλα έτοιμα κράνη,φόρμες λογότυπα όλα κομπλέ.
Φίου φίου φι φι φίου
Επαγγελματίες είναι παιδιά.
Ο Λορένθο έχει συμβόλαιο με τη Γιαμάχα έως τον Οκτώβρη του 2016 και σαν επαγγελματίας θα το τηρήσει.
Το τι θα κάνει φέτος είναι άσχετο με το τι θα γίνει του χρόνου. Φέτος θα προσπαθήσει να πάρει το πρωτάθλημα με Γιαμάχα.
Και η ομάδα θα του δώσει ένα ανταγωνιστικό μηχανάκι. Κανέναν δεν συμφέρει για το αντίθετο.
Απλά από το καλοκαίρι και μετά που συνήθως δοκιμάζονται κάποια πραγματάκια από τη Μ1 του 2007 ο Λορένθο και οι
μηχανικοί του δεν θα χρησιμοποιούν ούτε θα τα ξέρουν.
Πως ξερεις οτι δοκιμαζουν κατι απο το 2007 και γιατι να συμβει αυτο?
Οι μηχανικοι του λορενθο ηταν εκει πριν ερθει στην ομαδα. Δεν εμφανιστηκαν ξαφνικα μολις εμφανιστηκε ο λορενθο. Αμα φερουνε κατι απο τοτε ηδη θα το ξερουν και θα το εχουν δουλεψει. Επισης , μολις φυγει ο λορενθο , αυτοι θα μεινουν εκει για τον επομενο αναβατη. Μονο σε εξαιρετικα σπανιες περιπτωσεις εφυγαν πακετο λογω συμβαντων. (ροσσι, στονερ)
Μάλλον ήθελε να γραψει 2017.
Φίου φίου φι φι φίου
ναι σόρρυ παιδιά 2017 εννοούσα.
σε γενικές γραμμές τα 3 μεγάλα εργοστάσια δοκιμάζουν κάποια πραγματάκια από τα επόμενης γενιάς μοντέλα στα μέσα της εκάστοτε σεζόν.
και τα πραγματάκια από τη Μ1 του 2017 δεν θα δοκιμαστούν στην Μ1 2016 του Λορένθο.
Μόνο εκείνον τον κακομοίρη το αμερικανάκι του έδωσαν να καταλάβει πως δεν τον θέλουν στην Yamaha![]()
Ben Spies, ταλεντάκι ο Τεξανός τον συμπάθησα από την αρχή αλλά πολλές ατυχίες.
Και ύποπτα μεγάλος αριθμός μηχανικών βλαβών έχεις δίκιο.
Το γαμάτο κρανάκι του το τιμάω πάντως!