Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 62

Θέμα: Χεράς ή κουλός τελικά;

  1. #46
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    Εγώ λέω να πάτε να πάρετε ένα που να έχει όλα τα ηλεκτρονικά να τους βάλετε ένα διακόπτη οπότε θέλετε να τα απομονονετε και όταν κάνετε το κομμάτι σας (και επιβιώσετε) τα βάζετε πάλι ΟΝ.
    Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές

  2. #47
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από viper1 Προβολή μηνύματος
    Εγώ λέω να πάτε να πάρετε ένα που να έχει όλα τα ηλεκτρονικά να τους βάλετε ένα διακόπτη οπότε θέλετε να τα απομονονετε και όταν κάνετε το κομμάτι σας (και επιβιώσετε) τα βάζετε πάλι ΟΝ.
    Όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα έχουν και την αντίστοιχη ασφαλεια στην ασφαλειοθήκη της μηχανής. Όποιος θέλει, τις βγάζει και είναι έτοιμος για "pure riding"

  3. #48
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vice Προβολή μηνύματος
    Όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα έχουν και την αντίστοιχη ασφαλεια στην ασφαλειοθήκη της μηχανής. Όποιος θέλει, τις βγάζει και είναι έτοιμος για "pure riding"
    Γιατι να δωσει ενα σκασμο 10000 ευρω για μηχανη και να τα βγαλει?

    Παιρνει μια μηχανη εικοσαετιας με 2000 ευρω και βολευεται.

  4. #49
    Παιδια κακα τα ψεματα, καλη η ρετρολαγνεια και ο θαυμασμος ιστορικων μοντελων , ομως η τεχνολογια στις μοτο ( ακομα και σε αυτες που μπορει να παρει ο καθενας ) ειναι πλεον πολυ μπροστα, εκτος απο τα πολυ entry level μοντελα, και πλεον ηλεκτρονονικα βοηθηματα ειναι στανταρ σχεδον σε ολες τις μοτο ολων των εταιριων. Αυτο δειχνει ποσο βαρος ριχνουν εκει οι εταιριες. Σκεφτειτε παραδειγμα ενα μοντελο 2016 , ανεξαρτητου εταιριας με 120 αλογα και 180 κιλα βαρος χωρις ABS και ΤC. Ναι το οδηγας και ετσι. Ομως θα το παρεις και για να πας στη δουλεια , θα το βαλεις και πιστα. Οπως και να εχει το βοηθηματα θα σου κανουν τη ζωη ευκολοτερη και ομορφοτερη για μενα...

  5. #50
    Κάτι θα σκεφθώ Το avatar του/της sergiosm
    Εγγραφή
    01/05/2007
    Μηνύματα
    1.297
    Ρε παιδιά
    Ας φτάσουμε πρώτα στο επίπεδο να οδηγούμε (πραγματικά όμως όχι απλά έτσι να νομίζουμε) τόσο οριακά ώστε τα βοηθήματα να δημιουργούν πρόβλημα, και μετά το ξανασυζητάμε.

    Εξάλλου, αν τα βοηθήματα ήταν μόνο για τους κουλούς, απλά δεν θα υπήρχαν στους αγώνες.


  6. #51
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Γιατι να δωσει ενα σκασμο 10000 ευρω για μηχανη και να τα βγαλει?

    Παιρνει μια μηχανη εικοσαετιας με 2000 ευρω και βολευεται.
    Κάποιος που θέλει να καγκουρεύει, θέλει να βγάζει το traction, να μπορει να κάνει σουζες παντηλίκια κλπ (οχι εγώ αλλά υπάρχει αρκετος κόσμος εκεί έξω). Αλλος που θέλει (και μπορει) λίγο χώμα, θέλει να βγάζει το abs. Για εμένα, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ειναι πολύ χρήσιμα, αρκεί να παραμετροποιούνται στο πόσο επεμβαίνουν (traction), να λειτουργουν σωστά όπου χρειάζεται καο μόνο (traction, αλλά κυριως abs) και βασικό να μην χαλάνε με το παραμικρό και θέλεις μια περιουσία για αναβαθμισεις/service.

    Μακάρι να μπορούσαν να βάλω "εργοστασιακά" το cornering ABS στο smt. Το traction καλο αλλά μέχρι τώρα δεν με έχει αγχώσει...ίσα ισα που το γλίστριμα του πίσω μου δείχνει και την κατάσταση δρομου και ελαστικών.

  7. #52
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.060
    αν και παλιάς κοπής και ρετρολάγνος θα συμφωνήσω ότι για την ασφάλεια της μοτοσυκλέτας έχουν έρθει όλα αυτά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που κάνουν την οδήγηση φιλικότερη κάτω από απο δύσκολες συνθήκες.
    τα θέματα είναι 2, ότι οι κατασκευάστριες (καθότι συνεννοημένες μεταξύ τους) δεν τα συγχώνευσαν στην ίδια τιμή ή σε ανταγωνιστική όπως κάνουν για το φιάσκο των καθαρότερων κινητήρων euro2,3,4 και απο του χρόνου 5
    παρά βγάζοντας 2-3 εκδόσεις ανάλογα με το οβολό του καθενός, εν καιρό κρίσης με καπιταλ κοντρολς όσα μοντέλα θα αγορασθούν τα περισσότερα θα προτιμηθούν χωρίς λόγο κόστους

    αφετέρου, η αξιοπιστία όλων αυτών των ηλεκτρονικών κυκλωμάτων επειδή όταν παίρνεις μια μηχανή παίζει και ο τομέας ταξίδι με αυτήν και αυτό μπορεί να θεωρηθεί ανεξάντλητο τότε θέλεις πράμα που δουλεύει και τα τρακσιον χάρτες ενεργητικές αναρτήσεις θέτουν όρια αξιοπιστίας στον χρόνο και στην καταπόνηση που πρέπει να το αποδείξουν στο διάβα των χρόνων
    you rise you fall you're down then you rise again

  8. #53
    Μέλος
    Εγγραφή
    26/12/2012
    Μηνύματα
    102
    τα θέματα είναι 2, ότι οι κατασκευάστριες (καθότι συνεννοημένες μεταξύ τους) δεν τα συγχώνευσαν στην ίδια τιμή ή σε ανταγωνιστική όπως κάνουν για το φιάσκο των καθαρότερων κινητήρων euro2,3,4 και απο του χρόνου 5
    παρά βγάζοντας 2-3 εκδόσεις ανάλογα με το οβολό του καθενός, εν καιρό κρίσης με καπιταλ κοντρολς όσα μοντέλα θα αγορασθούν τα περισσότερα θα προτιμηθούν χωρίς λόγο κόστους

    νομίζω ότι με το euro 5 δεν θα μπορεί να πουληθεί μηχανή χωρίς abs στην ευρωπαϊκή ένωση

  9. #54
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της slzr
    Εγγραφή
    10/03/2012
    Μηνύματα
    989
    Εγώ λέω ό,τι παραπάνω από μπλιμπλίκια (abs,traction, κλπ) έχει κανείς, ευπρόσδεκτο είναι... Το θέμα είναι όπως είπαν και πιο πάνω , να έχεις λεφτά να τα βάλεις
    Τελευταία τροποποίηση από slzr; 20/04/2016 στις 13:17.

  10. #55
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από slzr Προβολή μηνύματος
    Εγώ λέω ό,τι παραπάνω από μπλιμπλίκια (abs,traction, κλπ) έχει κανείς, ευπρόσδεκτο είναι... Το θέμα είναι όπως είπαν και πιο πάνω , να έχεις λεφτά να τα βάλεις
    Το θέμα είναι να έχουν εξελιχθεί ως μέρος του όλου project από λευκό χαρτί.να είναι σε αρμονία με το υπόλοιπο σύνολο και να δουλεύουν μαζί.πρωτοπόρος η BMW με το S1000RR και πιο εξελιγμένο το aprc της aprilia μέχρι που ήρθε το imu της Yamaha στο R1
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  11. #56
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της slzr
    Εγγραφή
    10/03/2012
    Μηνύματα
    989
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Giorgio_Rp Προβολή μηνύματος
    Το θέμα είναι να έχουν εξελιχθεί ως μέρος του όλου project από λευκό χαρτί.να είναι σε αρμονία με το υπόλοιπο σύνολο και να δουλεύουν μαζί.πρωτοπόρος η BMW με το S1000RR και πιο εξελιγμένο το aprc της aprilia μέχρι που ήρθε το imu της Yamaha στο R1
    Αναγκάστηκα να τα γκουγκλάρω για να καταλάβω... Συμφωνώ!

  12. #57
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από slzr Προβολή μηνύματος
    Αναγκάστηκα να τα γκουγκλάρω για να καταλάβω... Συμφωνώ!
    Lol!

    Και φυσικά πρέπει να είσαι ενός κάποιου επιπέδου για να τα εκμεταλλευτείς-σε σώσουν .

    Όλες οι απόψεις είναι από τεστ περιοδικών δεν έχω καβαλήσει μοτό με ηλεκτρονικά σε spirited pace. Το μόνο ηλεκτρονικό που έχει η μοτό μου είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες δευτερεύουσες πεταλούδες σωμάτων ψεκασμού
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  13. #58
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/01/2015
    Μηνύματα
    293
    Εγώ είχα μηχανή με αβς και τώρα έχω χωρίς αβς και δεν μου λείπει,βασικά πιστεύω τα ηλεκτρονικά δεν χρειάζονται σε ολους και σε όλες της μηχανές...ανάλογα τον οδηγό και την μηχανή και την χρηση της μηχανής....άσε που με τα πολλά ηλεκτρονικά μπορεί να μείνεις στη μέση του πουθενά απο καμένη λάμπα πχ...

  14. #59
    Έμαθα να φρενάρω χωρίς ABS. Εδω και 2 χρόνια που έχω δεν το έχω δει να δουλεύει ποτέ.

    Ξέρω όμως ότι όταν θα το παρακάνω με το φρενάρισμα θα είναι εκεί και αυτό με κάνει να νιώθω λίγο πιο ήρεμος.

  15. #60
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Εγώ πάντως στο αυτοκίνητο ζήτησα να μου αφαιρέσουν ABS, ESP, ΤC, αερόσακους και μίζα και στη μοτοσυκλέτα να αφαιρέσουν το ΑBS, τα δισκόφρενα και τη μίζα και να βάλουν ταμπούρα και μανιβέλα...

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τελικα ισχυει;;;;;;;
    από KAS77 στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 17/12/2003, 16:55
  2. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  3. TRAIL RIDE, θα ερθει τελικα κανεις για παρέα?
    από SeNNinhA στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2003, 17:30
  4. τελικά Superfour ...
    από DIT στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/11/2003, 18:29
  5. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/11/2003, 15:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF