Στο δικο μου λεει οτι χρειαζεται φιλτρο καθε τριτη αλλαγη λαδιων. Το αλλαζω καθε δευτερη. Παντα με γνησιο.
Στο δικο μου λεει οτι χρειαζεται φιλτρο καθε τριτη αλλαγη λαδιων. Το αλλαζω καθε δευτερη. Παντα με γνησιο.
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
champion και highflow είναι καλά.
Μετα απο καμποσες αλλαγες λαδιου με γνησιο φιλτρο ετυχε να παρω champion και για το cb και για το cbf. Στην αντιπροσωπεια μου εδιναν το ιδιο φιλτρο και για τα δυο. Στ μαγαζι, που πηρα τα φιλτρα μου εδωσε διαφορετικα. Παω στο σπιτι και το ψαχνω λιγο. Αποδειχτηκε πως στη honda μου εδιναν φιλτρο για το μικρο. Οταν ρωτησα μου ειπαν πως δεν φερνουν δυο τυπους φιλτρου λαδιου, αλλα μονο εναν. Τι να πω....![]()
Ρε φαρμακοτρίφτη για λαδιού μιλάει ο άνθρωπος
Εγώ πάντως αλλάζω φίλτρο σε κάθε αλλαγή λαδιού σε όλα μου τα οχήματα. Με εξαίρεση το παπί που του βάζω το γνήσιο γιατί τα παιδιά που έχουν το service της Γιαμάπα στην Πάτρα είναι αστέρια και φίλοι, σε όλα τα άλλα βάζω hiflo και champion. ΠοτεΣ δεν είχα πρόβλημα.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Σε κάποια φθηνά φίλτρα ίσως γίνουν "εκπτώσεις" στην ποιότητα κατασκευής όσο και στη συνολική επιφάνεια φιλτραρίσματος. Έχει σελίδες στο δίκτυο όπου έχουν "ξεκοιλιάσει φίλτρα για το ίδιο όχημα και διαφορές υπάρχουν. Πάντως αν εξαιρέσεις καμία αστοχία υλικού, δεν ξέρω πόσο σημαντικές είναι. Τέλος, το μαμά φίλτρο προσφέρει σιγουριά, αλλά πληρώνεις έξτρα το όνομα αφού τα φίλτρα τα κατασκευάζει άλλος. Αν βρεις τον ΟΕΜ έχει καλώς, αλλιώς κάποια έμπιστη μάρκα αρκεί νομίζω.