Εξαιρετικά ενδιαφέρον τεχνικό άρθρο. Η Mahle τον σχεδίασε για λογαριασμό της Ferrari για τον F1 κινητήρα της.
![]()
Εξαιρετικά ενδιαφέρον τεχνικό άρθρο. Η Mahle τον σχεδίασε για λογαριασμό της Ferrari για τον F1 κινητήρα της.
![]()
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Και με πανευκολη αλλαγή μπουζί....![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
καναν ολοκληρη φασαρια να φυγουν απο τον προθαλαμο στα πετρελαια και τωρα τον βαζουν στις βενζινες
ειναι για F1 βεβαια............
Μάλλον κατάλαβαν ότι κατι που ενδείκνυται για χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής αποδίδει καλύτερα σε ψηλούς...
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
ισως προσπαθουν να κανουν προοδευτικοτερη την καυση σε αυξημενη σχεση συμπιεσης
Ουσιαστικά δημιουργήσαν δεύτερο "μπεκ" - ένα ψεκασμού καυσίμου και ένα "ψεκασμου" φλογας...
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...