Σελίδα 5 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 126

Θέμα: GSX-S 1000 ερωτας

  1. #61
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Σας βάζω μια μακρινή από τον Canepa (που είναι τελείως αχώνευτος μετά το περιστατικό στο mugello το 2013)
    αλλά το θέμα εδώ ΔΕΝ είναι ο Canepa

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Immagine-85.jpg 
Προβολές:	252 
Μέγεθος:	40,8 KB 
ID:	357724

    το γκουγκλ ειναι φιλος μας. (και οι γυναίκες λείπουν από το δωμάτιο)
    Barbara Fumagalli.....ζημιά....πολύ μεγάλη ζημιά.

  2. #62
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    Θυμαμαι οταν πηρα το shiver σκεφτομουν αν πανε πακετο και τα μοντελα..


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20101218112242-_18_12_2010_11_22_42shiver_wallpaper_jpg_resize_1000x830_.jpg 
Προβολές:	231 
Μέγεθος:	63,0 KB 
ID:	357750

  3. #63
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    το κουλό αποτέλεσμα ποιό θα είναι;
    Μονο ο αλεξης μπορεί να το βάλει σε λέξεις.

    Πάντως αν δεις σπεκς, ολα ανεξαιρέτως τα γυμνα έχουν τουλάχιστον μια μοίρα πιο ανοιχτή γωνιά στα πηρουνια από τα αντιστοιχα ss.
    Όσο πιο αποτομη η γεωμετρία, τοσο το στριψημο ευνοειται περισσότερο με μετατόπιση σωματος και όσο πιο χαλαρή και όρθιο το σώμα, τοσο ευνοειται με ανάποδο τιμόνι.
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 29/04/2016 στις 09:51.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #64
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    το κουλό αποτέλεσμα ποιό θα είναι;
    Τα γυμνά σε σχέση με τα ss αδέρφια τους έχουν πιο μεγάλη κάστερ , πιο μεγάλα μεταξόνια και γενικά πιο "χαλαρή" γεωμετρία. Υποπτεύομαι ότι έχει να κάνει με την κατανομή βάρους του αναβάτη. Στο κλιπονάτο φορτίζεις το μπροστινό και έχεις και το ανάλογο feedback εκεί που στο γυμνό κάθεσαι "τσολιάς" και η συνολική κατανομή βάρους (μηχανή+αναβάτης) είναι σαφώς πιο πισώβαρη.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  5. #65
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    από ΘΕΩΡΙΑ καλά το πάτε

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Όσο πιο αποτομη η γεωμετρία, τοσο το στριψημο ευνοειται περισσότερο με μετατόπιση σωματος και όσο πιο χαλαρή και όρθιο το σώμα, τοσο ευνοειται με ανάποδο τιμόνι.
    η μετατόπιση του σώματος δεν στρίβει τη μηχανή. και αυτό δεν είναι θεωρία.

  6. #66
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sv1000s
    Εγγραφή
    16/02/2014
    Μηνύματα
    374
    τι κανει?

  7. #67
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    από ΘΕΩΡΙΑ καλά το πάτε



    η μετατόπιση του σώματος δεν στρίβει τη μηχανή. και αυτό δεν είναι θεωρία.
    Στρίβει αλλά πολύ πιο αργά που δεν είναι χρήσιμο.

  8. #68
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.620
    ΣΩΣΤΑ τα λεει ο Ζευκας:βγαζουμε το σωμα ,οχι για να στριψουμε,αλλα για να εχουμε τη μηχανη οσο γινεται πιο ορθια.

  9. #69
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    το στρίψιμο της μοτοσυκλέτας από τη μετατόπιση μόνο του σώματος είναι μηδαμινή και άνευ ουσίας.

    πρακτικά δεν γίνεται. αυτά είναι βασικά πράγματα που κάθε αρχάριος πρέπει να τα ξέρει.

  10. #70
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    το στρίψιμο της μοτοσυκλέτας από τη μετατόπιση μόνο του σώματος είναι μηδαμινή και άνευ ουσίας.

    πρακτικά δεν γίνεται. αυτά είναι βασικά πράγματα που κάθε αρχάριος πρέπει να τα ξέρει.
    Σωστότατος.

  11. #71
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Το ίδιο λέμε.Ειναι τόσο λίγο που δεν είναι χρήσιμο.Στρίβει όμως.
    https://www.youtube.com/watch?v=8_5Z3jyO2pA
    Body steering το λέει
    Απο το 2:28 και μετά.
    Φίου φίου φι φι φίου

  12. #72
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 7Tolis Προβολή μηνύματος
    Το ίδιο λέμε.Ειναι τόσο λίγο που δεν είναι χρήσιμο.Στρίβει όμως.
    https://www.youtube.com/watch?v=8_5Z3jyO2pA
    Body steering το λέει
    Απο το 2:28 και μετά.
    Η αλλιως fart steering.....
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  13. #73
    O λογος που βγαινει το σωμα στη στροφη ειναι οχι για να στριψει η μοτο, αλλα για να αλλαξει θεση η δυναμη που ασκει το βαρος του αναβατη.
    Και αυτο με τη σειρα του οδηγει στο να ειναι η ιδια η μοτο πιο <<oρθια>> μεσα στη στροφη πραγμα που φυσικα το θελουμε...

  14. #74
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Μονο ο αλεξης μπορεί να το βάλει σε λέξεις.

    Πάντως αν δεις σπεκς, ολα ανεξαιρέτως τα γυμνα έχουν τουλάχιστον μια μοίρα πιο ανοιχτή γωνιά στα πηρουνια από τα αντιστοιχα ss.
    Όσο πιο αποτομη η γεωμετρία, τοσο το στριψημο ευνοειται περισσότερο με μετατόπιση σωματος και όσο πιο χαλαρή και όρθιο το σώμα, τοσο ευνοειται με ανάποδο τιμόνι.
    και βαζοντας τιμονι και μετατοπιζοντας το βαρος προς τα πισω και καθιζοντας την ανρτηση πισω λογω μετατοπισης δεν αλλαζει η καστερ? στο λεω γιατι στο cbr με τον σουμιε πισω σιγουρα ειχε αλλαξει τοτε.... κι απειρως γκαυλα ηταν... μεχρι να με παρει το ασθενοφορο... αλλα το βρηκα που μου το φαγανε τοτες και θα δειτε εσεις... θα δειτε τι θα παθετε... θα σας δειξω εγω...

  15. #75
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    Countersteering Explained Easyway

    κτλ κτλ κτλ
    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

Σελίδα 5 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Νέο Gsx-r 1000 για το 2007
    από Tigas στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 02/10/2006, 17:02
  2. GSX-R 1000 Yoshimura
    από Kostas NL στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2006, 14:31
  3. gsx-r 1000 k5 turbo
    από nemethon στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2005, 20:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF