Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Εννοεί ότι αυτό που τελικά στρίβει την μηχανή είναι το counter steering, που προκαλεί η μετατόπιση του σώματος.
Βαζοντας μια καρατιμονα δεν σημαινει πως δημιουργησες μια κατηγορια...Αλλιως καθεσαι στο SS κ αλλιως στο γυμνο(επι του προκειμενου)
Τι σκατα τα εχουν τα R&D σε αυτες τις μοτο-βιομηχανιες??
Στο θεμα ομως...πολυ ωραιο το GSX-S!!![]()
Ride(s) the wind of change...
[FONT=Verdana]Γκένεν.... ουσιαστικά το μετατοπιζόμενο βάρος προσπαθεί να εκτρέψει την μοτοσικλέτα από την δυναμική της ισορροπία αλλά οι περιστρεφόμενοι τροχοί αντιδρούν σε αυτό. Λόγω όμως της άρθρωσης στον λαιμό το πίσω μέρος «πέφτει» ελαφρά προς το εσωτερικό, με το τιμόνι να στρίβει -ελαφρά και αυτό- στην αντίθετη κατεύθυνση. Δηλαδή πάλι με [/FONT][FONT=Verdana]counter[/FONT][FONT=Verdana]steering [/FONT][FONT=Verdana]στρίβει η μοτοσικλέτα λόγω του ότι έχει «σπάσιμο» στον λαιμό. Εννοείται ότι δεν είναι τεχνική, απλά σαν φαινόμενο συμβαίνει. Σε μικρό βαθμό.[/FONT]
η μετατόπιση του σώματος στα κλιπονάτα δίνει τη ψευδαίσθηση οτι στρίβει η μηχανή λόγω του σώματος. στην ουσία στα ss οι περισσότεροι απο εμάς (ερασιτεχνες) χρησιμοποιουμε το τιμόνι για να στηριχτούμε όταν βγάζουμε το σώμα μας προς το εσωτερικό της στροφής. Η απειρία μας όμως, μας κάνει και μπερδεύουμε γιατι τελικά έστριψε η μηχανή μιας και δε βάλαμε τόση πολυ δύναμη στο τιμόνι με τα χέρια.
στα όρθια μηχανάκια αυτή η σχέση με το τιμόνι και τα χέρια μας είναι πιο έντονη και ξεκάθαρη.
οι άνω 2 περιπτώσεις είναι ευκολα κατανοητές, όταν καθόμαστε πάνω σε ένα όρθιο μηχανάκι σε 2πλο στάντ προσομοιάζοντας τις κινήσεις σαν να ήμαστε στο δρόμο.
στο τιμόνι ασκούνται οι ίδιες ακριβώς δυνάμεις. στο πώς τις αντιλαμβανόμαστε εμείς είναι η διαφορά
Α, οκ.
Κάνε μια διόρθωση τότε, γιατί αν η "άρθρωσης στον λαιμό το πίσω μέρος «πέφτει» ελαφρά προς το εσωτερικό, με το τιμόνι να στρίβει"...ΔΕΝ μετακινηθεί, το μηχανάκι δεν στρίβει που να κρεμιέται σα μαϊμού στο πλάι.
Που απαντάς τώρα? Στο μηχανάκι ή στο στρίψιμο?