XT 660 R
Λαδι MOTUL 10- 40w και 15-50
Αλλαγή καθε 4.000 χλμ (κατασκευαστης 5.000) μαζί με φίλτρο και βγαίνουν μαυρα.
Μπουζι 10-12.000 χλμ (κατασκευαστής 20.000)
Οδηγηση: λογω και ηλικιάς (48) χαλαρή, δρομοι επαρχιακή-πόλη, καμιά φορά κόφτης για να μην ξεχνίομαστε και το μηχανάκι να ξεκαπνίζει.
Το μηχανάκι αγοράστηκε μεταχειρισμένο αλλά απο οτι ξερω συντηριόταν σχετικά καλά.
Και μια μιλάμε για λίπανση γενικά το 660 εχει ενα θέμα: η YAMAHA εβαλε της κουρμπες πρωτη φορά σε on-off μηχανάκι να περνάν ΚΑΤΩ απο τον κινητήρα.
οταν λιπαίνεις την αλλυσίδα λοιπόν μοιραίως καποιο λάδια πεφτουν στην εξάτμιση, καιγονται φυσικά, και το μηχανάκι αν και 4stroke καπνίζει και μυρίζει σαν DTR ......
αν και δεν εχω δει κανεναν να το αναφέρει σε φόρουμ, για μένα είναι ένα μειον, μιας κατά τα άλλης τίμιας μοτοσυκλέτας.
εδω και ολιγον λασπωμένο,
Υπαχει λύση με πατέντα να περάσεις της κουρμπες όπως σε όλα τα μηχανάκια της σειρας (ΧΤ 660 Ζ-Mt 03 APRILIA Factory ) δίπλα απο τον κύλινδρο, αλλά κοστίζει ενα κάρο λεφτά....