όχι, αν σκεφτείς ότι το ΚΤΜ1050 επίσης δεν έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, άσχετα αν είναι καλά/καλύτερα ρυθμισμένες από το εργοστάσιο για να προλάβω τους ευρωπαίους.
Το tiger1050 αξίζει πραγματικά τα λεφτά του, το ζήτημα είναι αυτό του σέρβις...
όχι, αν σκεφτείς ότι το ΚΤΜ1050 επίσης δεν έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, άσχετα αν είναι καλά/καλύτερα ρυθμισμένες από το εργοστάσιο για να προλάβω τους ευρωπαίους.
Το tiger1050 αξίζει πραγματικά τα λεφτά του, το ζήτημα είναι αυτό του σέρβις...
δεν θεωρω πως το απερχομενο tiger sport 2013-2016 ειχε κανα σοβαρο εξοπλισμο, το τρεισερ εννοειται οτι εχει καλυτερο και πιο συγχρονο. ειναι και νεοτερο μηχανακι εξαλλου. εχουμε 2-3 παιδια που ειχαν τιγρη και εχουν τρεισερ και ειναι πολυ πιο ευχαριστημενοι τωρα.
το μηχανακι με αλλες αναρτησεις (cartridge+αμορτισερ) ειναι ΑΛΛΟΥ!
Για το 2016+ λέω, χάρτες, tc, cruise, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και αναρτήσεις... Σε ανταγωνιστική τιμή.
Το tracer είναι πολύ μηχανάκι για τα λεφτά του πάντως.
το μονο που εχει παραπανω το 1050 του 2016 ειναι το cruise control και η δυνατοτητα ρυθμισης ζελατινας με το ενα χερι. κλαιν μαιν...
κατα τ΄αλλα τα ιδια ειναι. επισης θεωρω απαραδεκτο για μηχανακι των 13.000 (καπου εκει συν πλην δεν θα το βγαλει το νεο) να μην εχει λεντ φωτιστικα. επισης κραταει φρενα, πλαισιο, αναρτησεις ιδιες με το μοντελο του 2007... μιλαμε για 9 χρονια πισω. με 12.000-13,000 το τρεισερ εχει τα παντα πανω και πιο πληρες εξοπλισμο. επισης δεν εισαι υποχρεωμενος να τα αναβαθμισεις αυτα, απλα εχεις την δυνατοτητα να το κανεις και καποια με πραγματα επιλογης σου. ενω σε ενα μηχανακι των 13.000 το παιρνεις ως εχει...
Τελευταία τροποποίηση από kemmotar; 10/05/2016 στις 07:40.
Με αυτά που λέτε θα πρέπει και οι μαρκετίστες ολου του κόσμου
να τρίβουν τα ματια τους και να ξεβουλώνουν τα αυτιά τους.
Δλδ. τετοια τυχη ουτε στα ονειρα τους.
10.000 ευρω μηχανάκι.....του κουτιου....που θα πρεπε να γ@μει και να δερνει
και ο κοσμος να λεει δεν πειραζει που εχει προβλημα ,
θα αναβαθμίσω τις αναρτησεις,
θα αλλαξω ζαντα,
θα δωσω αλλα 2.500 χιλιαρικα για να γινει οπως.....θα πρεπε να ειναι.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
αυτα ειχα δει στο σαιτ της τριουμφ οπως και σε συγκριτικο που ελεγε διαφορες παλιου νεου. αν ξερεις κατι περισσοτερο μπορεις πολυ απλα να το ποσταρεις φιλε μου.
Το tiger αυτή την εποχη κοστιζει 10.690 παντως..... είναι 490€ ακριβοτερο από το tracer του '16...
just saying.
συμφωνω απλα καποια παιδια αναφεραν το ενα μοντελο συγκριτικα στο αλλο. απο κει και περα το μηχανακι ναι εχει καποιες παιδικες ασθενειες... χωρις να ειμαι γιαμαχολαβερ η αληθεια ειναι οτι για λογους κοστους + καποια θεματα ποιότητας ΝΑΙ υπαρχουν και θεωρουνται εν μερει λογικα....
1. η μηχανη ειναι μοναδικη στο ειδος της, κατι σαν παρθενογένεση για τη Yamaha οπως ειπε και ενας φιλος μου...
2. σε σχέση με ολόκληρο τον ανταγωνισμό, η μηχανή είναι η πιο φθηνή, τουτέστιν η Yamaha χτύπησε τον ανταγωνισμό, αλλά όλα έχουν ένα τίμημα. και ποια ειναι ας πουμε ανταγωνιστικα μοντελα? honda vf800, versys 1000, tiger 1050, ktm 1050 κλπ λιγο ή πολυ το tiger 800. ειναι το φτηνοτερο απο ολα αυτα χωρις να σημαινει οτι ειναι και αυτο με την χειροτερη ποιοτητα! η μηχανη ειναι φοβερη λοιπον, γιατί πολύ απλά κοιτάει τον ανταγωνισμό κατάματα, είναι πολύ δυνατή για τα κυβικα της, με τρομερο κινητηρα είναι πολυχρηστικη, πανεύκολη στην οδήγηση, ποδήλατο στη κίνηση και το κυριότερο...2500€ φθηνότερη από τον αμέσως επόμενο ανταγωνιστή.
οσο για τα κουνηματα ναι επρεπε να εχει απο την μανα του ενα σταμπιλιζατερ. to bmw xr1000 το εχει απο την μανα του και παρολα αυτα κουναει κατα συνθηκες. τα εχει παιδι και τα δυο, και το μπεμβε και το τρεισερ (2 αδελφια και τα οδηγανε εναλλαξ) και εχει αναφερει πως αν επρεπε να κρατησει μια μοτοσυκλετα αυτη θα ηταν το μπεμβε εννοειται, αλλα το τρεισερ για τα λεφτα του δεν ειναι λιγοτερο μηχανη ουτε υπολειπεται σημαντικα... και μιλαμε για σημαντικη χρηματικη διαφορα...
δεν ειναι τυχαιο που η γιαμαχα το τρεισερ 700 το εβγαλε 1 ποντο μεγαλυτερο μετατροχιο. αυτα τα ελεγα εγω απο την πρωτη βδομαδα που το καβαλησα απεκτησα. εκει ηταν λαθος. βοηθα βεβαια το handling μεσα στην πολη εξου και ο ορισμος παπι κανονικο αλλα αλλου κερδιζεις αλλου χανεις...
η πραγματικοτητα λοιπον ειναι οτι το μηχανακι δεν εχει κανενα κατασκευαστικο ελαττωμα, απλα ειναι ευαισθητο απο την μανα του (και χωρις αφτερμαρκετ λυσεις) και εχει την ταση σε διαφορες συνθηκες να φερνει μια χαλαροτητα ελαφρωμα μπροστινου. οχι παντα και οχι παντου.
τελος, χωρις διαθεση παρεξηγησης, το μηχανακι το απεκτησαν πολλα παιδια τα οποια προερχονταν απο διαφορετικους χωρους με πολυ χαλαρα και αδυναμα μηχανακια και ειχαν μαθει σε διαφορετικο τροπο και χειρισμο. καλως ή καλως δεν μπορεις να καθεσαι σαν τον ελ σιντ ορθιος καμαρωτος οταν πας απο 180-225 σε μηχανακι βαρους 200 κιλων...
αυτο δυστυχως ειναι ενα ψηλο σπορτ funbike hypermotard παιχνιδι.
κοστιζει τοσο γιατι ειναι σε προσφορα λογω ελευσης του καινουργιου και πρεπει να ξεστοκαρει η αντιπροσωπεια. και το τρεισερ τωρα κοστιζει 10,200. ναι σαν προσφορα αξιζει αλλα εγω αν ειχα 10.500 παλι το τρεισερ θα αγοραζα οπως και πολλοι πρωην ταιγκεραδες που εχουν παρει τρεισερ.
παρακαλώ για σύγκριση των δύο μοντέλων εδώ...
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Γεια σας και απο εμένα....
Νέος tracerakias....ακόμα το στρώνω το μεκανακι και όταν κατεβαίνω είμαι σαν τον τζόκερ!!!
Πολλά έχουν ειπωθεί ( αλλά θα γράψω όταν στρωθεί και γίνουν όλες οι δοκιμές) και την δικη μου άποψη!