
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
spyrakos35
Έκανα λοιπόν το τεστ του καινούργιου 6τάχυτου φουζουρου με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις…..
Αν ανέβαινα πρώτη φορά σε φουζουρού, θα έλεγα ότι το μηχανάκι τα σπάει.
Σαν κάτοχος της γενιάς 2, η γενιά 4 θα έλεγα είναι, άλλο, πολύ βελτιωμένο μηχανάκι… Στα περισσότερα σημεία του…
Ανεβαίνεις πάνω του και το βάρος του απλά ΔΕΝ υπάρχει. Ένα εκπληκτικό πράγμα αυτό (το είχα πει και στο Αφρικα που είχα τεστάρει). Θέση οδήγησης πιο καλή (που μάλλον οφείλεται στις διαφορετικές αναρτήσεις).
Βάζεις μπρος και δεν ακούς μοτέρ, ακούς τις εξατμίσεις που ο ήχος τους είναι ευχάριστα πιο δυνατός και μπάσος. Το μοτέρ ούτως ή άλλως απλά δεν ακούγεται, κραδασμούς δεν έχει (πουθενά όμως).
Το πάνελ των οργάνων πλήρες και θα πρέπει να ασχοληθείς μία φορά μόνο μαζί του για να μάθεις τα κουμπάκια τι κάνουν και πώς. Μία φορά. Τοσο απλό.
Η βόλτα ήταν από Λαιμό Βουλιαγμένης – Ribas και πίσω…. Πλοηγός ένας τύπος από την Yamaha με super tenere 1200….
Πατάς τον ΥΠΕΡΜΑΛΑΚΟ συμπλέκτη, βάζεις πρώτη και σκέφτεσαι «γατάκι σοιχίρο, γαμώ τα σασμάν σου». Period. Σε όλες τις αλλαγές. Πανω – κάτω.
Ανοίγεις το γκάζι να φύγεις και εκεί που έχεις μάθει να βάζεις δύναμη στην ενός χιλιομέτρου σκληρή γκαζιέρα σου, αυτό με τη σκέψη και με μετακίνηση χιλιοστών του καρπού, ανεβάζει…. Και ανεβάζει γρήγορα…. Ride By Wire…. Άλλο πράγμα….
Ξεκινάς…. Το βάρος δεν υπάρχει, το είπαμε? Εύκολο στους χειρισμούς, πιο στενό, Αθήνα κυκλοφορεί για πλάκα….
Το μπροστινό του εκπληκτικό, όποια ανωμαλία υπάρχει την καταπίνει, το πίσω ικανοποιητικό μεν, μαλακό δε.
Βγαίνουμε παραλιακή και ανοιγουμε…. Ο πλοηγός είναι γρήγορος, η βόλτα ξεκινάει να είναι γρήγορη….
Φανάρι λίμνης Βουλιαγμένης και αρχίζουν οι τσίτες…. Η απόκριση στο γκάζι πάρα πολύ καλή, τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν για πλάκα, η αίσθηση από το μπροστινό τέλεια, το πίσω με χαλάει, ο άξονας είναι απίστευτος και δεν τον ακούς/νοιώθεις πουθενά και ποτέ, έρχεται η πρώτη αριστερή, φαπ το μηχανάκι με την αίσθηση του ανάλαφρου στρίβει με τη σκέψη…. Στην έξοδο, στριψιμο το γκάζι, χιλιόμετρα, δεξιά στροφή, φρένα δυνατά, μπροστινό σταθερότατο, ρίξιμο το μηχανάκι, μία από τα ίδια – πανεύκολα….
Στο αριστερό πέταλο, μπαίνω γρήγορα, το μηχανάκι είναι τόσο αναλαφρο που μάλλον μπορούσα να μπω με πιο πολλά….
Ολη η διαδρομή πήγε έτσι….Τριψήφια νούμερα στο κοντέρ που δεν κοιταγα μην φύγω σε καμμια μπαριέρα, δυνατά φρένα, μπάσιμο…. Ευκολα – γρήγορα.
Κάποια στιγμή κοιτάω, έχω πέμπτη, είμαι σε ψηλές στροφές, ανοίγω γκάζι και ενώ στο δικό μου θα ένοιωθες την βίαιη επιτάχυνση, σε αυτό δεν…. Επιταχύνει αλλά όχι σαν το δικό μου στις ψηλές…. Βέβαια, δεν είδα τι χιλιόμετρα είχα και μέχρι που το πήγα με την πέμπτη σε εκείνο το σημείο αλλά η αίσθηση ήταν ότι δεν ανοίγει το ίδιο…. Μάλλον η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι τέτοια πλεον που το έχει κάνει πιο ομαλό να το πω?
Αν πάλι με ρωτήσεις αν είναι πιο γρήγορο από το δικό μου, ειλικρινά, δεν έχω καταλάβει….. πηγαμε πάρα πολύ γρήγορη βόλτα, οι χειρισμοί παντού/σε όλα ήταν πανεύκολοι και δεν έχω καταλάβει αν πηγαινα με πιο πολλά ή όχι….
Κατά τη διαδρομή και όπου σταματάμε σε φανάρι, προσπαθώ να φέρω το πίσω στα μέτρα μου. Δεν το κατάφερα, ένα παιδί που ήταν στην βόλτα μαζί μου, μου είπε ότι αυτός το είχε ρυθμίσει στο «2+βαλίτσες» και του ήταν μία χαρά (είχαμε τον ίδιο γρήγορο ρυθμό). Εγώ αναρωτιέμαι αν θες με ένα άτομο την ρυθμιση του «2+βαλίτσες», όταν θα είστε όντως έτσι, τι θα ρυθμίσεις ακριβώς? Τροφή για σκέψη.
Αν θα το έπαιρνα?
Να πουλήσω το δικό μου, να βάλω και 10-11 χήνες από την τσέπη (για το μοντέλο με τις ηλεκτρονικές)?
Χμ… ναι έχει βελτιωθεί σε όλα του εκτός από την απόδοση ψηλά και την πίσω ανάρτηση, ναι, στρίβει ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ, φρενάρει απίστευτα καλά, εχει την αίσθηση μοτοσυκλέτας -100 κιλά, είναι πιο στενό, είναι εντυπωσιακό το πώς με ίδιο πλαίσιο, βάρος κλπ κλπ, η αίσθηση παντού είναι τόσο διαφορετική, καιει παντού λιγότερο (διαπιστωμένο και με 3ης γενιάς), είναι όμορφο (αδικείται από τις φωτό) αλλά όχι ρε παιδιά….
Αξίζει και με τα παραπάνω τα λεφτά του στο ακέραιο αλλά εγώ θα επέλεγα να κρατήσω το δικό μου και να πάρω και ένα tracer….