Έχοντας φάει κεραμίδα κατακούτελα με το συγκεκριμένο μηχανάκι (και διαβάζοντας αυτό ) βρίσκω λίγο περίεργο το γεγονός ότι σε ολοκαίνουριο μοντέλο,βγάλανε ανάκληση για τις δαγκάνες που φοράει. Τις Μπρεμπο μονομπλοκ δαγκάνες που φοράει.
Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
Πώς στέκει τούτο δω το GSX-S σε σχέση με το ΜΤ-10 παραδίπλα;;
Θα μπορούσε να πει κανείς πως στέκονται όλα αυτά μπροστά στο Tuono αλλά πολλές είναι οι απαντήσεις που μπορούν να δοθούν![]()
Εγω να πω την αμαρτία μου δεν βλέπω το λόγο να συγκρίνουμε το "πως στέκουν πλάι στο...".
Δεν μιλάμε για πολεμικό εργαλείο που θα μας κερδίσει δέκατα στο γυρολόγιο.
Και τι να λέει αν δεν έχει την απόλυτη δύναμη;
Ποιοτική κατασκευή δείχνει,με τίμιο στήσιμο,με ακόμα τιμιότερα περιφερειακά.
Ήρθε να μπαλώσει το κενό για όσους θέλαν χιλιάρι αλλά όχι όσο κοφτερό και δύστροπο όπως τα πιστιάρικα πλέον ςς.
Απο βδομάδα θα δοκιμάσω να το κάνω τεστ ράηντ ώστε να μιλάω απο πρώτο χέρι.
Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
gayros Είναι μια κατηγορία που όπως και στα ss οι περισσότεροι μετράνε πόσο τον έχουνΣε προσωπικό επίπεδο τα street fighter χιλιάρια είναι τα αγαπημένα μου από άποψη αισθητικής από το cb900 μέχρι το αναμενόμενο yamaha. (Άλλα περισσότερο fighters άλλα περισσότερο street έτσι για το λογοπαίγνιο). Τα απόλυτα νούμερα γενικά τα θεωρώ μλκ στα πάντα στη ζωή μου, πόσο μάλλον σε μηχανές που έχουν να κάνουν και με το συναισθηματικό κομμάτι. Αν μου καθόταν μπίλια να είχα τα λεφτά και τα χέρια θα έπαιρνα αυτό που μου αρέσει περισσότερο σε εμφάνιση και αίσθηση και τέλος
![]()
Dr, oi κάστερ στα SS της περιόδου, ήταν μεταξύ 24-25 μοίρες, και μεταξόνιο 1405-1415mm.
To S1000RR ακολουθεί ακόμα πιο ακραίες τιμές στην κάστερ με 23,9, αλλά ξεφεύγει στο μεταξόνιο από όλα τα υπόλοιπα με 1432mm, για να κρατιέται φαντάζομαι σταθερό με κάποιο τρόπο. To RSV4 είναι πιο συντηρητικό στις 24,5.
Δεν νομίζω να βγάζει κάποιος συμπέρασμα από την κάστερ μόνο (που αλλάζει και εύκολα με κατέβασμα πλακών) χωρίς να υπολογίσει τι κάνουν αυτά σε συνδυασμό με το μεταξόνιο.
Το οτι το Busa έχει 24,5 caster είναι ολίγον αδιάφορο, αν δεις τα 2km μεταξόνιο που έχει...
Δεν έχω αντίρρηση για τα μεταξονια, εγω για καστερ μιλάω και καρατιμόνα.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Τι καστερ έχουν τα προηγούμενα κ τι τα τωρινά??
Πόση διάφορα από τότε??
Όπως είπε κ ο Dr Big κ το busa έχει μικρότερη (24.2).
Το s1000rr έχει πάει στα 23.5 αν δεν κάνω λάθος.
Πόσοι είχανε τότε(10χρονια) κάτω από 24 καστερ?
Σίγουρα σε απόλυτα νούμερα δεν μπορεί να συγκριθεί με το υπάρχον tuono(το gsx-s).
Ride(s) the wind of change...
Ε, δεν έχει αλλάξει κάτι δραματικά.
Το RSV4 έχει 24.5° και το RSV Mille/Tuono έχουν 25°. Το Mille/Tuono έχει 1.415mm, ενώ το RSV4 έχει μακρύνει στα 1.420 mm
Δεν ξέρω τι συμπέρασμα βγαίνει, γιατί σίγουρα δεν στρίβουν το ίδιο. Δεν ξέρω να σου πω τι κάνουν τα υπόλοιπα καρατιμονα, αν και πιστεύω πως το SD πρέπει να είναι πιο κοντό.
Δεν έχουν αλλάξει κάτι σημαντικά. Πριν 10 χρόνια, το πιο ακραίο ήταν το Κ5-6 στις 24° και 1.405 mm. Λόγω της νευρικοτητας που έβγαζε, το μακρυναν στα Κ7.
Το S1000RR είναι στις 23,9 και το νέο R1στις 24°...
Η καστερ έτσι κι αλλιώς μπορεί να πειραχτεί, είτε από το ύψος του πίσω αμορτισέρ, είτε από πλάκες τιμονιου.
Το ότι το Busa έχει 24.2° ενώ το Penigale όπως και το RSV4 24.5° μάλλον δεν κάνει το Busa στριφτερο ss...
Το δε GSX-S που συζητάμε, μάλλον για γεωμετρια Busa γλυκοκοιτάζει με καστερ 25° και μεταξονιο 1.460 (!)...
Κανεις δεν ειπε το busa στριφτερο ss σε σχεση με τα αλλα...ουτως η αλλως ειναι σε αλλη κατηγορια. Απλα ανεφερα τα νουμερα...
Ειπαμε το gsx-s δεν μπορει να κοιταξει(ακομα?) το tuono στα ματια.
Αλλα συνδυασμος μοτερ-στησιμο κ λογο υπαρξης πετυχαινει διανα.
Υ.Γ Ποσο μπροστα ειμαστε εμεις οι Κ5-6(με τις γριες)...μεταξονιο/καστερ/ριχνος απο enduro(κ απο γκαζι να φαν κ οι κοτες)!![]()
Ride(s) the wind of change...