Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: Revalving ερωτησεις.

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/01/2014
    Μηνύματα
    12

    Revalving ερωτησεις.

    Καλησπέρα στο φόρουμ , είμαι ευτυχής κάτοχος ενός transalp 650 με 17000 χλμ.Επειδή είναι σαν καινούργιο ,και μου έκατσε τέλεια σαν μηχανή ,αίσθηση κλπ. Για την χρήση που το θέλω , σκέφτομαι για αναβάθμιση .μιλάω αποκλειστικά για πίσω αμορτισέρ ,επειδή ξέρω ότι μπροστά δεν υπάρχουν πολλές λύσεις.σκεφτόμουν για νέο ελατήριο (hyperpro-wp-ohlinsκλπ.)αλλά σκέφτηκα μαζί με τον εξοπλισμό είμαι 75 κιλά , οπότε σίγουρα είμαι μέσα στο μέσο όρο σκληρότητας ελατηριου που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές ,μην πω στο ιδανικό,οπότε ίσως να είναι τσάμπα λεφτά .Επειδή έρχομαι από 11 χρόνια mtb και έχω ακούσει μέχρι και θαύματα από revalving ,ισχύει το ίδιο και στις μότο;το αμορτισέρ είναι 13 χρόνων χωρίς να αλλαχτουν τα λάδια .Θέλω να είναι σφιχτό ,όχι σκληρό , αλλά όταν χρειάζεται να διάβαζει, τώρα π.Χ είναι λίγο βάρκα ,πολύ λίγο ,και όταν περνάω από ανωμαλίες ,γνωστά πράματα στους ελληνικούς δρόμους είναι σαν να πατιετε λίγο το αμορτισέρ και μεταφέρει την κίνηση στην μότο και μένα ,ειδικά στα συνεχόμενα .να πω ότι το sag είναι ΟΚ..περιμένω γνώμες Απόψεις ,εμπειρίες . Ευχαριστώ για την υπομονή και τον χρόνο σας.

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Μια αλλαγη ελατηρίου (standard) και λαδιών (ίδιου ιξώδους) και εισαι μια χαρά..
    (το ελατήριο μετα απο 13 χρόνια έχει συμπληρώσει τα ένσημά του - τα δε λαδια εχουν αποκτησει αρνητικό ιξώδες)..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    μπρος-πισω ελατηρια hyperpro και δεν θα το μετανιωσεις,εννοειτε και αλλαγη λαδιων.
    θα νομιζεις οτι οδηγας αλλη μοτο...

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/01/2014
    Μηνύματα
    12
    Ευχαριστώ , αυτη είναι καλη και φθηνή λυση,μ'αρέσει . Το θέμα είναι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν Ποιο ελαφρύς από εμένα .Και μέσα σε 13 χρόνια έκανε 17000 χλμ . Χαλαρά πολύ χαλαρά ,οπότε λέω να αποφύγω το ελατήριο.Μου φαίνεται τρελό να ζοριστηκε από τέτοια χρήση.Κάτι άλλο που δεν μ'αρέσει είναι οι εταιρείες δεν δίνουν στοιχεία για τα ελατήρια .Π.Χ σκληρότητα κλπ. Δεν θέλω να δώσω 110-140 εύρο για ένα ανταλλακτικό χωρίς στοιχεία

  5. #5
    της μανας του τα εμπρος ελατηρια ειναι σουμιεδες,απο καινουργια θελουν αλλαγη,ενω το πισω μαμα αμορτισερ ειναι καλης ποιοτητας.
    η hyperpro δινει τα ελατηρια για βαρος αναβατη απο 60-120 κιλα,ειναι μεγαλο ευρος αλλα δουλευουν αψογα,μπες στο τρανσαλπ φορουμ να δεις.
    εγω και πολλοι αλλοι φιλοι μου με τρανσαλπ που φοραμε hyperpro ελατηρια ειμαστε απολυτα ικανοποιημενοι.
    οπως σου εγραψα παραπανω θα νομιζεις οτι οδηγας αλλο μηχανακι,βαλτα χθες...

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Οι εταιρίες after-market δίνουν στοιχεία για τα ελατήρια..

    Βρίσκεις τι προτείνει η εταιρία της επιλογής σου (συνήθως το πιο μαλακό είναι για normal χρήση) και το αλλαζεις..

    Υ.Γ.
    Το sag (στατικό και δυναμικό) είναι ενας τρόπος μετρησης της ικανοποιητικής (ή όχι) σκληρότητας ενός συγκεκριμένου ελατηρίου για συγκεκριμενη χρήση/απαιτήσεις..
    Δεν εξασφαλίζει την διατήρηση (η όχι) των προδιαγραφών του ελατηρίου..

    Θέλω να πω ότι ενα ελατήριο που εχει γίνει βρακολάστιχο μπορεί να κάτσει κουτί (από πλευρας sag) πανω σε ενα μηχανάκι - αυτό δεν σημάινει ότι εχει εξασφαλιστεί η καλή του λειτουργία...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/01/2014
    Μηνύματα
    12
    Ευχαριστώ christof ,η εμπειρία ενός αναβάτη transalp είναι ότι χρειάζομαι .Αυτό ακριβώς ήθελα να πω , λέει 60-120 .Δεν μου πολυκαθετε καλά δεν ξέρω γιατί .Αλλά στην πράξη ακούω καλά λόγια , για το μπροστά συμφωνώ .περίμενω και καμία άποψη σχετικά για revalving , να τα ζυγισω κάπως και να δω που θα κατευθυνθω .Από ότι κατάλαβα μόνο αλλαγή λαδιών να κάνω θα είμαι αρκετά καλύτερα ,που βγαίνει και οικονομικά. Ευχαριστώ

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από andreas_spec Προβολή μηνύματος
    περίμενω και καμία άποψη σχετικά για revalving
    Ποιά θες να ειναι, να στην πούμε...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    γνώμη μου είναι αν μπορεσεις και μετρήσεις το μήκος του ελατηρίου αφου το αποφορτίσεις εντελώς από την ανάρτηση, και αν είναι στο προβλεπόμενο μήκος του κατασκευαστή, να μην το αλλάξεις. Τα aftermarket είναι σχεδόν πάντα πιο σκληρά από τα μαμα, και αφού τα κιλά σου δεν ξεπερνούν το μέσο όρο, και το ελατήριο δεν έχει "πέσει", αποφεύγεις ένα περιττό έξοδο.
    Τα λάδια σίγουρα θέλουν αλλαγή. Ίσως για την πίσω ανάρτηση αν θες να σφίξει η επαναφορά, μπορείς να δοκιμάσεις ένα ελάχιστα πιο αυξημένο ιξώδες, όμως μην κάνεις υπερβολή γιατί θα γίνει πολύ αργή στην επαναφορά της.

    Νομίζω τα ίδια ισχύουν και για τις μπροστά.

Παρόμοια θέματα

  1. Ερωτήσεις νέου fazerάκια.
    από Neri στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 09/11/2004, 11:04
  2. Ερωτήσεις για ιδιοκτήτες MONO Transalp 600!
    από transalper600 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2004, 20:13
  3. Ερωτησεις ενος νιουμπη
    από GhostDog στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2004, 19:43
  4. Οι ερωτήσεις... και ο Bush (παλιό αλλά καλό)
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2004, 13:42
  5. Εχω μερικές ερωτήσεις...
    από almalibera στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 18/01/2004, 17:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF