Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 47

Θέμα: Κιές κεσέ λάδια στο μπουζί?

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.615
    Εχετε δει μαστορα , να ανοίγει καπάκι για ρυθμιση βαλβίδων , να μην κάνει τίποτα , και να αφήνει επίτηδες να τρέξει και λίγο φλατζόκολλα
    στις ακρες οταν το κλεινει , για να δειξει στον πελάτη οτι όντως εγινε δουλεια ?

  2. #32
    Ο κανόνας.

    Φλατζόκολλα βέβαια δεν θέλει αν βάλεις νέα φλάντζα, άντε πες να βάλεις μερικές σταγόνες ίσα να την κρατάει στην θέση της.

    Αλλά... όπως λέει και το καλό παιδί...

  3. #33
    Breaking news...
    Πέμπτη απόγευμα ραντεβού στο Σφακιανάκη (Σιδηροκάστρου), με σκοπό το άνοιγμα να γίνει Παρασκευή. Θα ζητήσω να ανοιχτεί το μοτέρ κατά το μεσημέρι, για να προλάβω να είμαι εκεί όταν θα γίνεται η εργασία, για να αποφευχθούν τακτικές σαν αυτές που αναφέρει ο portishead. Κόστος για αυτήν την εργασία θα μάθω την Πέμπτη και θα ενημερώσω...

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motoexelixis
    Εγγραφή
    11/08/2009
    Μηνύματα
    258
    φλαντζοκολα με καινουργια φλαντζα, μονο στο υμικυκλιο....πουθενα αλλου....
    Καρτερ ημων το εν της μηχανης,αγιασθητω το βολαν σου,ελθετω η μπαταρια σου,γεμισθητωτο ρεζερβουαρ σου,ως εν λιπαντικον και επι της μηχανης,το στροφαλον ημων τον επιουσιον,σωσε ημην σημερον και αφες ημηναπο τα μικροπροβληματα των ηλεκτρικων,ως και ημεις αφιωμεν τις βαλβιδες ημων,στων αντιπροσωπων και τωνμηχανικων,αλλα ρησε ημας απο τα ιμιτασιον,
    AVIN

  5. #35
    Πάντως, όταν ανοίγεις καπάκι, η γνώμη μου είναι απαραιτήτως νέα (=απάτητη) φλάτζα..

  6. #36
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yes-u Προβολή μηνύματος
    Breaking news...
    Πέμπτη απόγευμα ραντεβού στο Σφακιανάκη (Σιδηροκάστρου), με σκοπό το άνοιγμα να γίνει Παρασκευή. Θα ζητήσω να ανοιχτεί το μοτέρ κατά το μεσημέρι, για να προλάβω να είμαι εκεί όταν θα γίνεται η εργασία, για να αποφευχθούν τακτικές σαν αυτές που αναφέρει ο portishead. Κόστος για αυτήν την εργασία θα μάθω την Πέμπτη και θα ενημερώσω...
    Να υποθεσω στον κυρ Βασιλη; Εμενα αυτο που δε μ αρεσε εκει περα στα κεντρικα που το πηγαινα ενα φεγγάρι ειναι οτι καποτε για να μου τεντωσουν την αλυσιδα κοπανουσαν τον πισω αξονα με ματσολα για να ξελασκαρει και να γίνει δουλεια. Ο οποιος αξονας βεβαια ειχε στραβωσει πιθανον απο καποια προηγουμενη επεμβαση "επαγγελματια" λαστιχα. Το οποιο το ανακαλυψα εκ των υστερων φυσικα αλλου οπου ισιωθηκε και τακτοποιηθηκε το σπειρωμα αλλαχθηκανκαι τα ρουλεμαν και το βαλε βγαλε γίνεται πλεον με ενα ελαφρο σπρωξιμο. Το μεγαλο τους φαουλ ηταν που ποτε δεν μπηκαν στον κοπο να μου το πουν και να προτεινουν λυση και ημουν και μπροστα στη φαση. Εκει άνοιξαν και το καπακι στις 48000 λεγοντας μου οτι δε χρειάζεται ρυθμισμα. Δυστυχως σε αυτη την εργασια δεν ημουν μπροστα για να δω αν οντως την εκαναν. Παντως φλατζοκολλα στο πλαι εβαλαν σημαδι πως το ανοιξαν (;;; ) κανεις δε θα μαθει ποτε. Στο σερβις των 72000 που πλησιαζει θα τα δουμε ολα αυτα...
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  7. #37
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    Τωρα θυμηθηκα κατι

    Πριν 8 χρονια παμε αντιπροσωπεια με 6 μηνων punto.
    Εχει φυγει το καπακι του ενος καθρεφτη και το 'κεφαλακι' του λεβιε ταχυτητων.
    4 μηχανικοι νεαροι ασχοληθηκαν, βαψανε το καινουριο καπακι περιπου ιδιο, το κουμποσαν αλλα μας εφυγε στο γυρισμο και το πατησε νταλικα πιο πισω..
    Ο αλλος ειχε κατσει στο χειροφρενο και με ενα μεγαλο (πλαστικο ευτυχως) σφυρι χτυπουσε για ωρα το κεφαλακι του λεβιε. Τελικα το εβαλε. . Στραβα.
    Βγηκε μετα απο μερες και οταν το εβαλα εγω ειδα οτι εχει κουμπομα.

    Αντιπροσωπεια.

  8. #38
    officially illegal rider Το avatar του/της WiSe
    Εγγραφή
    17/04/2015
    Μηνύματα
    768
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giannis113 Προβολή μηνύματος
    Τωρα θυμηθηκα κατι

    Πριν 8 χρονια παμε αντιπροσωπεια με 6 μηνων punto.
    Εχει φυγει το καπακι του ενος καθρεφτη και το 'κεφαλακι' του λεβιε ταχυτητων.
    4 μηχανικοι νεαροι ασχοληθηκαν, βαψανε το καινουριο καπακι περιπου ιδιο, το κουμποσαν αλλα μας εφυγε στο γυρισμο και το πατησε νταλικα πιο πισω..
    Ο αλλος ειχε κατσει στο χειροφρενο και με ενα μεγαλο (πλαστικο ευτυχως) σφυρι χτυπουσε για ωρα το κεφαλακι του λεβιε. Τελικα το εβαλε. . Στραβα.
    Βγηκε μετα απο μερες και οταν το εβαλα εγω ειδα οτι εχει κουμπομα.

    Αντιπροσωπεια.

    Καλημερες

    Οι αντιπροσωπειες αυτοκινητων εδω πλην ισως ελαχιστων εξαιρέσεων (βαση στατιστικης) ειναι για πεταμα.

    Seat Ibiza Cupra (2010)

    Οταν αρχισα να το βελτιωνω πηγα σε αντιπροσωπια πολυ γνωστη στο Γαλατσι να βαλω προγραμμα (ειμουν τοσο χαζος) το αμαξι ρεταρε μεχρι αηδιας και οι τυποι εκει μου λενε εχει προβλημα το αμαξι σου. Μετα απο αλλαγη εντος εγγυησης σε πολλαπλασιαστες μπουζι και τεσταρισματα στο δρομο (συνολο 2 επισκεψεις) νευριασα και το εβγαλα και πηρα τα λεφτα μου πισω με αυτους να φωναζουν οτι θα σπασει αν το πειραξω. Αυτο που μου λεγανε και οταν το πρωτοπηρα και τους ειπα οτι θα το βελτιωσω.

    Δε πηγε ποτε αντιπροσωπεια πριν απο αυτο και μετα απο αυτο το γεγονος. Ολα τα σερβις τα εκανα εγω σπιτι μου με τα εργαλεια μου και ελεγχο και λογκαρισμα με το λαπτοπ μου και VCDS. Εφτασε βελτιωμενο πρωτο σταδιο τερμα (1,9bar over δουλευε η μαμα τουρμπινα), μεχρι τα σχεδον 90.000 χλμ και δεν εκανε κιχ. Μετα το πουλησα.

    Ευτυχως με τη μηχανη βρηκα καλο μαστορακι και μου τη προσεχει γιατι χρονος πλεον δεν υπαρχει για το χομπι μου να μαυριζω τα χερια μου.

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.615
    Αντιπροσωπείες κι εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
    Τωρα με την ανάκληση για τον ανορθωτή μου ειχαν και τη λίστα με τα επισημα συνεργεια που μπορεις να πας.
    Στα μισά απο αυτά, και να έμενες εξω απο το μαγαζι τους απο βλάβη, μέσα, δεν θα πήγαινες για επισκευη

    Απορώ εκει στη Suzuki , τους ελέγχει κανεις όλους αυτούς που βαφτίζει....επίσημους.

  10. #40
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PortisHead Προβολή μηνύματος
    Αντιπροσωπείες κι εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
    Τωρα με την ανάκληση για τον ανορθωτή μου ειχαν και τη λίστα με τα επισημα συνεργεια που μπορεις να πας.
    Στα μισά απο αυτά, και να έμενες εξω απο το μαγαζι τους απο βλάβη, μέσα, δεν θα πήγαινες για επισκευη

    Απορώ εκει στη Suzuki , τους ελέγχει κανεις όλους αυτούς που βαφτίζει....επίσημους.
    Να σου λυσω την απορεια.ΟΧΙ,το αστειο ειναι οτι ξερουνε τι λουλουδια εχουνε.

  11. #41
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PortisHead Προβολή μηνύματος
    Αντιπροσωπείες κι εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
    Τωρα με την ανάκληση για τον ανορθωτή μου ειχαν και τη λίστα με τα επισημα συνεργεια που μπορεις να πας.
    Στα μισά απο αυτά, και να έμενες εξω απο το μαγαζι τους απο βλάβη, μέσα, δεν θα πήγαινες για επισκευη

    Απορώ εκει στη Suzuki , τους ελέγχει κανεις όλους αυτούς που βαφτίζει....επίσημους.
    κανεις δεν τους ελεγχει. οι 9/10 εχουν παρει τις αντιπροσωπειες μεσο γνωστου απλα γιατι ετυχε να εχουν λεφτα εκεινη την εποχη.
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  12. #42
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/03/2016
    Μηνύματα
    85
    Άν είσαι τυχερός και πέσεις σε κλεφτράκο έχει καλώς.Εγώ έπεσα σε μαλάκα,τεμπέλη,άσχετο,τσαπατσούλη,βρομιάρη(λίγδα σε όλο το μηχανάκι) και ισχυρογνώμονα (δυό φορές μαλάκα δηλαδή).Του είπα ακριβώς που έχει διαρροή ε... αυτός άλλαξε δύο άλλα σε δύο διαδοχικές φορές που του το πήγα και στο τέλος τίποτα.
    Δεν το πήγα 3 φορά,το έφτιαξα μόνος μου.Χίλιες φορές κλεφτρούδικο παρά τριμάλακας...
    Και για να μην το ξεχάσω,ποτέ τη ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ του σπιτιού που θα αράζει το μηχανάκι.Δώστε του πατρικού,της θείας,της ξαδέρφης ΠΟΤΕ τη δική σας! Μη ρωτάς γιατί.Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
    Τελευταία τροποποίηση από panagiotis1974; 18/05/2016 στις 18:48.

  13. #43
    Η μηχανή παραδόθηκε σήμερα στον "παππού" στο Σφακιανάκη και στη "γιαγιά" που είναι στη γραμματεία. Πρώτη εκτίμηση για το λαδωμένο μπουζί είναι ότι δεν ήταν καλά σφιγμένο. Σχετικά με την αλλαγή φλάτζας στο καπάκι βαλβίδων μου είπε πως είναι ελαστική, δεν βγαίνει πατημένη και για αυτό δεν χρειάζεται αντικατάσταση παρά μόνο φλατζόκολλα. Αύριο που θα ολοκληρωθεί η εργασία, θα γράψω εντυπώσεις...

  14. #44
    For the record...
    παρέλαβα το απόγευμα τη μηχανή και όπως μου είπε ο "παππούς" καμία βαλβίδα δεν ήθελε ρύθμιση, όλες ήταν στο σωστό διάκενο. Με κάτι άλλα ψιλοπράγματα που έκανε όπως του είχα σημειώσει, το κόστος ανήλθε στα 176€.
    Οπότε στα 36400km με συγκρατημένη οδήγηση, ο ληστής δεν κάνει κιχ...

  15. #45
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    το μπουζί τελικά ήταν όντως θέμα σφυξίματος;
    Φίου φίου φι φι φίου

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΛΑΔΙΑ ΣΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΟΥ ΑΕΡΑ???
    από argiris civic στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 73
    Τελευταίο μήνυμα: 20/09/2010, 15:12
  2. Λάδια στο φίλτρο. Βοήθειααααα!!!!
    από boldor900f στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2010, 17:09
  3. Tzr 125 δεν φερνει ρευμα στο μπουζι...
    από D-NAME στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 21/02/2009, 11:08
  4. ΛΑΔΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ !!! ΠΡΟΣΟΧΗ !!
    από MitsosNaked στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2008, 17:00

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF