Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: Upside down yay or nay?

  1. #1
    Νέο μέλος Το avatar του/της Kostas_dev
    Εγγραφή
    05/11/2012
    Μηνύματα
    16

    Upside down yay or nay?

    Ομολογουμένως τα upside down ειναι πιο όμορφα απο τα συμβατικά πιρούνια. Για παράδειγμα --> https://www.ohlins.com/product/universal-usd-black/

    Θα ήθελα να βάλω σε CBF1000 2007 ABS ("το παλιό") καθαρά για λόγους ομορφιάς άλλα όπου το αναφέρω λαμβάνω μουτζες και περιπαιχτικά σχόλια.:rotflmao:

    Τι πιστεύετε εσείς?

    Υπάρχουν πιθανότητες να μπουν μονο τα καλάμια χωρίς μετατροπές? Απο τι μηχανάκι θα έπρεπε να βρουμε ωστε να μην εχουμε θέματα?

  2. #2
    Μέλος Το avatar του/της BabisStinson
    Εγγραφή
    11/05/2013
    Μηνύματα
    461
    Do it! Αν τα καταφέρεις σχετικά εύκολα πες και σε μας να ξέρουμε :-) Ίσως πιο εύκολο (και οικονομικό...) να είναι να βρεις μπροστινό ολόκληρο από κάποια άλλη μοτοσικλέτα της εταιρείας.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Αν εισαι τυχερος και δε θελουν φαγωμα οι τιμονοπλακες για να μπουν τα καλαμια,ταιριαζει ο αξονας και δε χρειαζεται και τιποτα αποστατες η αλλο αξονα,ταιριαζουν οι δαγκανες και δε θελουν πλακιδια η αποσταστες και οτι αλλο που δε μου ρχεται,ε κανε το.
    Απλα βαλε ενα της προκοπης μπας και δεις και καμια ουσιαστικη διαφορα εκτος απο εμφανιση(προφανως οχι ohlins,παιρνεις 2ο cbf με τη τιμη του καινουργιο)

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της basiliss13
    Εγγραφή
    02/05/2010
    Μηνύματα
    348
    και εγώ θα έβαζα.....

    τιμονοπλακες αλλαγή σίγουρα....το θέμα είναι να βρείς αυτές που ταιριάζουν για να μην αλλάξει η κάστερ.....η κάστερ εξαρτάται και από την γωνια του λαιμού στο πλαίσιο,αλλα και από της τιμονοπλακες...

  5. #5
    Μέλος Το avatar του/της RENZ
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    106
    H κάστερ αλλάζει μόνο με κόψιμο-ράψιμο σκελετού ... ή με μεταβολή του ύψους του εμπρός ή πίσω μέρους (π.χ. με διαφορετικού μήκους πιρούνι ή αμορτισέρ).
    Αυτό που μεταβάλλεται με διαφορετικές τιμονόπλακες είναι το ίχνος (trail).

  6. #6
    εμένα πάλι μου αρέσουν και τα συμβατικά....

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	OHLINS43RTC.jpg 
Προβολές:	233 
Μέγεθος:	31,6 KB 
ID:	359479

    κι ας είναι και ohlins, δεν πειραζει...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της basiliss13
    Εγγραφή
    02/05/2010
    Μηνύματα
    348
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RENZ Προβολή μηνύματος
    H κάστερ αλλάζει μόνο με κόψιμο-ράψιμο σκελετού ... ή με μεταβολή του ύψους του εμπρός ή πίσω μέρους (π.χ. με διαφορετικού μήκους πιρούνι ή αμορτισέρ).
    Αυτό που μεταβάλλεται με διαφορετικές τιμονόπλακες είναι το ίχνος (trail).
    η αξονική του λαιμού με την αξονική στα καλαμια σε πολλές μοτοσικλέτες δεν είναι παράλληλες.....και την διαφορα την κάνουν τα κέντρα από της τιμονοπλακες,αν παράδειγμα στην δικη μου οι τιμονοπλακες δίνουν +5 μοίρες,και της αλλάξω με της δικέ σου που δίνουν +2 μοίρες,θα μεταβληθεί η caster,και ως αποτέλεσμα και το ίχνος.....

    αν όμως επιλέξω σωστές ανάλογες πλάκες,και ο άξονας τροχού παραμείνει στο ίδιο σημείο με σχέση την αξονική του καλαμιού,δεν θα αλλάξει τίποτα,και θα έχω το μπροστινό που θέλω......εκεί πήγαινε η παρατήρηση μου,και αν, και όταν ασχοληθεί με το ψάξιμο θα τα βρει μπροστά του

  8. #8
    Μέλος Το avatar του/της RENZ
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    106
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basiliss13 Προβολή μηνύματος
    η αξονική του λαιμού με την αξονική στα καλαμια σε πολλές μοτοσικλέτες δεν είναι παράλληλες.....και την διαφορα την κάνουν τα κέντρα από της τιμονοπλακες,αν παράδειγμα στην δικη μου οι τιμονοπλακες δίνουν +5 μοίρες,και της αλλάξω με της δικέ σου που δίνουν +2 μοίρες,θα μεταβληθεί η caster,και ως αποτέλεσμα και το ίχνος.....

    αν όμως επιλέξω σωστές ανάλογες πλάκες,και ο άξονας τροχού παραμείνει στο ίδιο σημείο με σχέση την αξονική του καλαμιού,δεν θα αλλάξει τίποτα,και θα έχω το μπροστινό που θέλω......εκεί πήγαινε η παρατήρηση μου,και αν, και όταν ασχοληθεί με το ψάξιμο θα τα βρει μπροστά του
    Γωνία κάστερ είναι η γωνία του λαιμού σε σχέση με την κατακόρυφο, οπότε δεν επηρεάζεται από τις πλάκες.
    Αυτό που λες για το ότι τα καλάμια μπορεί να μην είναι παράλληλα με το λαιμό το έχω δει μόνο σε κατασκευές τσόπερ για να αυξήσουν εύκολα την κλίση του πιρουνιού (για αισθητικούς λόγους) χωρίς παρέμβαση στο σκελετό, οπότε μειώνουν το ίχνος και ... την ευστάθεια.

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RENZ Προβολή μηνύματος
    Γωνία κάστερ είναι η γωνία του λαιμού σε σχέση με την κατακόρυφο, οπότε δεν επηρεάζεται από τις πλάκες.
    Αυτό που λες για το ότι τα καλάμια μπορεί να μην είναι παράλληλα με το λαιμό το έχω δει μόνο σε κατασκευές τσόπερ για να αυξήσουν εύκολα την κλίση του πιρουνιού (για αισθητικούς λόγους) χωρίς παρέμβαση στο σκελετό, οπότε μειώνουν το ίχνος και ... την ευστάθεια.
    Καστερ δεν ειναι η γωνία του λαιμού σε σχέση με την κατακόρυφο, αλλά η γωνία του πηρουνιού σε σχέση με την κατακόρυφο.
    Συνήθως συμπίπτουν σε μοτο παραγωγής, αλλά δεν είναι κι απαραίτητο!
    πχ στην φωτό η καστερ εχει αλλάξει απο τις πλάκες.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων clamps_caster.jpg‎  
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Μέλος Το avatar του/της RENZ
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    106
    Συγχωρέστε με αλλά επιμένω για το ορισμό του τι είναι καστερ.
    http://www.cycleworld.com/2015/05/22...rake-and-trail
    https://en.wikipedia.org/wiki/Caster_angle

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RENZ Προβολή μηνύματος
    Συγχωρέστε με αλλά επιμένω για το ορισμό του τι είναι καστερ.
    http://www.cycleworld.com/2015/05/22...rake-and-trail
    https://en.wikipedia.org/wiki/Caster_angle
    Μπορεί να επιμένεις, αλλά παλι λαθος κάνεις.

    Αν θέλεις πες μου ποιά θεωρείς οτι είναι η καστερ στην φωτό που έβαλα παραπάνω.
    Η γωνία μεταξύ λαιμού και κατακόρυφου ή η γωνία μεταξύ καλαμιών και κατακόρυφου?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Αν συνεχίζεις να επιμένεις οτι η καστερ ειναι πάντα και υποχρεωτικά η γωνία μεταξύ του λαιμού και κατακόρυφου, διαβασε εδω:
    http://www.tonyfoale.com/Articles/RakeEx/RakeEx.htm

    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Και για να απαντήσω και στον Kostas_dev, εγώ δεν θα την έκανα αυτη την μόντα, και μαλιστα σε CBF.

    Πολύ μπλέξιμο για το τίποτα κατα την γνωμη μου αφού η μοτοσυκλέτα έχει ενα πηρούνι που της ταιριάζει μια χαρά.
    Φυσικά μπορείς ξοδέψεις χρήμα και να ταιράξεις ενα USD και να το κανεις και με τρόπο που να ταιριάξει κι αυτό, αλλά δεν θα σου προσφέρει και τίποτα παραπάνω.
    Και βέβαια εκτός της τιμονόπλακας που θα πρπεπεο να ταιριάξει στον λαιμό, θα πρέπει να υπολογίσεις και το κόστος για άξονες κλπ, αποστατες δαγκανώνγια να μπουν στο νεο πηρούνι κλπ.
    Εκτός κι αν αλλάξεις και τροχό και φρένα κλπ φυσικά.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    Μέλος Το avatar του/της RENZ
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    106
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Αν συνεχίζεις να επιμένεις οτι η καστερ ειναι πάντα και υποχρεωτικά η γωνία μεταξύ του λαιμού και κατακόρυφου, διαβασε εδω:
    http://www.tonyfoale.com/Articles/RakeEx/RakeEx.htm

    Στις πρώτες δοκιμές, γίνεται σύγκριση συμπεριφοράς της μοτό μεταβάλλοντας τη γωνία τοποθέτησης του πιρουνιού χωρίς μεταβολή της γεωμετρίας - καστερ (ναι επιμένω) και ίχνους χωρίς αισθητή διαφορά πέραν της χειρότερης λειτουργίας της ανάρτησης. Μετά τοποθετεί εναλλακτικό σύστημα το οποίο σαφώς βελτιώνει τη λειτουργία της ανάρτησης.
    Και μια ερώτηση: Στα R26, R27, R50 και R69 πώς προσδιορίζεται κατά την άποψή σου η κάστερ;

  15. #15
    Μέλος Το avatar του/της RENZ
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    106
    Sorry μόλις είδα ότι όντως μεταβάλει την κάστερ. Τοποθετεί νέο λαιμό και μεταδίδει την κίνηση από το τιμόνι με μπάρες. Οπότε το άρθρο δε έρχεται σε αντίθεση με ότι υποστηρίζω.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. αντικατασταση συμβατικου πηρουνιου με USD (upside down)
    από 675 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 17/06/2008, 10:56

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF