Σελίδα 4 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 113

Θέμα: XT 660 Z - Πρόβλημα λειτουργίας

  1. #46
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από osevax Προβολή μηνύματος
    50500
    Οϊ…
    Δεν εχω ασχοληθει ποτε...
    Μηπως να καθαριζες τον ψεκασμο + μπεκ κτλ?
    Το εκανα προσφατα στο δικο μου και ειχε πολυ βρωμια
    Αν και τα κομπιασματα σε ρευμα παραπεμπουν πιο πολυ,ή αντλια καυσιμου.
    Εχει μπει σε διαγνωστικο;
    Το μηχανακι δεν κανει κομπιασματα ουτε ειναι η λειτουργια του ετσι,το δικο μου τουλαχιστον
    δουλευει πολυ ηρεμα και στρωτα σε σταθερο γκαζι.

  2. #47
    Ταξιδιάρα Ψυχή Το avatar του/της osevax
    Εγγραφή
    20/02/2013
    Μηνύματα
    138
    Το περιεργο είναι οτι με σταθερό γκαζι χωρις ταχυτητα δεν ακούω κατι …
    Το ακούω μια χαρα…
    Οταν έχει φορτίο μου το παρουσιάζει …
    Get up ,Stand up....Stay up.

  3. #48
    Ταξιδιάρα Ψυχή Το avatar του/της osevax
    Εγγραφή
    20/02/2013
    Μηνύματα
    138
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Μηπως να καθαριζες τον ψεκασμο + μπεκ κτλ?
    Το εκανα προσφατα στο δικο μου και ειχε πολυ βρωμια
    Αν και τα κομπιασματα σε ρευμα παραπεμπουν πιο πολυ,ή αντλια καυσιμου.
    Εχει μπει σε διαγνωστικο;
    Ποσο πήγε το μαλι…;
    Σε διαγνωστικό εχει να μπει πολυ καιρο …
    Απο τότε που ψιλοτρώμουνα και το έψαχνα …Κανα 25000χλμ πριν.
    Get up ,Stand up....Stay up.

  4. #49
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από osevax Προβολή μηνύματος
    Ποσο πήγε το μαλι…;
    Σε διαγνωστικό εχει να μπει πολυ καιρο …
    Απο τότε που ψιλοτρώμουνα και το έψαχνα …Κανα 25000χλμ πριν.
    Εγω ειχα κανει γενικο σερβις,οποτε δεν με ειχε χρεωσει κατι εξτρα.
    Αλλα ημουν εκει και εβλεπα οταν το καθαριζε ο μηχανικος,και εβγαλε πολυ βρωμα.
    Σωστο μηχανικο δεν εχεις να υποθεσω ε;;

  5. #50
    Ταξιδιάρα Ψυχή Το avatar του/της osevax
    Εγγραφή
    20/02/2013
    Μηνύματα
    138
    Όλοι καλοί ειναι μεχρι να σου βρωμίσει κατι ...αν έχεις να προτείνεις κάποιον .... Ντου ιτ

  6. #51
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Δε μας λες λίγο τι σου κάνει γιατί σα διαφορετικά μας τα λες από τον άλλον. Σε φορτίο ή σε σταθερό γκάζι σου κομπιάζει;
    Επίσης στο μπουζί την ακίδα θέλουμε να δούμε.
    Sent from me using a computer.

  7. #52
    Ταξιδιάρα Ψυχή Το avatar του/της osevax
    Εγγραφή
    20/02/2013
    Μηνύματα
    138
    Με σταθερό γκάζι αλλα σε πορεία με κουμπωμένη ταχύτητα εννοώ .... Αν ειναι σταματημένο και κρατάω σταθερές στροφές δεν παρατηρώ κατι περίεργο ...
    Θα βγάλω και ακίδα φωτό πιο μετα γιατι είμαι ωξω τωρα ...
    Τελευταία τροποποίηση από osevax; 26/05/2016 στις 19:38.

  8. #53
    Ταξιδιάρα Ψυχή Το avatar του/της osevax
    Εγγραφή
    20/02/2013
    Μηνύματα
    138
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	FullSizeRender-1.jpg 
Προβολές:	102 
Μέγεθος:	88,0 KB 
ID:	359751Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	FullSizeRender.jpg 
Προβολές:	100 
Μέγεθος:	89,3 KB 
ID:	359752Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	FullSizeRender-2.jpg 
Προβολές:	99 
Μέγεθος:	82,8 KB 
ID:	359753
    Get up ,Stand up....Stay up.

  9. #54
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από osevax Προβολή μηνύματος
    Με σταθερό γκάζι αλλα σε πορεία με κουμπωμένη ταχύτητα εννοώ .... Αν ειναι σταματημένο και κρατάω σταθερές στροφές δεν παρατηρώ κατι περίεργο ...
    Θα βγάλω και ακίδα φωτό πιο μετα γιατι είμαι ωξω τωρα ...
    Εχεις παρατηρήσει σε ποιές σ/λ στο παρουσιάζει;
    4000-4500 ας πούμε...
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  10. #55
    Ταξιδιάρα Ψυχή Το avatar του/της osevax
    Εγγραφή
    20/02/2013
    Μηνύματα
    138
    Κωστα καπου εκει ειναι το πιο εντονο…
    Αν και ξεκινάει καπου στις 3000...
    Get up ,Stand up....Stay up.

  11. #56
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από osevax Προβολή μηνύματος
    Όλοι καλοί ειναι μεχρι να σου βρωμίσει κατι ...αν έχεις να προτείνεις κάποιον .... Ντου ιτ
    Δυστυχως ειμαι επαρχια..

  12. #57
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από osevax Προβολή μηνύματος
    Κωστα καπου εκει ειναι το πιο εντονο…
    Αν και ξεκινάει καπου στις 3000...
    Τείνω προς τον συλλογισμό που εξέθεσε κ ο daz (μετάβαση close to open loop)
    Eκτός απο τα μικρά % ανοίγματα γκαζιού κ χαμηλές στροφές ,το μηχανάκι είναι ρυθμισμένο να δουλεύει σε κλειστό βρόγχο κ με σταθερό γκάζι μέχρι 4000 στρ περίπου ,κ να μεταβαίνει σε ανοιχτό βρόγχο με κάθε μικρή αλλαγή φορτίου ή κάθε μικρό άνοιγμα γκαζιού.
    Οταν επεμβαίνει ο Λ λοιπόν (κλειστός βρόγχος) ,το μίγμα γίνεται 14,7/1 (φτωχό) ,ενώ στην μετάβαση σε ανοιχτό βρόγχο ,αναλαμβάνει η χαρτογράφηση της ECU κ το κάνει 13,6/1 (+- κάτι)
    Αυτή η μετάβαση ,λόγω διαφοράς αναλογίας A/F ,δημιουργεί μια διαταραχή στην αίσθηση λειτουργίας του μοτέρ ,η οποία κάποιες φορές γίνεται αισθητή κ σαν στιγμιαία τρύπα ισχύος.
    Αν στην εξίσωση μπεί κ ένα βρώμικο σωμα ψεκασμού (βρώμικο μπεκ-ψιλοκολλημένη πεταλούδα-μισοβουλωμένα σωληνάκια υποπίεσης-ή ότι άλλο έχει επίδραση στο μίγμα) τότε είναι δυνατόν η ECU να μπερδεύεται απο τις τιμές που λαμβάνει ,κ να παραμετροποιεί στιγμιαία συνεχώς τις τιμές A/F ,με αποτέλεσμα αυτή την μη ομαλή αίσθηση λειτουργίας.

    Ξεκούμπωσε για λίγο τον Λ ,γράψε στ'αρχ'σ το πορτοκαλί λαμπάκι του EFI που θα ανάβει ,κ κάνε μια δοκιμή ,να δείς αν συνεχίζει ,αν εξομαλύνεται ,ή αν παύει να υφίσταται το πρόβλημα.

    Να υποθέσω βέβαια οτι έχεις ελέγξει αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα κ σωληνάκι AIS να είναι κουμπωμένα σωστά στο φιλτροκούτι κ να μην έχουν ξε-φύγει για κάποιον λόγο.
    Τελευταία τροποποίηση από el-Gatto; 27/05/2016 στις 08:59.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  13. #58
    Ταξιδιάρα Ψυχή Το avatar του/της osevax
    Εγγραφή
    20/02/2013
    Μηνύματα
    138
    Εκανα μια δοκιμη και με Λ ξεκούμπωτο αλλά δεν είδα βελτίωση…
    Λαμπάκι δεν μου αναψε ομως…
    Θα παω να τσεκαρω και αισθητήρα κ σωληνάκι …
    Θα ξεκουμπώσω και Λ παλι να το δουλέψω και βλεπουμε …

    10Q
    Get up ,Stand up....Stay up.

  14. #59
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Καλό μου φαίνεται απ' τη φωτογραφία ε? Το έχεις καθαρίσει?

    Τι λες κι εσύ που το βλέπεις live. Καφέ γκριζοκίτρινο - χρώμα ηλεκτροδίου είναι το νορμάλ.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	readingsparkplugs.jpg 
Προβολές:	79 
Μέγεθος:	85,2 KB 
ID:	359807
    Sent from me using a computer.

  15. #60
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Καλύτερα?

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	mpoyzi.jpg 
Προβολές:	70 
Μέγεθος:	45,3 KB 
ID:	359808
    Sent from me using a computer.

Σελίδα 4 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. SOS προβλημα με Xt 660
    από antouan 81 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 13/03/2010, 12:56
  2. Hid Xenon ΓΙΑ Xt 660 ΠΡΟΒΛΗΜΑ
    από nsr 250 gullarm στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 31/01/2010, 11:08
  3. Βοηθεια για Xt 660 R!!
    από fasma στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2006, 17:07
  4. XT 600 και XT 660 μετατροπή
    από gspir στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2004, 14:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF