Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 57

Θέμα: Κοσκινισμα μπροστινου

  1. #1

    Κοσκινισμα μπροστινου

    Χθες εκανα μια διαδρομη 450 χλμ σβελτα,χωρις κανενα προβλημα αλλα σημερα που το πηρα
    μολις περνουσα τα 120 χλμ το τιμονι κοσκινιζε επικινδυνα..
    Οταν καποια στιγμη επεμεινα και ανεβηκα στα 140,εγινε χειροτερο.
    Οσο καιρο το εχω,και στην τελικη του να πηγαινεις ειναι βραχος και ακλονητο.
    Φοραει μπροστινα ελατηρια ohlins,η πισω αναρτηση ειναι οκ και απο σερβις,οι πιεσεις αερα στα
    λαστιχα σωστες.
    Και ρωταω εγω τωρα ο ασχετος,υπαρχει περιπτωση να θελει σερβις στα μπροστινα χωρις να εχει σκασει
    τσιμουχα;;
    Λαδι δεν ειδα να εχει χασει,θα παω να κοιταξω και μεσα απο τις φυσουνες μηπως και εχει απωλεια.
    Για πειτε εσεις που το κατεχετε...
    Το μηχανακι XT660Z,με τα ελατηρια πρεπει να εχει πανω απο 40.000 χλμ,τα 35 δικα μου,και δεν
    εχω ανοιξει μπροστινα καθολου.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.618
    ποσα χλμ εχουν τα λαστιχα;ειναι σε καλη κατασταση;Παντως,περιπου σε αυτα τα χλμ καλο κανει μια αλλαγη λαδιων.

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από thunder ace Προβολή μηνύματος
    ποσα χλμ εχουν τα λαστιχα;ειναι σε καλη κατασταση;Παντως,περιπου σε αυτα τα χλμ καλο κανει μια αλλαγη λαδιων.
    Τα λαστιχα εινα σε πολυ καλη κατασταση και φρεσκα,τα αλλαζω καθε 6 μηνες.
    Οκ,να κανω αλλαγη στα λαδια αλλα αυτο φταιει;;

  4. #4
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Μήπως έβαλες-έβγαλες top case (αν έχεις βέβαια). Την πίεση στα λάστιχα την κοίταξες πάλι σήμερα που εμφανίστηκε το πρόβλημα, ή βασίζεσαι στο ότι χτες που πήγες βόλτα ήταν ΟΚ;

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Μήπως έβαλες-έβγαλες top case (αν έχεις βέβαια). Την πίεση στα λάστιχα την κοίταξες πάλι σήμερα που εμφανίστηκε το πρόβλημα, ή βασίζεσαι στο ότι χτες που πήγες βόλτα ήταν ΟΚ;
    Δεν βαζω ποτε top case.
    Την κοιταξα χθες πριν ξεκινησω,και την ξανακοιταξα τωρα που ειδα οτι κοσκινιζε,μηπως εχει χασει αερα,αλλα
    ηταν ενταξει.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    795
    Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να κοσκινίζει το τιμόνι, μηχανικοί και αεροδυναμικοί.
    Ρουλεμαν τιμονιού, σταβιά ζάντα, στραβό λάστιχο, ζυγοστάθμιση, ελατήρια, και κακη αεροδυναμική σε χουφτες, βαλιτσες, ζελατίνες (αλλά τα τελευταία είναι προβλήματα των νεότερων, δεν σε απασχολούν )

    Όσο παλιά και να ειναι τα λάδια στο μπροστινό, δεν πιστεύω πως παίζει ρόλο. Τουλάχιστον τόσο ώστε να στο κάνει ξαφνικά από τη μια μέρα στην άλλη.
    Συμφωνώ βέβαια ότι θα τους έκανε καλό μια αλλαγή.
    Εγώ ψηφίζω ότι χτύπησες κάτι εχτές και στράβωσε η ζάντα μπροστά και απλά δεν ξαναέφτασες σε αυτες τις ταχύτητες μετά για να το καταλάβεις.


    Ζυγοστάθμιση δεν γίνεται στις ακτινωτές έτσι? Μονο ακτινολόγηση?
    - Triumph Daytona 675 (Track Bike)
    - Ducati Multistrada 1200s
    - IMR Corse 190RR

  7. #7
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Δεν βαζω ποτε top case.
    Την κοιταξα χθες πριν ξεκινησω,και την ξανακοιταξα τωρα που ειδα οτι κοσκινιζε,μηπως εχει χασει αερα,αλλα
    ηταν ενταξει.
    Αν είναι έτσι, δεν ξέρω εάν η βόλτα περιλάμβανε και χώμα ή μόνο άσφαλτο, αλλά για να εμφανιστεί τόσο ξαφνικά πιθανώς να έπαιξε κάποιο χτύπημα που δεν κατάλαβες.

  8. #8
    Ρουλεμαν τιμονιου φρεσκα και οκ,ζαντα ολοισια και δεν πατησα τιποτα,λαστιχο το εχω ηδη αρκετες χιλιαδες χλμ
    και δεν εχει θεμα.
    Ακτινολογηση πριν 3 μηνες,και ζυγοσταθμιση οκ.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    795
    All in
    ξεκόλλησε βαρύδι ζυγοστάθμισης.

    Βασικά κάτι τετοιο είδους θα ειναι για να έγινε απότομα.
    Οτιδήποτε άλλο σχετικό με κοσκίνισμα μου έρχεται στο μυαλό, έχει άλλα συμπτώματα τα οποία φαίνονται σταδιακά.
    - Triumph Daytona 675 (Track Bike)
    - Ducati Multistrada 1200s
    - IMR Corse 190RR

  10. #10
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panos_zip Προβολή μηνύματος
    All in
    ξεκόλλησε βαρύδι ζυγοστάθμισης.

    Βασικά κάτι τετοιο είδους θα ειναι για να έγινε απότομα.
    Οτιδήποτε άλλο σχετικό με κοσκίνισμα μου έρχεται στο μυαλό, έχει άλλα συμπτώματα τα οποία φαίνονται σταδιακά.
    Σωστός.
    Να έχασε λάδια ή ανάρτηση τόσο πολύ για να σου κοσκινιζει το τιμόνι νομίζω θα το επαιρνεις χαμπαρι.
    Για ρουλεμάν τιμονιού μου πήγε και εμένα στο μυαλό αλλά λες ότι είναι οκ.
    Τελευταία τροποποίηση από akis_trevor; 29/05/2016 στις 17:26.
    ....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....

  11. #11
    kοιτα ολα τα ρουλεμαν....

    εμενα κοσκινιζε το μπροστινο απο παιγμενο ρουλεμαν του πισω τροχου...

  12. #12
    Ampari power Το avatar του/της Eversman
    Εγγραφή
    29/05/2014
    Μηνύματα
    1.536
    Ρουλεμάν τροχού, βυζι στο λάστιχο, ζάντα.
    I'm the footprint on the sand ....

    Winterhater.

  13. #13
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.349
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    ...και ζυγοσταθμιση οκ.
    μη βαζεις και το χερι σου στη φωτια γι αυτό... η ζυγοσταθμιση είναι λιγο στοίχημα... μπορει να την κανεις μια φορα μολις βαλεις τα λάστιχα και να μη σου ξαναζητησει, μπορει όμως και μετα από καποιο διαστημα να ξαναθελει, ειδικα αμα γραφεις χιλιόμετρα... είναι αναλογα τη χρηση! ξεκινα από εκει (κανε και τους δυο τροχους)

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.618
    Παντως(χωρις να θελω να πω οτι αυτο φταιει σε αυτη την περιπτωση)στις περισσοτερες περιπτωσεις κοσκινισματος,ο ενοχος ηταν τα λαστιχα.

  15. #15
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.201
    Ακριβώς.
    Και φυσικά δεν είναι απαραίτητα φταίχτης το μπροστινό λάστιχο,τουναντίον.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Kαθαρισμος λαδιων μπροστινου και αλλαγη τους..
    από n1k3man στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2007, 14:49
  2. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 11/01/2007, 14:23
  3. χωρητικότητα μπροστινού για Xt 500
    από naxiotis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 05/09/2006, 20:00
  4. Ρύθμιση μπροστινού Sag???
    από r6tommyd στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2006, 12:41
  5. Κοσκίνισμα τιμονιού
    από kles στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 27/06/2006, 18:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF