Μήπως πρέπει να ζεσταθεί ο λ για να βρει σφάλμα?
Την επόμενη φορά τέτοια θρεντάκια να τα ανοίγετε στα λημέρια του παλιάνθρωπα ρε 'σεις.
Μήπως πρέπει να ζεσταθεί ο λ για να βρει σφάλμα?
Την επόμενη φορά τέτοια θρεντάκια να τα ανοίγετε στα λημέρια του παλιάνθρωπα ρε 'σεις.
Sent from me using a computer.
Κράτα τον θα σου χρειαστεί!![]()
Sent from me using a computer.
Τελικά βγήκε το πόρισμα .... Ο τενεκές του γάτου εχει πρόβλημα ....
Του αναβοσβήνουν λαμπάκια χωρίς λόγο
![]()
Get up ,Stand up....Stay up.
Κύριοι, ο ''λ'' ξεκινάει να δουλεύει από τους 250 βαθμούς κελσίου και πάνω. Αν, από τον αισθητήρα, φεύγουν 3 ή 4 καλώδια τότε έχει εσωτερική αντίσταση και όλα καλά. Αν όχι, πρέπει να ζεσταθει αρκετά.
Άπας αήρ αετώ περάσιμος
Grafton εχει 4 καλωδια κσι εχει εσωτερική αντίσταση .
Get up ,Stand up....Stay up.
Ετσι με κοβω αν και δεν ξερω αν θα βγαλω ακρη με το θεμα…
Θα ενημερώσω …
θενξ![]()
Get up ,Stand up....Stay up.
Ε ΝΑΙ...δεν μπορεί όλα να'ναι χαλασμένα εκτός απ'το δικό μου ,οπότε το δικό μου είναι το προβληματικό κ τα δικά σας JET !!!
Xαλαρώστε κι απολάυστε τα.
ΥΓ: Δεν ξέρω τι παίζει...πάντως πρίν λίγο πήγα κ το ξανα-μανα-ξε-βισμάτωσα ,και...ανάβει EFI....![]()
Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
" the PouroDuro team "
Ναι κανονικά .... Το έκανα βόλτα μεχρι να ανάψει το βαντιλατερ ...
Get up ,Stand up....Stay up.
Γύρισέ το ελαφρά με το χέρι ,κάπου που να επικρατεί ησυχία ,ωστε να ακούσεις πιθανό ελαφρύ θόρυβο(σαν γδάρσιμο) μήπως έχει ψιλοφρακάρει κ δεν ξεκινάει όταν πρέπει.
Γενικά ,όντως αργεί πολύ να ανάψει.
Αν χρειαστεί ,κ δεν ανάψει ,μετά απο κανα 5λεπτο ,θα σου ανάψει κ το κοκκινο λαμπάκι στα όργανα (χαμηλή πίεση / υψηλή θερμοκρασία λαδιού)
Εχουν παρουσιαστεί αρκετά fails σε ανεμιστηράκια xtx/r/z ,πληροφοριακά.
Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
" the PouroDuro team "