Ελα ρε παιδες … Μιση ωριτσα στο κεντρο με κινηση …
Στο βουνο δεν το συζητω σε κάθε σταση το ακουω να δουλεύει…
Εκτος και αν εμένα μου ανάβει επειδη ανεβάζει θερμοκρασια απο τα παραπαάνω κομπιάσματα ...![]()
Get up ,Stand up....Stay up.
[QUOTE=osevax;2755016]Ελα ρε παιδες … Μιση ωριτσα στο κεντρο με κινηση …
Στο βουνο δεν το συζητω σε κάθε σταση το ακουω να δουλεύει…
Αν ανάβει σε δύσκολο κομμάτι στο βουνό, είναι φυσιολογικό, σε άλλη περίπτωση, σε ανοιχτό δρόμο δηλαδή, αν ανάβει ψάξε το ..πιθανόν να παίζει πρόβλημα, υπερθέρμανση μπορεί να προκληθεί απο φτωχό, ή πολύ πλούσιο μίγμα, μπορεί και μπουζί,
Βρε λες να βγαλουμε άκρη….
Μπουζι αλλαξα τις προαλλες …
Πως τσεκάρω το μιγμα…;
Υποθέτω οτι μπορει να σχετίζεται και με τα κομπιάσματα το λαθος μίγμα…?
Get up ,Stand up....Stay up.
Το κόμπιασμα είναι πλούσιο μίγμα, ενα μειον του ΧΤ είναι οτι μπορείς παίζοντας να αλλάξεις της ρυθμίσεις του μίγματος από το καντράν, κατά λάθος (μπαίνοντας στο μενού) αποτέλεσμα , κατανάλωση, κομπιάσματα, σβησίματα, υπερθέρμανση..
Το καλύτερο είναι διαγνωστικό με καυσανάλυση και είσαι οκ!!!
Δουλεύει φτωχό και ζεσταίνεται και όταν περάσει σε ανοιχτό βρόγχο δουλεύει πιο πλούσιο και κάνει σκαλοπάτι.
Μάλλον!
Σίγουρα δε σου έχει πειράξει κάποιος τις τιμές στον κλειστό βρόγχο?
Μανόλη στα χτζ δεν έχεις πρόσβαση στον χάρτη απ' το κοντέρ. Θέλει το διαγνωστικό για να γίνει αυτό.
Sent from me using a computer.
Μανόλη στα χτζ δεν έχεις πρόσβαση στον χάρτη απ' το κοντέρ. Θέλει το διαγνωστικό για να γίνει αυτό
δεν λεω ακριβώς για χάρτη , στο απλό 660 αλλάζεις το co, εύκολα από το ψηφιακό κοντέρ, μπαίνοντας στο μενού, και καλό, και κακό.......
Λογικά γίνεται και στο σουπερ χτζ
Απο το κοντερ προσπαθησα αλλα δεν γίνεται οπως στο χτ παντως…
Η καυσανάλυση ποσο πάει;
Νεα Σμυρνη ειναι η βάση ...
Ξέρετε καποιον τσεκαρισμένο μαστορα να προτείνετε στις εδω γειτονιες;
Get up ,Stand up....Stay up.
δείχνη την διαδικασία στο απλό 660, απορώ πως δεν γίνεται στο Ζ
https://www.youtube.com/watch?v=xWYB59IgCIo
Έχει άλλα όργανα!
Sent from me using a computer.
Οπως τα λές είναι (διαπιστωμένο)
Για την ακρίβεια ,ο Λ βρίσκεται εκεί για να φτωχαίνει (πολύ) το μίγμα σε κλειστό βρόγχο ,ώστε να περνάει το μοτέρ προδιαγραφές ρύπων.
Σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού ,ή σε αλλαγή φορτίου ,η μετάβαση απο κλειστό σε ανοιχτό βρόγχο αναγκάζει το μοτέρ να διαχειριστεί μεγάλη διακύμανση του AFR.
Εκεί οφείλονται και τα σκορτσαρίσματα χαμηλά ,κ τα κομπιάσματα ,κ οι τρύπες ισχύος.
Το'χω μετρήσει ,διαπιστώσει ,αντιμετωπίσει ,λύσει.
Μπορώ πλέον να ρολλάρω με 2α κ 1500στρ/λ ρεμβάζοντας.
Το ίδιο χαλαρά κ με 3η απο τις 1800στρ/λ κι έπειτα.
Πρέπει να ενημερώσω το νήμα με τα μιΓματα....
Ισχύει.
Εναλλακτικά ,PC & Λ eliminator.
Και κάνεις ότι γουστάρεις ,ανα πάσα στιγμή ,σε κλειστό κ σε ανοιχτό.![]()
Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
" the PouroDuro team "