Σελίδα 2 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 95

Θέμα: Απορία σχετικά με δυναμομέτρηση

  1. #16
    αν ανεβάσει ο Τόλης φωτό την τάπα...

    Διάτρητη σωλήνα με μήκος περίπου όσο πακέτο τσιγάρων με εντελώς κλειστή την μία πλευρά και περνούσε καυσαέρια μόνον από το κυλινδρικό κομμάτι. Ποσοτικά τι μείωση διαμέτρου κάνει δεν ξέρω, φαντάζομαι σημαντική. Και πέραν της μείωσης της διατομής, αυξάνει σίγουρα κατά πολύ τις σημειακές απώλειες ενέργειας στην ροή.


    Γιατί δεν έχουμε μείωση στον χώρο διαχείρισης καυσαερίων (αν αυτό που εννοείς ως τέτοιο είναι όλο το κομμάτι από την εξαγωγή του κινητήρα ως την απόληξη του τελικού) όταν βγάζουμε μιά εξάτμιση "κανονική" και βάζουμε μιά "τύπου μοτοτζιπί" μιά σταλιά σχεδόν χωρίς link pipe?

  2. #17
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Μάλιστα....

    Δηλ. έχουμε μια μειωση της ταξης του 25% λογω αντιστοιχης μειωσης στην διαμετρο εξαγωγής του tank καυσαερίων..
    (ΟΧΙ στην διάμετρο του σωλήνα εξαγωγής άρα ουτε στον συνολικό χώρο "διαχείρισης" καυσαερίων..)

    Τουτου δοθέντος - και με την παραδοχή ότι τα καυσαερια ειμαι συμπιεστά μεχρις ενός ορίου - η πιεση στην εξατμιση θα έπρεπε ή να στείλει την ταπα στην στρατόσφαιρα ή να στραβώσει την μπιέλα...
    (την αναφορά περί καμένων βαλβίδων εξαγωγής και στραβωμένων στελεχών τους την αφήνω στην διακριτική σας ευχέρεια..)

    Αν δε, αναφέρουμε ότι ουδείς μέχρι στιγμής έχει δει τέτοια διαφορά αφαιρώντας την τάπα μας κάνει ιδιαίτερα επιφυλλακτικούς για την ακρίβεια της δυναμομέτρησης.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  3. #18
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Αν δε, αναφέρουμε ότι ουδείς μέχρι στιγμής έχει δει τέτοια διαφορά αφαιρώντας την τάπα μας κάνει ιδιαίτερα επιφυλλακτικούς για την ακρίβεια της δυναμομέτρησης.
    Ωπα. Επίσημο εξιουσιοδοτημένο επί σειρά ετών . Μη λέμε ότι να ναι. Δε το αναφέρω για λόγους κανόνων περί διαφήμισης.

    Το ερώτημα παραμένει. Αν ξέρει κάποιος να μου απαντήσει έχει καλώς. Αν όχι, δε χαλάει η δουλειά.

  4. #19
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Γιατί δεν έχουμε μείωση στον χώρο διαχείρισης καυσαερίων (αν αυτό που εννοείς ως τέτοιο είναι όλο το κομμάτι από την εξαγωγή του κινητήρα ως την απόληξη του τελικού) όταν βγάζουμε μιά εξάτμιση "κανονική" και βάζουμε μιά "τύπου μοτοτζιπί" μιά σταλιά σχεδόν χωρίς link pipe?
    Γιατί υποτίθεται οτι εκανε 2 μετρησεις με την ίδια ήδη αλλαγμένη εξατμιση.
    Μια με την ταπα και μια χωρίς.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #20
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 7Tolis Προβολή μηνύματος
    Ωπα. Επίσημο εξιουσιοδοτημένο επί σειρά ετών . Μη λέμε ότι να ναι. Δε το αναφέρω για λόγους κανόνων περί διαφήμισης.

    Το ερώτημα παραμένει. Αν ξέρει κάποιος να μου απαντήσει έχει καλώς. Αν όχι, δε χαλάει η δουλειά.
    Βάλε μια φώτο απο εξάτμιση/τάπα

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.574
    δεν υπαρχει αυτη η διαφορα
    η αναπνοη του κινητηρα επηρεαζεται περισσοτερο οσο πλησιαζουμε τη βαλβιδα εξαγωγης
    στο τελος του τελικου οι διαφορες ειναι περισσοτερο ηχητικες
    προφανως απο λαθος οι δυναμομετρησεις δεν εγιναν στις ιδιες συνθηκες

  7. #22
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Γιατί υποτίθεται οτι εκανε 2 μετρησεις με την ίδια ήδη αλλαγμένη εξατμιση.
    Μια με την ταπα και μια χωρίς.
    α οκ, καλά αυτό δεν υποτίθεται, μπροστά του έγιναν. Η διαφορά όντως είναι χαώδης, σε περιοδικά ιντερνετικά και μη βλέπεις μονοψήφια άλογα πάνω και σε μερικές περιπτώσεις έχει γράψει και μικρή μείωση το δυναμόμετρο.

  8. #23
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Αν το τελικό έχει και lamda επάνω του θα μπορούσε η μεγάλη φίμωση λόγω 'ακατάλληλης" τάπας να επηρέαζε και τις μετρήσεις του lamda με αποτέλεσμα και την αλλαγή συμπεριφοράς του κινητήρα λόγω διαφορετικών μετρήσεων του αισθητήρα?

    υπόθεση γράφω....δε ξερω αν πρακτικά υφίσταται διακύμανση μετρήσεων του lamda σε τέτοια ποσοστά εξαιτίας πολύ φιμωμένης εξαγωγής.

  9. #24
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    σκεψη

    αρχη διατηρησης ενεργειας
    input/output ratio
    input/output flow

    Σιγουρα υπαρχει διαφορα στην ταχυτητα των αεριων ....αλλα τοσο μεγαλη;

    μηπως απλα ηταν σχεδιασμενη να λειτουργει διχως ταπα και μπηκε για ρυθμιστικους λογους (λεγε με θορυβος ΕΕ κλπ)

  10. #25
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 7Tolis Προβολή μηνύματος
    Ωπα. Επίσημο εξιουσιοδοτημένο επί σειρά ετών . Μη λέμε ότι να ναι. Δε το αναφέρω για λόγους κανόνων περί διαφήμισης.

    Το ερώτημα παραμένει. Αν ξέρει κάποιος να μου απαντήσει έχει καλώς. Αν όχι, δε χαλάει η δουλειά.
    Στο είπα και δια ζώσης... τα άλογα δεν είναι στραγάλια και άλλοι δίνουν χιλιάδες ευρά να δουνε 10-15 άλογα παραπάνω... αν με μια τάπα έβλεπαν τέτοια διαφορά θα το ξέραμε...

    Άρα ή το δυναμόμετρο είναι για τον Ούτσιο, ή ο χειριστής του δεν ξέρει να το δουλεύει ή κάτι μεσολάβησε μεταξύ δυναμομετρήσεων ή κάτι άλλο συμβαίνει. Σε θαύμα δεν αποδίδεται πάντως.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #26
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Στο είπα και δια ζώσης... τα άλογα δεν είναι στραγάλια και άλλοι δίνουν χιλιάδες ευρά να δουνε 10-15 άλογα παραπάνω... αν με μια τάπα έβλεπαν τέτοια διαφορά θα το ξέραμε...

    Άρα ή το δυναμόμετρο είναι για τον Ούτσιο, ή ο χειριστής του δεν ξέρει να το δουλεύει ή κάτι μεσολάβησε μεταξύ δυναμομετρήσεων ή κάτι άλλο συμβαίνει. Σε θαύμα δεν αποδίδεται πάντως.
    Τον αμέριστο σεβασμό μου, καλώς το έθεσες τα άλογα δεν είναι στραγάλια.

    Και το δικό μου συμπέρασμα το ίδιο ή το δυναμόμετρο για τον μπέοντα ή έγιναν και άλλες αλλαγές (πχ σωστές ρυθμίσεις) ανάμεσα στις 2 δυναμομετρήσεις ή ο χειριστής του δυναμόμετρου κάποιον αισθητήρα κάτι τέλος πάντως τον είχε αλλού για αλλού.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  12. #27
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Το βλέπετε λάθος. Δεν είπα ότι πήρε άλογα το μηχανάκι. Τα είχε ήδη. Η τάπα τα έκοβε όμως.
    Όχι vaska. Μια χαρά ήταν το δυναμομετρο και ο επαγγελματίας έχει και κάποια πρωταθλήματα στον οίκο του. Δε νομίζω πως μπορούμε να το αμφισβητήσουμε αυτό.

    Φωτό τάπας
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20160608_150302.jpg 
Προβολές:	130 
Μέγεθος:	17,7 KB 
ID:	360742
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20160608_150331.jpg 
Προβολές:	130 
Μέγεθος:	64,3 KB 
ID:	360743
    Φίου φίου φι φι φίου

  13. #28
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.463
    Πολύ πιθανό είναι να μην ακολουθήθηκε η σωστή διαδικασία προς το τέλος της δυναμομέτρησης και να υπολόγισε ό,τι να'ναι απώλειες. Μια φορά κάνατε την κάθε δυναμομέτρηση; Σίγουρα δε χάνεις 30+ άλογα εξαιτίας της τάπας.
    Life begins at 45°.

  14. #29
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 7Tolis Προβολή μηνύματος
    Το βλέπετε λάθος. Δεν είπα ότι πήρε άλογα το μηχανάκι. Τα είχε ήδη. Η τάπα τα έκοβε όμως.
    Όχι vaska. Μια χαρά ήταν το δυναμομετρο και ο επαγγελματίας έχει και κάποια πρωταθλήματα στον οίκο του. Δε νομίζω πως μπορούμε να το αμφισβητήσουμε αυτό.

    Φωτό τάπας
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20160608_150302.jpg 
Προβολές:	130 
Μέγεθος:	17,7 KB 
ID:	360742
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20160608_150331.jpg 
Προβολές:	130 
Μέγεθος:	64,3 KB 
ID:	360743
    ρε φιλε.... μιλάμε για 30άλογα (ή 30% στην περίπτωσή σου) περιορισμό της ιπποδύναμης με μια τάπα; Καταλαβαίνεις τι συζητάμε;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  15. #30
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 7Tolis Προβολή μηνύματος
    Το βλέπετε λάθος. Δεν είπα ότι πήρε άλογα το μηχανάκι. Τα είχε ήδη. Η τάπα τα έκοβε όμως.
    Επί αυτού απαντησα...
    (εξ ου και το 25% μείωση και όχι 33% αύξηση..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 2 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απορία σχετικά με probiker φόρμα, και προστατευτικά
    από mizz στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 17/03/2009, 16:43
  2. Απορία σχετικά με "σιδερένιες" βαλίτσες ...
    από Bil στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2008, 09:27
  3. Ασχετη απορία σχετικα με Adsl
    από hidefnick στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 15/12/2007, 11:53
  4. Απορια σχετικα με τις BMW
    από melissos28 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 25/10/2006, 18:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF