αν ανεβάσει ο Τόλης φωτό την τάπα...
Διάτρητη σωλήνα με μήκος περίπου όσο πακέτο τσιγάρων με εντελώς κλειστή την μία πλευρά και περνούσε καυσαέρια μόνον από το κυλινδρικό κομμάτι. Ποσοτικά τι μείωση διαμέτρου κάνει δεν ξέρω, φαντάζομαι σημαντική. Και πέραν της μείωσης της διατομής, αυξάνει σίγουρα κατά πολύ τις σημειακές απώλειες ενέργειας στην ροή.
Γιατί δεν έχουμε μείωση στον χώρο διαχείρισης καυσαερίων (αν αυτό που εννοείς ως τέτοιο είναι όλο το κομμάτι από την εξαγωγή του κινητήρα ως την απόληξη του τελικού) όταν βγάζουμε μιά εξάτμιση "κανονική" και βάζουμε μιά "τύπου μοτοτζιπί" μιά σταλιά σχεδόν χωρίς link pipe?