μια χαρά είναι το 5100 αρκεί να μην του πίνεις το αίμα και να μην το αφήνεις πάνω από 3 χρόνια ή 4 - 5000 χλμ.
μια χαρά είναι το 5100 αρκεί να μην του πίνεις το αίμα και να μην το αφήνεις πάνω από 3 χρόνια ή 4 - 5000 χλμ.
Όχι πάνω από 3 χρόνια; Είσαι σίγουρος; Μα δεν είναι κοινώς παραδεκτό ότι το λάδι δεν πρέπει να μένει στο κάρτερ πάνω από χρόνο, ακόμα και με 0 χλμ διότι οξειδώνεται από τον αέρα και χάνει τις ιδιότητές του;
Κωσταντίνε, με μία αλλαγή στον χρόνο ή στον ενάμιση που κάνεις, είσαι μιά χαρά.
Το θυμαμαι το συγκεκριμενο kawasaki...
Με 15/50 το καλοκαιρι και 10/40 το χειμωνα, εισαι μια χαρα...!
προσέχουμε για να έχουμε!...
Είναι τέλειο το πόσο εξαιρετικά επικοινωνείτε όλοι![]()
Life begins at 45°.
5100 και αλλαγή στους 18 μήνες.
-όπως είπαν κι οι από πάνω-
ανανήψαντας
bel ray exp 15-50. δεν εχει νοημα να βαλεις αλλο το καλοκαιρι και αλλο το χειμωνα.
καλο το motul 5100 αλλα για 3κ χλμ αυστηρα. στο δικο μου gixxer και σε αλλα μηχανακια φιλων κοπαναει πολυ εντονα μετα απο 3-3.5κ χλμ. να φανταστεις μια φορα το ειχα αφησει 5κ και δεν επαιρνε 2α ευκολα, αν εσπαγα την 1η.
it was nothing, just the normal thing to do at the time
Φιλε μου ενα 10w-50 amsoil belray bardahl αμερικανικα η ELF κ καθαρισες για ολο τον χρονο καλοκαιρι χειμονα.
Φυσικα καθε χρονο ανεξαρτητος χιλ αλλαγη,εκτος εαν περασεις το οριο αλλαγης χιλ του κατασκευστη!
EVERYBODY DIES......NOT EVERYONE
REALLY LIVES
Το 10-40 σου κανει για ολο τον χρονο για την ελλαδα.H KAWASAKI σου λεει αλλαγη καθε 6000 αλλα αυτο το λεει για λαδια προδιαγραφων απο SE -1970,SF 1978 SG 1988 SH 1993 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ που εχουμε φτασει σε προδιαγραφη SN.
Aρα τα σημερινα λαδια ειναι πολυ πιο ποιοτικα και κρατανε πολυ περισσοτερο απο 6000 χλμ που λεει η καβασακι.Για μενα που εχω και γω καβα με το ιδιο να λεει στο μανουαλ νομιζω οτι 10000χλμ και αλλιως μια φορα τον χρονο ειναι πολυ καλα για τα σημερινα δεδομενα με ενα ημισυνθετικο 10-40 με τις προδιαγραφες που λεει το βιβλιο.Οτιδηποτε αλλο το θεωρω υπερβολη και στην τσεπη και κακο στην οικολογια.(κοστος παραγωγης κοστος διαχειρησης αποβλητων κλπ.)
ΥΓ. Εννοειται βεβαια παντα ελεγχος και συμπληρωμα οποτε χρειαζεται.
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Είπα αυτή τη φορά να δοκιμάσω 10W40 κι έτσι πήρα τελικά το Motul 5100 10W40 (35€/4lit ή 8,75€/lit από την tradewind).
Δεν θα τα αλλάξω ακόμα όμως. Έχουν περάσει μεν 16 μήνες από την προηγούμενη αλλαγή αλλά το μηχανάκι δεν έχει κάνει 1.000 χλμ...
Το είχα το ZR7 παλιότερα και το βλέπω ακόμα μια και το πούλησα σε φίλο. Είναι πολύ καλή μοτοσυκλέτα.
Του ειχα κανει εγω 45000 και τωρα εχει 65000 χλμ. Το εκανα ταξίδια, trackdays, πολη κλπ, τα παντα.
Αν θέλεις μπορώ να σου πω πολλά γι αυτη την μοτοσυκλέτα.
100% Συνθετικό λάδι δεν χρειάζεται για κανένα λόγο αυτό το μοτέρ.
Το ημισυνθετικό Motul 5100 15-50 του κάθεται πολύ καλά και μπορείς να το βαζεις και για όλο τον χρόνο.
Το 10-40 το χειμώνα θα ειναι ΟΚ, αλλά θα το καίει λίγο πιο εύκολα αν το ζορίζεις ενώ για καλοκαίρι δεν θα το έβαζα και γιατί θα το έκαιγε ακόμα πιο ευκολα αλλά και το κιβωτιο θα σκλήραινε.
Είχα δοκιμασει 10-40 αλλά μετα δεν τα ξαναέβαλα. Βέβαια εγω δεν την είχα για χαλαρές βόλτες, κάθε άλλο.
Μια και αλλάζεις λαδια καθε 1μιση χρόνο+ και καλύπτεις ολες τις εποχές μείνε στο 15-50 και θα είσαι ΟΚ.
Τωρα που πήρες 10-40 περίμενε να κρυώσει ο καιρός πρώτα καλύτερα πριν τα βάλεις, αφού ετσι κι αλλιώς δεν εχεις κανει χλμ.
Οταν αλλάζεις λάδια κι εφόσον δεν το πας συνεχώς χαλαρά αλλά θέλεις και να το ανοίγεις καμμια φορά, καλό θα είναι να μην το γεμίζεις μεχρι το πανω σημείο στο τζαμάκι αλλά μέχρι λίγο πανω απ την μέση.
Ο κινητηρας αυτός έχει ενα θέμα με την αναπνοή του κάρτερ προς το φιλτροκούτι απ' οπου ξεκιναει ενα σωληνακι που καταλήγει σε ενα δοχείο στην δεξια πλευρά τη μοτο, πίσω
απο το δεξιό πλαστικό καπακι το οποίο θέλει άδειασμα σε τακτα χρονικά διαστήματα.
Αν το γεμίσεις μέχρι το πανω σημάδι στο τζαμακι και το πας πχ 180+ για 200χλμ, τότε το λάδι θα έχει παει λίγο πανω απο την μέση και το υπόλοιπο θα ειναι στο δοχείο το οποίο θα έχιε γεμίσει και θα εχει αρχίσει να ψιλοτρέχει και απ την γλάντζα στο φιλτροκούτι.
Αν παλι το δουλεύεις συνεχώς χαμηλές μεσαίες και δεν το ανοίγεις τέρμα ποτέ ή αν το κάνεις ειναι μόνο για λίγο, δεν σε νοιάζει το παραπάνω θέμα.
Επίσης βελτιώνεται θεματατικά με ελατήρια εμπρός, άλλα τακακια και σωληνακια στα φρένα.
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957